K2 Content

Що впливає на розвиток мовної особистості інформаційної доби ПОНЯТТЯ "МОВНА ОСОБИСТІСТЬ" У ВІРТУАЛЬНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ШКІЛЬНИЙ ТВІР ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОБИ
Олександр Пономарів: «На нашому ТБ час вводити мовний режим»
П'ятниця, 06 жовтня 2017 15:17

ПИСЬМЕННИКИ, ЯКИХ НЕ ІСНУВАЛО

7 УКРАЇНСЬКИХ МІСТИФІКАЦІЙ
10 СПОСОБІВ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ НА УРОКАХ 1. Телеграф – це прийом письмового опитування. Учитель готує картки з текстом, в якому слова складаються тільки з приголосних. Завдання учнів – відновити всі слова. Прийом ефективний, коли потрібно опитати знання базових термінів, понять, формулювань. 2. Все навпаки. Інтелектуальний ігровий прийом, що дозволяє провести опитування в цікавій формі. Суть в тому, що вчитель називає слова, а учні повинні назвати слово, протилежне за значенням. Цей прийом давно відомий учителям російської мови, які практикують його при вивченні антонімів.Але прийом можна урізноманітнити, зашифрувавши цілу фразу. Можна використовувати не тільки антоніми, а слова з того ж логічного ряду. Розгадавши фразу,…
Середа, 23 серпня 2017 23:20

Сучасні освітні інструменти

Сучасні освітні інструменти
Акселеративні та інтерактивні методи
Всесвітня література в школах України. – 2017. – № 6 0 73 Надія КОНОНЧУК. Використання ейдоc-конспектів на уроках літератури Завантажити презентацію
Сторінка 4 із 6