Підкатегорії
Понеділок, 24 травня 2021 11:46
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Автор - учитель ТЗОШ № 11 В. Ситар
Урок № 1 Тема. Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір Мета уроку: ознайомити учнів із життям і творчістю В. Нестайка, зацікавити його творчістю; розпочати роботу щодо аналізуванняйого пригодницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, коментування його; формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки; розвивати вміння толерантно і аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну позицію; узагальнювати, порівнювати, робити власні висновки, формувати етичні смаки школярів; виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію, оптимістичний світогляд; виховувати інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: засвоєння нових…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 6 клас
Понеділок, 24 травня 2021 11:44
Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах". Образ особливої дівчинки Анни. Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах". Образ особливої дівчинки Анни Мета: формувати ключові та предметні компетентності й компетенції шляхом виконання навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань; відповідно до змістових ліній (НЛ–1,2,3) з’ясувати суть поезії «Кольорові миші»; навчити пояснювати умовність ситуації, зображеної у вірші; характеризувати образи, пояснювати їх метафоричний підтекст; розвивати уяву, образне мислення, виробляти вміння аналізувати поетичні твори; формувати усвідомлення високих моральних якостей, духовного багатства людини; виховувати естетичні смаки, позитивне мислення, прагнення зберегти власне Я. Цілі: Учні знатимуть: зміст вірша «Кольорові миші», художні засоби, використані в поезії; особливості виразного читання вірша. Учні вмітимуть:виразно, вдумливо читати й коментувати поезію,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Понеділок, 24 травня 2021 11:39
Ліна Костенко "Дощ полив". Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
ЛІНА КОСТЕНКО. «ДОЩ ПОЛИВ...» Мета: ознайомити учнів з основними фактами біографії письменниці, її поезіями; допомогти усвідомити ідейно-художній зміст програмового твору, його красу; розвивати навички виразного читання, уміння коментувати, визначати основні мотиви поезій; виховувати спостережливість, плекати естетичні почуття, позитивне мислення, любов до природи. Цілі. Учні знатимуть: — основні факти біографії Ліни Костенко; — зміст вірша «Дощ полив...». Учні вмітимуть: — виразно читати вірші, акцентуючи увагу на засобах виразності мови; — пояснювати, за допомогою яких художніх засобів створено образи-персонажі поезії. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: портрет Л. Костенко, збірки її творів, ілюстрації до них, пейзажні картини. Теорія літератури:ліричний твір, ліричний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Четвер, 07 лютого 2019 10:11
Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова у творі Е. Андієвської « Казка про яян». Автор - учитель ТЗОШ№19 Леся Ковальчук
Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова у творі Е. Андієвської « Казка про яян» Мета.Продовжити роботу над казкою-притчею Е. Андієвської «Казка про яян», допомогти учням усвідомити художню вартість каз-ки. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Виховувати у душах шестикласників загальнолюдські моральні цінності. Перебіг уроку Перший етап - організаційний: привітання, організація уваги та внутрішньої готовності учнів до уроку; мотивація вивчення нового матеріалу , актуалізація різних каналів сприйняття інформації (сенсорне, чуттєве). Слайд 1(країна яяни) Добрий день усім! Я рада бачити вас знову! Сьогодні ми продовжимо свою мандрівку у незвичайну країну, де…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 6 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 22:04
Леся Українка «Давня казка». Проблеми і мотиви. Автор - учительь ТЗОШ№8 Галина Скурська
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 22:02
Богдан Бастюк. Гумористичні твори.Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Скурська
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:45
Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера».Автор - учитель ТЗОШ№8 Г.Бараннікова
Конспект уроку з української літератури. 6 клас Урок 48. Тема: Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера».Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. Мета: ознайомити учнів із цікавими епізодами життя письменника; розвивати навички виразного читання, переказу, аналізу прочитаного, творчу уяву школярів; виховувати почуття любові до рідного краю, мальовничої природи. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, портрет Я.Стельмаха,ілюстрації до твору, роздавальні матеріали, презентація. Перебіг уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація суб’єктного досвіду і опорних знань. Бесіда за питаннями: Згадайте, які веселі пригоди траплялись з вами під час літніх канікул, відпочинку? Як ви розумієте поняття…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 6 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:41
Уроки за романом П.Куліша "Чорна рада". Автор - учитель ТЗОШ№8 Г.Бараннікова
Урок позакласного читання. Тема. Огляд історичних творів сучасних авторів. Створення буктрейлера за романом П. Куліша «Чорна рада» Мета: ознайомити учнів з історичними творами сучасних авторів та формою презентації книги - буктрейлером; навчити виокремлювати ключові епізоди твору, розробляти сюжет буктрейлера, готувати презентаційні матеріали; розвивати критичне мислення, зв'язне мовлення дев'ятикласників; сприяти формуванню почуття відповідальності за долю народу, любові до Вітчизни, високих моральних якостей. Тип року: урок засвоєння нових знань. Форма проведення уроку: урок-творча майстерня зі створення буктрейлера. Засоби навчання: міні-виставка книг П. Куліша , історичні картини баталіста Артура Орльонова, мультимедійна презентація, дидактичний матеріал для роботи в групах. Випереджувальне завдання: підготувати матеріал про історичні…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Детальніше ...
