K2 Content

Що таке візуалізація і візуалізаційна освіта? Які бувають типи візуалізації? Які функції вона виконує? Як школярів навчити візуалізувати свої знання і дешифрувати різноманітні зразки навчальної візуалізації? Які прийоми роботи і види діяльності сприяють розвитку візуального мислення учнів покоління Z? За яких умов візуалізація стане помічником школяра в роботі над художнім твором, у розвитку пам’яті, уяви і фантазії, а головне – у вираженні власного «Я»? Саме цим питанням присвячено статтю доктора педагогічних наук, професора кафедри методики викладання світової літератури НПУ ім. М.П. Драгоманова Клименко Ж.В. «Дива візуалізації, або Як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми», яка побачила світ у березневому…
Середа, 20 березня 2019 23:07

PISA : читацька грамотність

PISA : читацька грамотність Детальну інформацію про PISA – рамкові матеріали, зразки завдань попередніх циклів, новини про стан підготовки до проведення дослідження в Україні – розміщено на офіційному сайті Програми в Україні: pisa.testportal.gov.ua.
Середа, 20 березня 2019 21:43

4К - навички для успіху

4  НАВИЧКИ ДЛЯ УСПІХУ Все частіше стали помічати в освітніх та коуч центрах тему “Навички 4К”. За словами спеціалістів – це ключові навички, які допоможуть добитися успіху в будь-якій сфері життя. Чим більше в наше життя входять комп’ютерні технології, тим частіше зустрічаються універсальні поради.  То ж як розвивати навички 4К? Креативність Креативність (англ. create — створювати, creative — творчий) — це здатність створювати і знаходити нові оригінальні ідеї, що відхиляються від прийнятих схем мислення, успішно вирішувати поставлені завдання нестандартним чином, а також здатність вирішувати проблеми , що виникають всередині статичних систем. Креативний потенціал людини залежить від її: рівня професійної підготовки в певній…
ВИСТУП ДИРЕКТОРА ІНСТИТУТУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НАН УКРАЇНИ ПАВЛА ГРИЦЕНКА НА ЗАСІДАННІ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ Професор Павло Гриценко виголосив промову 13 грудня 2016 року на засіданні Конституційного суду, на якому розглядалася справа щодо конституційності Закону України “Про засади державної мовної політики”. Відео виступу було опубліковано 11 січня 2017 року на каналі “Свобода слова” в Youtube. У своїй промові професор детально виклав історію виникнення “мовної проблеми” в Україні, яку він вважає штучно створеною. “Першим поняття “російськомовне населення” використовував міністр закордонних справ СРСР Андрій Козирєв. Ця назва виросла із надр КПРС і КДБ, які вже бачили, що Радянський Союз на межі розвалу і потрібно…
15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці
Неділя, 03 лютого 2019 20:48

Сучасний урок української мови

НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ: ОСОБИСТІСНО-МОТИВАЦІЙНИЙ ПРИНЦИП (вкладення) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО УРОКУ РІДНОЇ МОВИ (вкладення)
Понеділок, 28 січня 2019 23:00

ВИВЧАЙМО УКРАЇNGLISH?

Вивчаймо україnglish? "Кинувши всі сили на боротьбу зі всюдисущим суржиком, чи не проґавили ми іншого підступного ворога біля воріт солов'їної? І чи не час уже поставити загати від навального потоку отого псевдосучасного сленгу, англіцизмів та інших ізмів, що затоплює нашу мову, і повчитися в інших народів — не запозичувати бездумно чужу лексику, а виробляти її з власних словотвірних ресурсів, як це в нас було споконвіку?  Як це, приміром, роблять чехи, які творять слова-відповідники не лише для відносно нових понять (напр., комп'ютер — "počítač", дизайнер — "návrhář", бізнесмен — "podnikatel", хотдог — "párek v rohlíku", кеш — "hotové peníze" та ін.), а й до загальноприйнятих у…
Сторінка 1 із 7