Тема. ЛРК №2. Богдан Мельничук. « Скрипка від старого». Мета:   ознайомити учнів із життям і творчістю літератора Тернопільщини Богдана Мельничука, із поняттям «новела», допомогти глибше усвідомити ідейно-художні особливості новели «Скрипка від старого», розвивати навички коментування прочитаного й висловлювання свого ставлення до нього, самостійного пошуку інформації, співвіднесення із сучасністю давноминулих подій, вміння знаходити  у творі художні засоби, діалектні слова, пояснення їхньої ролі у новелі, розвивати пам'ять, творчу уяву, естетичні смаки, виховувати почуття патріотизму,вірності Батьківщині, значення історичної пам’яті в житті сучасного суспільства. Тип уроку: вивчення  нового матеріалу. Обладнання: книжкова виставка «Богдан Мельничук – поет, прозаїк, драматург», портрет Б. Мельничука, проектор , відеоматеріали,…
Тема: Олександр Довженко. Розповідь про видатного українського     кінорежисера й письменника. «Зачарована Десна» — твір про великий і красивий світ дитинства Сашка Мета: ознайомити учнів із найважливішими фактами з біографії О. Довженка, його творчими здобутками, дати поняття про кіноповість як жанр художньої літератури ; розвивати навички сприймання тексту на слух та його аналізу; удосконалювати вміння виразно читати описи (пейзажі, портрети), монологи;формувати ціннісне ставлення особистості до природи, до духовних пріорітетів. Тип уроку: формування вмінь і навичок. Обладнання: портрет О. Довженка, вислови відомих людей (слайд-шоу),фото -     колаж фотографій О. Довженка, аудіозапис фільму «Зачарована Десна», аудіозапис мелодій, текст повісті «Зачарована Десна», літературознавчий словник Епіграф:                                                       «Зачарована Десна» -- енциклопедія                                                                          сільського…
                           Конспект уроку з української літератури в 11 класі Підготувала вчитель ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого» Пиріг О. І. Тема:   Творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича. Аполітичність, наскрізна  життєствердність, метафоричність і міфологізм поезії. Вірші "Автопортрет", "Вишні" Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом поета-митця; допомогти школярам усвідомити ідейно-художнє багатство та естетичну красу поезій Антонича; поглиблювати вміння визначати головні  мотиви, ідеї, художні засоби, коментувати їх, давати власну оцінку; розвивати вміння працювати з додатковими джерелами, створювати буклети; удосконалювати дослідницькі вміння, навички проектної діяльності; вдосконалювати компетенції саморозвитку та самоосвіти; сприяти формуванню життєлюбства,…
Сторінка 2 із 2