Грабовська  Олександра Миколаївна Застосовує на уроках        української мови та літератури  різноманітні методи та прийоми, спрямовані на формування критичного та креативного  мислення   учнів. Учитель прагне, щоб учні   збагачувалися  новими знаннями, прилучалися до невичерпного джерела народної   творчості, до  кращих  зразків української  та світової класики  через  активне,  творче, індивідуальне сприйняття пропонованої   нею  інформації, оптимально використовували      здобуті      знання      на практиці, аргументовано  і  коректно  обстоювали  власні   погляди  і переконання. Балабан   Галина Михайлівна Використовує інтегрований підход на уроках словесності, забезпечує учням активну самостійність у творчому оволодінні знаннями, уміннями й навичками. Мотивації навчальної діяльності сприяють інтегровані уроки, на яких учителька використовує такі методи навчання: евристична бесіда, спостереження, випереджувальне…
Мельник Марія Іванівна Педагог, що має високу науково-теоретичну та фахову підготовку. Вчитель-новатор,  який глибоко знає предмет, постійно застосовує інтерактивні методи та ігрові технології, формуючи у дітей потребу у самостійному оволодінні знаннями та творчому переосмисленні засвоєного. У вчителя спостерігається науковий підхід до викладання мови і літератури, заняття завжди спрямовані на конкретний результат та всебічний розвиток особистості. Вчитель є умілим модератором навчально-пізнавальної діяльності учнів. Своєю поведінкою та  культурою спілкування визначає моральні орієнтири для колективу закладу, будучи хорошим прикладом для своїх вихованців. Божаківська Мирослава Олександрівна У своїй діяльності використовую інноваційні технології, зокрема особистісно зорієнтовані технології навчання. На уроках української мови підбираю різні види…
Субота, 11 червня 2016 17:54

Тернопільський класичний ліцей

Загазей Оксана Михайлівна Серед форм і методів навчання надаю перевагу таким, які формують в учня основи критичного мислення, формування самостійних суджень. Серед таких методів провідне місце займають інформаційні технології. На уроках словесності постійно пропоную учням завдання-дослідження, проблемні питання, творчі завдання. Гринчук Ольга Болеславівна Мій досвід базується на науково-методичному фундаменті, містить передові педагогічні ідеї, власні знахідки та напрацювання. Підвищуючи свій професіоналізм, орієнтуюся в широкому спектрі інноваційних проектів, ідей, використовую найефективніші освітні напрями, впроваджую новітні педагогічні технології, які гарантують реалізацію творчих здібностей, зв’язного мовлення, розвивають мислення учнів та пізнавальні інтереси школярів. Проводжу відкриті уроки та виховні заходи, методичні семінари для вчителів школи,…
Гуцал Марія Богданівна Постійно займається пошуковою та інноваційною діяльністю, цікавиться науково-методичними новинками в навчально – виховному процесі.  На уроках використовує інтерактивні форми та методи роботи, впроваджує передовий педагогічний  досвід, що дає змогу значно підвищити ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів. Таке навчання сприяє створенню умов для активної участі дітей у навчанні, стимулюванню міркувань, застосуванню засвоєних знань у розв’язанні життєвих завдань.На уроках велику увагу приділяє розвитку творчих і розумових здібностей школярів. В роботі з дітьми враховує вікові та психологічні особливості учнів; уміє актуалізувати попередній досвід шляхом проведення підготовчих вправ, попередніх дослідницьких завдань; повідомляє дітям яскраві, незвичайні відомості, факти, заохочує до…
Буднік Людмила Богданівна Працюю з 1990 року. За час роботи випустила більше десяти медалістів. Один з них – Коцюба Олег –   викладач Гарвардського університету в галузі літературознавства Жаровська Ніна Вікотрівна Застосовую елементи проектної технології, модульного навчання, групові методи роботи, мультимедійні форми, диференційований підхід Лобас Надія Петрівна Впроваджую у роботу елементи особистісно орієнтованого та диференційованого навчання, формую ключові компетентності. Марусин Галина Іванівна Працюю над формування творчої , успішної, інтелектуально розвиненої особистості, вихованням людини з громадянською позицією, здатної до толерантного спілкування, конкретного вибору свого місця в житті. Використовую активні форми роботи: робота в групах, дебати, диспути; застосовую сучасні інформаційно-комунікаційні технології Мацієвська Оксана Василівна Моє основне кредо – гуманність – це…
  Категорія ПІП вчителя Методична проблема "вчитель-методист" Петрокушин Руслана Володимирівна Акмеотехнології на уроках української мови й літератури "вчитель-методист" Гандзій Наталя Богданівна Формування компетентісного орієнтованої особистості на уроках  української мови та літератури «вчитель- методист» Канак Валентина Миколаївна Творча компетентність як необхідний складник формування особистості «вчитель-методист» Сагайдак Вероніка Зіновіївна Упровадження креативних методів навчання на уроках української мови та літератури "старший вчитель" Мужилівська Ольга Іванівна Формування інноваційної особистості учня шляхом розвитку креативної компетентності на уроках української мови та літератури». «вчитель-методист» Гунтик Ольга Василівна Виховання естетичних смаків учнів на уроках української мови та літератури на основі використання креативних методів навчання.
До складу ФО  входить четверо учителів української мови та літератури, двоє учителів української мови та літератури і зарубіжної  літератури, троє учителів російської мови і літератури.Учителі української мови і літератури:Кулянда О.С., Сватенко В.В. – учителі-спеціалісти вищої категорії, учителі-методисти;Якубишина Г.Б. – учитель-спеціаліст вищої категорії, старший учитель;                                                                                                                Семенець Г.В. -  учитель-спеціаліст вищої категорії;Дворецька Н.І., – учитель-спеціаліст І категорії; Климко О.О. – учитель-спеціаліст ІІ категорії.Кулянда О.С. Стаж роботи –27 років, заступник директора з навчальної роботи, переможець конкурсу «Учитель року»-2008. На уроках працює над методичною проблемою «Використання дослідницьких та проектних технологій на уроках української мови та літератури в основі системного підходу до формування компетентнісно зорієнтованої особистості».Сватенко В.В.…
Гуцул Зоряна Богданівна Враховуючи вимоги чинних програм, Гуцул Зоряна Богданівна на своїх уроках органічно поєднує культурологічну, комунікативну, лінгвістичну та діяльні сну змістові лінії. При цьому значну увагу приділяє розвитку логічного, абстрактного, образного мислення, використовує такі прийоми і методи, як порівняння, узагальнення, моделювання, ігрові елементи та інші. Впроваджує найбільш ефективні технології (наприклад, текстоцентричні) й методи спілкування учнів різних вікових категорій із художнім словом, при яких воно було б центром їх уваги, засобом формування любові до краси і добра, націоцентричних і націє творчих ідеалів, викликало б прагнення діє творчості, активної життєвої і суспільної позиції, давало б можливість формуваннядля цього відповідних навичок. Жук Тетяна Григорівна…
Сторінка 1 із 3