Понеділок, 04 лютого 2019 21:41
Уроки за романом П.Куліша "Чорна рада". Автор - учитель ТЗОШ№8 Г.Бараннікова
Урок позакласного читання. Тема. Огляд історичних творів сучасних авторів. Створення буктрейлера за романом П. Куліша «Чорна рада» Мета: ознайомити учнів з історичними творами сучасних авторів та формою презентації книги - буктрейлером; навчити виокремлювати ключові епізоди твору, розробляти сюжет буктрейлера, готувати презентаційні матеріали; розвивати критичне мислення, зв'язне мовлення дев'ятикласників; сприяти формуванню почуття відповідальності за долю народу, любові до Вітчизни, високих моральних якостей. Тип року: урок засвоєння нових знань. Форма проведення уроку: урок-творча майстерня зі створення буктрейлера. Засоби навчання: міні-виставка книг П. Куліша , історичні картини баталіста Артура Орльонова, мультимедійна презентація, дидактичний матеріал для роботи в групах. Випереджувальне завдання: підготувати матеріал про історичні…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Середа, 26 грудня 2018 09:34
Іван Котляревський. Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» - перший твір нової української драматургії. Автор - учитель ТНВК ШЕЛ№9 Наталія Южин
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Завантажити прикріплення:
Середа, 04 квітня 2018 15:50
Наталка як уособлення кращих рис української жінки. Порівняльна характеристика дійових осіб. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Д. Яськів.
Тема. Наталка як уособлення кращих рис української жінки. Порівняльна характеристика дійових осіб. Роль і функції пісень у драмі Мета (формувати компетентності): предметні:продовжити роботу над драмою І. Котляревського «Наталка Полтавка»,навчати аналізувати образ головної героїні та художні засоби, які використовує автор для змалювання Наталки; характеризувати та порівнювати образи інших головних дійових осіб драматичного твору, визначати мотиви їхньої поведінки; ключові: навички аналізу дійових осіб драматичного твору; комунікативні: розвивати вміння аргументовано доводити свою думку; інформаційні: навички порівняння та зіставлення; загальнокультурні: осмислювати важливість таких моральних чеснот, як чесність, відданість, вірність у коханні, уміння відстоювати людськугідність. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, портрет І. Котляревського, картки…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Вівторок, 03 квітня 2018 13:03
Т. Шевченко .«І мертвим, і живим…». Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Автор - учитель ТЗОШ№11 Л.З.Григор'єва
Тема. Т.Шевченко. "І мертвим, і живим..." Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору. Мета: удосконалювати навички виразно й усвідомлено читати, коментувати, аналізувати ліричний твір; засобами виразного читання передати настроєві інтонації послання; розвивати вміння висловлювати власні думки, робити виважені висновки, проводити аналогії з реальним життям; виховувати активну громадянську позицію, патріотизм, почуття поваги до людської гідності, любові до України, рідного слова. Обладнання: портрет письменника, збірки його творів, ілюстрації до послання. Теорія літератури: . Обладнання: портрет Т.Шевченка, «Кобзар», ілюстративний матеріал до послання. Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь. ПЕРЕБІГ УРОКУ I.Організаційний момент. Емоційна готовність учнів до уроку. II.Перевірка…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Вівторок, 03 квітня 2018 12:27
Т. Шевченко. «І мертвим, і живим…». Продовження теми «земляків» у посланні. Викриття конформізму значної частини української еліти. Автор - учитель ТЗОШ№11 Л.З.Григор'єва
Тема. «І мертвим, і живим, і ненародженим…». Продовження теми «земляків» у посланні. Викриття конформізму значної частини української еліти. Засудження комплексу меншовартості. Мета: ознайомити учнів із культурними й політичними чинниками, що спонукали Т. Шевченка до написання твору; поглибити вивчене про жанр послання; удосконалювати вміння виразно й усвідомлено читати ліричний твір, аналізувати його ідейно-художній зміст та визначати провідну думку; наголосити на значенні послання як програмного твору, в якому автор подає правдиву історію України і пропонує універсальний рецепт порятунку українців від комплексу меншовартості; розвивати інтерес учнів до образного слова; виховувати любов до України, її історії та культури, повагу до творів Т.Шевченка, бажання глибоко…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 09 листопада 2017 17:06
Петро Котляревський "Наталка Полтавка". Автор - учитель ТСШ№5 Стефанія Костинська
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 09 листопада 2017 16:26
«Душі жіночої невипита криниця…» Доля жінки-матері у поемі Т. Шевченка «Катерина», «Наймичка». Автор - учитель ТСШ№5 Гуцул Зоряна
Тема: «Душі жіночої невипита криниця…» Доля жінки-матері у поемі Т. Шевченка «Катерина», «Наймичка» Мета: поглибити знання про життєпис і творчість письменника, допомогти учням усвідомити, чому Шевченко так уболівав за долю жінок, яким є художнє втілення цієї теми; удосконалювати навички виразного й усвідомленого читання, коментування змісту твору, аналізу ліро-епічного тексту, визначати тему, провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо прочитаного; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, милосердя, прагнення до дотримання загальноприйнятих моральних норм. З’ясувати особливості тематики жіночої долі у творчості Т.Г.Шевченка; розкрити ідейно-художній зміст та образи поеми «Катерина», показати трагізм дівчини-селянки та дітей-сиріт; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічність у…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 25 жовтня 2016 20:09
Тарас Шевченко - великий художник. Автор - учитель ТСШ№3 Шендеровська Л.В.
Мета: ознайомити школярів із живописною спадщиною Кобзаря, викликати інтерес до цієї важливої сторінки його тяжкої і славної долі, навчити сприймати і розуміти твори мистецтва. Х і д у р о к у І Етап орієнтації 1. Мотивація наступної діяльності учителем, позитивна настанова на працю. 2. Орієнтація учнів у місці конкретного заняття в цілісному розділі. - Якими були перші кроки Тараса в малюванні? - Чого навчивсь у художника Ширяєва? - Коли познайомився з Карлом Брюлловим? - Якими були успіхи Шевченка -студента Петербурзької Академії художників? 3. Перегляд уроку про Шевченка-художника (уривок на 5 хвилин про Київський…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Детальніше ...
Вівторок, 16 серпня 2016 19:24
Українська література ренесансу і бароко. Роль братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури, книгодрукування. Перші друковані книги. Іван Вишенський. Автор - учитель ТЗОШ№24 Николишин Н.П.
Тема:Українська література ренесансу і бароко. Роль братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури, книгодрукування. Перші друковані книги. Іван Вишенський. Мета: охарактеризувати особливості розвитку української літератури ренесансу і бароко; з’ясувати роль православних братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури; знати про перші друковані книги; ознайомити школярів з І. Вишенським — мислителем, богословом, полемістом; розвивати культуру зв’язного мовлення, увагу, пам’ять, спостережливість, уміння вести діалог, у полеміці доводити власну думку, аналізувати й узагальнювати історичні факти; виховувати повагу до історичного минулого України, вітчизняної культури, І. Вишенського — видатного митця слова. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: портрет І. Вишенського, П.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас