Олександр Авраменко про структуру уроку української мови
10 СПОСОБІВ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ НА УРОКАХ 1. Телеграф – це прийом письмового опитування. Учитель готує картки з текстом, в якому слова складаються тільки з приголосних. Завдання учнів – відновити всі слова. Прийом ефективний, коли потрібно опитати знання базових термінів, понять, формулювань. 2. Все навпаки. Інтелектуальний ігровий прийом, що дозволяє провести опитування в цікавій формі. Суть в тому, що вчитель називає слова, а учні повинні назвати слово, протилежне за значенням. Цей прийом давно відомий учителям російської мови, які практикують його при вивченні антонімів.Але прийом можна урізноманітнити, зашифрувавши цілу фразу. Можна використовувати не тільки антоніми, а слова з того ж логічного ряду. Розгадавши фразу,…
Всесвітня література в школах України. – 2017. – № 6 0 73 Надія КОНОНЧУК. Використання ейдоc-конспектів на уроках літератури Завантажити презентацію
НАВЧАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРАКЦІЇ РІЗНОТИПОВИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІНАВЧАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРАКЦІЇ РІЗНОТИПОВИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Шляхи формування навчальної мотивації на уроках
Використання інноваційних технологій на уроках української мови і літератури: метод інтелект – карт Зразок інтелект-карти Інтелект-карти
Вівторок, 26 квітня 2016 18:33

Фанфіки на уроках словесності

      У Листі Міністерства «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» вчителям-словесникам рекомендовано, замість домашнього твору, пропонувати учням «...обрати таку форму творчої роботи (наприклад, створення фанфіків тощо), щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання».  Що це таке?Фанфік, або фенфік (від англ.fan ‒ шанувальник і fiction ‒ художня література), — текст, у якому використано ідеї, сюжет або (та) персонажі оригінального твору (здебільшого літературного або кінематографічного).   Літературні фанфіки представлені у вигляді оповідань, повістей, романів, віршів, п’єс. Питання, чи можна вважати фанфік жанром художньої літератури, досі перебуває у стані обговорення, зате жанром масової літератури його визнають одностайно.    Серед сучасних фанфіків багато літературних творів (продовження повісті Льюїса Керолла «Аліса в країні чудес» — «Автоматична Аліса» Джеффа Нуна, героїня якого потрапляє в майбутнє; казкова…
Як не треба проводити відкритий урок Cтаття Алли Кузнєцової, учителя біології ЗОШ №74 м. Хабаровськ (Росія), опублікована в журналі "Завуч" №1 (499)за січень 2013 року У прагненні успіху немає меж і кордонів, є нові висоти. Останнім часом я вже не можу дивитися відкриті уроки насамперед з однієї причини: суперечність між гума-ністичною риторикою про суб’єкт - суб’єктні стосунки, особистіснозорієнтований підхід та інші атрибути педагогічного гуманізму, з одного боку, і тими маніпуляціями та фо-кусами, до яких вдається вчитель у роботі з учнями, які ледь встигають реагувати на Його на команди. Суб'єкт — це той, хто діє сам, бо йому так потрібно, і…
Сторінка 2 із 2