Понеділок, 19 березня 2018 13:53

ДПА-2018: ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ

Роз’яснення щодо проведення державної підсумкової атестації  (ДПА) у формі зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) наведено в листі МОН України «Про організоване завершення 2017/2018 навчального року та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти» від 31.01.2018 №1/9-66.2 ДПА У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ (БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА) ПредметиДПА здобувачів базової середньої освіти здійснюється у письмовій формі з трьох предметів: – українська мова; – математика; – предмет за вибором педагогічної ради закладу освіти: українська література, зарубіжна література, іноземна мова (англійська/німецька/іспанська/французька мова відповідно до навчального плану закладу освіти), історія України, всесвітня історія, правознавство (практичний курс), географія, біологія, хімія, фізика, інформатика. – у закладах освіти з навчанням або вивченням мов…
П'ятниця, 27 жовтня 2017 20:25

Шкільна документація

ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ Наказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів" Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів». Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655. Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності". Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист…
Субота, 19 серпня 2017 00:07

Оновлення програм для 5-9 класів

     Оновлення програм 5-9 класів у 2017 р. cхвалено розпорядженням КМУ від 14.12.16 №988-р Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року Від предметоцентризму до дитиноцентризму   Кожна програма містить власну мету і завдання. Визначивши єдину мету базової освіти, у навчальну програму вводять опис механізму її досягнення засобами відповідного предмета. У такому разі головним стає учень, який навчається, а не предмет, якому навчають. Кожен навчальний предмет має формувати не лише суто предметну компетентність, а й вносити свій вклад у формування ключових. Формування ключових компетентностей Спілкування державною (і рідною у разі відмінності)…
Сторінка 1 із 4