Понеділок, 24 травня 2021 11:44
Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах". Образ особливої дівчинки Анни. Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
Ліна Костенко. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах". Образ особливої дівчинки Анни Мета: формувати ключові та предметні компетентності й компетенції шляхом виконання навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань; відповідно до змістових ліній (НЛ–1,2,3) з’ясувати суть поезії «Кольорові миші»; навчити пояснювати умовність ситуації, зображеної у вірші; характеризувати образи, пояснювати їх метафоричний підтекст; розвивати уяву, образне мислення, виробляти вміння аналізувати поетичні твори; формувати усвідомлення високих моральних якостей, духовного багатства людини; виховувати естетичні смаки, позитивне мислення, прагнення зберегти власне Я. Цілі: Учні знатимуть: зміст вірша «Кольорові миші», художні засоби, використані в поезії; особливості виразного читання вірша. Учні вмітимуть:виразно, вдумливо читати й коментувати поезію,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Понеділок, 24 травня 2021 11:39
Ліна Костенко "Дощ полив". Автор - учитель ТЗОШ№11 В.Ситар
ЛІНА КОСТЕНКО. «ДОЩ ПОЛИВ...» Мета: ознайомити учнів з основними фактами біографії письменниці, її поезіями; допомогти усвідомити ідейно-художній зміст програмового твору, його красу; розвивати навички виразного читання, уміння коментувати, визначати основні мотиви поезій; виховувати спостережливість, плекати естетичні почуття, позитивне мислення, любов до природи. Цілі. Учні знатимуть: — основні факти біографії Ліни Костенко; — зміст вірша «Дощ полив...». Учні вмітимуть: — виразно читати вірші, акцентуючи увагу на засобах виразності мови; — пояснювати, за допомогою яких художніх засобів створено образи-персонажі поезії. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: портрет Л. Костенко, збірки її творів, ілюстрації до них, пейзажні картини. Теорія літератури:ліричний твір, ліричний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Понеділок, 04 лютого 2019 21:39
Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»). Автор - учитель ТЗОШ№8 Г.О.Бараннікова
Тема: Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») Мета: ознайомити учнів із цікавими епізодами життя поета, удосконалювати вміння виразно читати поезію,розкрити громадянські мотиви поезії, виховувати почуття власної гідності, любові до Вітчизни. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, портрет Олега Ольжича, ілюстрації до віршів, збірки поезій . Випереджувальне завдання: учень готує розповідь про українських емігрантів, два учні – виразне читання віршів «Господь багатий нас благословив…», «Захочеш – і будеш». Епіграф до уроку: «Втрата мужності—це втрата людськоїгідності, котру я ставлю над усе. Навіть над самим життям». В. Симоненко Перебіг уроку І. Організаційний етап.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 11:11
Марина Павленко. Романтично-фантастична повість-казка «Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських».Цикл уроків. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 03 квітня 2018 15:30
Любов Пономаренко. “Гер переможений”. Наскрізний гуманістичний пафос новели. Автор - учитель ТУГ Г. Зуляк
Тема: Любов Пономаренко. “Гер переможений”. Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення. Теорія літератури: новела. Мета: ознайомити учнів з фактами життя і творчості Л. Пономаренко; розвивати вміння аналізувати зміст художнього твору, його проблематику; вчити семикласників висловлювати власне судження щодо прочитаного; навчити висловлювати свої думки щодо ролі й значення гуманізму у розвитку людства і духовності людини. Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: портрет письменниці, мультимедійні матеріали. Методи, прийоми і форми роботи: “кольоровий настрій”, передбачити “незакінчене речення”, ланцюжок думок (відповідей), метод “прес” (“я вважаю, що...”), прийом “угу” (“так, так”), есе, робота з підручником, метод “збери намисто”, рефлексія досягнень. Епіграф уроку:…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 03 квітня 2018 14:09
Цікавий епізод з дитинства письменника Григора Тютюнника. Воєнне дитинство в повісті «Климко». Автор - учитель ТКГ - О. Підручняк
МЕТА: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Григора Тютюнника; з’ясувати історію написання повісті «Климко»; проаналізувати зміст повісті; на прикладі взаємостосунків літературних героїв допомогти учням зрозуміти і засвоїти морально-етичні уроки твору; удосконалювати вміння виразно читати, переказувати епізоди повісті, які найбільше вразили; розвивати культуру мовлення, логічне мислення,увагу, пам’ять, уміння грамотно висловлювати свої думки; виховувати гуманні якості людини, формувати в учнів активну життєву позицію, бажання допомогти в складних ситуаціях, захистити близьких, друзів. ЦІЛІ УРОКУ. Учні знатимуть: морально-етичні проблеми, порушені в повісті; зміст епізодів, у яких розкриваються ці проблеми. Учні вмітимуть: виділяти й виразно читати уривки, в яких показано чуйність, людяність, доброту…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 11 серпня 2016 14:43
Андрій Малишко «Стежина» («Чому,сказати, й сам не знаю…»), «Вчителька». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях А.Малишка. Виразне і вдумливе читання поезій Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема. Андрій Малишко «Стежина» («Чому,сказати, й сам не знаю…»), «Вчителька». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях А.Малишка. Виразне і вдумливе читання поезій Мета: поглибити знання про поетичну та пісенну творчість А.Малишка;вдосконалити уміння аналізувати поезію, зокрема «Стежина», «Вчителька»;- розкрити зміст народнопоетичних символів; розвивати увагу, культуру зв’язного мовлення; виховувати повагу до рідної домівки, батьків, національних традицій, навчитися виразно і вдумливо читати поезію. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь Обладнання: портрет А.Малишка, аудіозаписи пісень поета, дидактичний матеріал Епіграф: Я серце й душу в пісню переллю (А.Малишко) Перебіг уроку І. Організаційний етап. 1.Вступне слово вчителя Наш сьогоднішній урок - урок нової зустрічі з пісенною…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 12:07
Література рідного краю. Українські народні пісні в записах Володимира Гнатюка. Автор - учитель ТНВК№9 Петриця Л.П.
