П'ятниця, 10 червня 2016 08:21

Любов Шендеровська. Поетичні обрії

Я - вчитель, мама, поетеса, людина, яка знайшла себе і своє місце у житті. Працюю в найкращій школі у світі - у Тернопільській спеціалізованій школі №3 з поглибленим вивченням іноземних мов. Живу у найкращому місті - файному місті Тернополі. Наді мною - синє небо моєї рідної України. У мене - найщиріші колеги, найрозумніші діти, найкращі батьки. У мене - коханий чоловік, який усе розуміє; улюблений син, у якого найтепліше серце; найрідніший собака Філ, у якого всерозуміючий погляд. Все це - у моїх віршах.   ***У світ приходимо для праці і добра, Збираєм миті щастя по краплинах, Ідемо шляхом перемог і втрат,…
Опис досвіду роботи вчителя української мови і літератури Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 імені Володимира Левицького Балящук Марії Михайлівни Актуальність і перспективність досвіду Метою школи XXI ст. є формування індивіда, здатного вийти за межі отриманих знань, відкритого до інновацій, саморозвитку та безперервної освіти протягом усього життя. Сучасні освітні парадигми розвивального, креативного навчання ставлять на перший план не передачу учням готового соціального досвіду, а підготовку їх до самостійного здобування знань та творчої праці в будь-якій сфері людської діяльності. Неабияку роль у цих процесах відіграє профілізація навчальних закладів, адже, свідомо окресливши сферу майбутньої діяльності, учень працює не «на оцінку», а задля ґрунтовного,…
Відеорезюме Акмеологічні технології на уроках словесності як засіб формування ключових життєвих компетентностей учнів Опис досвіду роботи Петрокушин Руслани Володимирівни, вчителя української мови і літератури Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 ім.В.Левицького Базова модель досвіду Актуальність і перспективність досвіду Забезпечує підвищення ефективності навчання. Сприяє формуванню в учнів ключових компетентностей. Робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури. Дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти. Допомагає створювати атмосферу напружених розумових і креативних зусиль, які захоплюють усі сфери психологічної діяльності учнів. Сприяє позитивній мотивації школярів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні. Мета досвіду Створення оптимальних умов для розвитку…
Субота, 11 червня 2016 17:54

Тернопільський класичний ліцей

Загазей Оксана Михайлівна Серед форм і методів навчання надаю перевагу таким, які формують в учня основи критичного мислення, формування самостійних суджень. Серед таких методів провідне місце займають інформаційні технології. На уроках словесності постійно пропоную учням завдання-дослідження, проблемні питання, творчі завдання. Гринчук Ольга Болеславівна Мій досвід базується на науково-методичному фундаменті, містить передові педагогічні ідеї, власні знахідки та напрацювання. Підвищуючи свій професіоналізм, орієнтуюся в широкому спектрі інноваційних проектів, ідей, використовую найефективніші освітні напрями, впроваджую новітні педагогічні технології, які гарантують реалізацію творчих здібностей, зв’язного мовлення, розвивають мислення учнів та пізнавальні інтереси школярів. Проводжу відкриті уроки та виховні заходи, методичні семінари для вчителів школи,…
Гуцал Марія Богданівна Постійно займається пошуковою та інноваційною діяльністю, цікавиться науково-методичними новинками в навчально – виховному процесі.  На уроках використовує інтерактивні форми та методи роботи, впроваджує передовий педагогічний  досвід, що дає змогу значно підвищити ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів. Таке навчання сприяє створенню умов для активної участі дітей у навчанні, стимулюванню міркувань, застосуванню засвоєних знань у розв’язанні життєвих завдань.На уроках велику увагу приділяє розвитку творчих і розумових здібностей школярів. В роботі з дітьми враховує вікові та психологічні особливості учнів; уміє актуалізувати попередній досвід шляхом проведення підготовчих вправ, попередніх дослідницьких завдань; повідомляє дітям яскраві, незвичайні відомості, факти, заохочує до…
Буднік Людмила Богданівна Працюю з 1990 року. За час роботи випустила більше десяти медалістів. Один з них – Коцюба Олег –   викладач Гарвардського університету в галузі літературознавства Жаровська Ніна Вікотрівна Застосовую елементи проектної технології, модульного навчання, групові методи роботи, мультимедійні форми, диференційований підхід Лобас Надія Петрівна Впроваджую у роботу елементи особистісно орієнтованого та диференційованого навчання, формую ключові компетентності. Марусин Галина Іванівна Працюю над формування творчої , успішної, інтелектуально розвиненої особистості, вихованням людини з громадянською позицією, здатної до толерантного спілкування, конкретного вибору свого місця в житті. Використовую активні форми роботи: робота в групах, дебати, диспути; застосовую сучасні інформаційно-комунікаційні технології Мацієвська Оксана Василівна Моє основне кредо – гуманність – це…
  Категорія ПІП вчителя Методична проблема "вчитель-методист" Петрокушин Руслана Володимирівна Акмеотехнології на уроках української мови й літератури "вчитель-методист" Гандзій Наталя Богданівна Формування компетентісного орієнтованої особистості на уроках  української мови та літератури «вчитель- методист» Канак Валентина Миколаївна Творча компетентність як необхідний складник формування особистості «вчитель-методист» Сагайдак Вероніка Зіновіївна Упровадження креативних методів навчання на уроках української мови та літератури "старший вчитель" Мужилівська Ольга Іванівна Формування інноваційної особистості учня шляхом розвитку креативної компетентності на уроках української мови та літератури». «вчитель-методист» Гунтик Ольга Василівна Виховання естетичних смаків учнів на уроках української мови та літератури на основі використання креативних методів навчання.
До складу ФО  входить четверо учителів української мови та літератури, двоє учителів української мови та літератури і зарубіжної  літератури, троє учителів російської мови і літератури.Учителі української мови і літератури:Кулянда О.С., Сватенко В.В. – учителі-спеціалісти вищої категорії, учителі-методисти;Якубишина Г.Б. – учитель-спеціаліст вищої категорії, старший учитель;                                                                                                                Семенець Г.В. -  учитель-спеціаліст вищої категорії;Дворецька Н.І., – учитель-спеціаліст І категорії; Климко О.О. – учитель-спеціаліст ІІ категорії.Кулянда О.С. Стаж роботи –27 років, заступник директора з навчальної роботи, переможець конкурсу «Учитель року»-2008. На уроках працює над методичною проблемою «Використання дослідницьких та проектних технологій на уроках української мови та літератури в основі системного підходу до формування компетентнісно зорієнтованої особистості».Сватенко В.В.…
Сторінка 24 із 28