Підкатегорії
Вівторок, 25 жовтня 2016 19:41
Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захопливий сюжет. Смішне і романтичне у творі. Мрія і дійсність. Учитель ТСШ№3 Гандзій Н.Б.
Мета: опрацювання зміст уривків з роману, вміщених у підручнику з української літератури; вчити учнів виділяти головне, визначати ідейно-тематичний зміст прочитаного; розвивати логічне мислення шестикласників, уміння аргументувати свої висловлювання; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, любові до рідних, природи. Обладнання: ілюстративний матеріал. Тип уроку: урок – рольова гра, урок вивчення нового матеріалу. Епіграф: Дружба! Велике це слово-дружба! Може, найбільше з усіх людських В. Нестайко Перебіг уроку І. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ 1) Переперевірка домашнього завдання: - Хто такий тореадор? (Головний учасник бою биків в Іспанії і в країнах Латинської Америки, який шпагою має завдати бакові смертельного удару). - Чому…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 6 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 21 серпня 2016 00:15
Протистояння добра і зла в казці Олександра олеся "Микита Кожум'яка" Виокремлення найнапруженіших епізодів. Автор - учитель ТЗОШ№24 Мормуль
Урок №4 Тема.Протистояння добра і зла в казці. Виокремлення в ній найнапруженіших епізодів Мета: визначати напружені епізоди драми-казки, ознайомити учнів із поняттям гіпербола; виховувати силу духу, волі, вміння боротися і перемагати;розвивати навички виразного читання за ролями, переказу й коментування драматичного твору, характеристики героїв, висловлювати власну думку про них. Тип уроку:формування і вдосконалення вмінь та навичок. ТЛ:гіпербола. ПЕРЕБІГ УРОКУ Організація класу Повідомлення теми та мети уроку Робота із змістом казки Перевірка усвідомлення змісту драми-казки.Цифровий диктант Відповідь «ні» - 0, відповідь «так» - 1. 1) Князь із Княгинею сумували, бо Змій напав на їхні землі. (0) 2) Посланець Змія був «чорний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 21 серпня 2016 00:14
Олександр Олесь. «Микита Кожум’яка». Драматичний твір на тему народної казки. Автор учитель ТЗОШ№24 Мормуль
Урок №3 Олександр Олесь. «Микита Кожум’яка». Драматичний твір на тему народної казки Мета: на прикладі драми-казки Олександра Олеся «Микита Кожум’яка» ознайомити з поняттям «драматичний твір» і його особливостями;опрацювати ідейно-художній зміст твору, визначити його тему та ідею; розвивати вміння критично сприймати художні оповіді, набувати навичок історичної правди про долю землі, народу. Тип уроку:засвоєння нових знань і формування вмінь. ТЛ:драматичний твір і його побудова. ПЕРЕБІГ УРОКУ I. Організація класу II. Перевірка домашнього завдання Бесіда за запитаннями 1. Чому Олександр Олесь назвав збірку “Княжа Україна”? Коли вона була надрукована? 2. З яких джерел брав письменник матеріал для своєї книги? …
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 21 серпня 2016 00:11
Олександр Олесь. «Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий». Поетична оповідь про минуле нашого народу, князів давньої України-Руси, їхню мудрість, благородство, хоробрість, любов до рідної землі. Автор - учитель ТЗОШ№24 Мормуль
Урок №2 «Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий». Поетична оповідь про минуле нашого народу, князів давньої України-Руси, їхню мудрість, благородство, хоробрість, любов до рідної землі Мета: вчити характеризувати історичну епоху, в яку князювали Олег і Ярослав, давати оцінку їх державним справам, вчинкам, які відображені в творі, історичних матеріалах, художньому мистецтві; розвивати критичне мислення, кругозір учнів, вміння знаходити в прочитаному тексті необхідну інформацію та застосовувати її для характеристики головного героя; виховувати повагу до князів, патріотичні почуття. Тип уроку:засвоєння нових знань і формування вмінь. ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організація класу ІІ. Перевірка домашнього завдання Бесіда за запитаннями üЯке справжнє прізвище Олександра Олеся? üЯка подія…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Вівторок, 16 серпня 2016 19:39
Олександр Олесь. «Заспів», «Україна в старовину». Автор - учитель ТЗОШ№24 Мормуль
Урок №1 Олександр Олесь. «Заспів», «Україна в старовину» Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, поезіями з книги «Княжа Україна»; розвивати навички виразного читання поетичних творів, переказу, висловлювання власних міркувань щодо прочитаного; виховувати шанобливе ставлення до заповітів наших предків. Тип уроку:засвоєння нових знань і формування вмінь. ПЕРЕБІГ УРОКУ Організація класу Актуалізація опорних знань Створення проблемної ситуації Складіть список мудрих порад, які наші предки передали нащадкам через літописи. Мотивація навчальної діяльності Про складний і багатий різноманітними подіями світ наших предків розповідають не лише літописи. Про нього писали й багато митців слова пізніших часів. Серед них — український письменник Олександр Олесь. …
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 16 серпня 2016 19:24
Українська література ренесансу і бароко. Роль братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури, книгодрукування. Перші друковані книги. Іван Вишенський. Автор - учитель ТЗОШ№24 Николишин Н.П.