Тема: Література рідного краю. Українські народні пісні в записах Володимира Гнатюка Мета: познайомити учнів із геніальним земляком ― етнографом, його творчим доробком, розвивати навички виразного читання, дослідницько- пошукової роботи; виховувати шанобливе ставлення до митців рідного краю, формувати естетичні смаки, любов і повагу до фольклору ― духовної спадщини нашого народу. Тип уроку: урок-екскурсія (формування…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Детальніше ...
Понеділок, 18 липня 2016 06:35
Б. Лепкий «Каяла». Автор - учитель ТЗОШ№14 О.А.Кернична.
Богдан Лепкий «Каяла» Урок проводиться в музеї Б. Лепкого. Тема уроку: Б. Лепкий «Каяла». Мета уроку: поглиблювати знання про життєвий і творчий шляхБ. Лепкого; розширити читацький кругозір; опрацювати зміст оповідання «Каяла», зосереджуючи увагу на ідейно-художньому аналізі, характеристиці образів, мові твору; розвивати культуру зв’язного мовлення, увагу, спостережливість, логічне мислення, артистичність, вміння узагальнювати, порівнювати, співставляти, прищеплюватии інтерес дор читання художніх творів, поваги до історичного минулого, виховувути любов до свого народу і рідної землі. Тип уроку: позакласне читання. Обладнання: виставка книг: «Слово о полку Ігоревім», «Літопис руський», Б.Лепкий «Каяла», ілюстрації до поеми «Слово...». Епіграф: Ми віримо глибоко і безконечно, Що правда і добро,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Понеділок, 18 липня 2016 06:15
Єдність світу природи і світу дитячої душі за повістю М.Стельмаха «Гуси – лебеді летять». Автор - вчитель УМЛ ТЗОШ№4, методист ТКМЦНОІМ Л.М. Ковальчук
7 клас. Українська література Тема.. Єдність світу природи і світу дитячої душі за повістю М.Стельмаха «Гуси – лебеді летять». Мета: допомогти учням усвідомити значення пори дитинства у житті людини; розкрити роль природи у формуванні особистості Михайлика; розвивати вміння учнів аналізувати художній текст,формувати творчу уяву школярів; виховувати почуття любові і пошани до батьків,бережне ставлення до природи. Тип уроку: засвоєння нових знань СЛАЙД №1. І етап – організаційний: зустріч з учнями,мотивація вивчення нового матеріалу, актуалізація різних каналів сприйняття інформації . За вікном пізня осінь. Холодно. А у нас тепло, затишно. Ми щасливі. У нас гості, вчителі нашої школи. Сьогодні ви,мої діти, якісь…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
П'ятниця, 29 квітня 2016 00:46
М. Стельмах, «Гуси-лебеді летять». Символ образу гусей-лебедів. Єдність світу природи і світу дитячої душі. Автор - учитель ТСШ№5 Зоряна Гуцул
Тема: М. Стельмах, «Гуси-лебеді летять». Символ образу гусей-лебедів. Єдність світу природи і світу дитячої душі. ТЛ: символ. Мета: охарактеризувати світ природи та світ дитячої душі; пояснити роль образного бачення світу в житті людини, розкрити символіку образу лебедів; виховувати любов до навколишнього світу. Цілі: Учні знатимуть: особливості мови твору; зміст поняття символ, що символізують лебеді в фольклорі та літературі. Учні вмітимуть: пояснювати, як у творі поєднуються світ природи і світ людини; розкривати алегоричний зміст образу лебединої зграї; висловлювати власне ставлення до прочитаного; відрефлексувувати та оцінювати роботу в групах. Тип уроку: урок формування і засвоєння нових знань. Обладнання: проектор, магнітофон, підручник, ілюстрації…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас