Урок № 1 Тема. Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір Мета уроку: ознайомити учнів із життям і творчістю В. Нестайка, зацікавити його творчістю; розпочати роботу щодо аналізуванняйого пригодницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, коментування його; формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки; розвивати вміння толерантно і аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну позицію; узагальнювати, порівнювати, робити власні висновки, формувати етичні смаки школярів; виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію, оптимістичний світогляд; виховувати інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: засвоєння нових…
Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова у творі Е. Андієвської « Казка про яян» Мета.Продовжити роботу над казкою-притчею Е. Андієвської «Казка про яян», допомогти учням усвідомити художню вартість каз-ки. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Виховувати у душах шестикласників загальнолюдські моральні цінності.                                        Перебіг уроку Перший етап - організаційний: привітання, організація уваги та внутрішньої готовності учнів до уроку; мотивація вивчення нового матеріалу , актуалізація різних каналів сприйняття інформації (сенсорне, чуттєве).                                                            Слайд 1(країна яяни) Добрий день усім! Я рада бачити вас знову! Сьогодні ми продовжимо свою мандрівку у незвичайну країну, де…
Конспект уроку з української літератури. 6 клас Урок 48. Тема: Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера                                                 лісового озера».Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. Мета: ознайомити учнів із цікавими епізодами життя письменника; розвивати навички виразного читання, переказу, аналізу прочитаного, творчу уяву школярів; виховувати почуття любові до рідного краю, мальовничої природи. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, портрет Я.Стельмаха,ілюстрації до твору, роздавальні матеріали, презентація. Перебіг уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація суб’єктного досвіду і опорних знань. Бесіда за питаннями: Згадайте, які веселі пригоди траплялись з вами під час літніх канікул, відпочинку? Як ви розумієте поняття…
Мета: опрацювання зміст уривків з роману, вміщених у підручнику з української літератури; вчити учнів виділяти головне, визначати ідейно-тематичний зміст прочитаного; розвивати логічне мислення шестикласників, уміння аргументувати свої висловлювання; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, любові до рідних, природи. Обладнання: ілюстративний матеріал. Тип уроку: урок – рольова гра, урок вивчення нового матеріалу.      Епіграф:                            Дружба! Велике це слово-дружба!      Може, найбільше з усіх людських                                                                                                   В. Нестайко Перебіг уроку І. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ 1) Переперевірка домашнього завдання: -         Хто такий тореадор? (Головний учасник бою биків в Іспанії і в країнах Латинської Америки, який шпагою має завдати бакові смертельного удару). -         Чому…