K2 Content

ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: ЩО ФОРМУЄМО, ЩО І ЯК ПЕРЕВІРЯЄМО Й ОЦІНЮЄМО Анатолій ФАСОЛЯ, кандидат педагогічних наук, Інститут педагогіки НАПН України,  висвітлює ключові проблеми, пов’язані з упровадженням компетентнісного навчання у практику сучасної школи, визначає зміст читацької компетентності, доводить доконечну потребу формування її як якісної характеристики компетентного учня-читача. Ключові слова: компетенція, компетентнісне навчання, читацька компетентність, структура читацької компетентності, субкомпетентності
ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ НАПРЯМІВ УКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА У СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У статті Ірини КУЧЕРЕНКО, професора Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини, розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; схарактеризовано поняття «суб’єктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови. Ключові слова: технологічний підхід, освітня технологія, педагогічна технологія, технологія навчання, технологія уроку української мови, суб’єктний чинник, рефлексія, функції й етапи технології уроку.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: реалії та перспективи
Про нову редакцію українського правопису (МОНУ) Про проект нової редації правопису (Авраменко) Кілька посутніх зауваг щодо нового проєкту українського правопису (Юрій Шевчук, професор Колумбійського університету, український мовознавець, журналіст) Новий правопис: приймати не можна відхилити (Освіторія) Український правопис: ілюзії і дійсність (Пономарів) ЗМІНИ ПРАВОПИСУ, ЯКІ НАБРАЛИ НАЙБІЛЬШОГО РОЗГОЛОСУ   17 травня 1919 року Українська академія наук схвалила «Найголовніші правила українського правопису» – перший в історії України офіційний загальнодержавний правописний кодекс. В умовах складних геополітичних змін, війн і соціальних катаклізмів він справляв визначальний вплив на формування української мови як національного, а не етнологічного феномену. У 1925 р. уряд Української Соціалістичної Радянської Республіки створив…
The 60 Best Professional Development Books for Teachers to Transform Practice
Розвиток креативності на уроках літератури: актуальність та способи реалізації Критичне та креативне мислення: непереможне поєднання
 Чому перехід з Кирилиці на Латинку сплюндрує Українську мову!
Сторінка 3 із 8