Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова у творі Е. Андієвської « Казка про яян» Мета.Продовжити роботу над казкою-притчею Е. Андієвської «Казка про яян», допомогти учням усвідомити художню вартість каз-ки. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Виховувати у душах шестикласників загальнолюдські моральні цінності.                                        Перебіг уроку Перший етап - організаційний: привітання, організація уваги та внутрішньої готовності учнів до уроку; мотивація вивчення нового матеріалу , актуалізація різних каналів сприйняття інформації (сенсорне, чуттєве).                                                            Слайд 1(країна яяни) Добрий день усім! Я рада бачити вас знову! Сьогодні ми продовжимо свою мандрівку у незвичайну країну, де…
Конспект уроку з української літератури. 6 клас Урок 48. Тема: Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера                                                 лісового озера».Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. Мета: ознайомити учнів із цікавими епізодами життя письменника; розвивати навички виразного читання, переказу, аналізу прочитаного, творчу уяву школярів; виховувати почуття любові до рідного краю, мальовничої природи. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, портрет Я.Стельмаха,ілюстрації до твору, роздавальні матеріали, презентація. Перебіг уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація суб’єктного досвіду і опорних знань. Бесіда за питаннями: Згадайте, які веселі пригоди траплялись з вами під час літніх канікул, відпочинку? Як ви розумієте поняття…
Урок позакласного читання. Тема. Огляд історичних творів сучасних авторів. Створення буктрейлера за романом П. Куліша «Чорна рада» Мета: ознайомити учнів з історичними творами сучасних авторів та формою презентації книги - буктрейлером; навчити виокремлювати ключові епізоди твору, розробляти сюжет буктрейлера, готувати презентаційні матеріали; розвивати критичне мислення, зв'язне мовлення дев'ятикласників; сприяти формуванню почуття відповідальності за долю народу, любові до Вітчизни, високих моральних якостей. Тип року: урок засвоєння нових знань. Форма проведення уроку: урок-творча майстерня зі створення буктрейлера. Засоби навчання: міні-виставка книг П. Куліша , історичні картини баталіста Артура Орльонова, мультимедійна презентація, дидактичний матеріал для роботи в групах. Випереджувальне завдання: підготувати матеріал про історичні…
 Тема: Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») Мета: ознайомити учнів із цікавими епізодами життя поета, удосконалювати вміння виразно читати поезію,розкрити громадянські мотиви поезії, виховувати почуття власної гідності, любові до Вітчизни. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, портрет Олега Ольжича, ілюстрації до віршів, збірки поезій . Випереджувальне завдання: учень готує розповідь про українських емігрантів, два учні – виразне читання віршів «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш». Епіграф до уроку:      «Втрата мужності—це втрата людськоїгідності, котру я ставлю над усе. Навіть над самим життям». В. Симоненко Перебіг уроку І. Організаційний етап.…
Конспект уроку з української літератури. 10 клас Тема уроку:        Література рідного краю.                              Патріотична лірика Левка Крупи.     Мета уроку: донести до учнів особливості таланту митця, самобутню манеру його віршів; розвивати логічне мислення; формувати естетичні смаки; засобами художнього слова виховувати патріотичні почуття, усвідомлення власної громадянської позиції. Завдання уроку: Поглибити відомості про життя та творчість Левка Крупи Розвивати вміння висловлювати свої думки про автора, визначати художні засоби Розвивати образне та логічне мислення, культуру мовлення Виробляти вміння вести діалог, будувати монологічне висловлювання Насолоджуватися поезією, відчувати красу слова, вчитися бачити красу навколишнього світу і виробляти вміння передавати це за допомогою слова Тип уроку: урок…
Тема уроку: Ідея нерозривної єдності людини з рідною землею у поезіях Левка Крупи. Мета уроку: донести до учнів особливості таланту митця, самобутню манеру його віршів із збірки «Міра болю»; розвивати логічне мислення; формувати естетичні смаки; засобами художнього слова виховувати патріотичні почуття. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: портрет Левка Крупи, виставка книг,презентація до уроку. Випереджувальне завдання: Епіграф до уроку:         Живу тривогами, а не спокоєм,                                      Добро плекаю і перечу злу…                                       Левко Крупа Перебіг уроку І.   Організаційний етап. Забезпечення емоційної готовності учнів. ІІ.   Актуалізація і корекція опорних знань та суб’єктного досвіду учнів. Тернопільщина багата видатними історичними постатями, що…
Сторінка 1 із 8