Тема. УПЧ.Чарівний світ творчості Марти Чопик Мета :ознайомити учнів з творчістю талановитої землячки, розвивати навички виразного читання, культуру зв’язного мовлення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки, почуття,спостереження; виховувати повагу до людей мистецтва рідного краю; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці, любов до поетичного…
Урок №4 Тема.Протистояння добра і зла в казці. Виокремлення в ній найнапруженіших епізодів Мета: визначати напружені епізоди драми-казки, ознайомити учнів із поняттям гіпербола; виховувати силу духу, волі, вміння боротися і перемагати;розвивати навички виразного читання за ролями, переказу й коментування драматичного твору, характеристики героїв, висловлювати власну думку про них. Тип уроку:формування і вдосконалення вмінь та навичок. ТЛ:гіпербола.                                                      ПЕРЕБІГ  УРОКУ Організація класу Повідомлення теми та мети уроку Робота із змістом казки   Перевірка  усвідомлення змісту драми-казки.Цифровий диктант Відповідь «ні» - 0, відповідь «так» - 1. 1)    Князь із Княгинею сумували, бо Змій напав на їхні землі. (0) 2)    Посланець Змія був «чорний…
Урок №3 Олександр Олесь. «Микита Кожум’яка». Драматичний твір на тему народної казки Мета: на прикладі драми-казки Олександра Олеся «Микита Кожум’яка» ознайомити з поняттям «драматичний твір» і його особливостями;опрацювати ідейно-художній зміст твору, визначити його тему та ідею; розвивати вміння критично сприймати художні оповіді, набувати навичок історичної правди про долю землі, народу. Тип уроку:засвоєння нових знань і формування вмінь. ТЛ:драматичний твір і його побудова.                                                      ПЕРЕБІГ  УРОКУ I. Організація класу                        II. Перевірка домашнього завдання Бесіда за запитаннями    1. Чому Олександр Олесь назвав збірку “Княжа Україна”? Коли вона була надрукована?    2. З яких джерел брав письменник матеріал для своєї книги?   …
Урок №2 «Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий». Поетична оповідь про минуле нашого народу, князів давньої України-Руси, їхню мудрість, благородство, хоробрість, любов до рідної землі Мета: вчити  характеризувати історичну епоху, в яку князювали Олег і Ярослав, давати оцінку їх державним справам, вчинкам, які відображені в творі, історичних матеріалах, художньому мистецтві; розвивати критичне мислення, кругозір учнів, вміння знаходити в прочитаному тексті необхідну інформацію та застосовувати її для характеристики головного героя; виховувати повагу до князів, патріотичні почуття. Тип уроку:засвоєння нових знань і формування вмінь.                                                      ПЕРЕБІГ  УРОКУ І. Організація класу ІІ. Перевірка домашнього завдання Бесіда за запитаннями üЯке справжнє прізвище  Олександра Олеся? üЯка подія…
Урок №1 Олександр Олесь. «Заспів», «Україна в старовину» Мета: ознайомити з життям  і творчістю письменника, поезіями з книги «Княжа Україна»; розвивати навички виразного читання поетичних творів, переказу, висловлювання власних міркувань щодо прочитаного; виховувати шанобливе ставлення до заповітів наших предків. Тип уроку:засвоєння нових знань і формування вмінь.                                                      ПЕРЕБІГ  УРОКУ Організація класу Актуалізація опорних знань Створення проблемної ситуації Складіть список мудрих порад, які наші предки передали нащадкам через літописи. Мотивація навчальної діяльності Про складний і багатий різноманітними подіями світ наших предків розповідають не лише літописи. Про нього писали й багато митців слова пізніших часів. Серед них — український письменник Олександр Олесь.                      …
Тема : Г.Малик. «Незвичайні  пригоди  Алі   в  країні  Недоладії». Морально-етичні проблеми   в  казці: добро  і  зло,  відповідальність  за  свої  вчинки,  уміння   долати  перешкоди   на  шляху  до  мети. Урок  підготувала  вчитель української  мови  та  літератури  ЗОШ  І-ІІІ  ст. .№27  Сава  І.Б. Мета:  навчити  учнів  аналізувати  казку,  визначати   основну думку  твору;  розвивати  навички   виразного  читання,  навички   висловлювати  власні  думки; виховувати  позитивні  риси  характеру. Тип  уроку:  урок  засвоєння  нових знань. Засоби  навчання:  підручник,  ілюстрації  до  твору,  роздавальний  матеріал,  сигнальні  картки  червоного й  зеленого  кольорів,  проектор.                            Перебіг   уроку І. Організаційно-мотиваційний  етап. ІІ.  Перевірка   домашнього   завдання. ІІІ. Повідомлення  теми,  цілей  і  завдань   уроку. Мотивація …
  Тема:  Література рідного краю. Сторінки життя Іванни Блажкевич.                                      Огляд її творів для дітей     Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю Іванни Блажкевич,  її найкращими творами для дітей, розвивати емоційну та  чуттєву  сферу п’ятикласників, їхні пізнавальні та творчі здібності, навики виразного читання; виховувати любов до поетичного слова, доброту, бережливе   ставлення до природи, рідної землі.   Обладнання: презентація, збірки дитячих книжок І. Блажкевич.   Тип уроку: урок-екскурсія                                          Перебіг уроку  Організаційний момент.   Мотивація навчання.           Сьогодні, діти, ми з вами вкотре повернемося у маленьку, чарівну, казкову країну дитинства, яку полюбляють не тільки малюки, а й дорослі, погортаємо сторінки дитячих творів Іванни…