Неділя, 19 січня 2020 22:16
Академічна доброчесність учителя й учнів
Новий закон «Про повну загальну середню освіту», що ухвалений українським парламентом 16 січня, містить норму щодо забезпечення академічної доброчесності у сфері загальної середньої освіти.Зокрема, законом встановлений обов'язок учнів та вчителів дотримуватись академічної доброчесності та види відповідальності за виявлені факти її порушення.Забезпечення дотримання принципів академічної доброчесності у школі покладено на керівників та інших педагогічних працівників закладу освіти. Законом визначено, що порушеннями академічної доброчесності у системі загальної середньої освіти є: академічний плагіат, фабрикація; фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання.Також порушеннями академічної доброчесності є такі форми обману, як: надання педагогічними працівниками та іншими особами допомоги учням під час проходження ними підсумкового оцінювання (семестрового…
Опубліковано в
Сучасний учитель
Понеділок, 09 грудня 2019 11:19
Про обмеження публічного використання російськомовного контенту в закладах освіти Тернопільської області
Формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим і як для держави, так і для системи освіти – відповідно національно-патріотичне виховання є важливим сектором освітнього процесу.Виклики сучасного суспільства ставлять перед системою освіти завдання виховати громадянина-патріота нової формації – ініціативну особистість продуктивно-діяльнісного типу, яка бачить перспективи своєї держави, готова відстоювати її інтереси. Завдання закладів освіти – побудувати виховну діяльність так, щоб її організація, приклади авторитетних наставників-учителів, шкільне середовище виховували дітей у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності. Важливим аспектом формування національно самосвідомої особистості є виховання поваги та любові до державної мови: володіння українською мовою та використання її у…
Опубліковано в
На сторожі слова
Вівторок, 05 листопада 2019 06:10
Сильна мова - успішна держава
Про схвалення Стратегії популяризації української мови до 2030 року “Сильна мова - успішна держава”
Опубліковано в
На сторожі слова
П'ятниця, 30 серпня 2019 23:50
Сучасні методи навчання: досвід закордонних педагогів
Сучасні методи навчання: досвід закордонних педагогів Українські школи спробують міжнародну програму SEE Learning – чого вона вчить і для чого потрібна Інклюзивна освіта. Досвід Німеччини Як борються із запізненнями учнів у різних країнах Шкільна освіта: досвід закордонних педагогів
Опубліковано в
Освітні технології
Середа, 20 березня 2019 21:43
4К - навички для успіху
4 НАВИЧКИ ДЛЯ УСПІХУ Все частіше стали помічати в освітніх та коуч центрах тему “Навички 4К”. За словами спеціалістів – це ключові навички, які допоможуть добитися успіху в будь-якій сфері життя. Чим більше в наше життя входять комп’ютерні технології, тим частіше зустрічаються універсальні поради. То ж як розвивати навички 4К? Креативність Креативність (англ. create — створювати, creative — творчий) — це здатність створювати і знаходити нові оригінальні ідеї, що відхиляються від прийнятих схем мислення, успішно вирішувати поставлені завдання нестандартним чином, а також здатність вирішувати проблеми , що виникають всередині статичних систем. Креативний потенціал людини залежить від її: рівня професійної підготовки в певній…
Опубліковано в
Освітні технології
Понеділок, 11 березня 2019 22:33
15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці
15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці
Опубліковано в
Освітні технології
Вівторок, 01 січня 2019 20:31
100 РОКІВ ДЕРЖАВНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
100 років тому (1 січня 1919 року) Директорія УНР видала Закон «Про державну мову в Українській Народній Республіці», який визначив українську мову як державну. Вона стала обов’язковою для вжитку в армії, флоті і всіх урядових та загальних громадських публічно-правових установах.Одночасно в законі підкреслювалось, що приватні особи мають право звертатися до державних установ їхньою мовою.
Опубліковано в
На сторожі слова
Вівторок, 01 січня 2019 19:25
ПЕРЕКЛАД ПУБЛІКАЦІЇ ПРОЕКТУ «ЧИТАННЯ І ПИСЬМО ДЛЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ»
ПЕРЕКЛАД ПУБЛІКАЦІЇ ПРОЕКТУ «ЧИТАННЯ І ПИСЬМО ДЛЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ»
Опубліковано в
Освітні технології
Детальніше ...
Понеділок, 10 грудня 2018 16:45
Урок української мови в парадигмі компетентнісного підходу
Опубліковано в
Урок української мови
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 22 жовтня 2018 10:38
Світовий досвід уроків літератури
Світовий досвід уроків літератури
Опубліковано в
Цікаво про цікаве
Вівторок, 04 вересня 2018 16:17
Сто тридцять варіантів проведення самостійної роботи в процесі вивчення літератури
Сто тридцять варіантів проведення самостійної роботи в процесі вивчення літератури Юрій БОНДАРЕНКО, професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, доктор педагогічних наук, дає оцінку методу самостійної роботи з позицій загальної дидактики та методики навчання літератури. Він демонструє широкий спектр різних видів названої діяльності, здійснюючи її систематизацію за напрямками і шляхами вивчення літературного матеріалу. Ключові слова: метод самостійної роботи, дидактика, методика літератури, напрями і шляхи вивчення літературного матеріалу, завдання, види, етапи, рівні самостійної роботи
Опубліковано в
Урок української літератури
Вівторок, 04 вересня 2018 15:59
ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: ЩО ФОРМУЄМО, ЩО І ЯК ПЕРЕВІРЯЄМО Й ОЦІНЮЄМО
ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: ЩО ФОРМУЄМО, ЩО І ЯК ПЕРЕВІРЯЄМО Й ОЦІНЮЄМО Анатолій ФАСОЛЯ, кандидат педагогічних наук, Інститут педагогіки НАПН України, висвітлює ключові проблеми, пов’язані з упровадженням компетентнісного навчання у практику сучасної школи, визначає зміст читацької компетентності, доводить доконечну потребу формування її як якісної характеристики компетентного учня-читача. Ключові слова: компетенція, компетентнісне навчання, читацька компетентність, структура читацької компетентності, субкомпетентності
Опубліковано в
Урок української літератури