K2 Content

Як не треба проводити відкритий урок Cтаття Алли Кузнєцової, учителя біології ЗОШ №74 м. Хабаровськ (Росія), опублікована в журналі "Завуч" №1 (499)за січень 2013 року У прагненні успіху немає меж і кордонів, є нові висоти. Останнім часом я вже не можу дивитися відкриті уроки насамперед з однієї причини: суперечність між гума-ністичною риторикою про суб’єкт - суб’єктні стосунки, особистіснозорієнтований підхід та інші атрибути педагогічного гуманізму, з одного боку, і тими маніпуляціями та фо-кусами, до яких вдається вчитель у роботі з учнями, які ледь встигають реагувати на Його на команди. Суб'єкт — це той, хто діє сам, бо йому так потрібно, і…
Сторінка 7 із 7