Понеділок, 04 лютого 2019 21:39
Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»). Автор - учитель ТЗОШ№8 Г.О.Бараннікова
Тема: Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») Мета: ознайомити учнів із цікавими епізодами життя поета, удосконалювати вміння виразно читати поезію,розкрити громадянські мотиви поезії, виховувати почуття власної гідності, любові до Вітчизни. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, портрет Олега Ольжича, ілюстрації до віршів, збірки поезій . Випереджувальне завдання: учень готує розповідь про українських емігрантів, два учні – виразне читання віршів «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш». Епіграф до уроку: «Втрата мужності—це втрата людськоїгідності, котру я ставлю над усе. Навіть над самим життям». В. Симоненко Перебіг уроку І. Організаційний етап.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:38
Патріотична лірика Левка Крупи. Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Бараннікова
Конспект уроку з української літератури. 10 клас Тема уроку: Література рідного краю. Патріотична лірика Левка Крупи. Мета уроку: донести до учнів особливості таланту митця, самобутню манеру його віршів; розвивати логічне мислення; формувати естетичні смаки; засобами художнього слова виховувати патріотичні почуття, усвідомлення власної громадянської позиції. Завдання уроку: Поглибити відомості про життя та творчість Левка Крупи Розвивати вміння висловлювати свої думки про автора, визначати художні засоби Розвивати образне та логічне мислення, культуру мовлення Виробляти вміння вести діалог, будувати монологічне висловлювання Насолоджуватися поезією, відчувати красу слова, вчитися бачити красу навколишнього світу і виробляти вміння передавати це за допомогою слова Тип уроку: урок…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 10 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:36
Ідея нерозривної єдності людини з рідною землею у поезіях Левка Крупи. Автор - Галина Бараннікова
Тема уроку: Ідея нерозривної єдності людини з рідною землею у поезіях Левка Крупи. Мета уроку: донести до учнів особливості таланту митця, самобутню манеру його віршів із збірки «Міра болю»; розвивати логічне мислення; формувати естетичні смаки; засобами художнього слова виховувати патріотичні почуття. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: портрет Левка Крупи, виставка книг,презентація до уроку. Випереджувальне завдання: Епіграф до уроку: Живу тривогами, а не спокоєм, Добро плекаю і перечу злу… Левко Крупа Перебіг уроку І. Організаційний етап. Забезпечення емоційної готовності учнів. ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань та суб’єктного досвіду учнів. Тернопільщина багата видатними історичними постатями, що…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:34
В. Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Цикл уроків. Автор - Галина Бараннікова
Тема: Дружба й перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.. Мета: продовжити ознайомлення із сюжетом гумористичного твору В. Чемериса, навчити розрізняти види комічного та засоби його художнього втілення; удосконалювати вміння переказувати гумористичні ситуації, формулювати власні думки щодо проблеми, робити висновки; розвивати образне та критичне мислення, творчу уяву, навички виразного читання гумористичних творів, переказування гумористичних ситуацій, уміння висловлювати свої враження та думки; виховувати культуру спілкування, почуття гумору, прагнення до щирості почуттів. Теорія літератури: комічне, гумор, сатира, іронія, художні образи, художні засоби. Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до твору. Тип уроку: комбінований.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас