Неділя, 03 лютого 2019 20:48

Сучасний урок української мови

НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ: ОСОБИСТІСНО-МОТИВАЦІЙНИЙ ПРИНЦИП
Понеділок, 28 січня 2019 23:00

ВИВЧАЙМО УКРАЇNGLISH?

Вивчаймо україnglish? "Кинувши всі сили на боротьбу зі всюдисущим суржиком, чи не проґавили ми іншого підступного ворога біля воріт солов'їної? І чи не час уже поставити загати від навального потоку отого псевдосучасного сленгу, англіцизмів та інших ізмів, що затоплює нашу мову, і повчитися в інших народів — не запозичувати бездумно чужу лексику, а виробляти її з власних словотвірних ресурсів, як це в нас було споконвіку?  Як це, приміром, роблять чехи, які творять слова-відповідники не лише для відносно нових понять (напр., комп'ютер — "počítač", дизайнер — "návrhář", бізнесмен — "podnikatel", хотдог — "párek v rohlíku", кеш — "hotové peníze" та ін.), а й до загальноприйнятих у…
Що таке українська література Леонід Ушкалов Чому українська література чудова, але в школі так не здається
Ольга Ніколенко. Література у вимірі часу
ПЕРЕКЛАД ПУБЛІКАЦІЇ ПРОЕКТУ «ЧИТАННЯ І ПИСЬМО ДЛЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ»
Сторінка 1 із 7