Тема:Українська література ренесансу і бароко. Роль братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури, книгодрукування. Перші друковані книги. Іван Вишенський. Мета: охарактеризувати особливості розвитку української літератури ренесансу і бароко; з’ясувати роль православних братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури; знати про перші друковані книги; ознайомити школярів з І. Вишенським — мислителем, богословом, полемістом; розвивати культуру зв’язного мовлення, увагу, пам’ять, спостережливість, уміння вести діалог, у полеміці доводити власну думку, аналізувати й узагальнювати історичні факти; виховувати повагу до історичного минулого України, вітчизняної культури, І. Вишенського — видатного митця слова. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: портрет І. Вишенського, П.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 9 клас
Четвер, 11 серпня 2016 14:43
Андрій Малишко «Стежина» («Чому,сказати, й сам не знаю…»), «Вчителька». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях А.Малишка. Виразне і вдумливе читання поезій Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема. Андрій Малишко «Стежина» («Чому,сказати, й сам не знаю…»), «Вчителька». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях А.Малишка. Виразне і вдумливе читання поезій Мета: поглибити знання про поетичну та пісенну творчість А.Малишка;вдосконалити уміння аналізувати поезію, зокрема «Стежина», «Вчителька»;- розкрити зміст народнопоетичних символів; розвивати увагу, культуру зв’язного мовлення; виховувати повагу до рідної домівки, батьків, національних традицій, навчитися виразно і вдумливо читати поезію. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь Обладнання: портрет А.Малишка, аудіозаписи пісень поета, дидактичний матеріал Епіграф: Я серце й душу в пісню переллю (А.Малишко) Перебіг уроку І. Організаційний етап. 1.Вступне слово вчителя Наш сьогоднішній урок - урок нової зустрічі з пісенною…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Четвер, 11 серпня 2016 14:15
« І благословен я був між золотим сонцем і зеленою землею…» За новелою М.Коцюбинського « Intermezzo». Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема: «І благословен я був між золотим сонцем і зеленою землею…» Мета: розкрити причини, що спонукали письменника до написання новели; підкреслити взаємозв’язок образів природи, музики та художнього твору; виховувати в учнів почуття гармонії між людиною та природою; заохочувати до висловлення власних думок про сенс буття. Тип уроку: урок - психологічне дослідження за новелою М.Коцюбинського « Intermezzo» Обладнання: твори письменника, репродукції картин, аудіоматеріали. Епіграф: Сонце! Я тобі вдячний. Ти сієш у мою душу золотий засів (М.Коцюбинський). Перебіг уроку І.Мотивація навчальної діяльності( формування мотиваційно – вольової компетентності). 1.На дошці розміщена кольорова гама з…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 10 клас
Детальніше ...
Понеділок, 08 серпня 2016 12:32
Г.Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети. Автор - учитель ТЗОШ№27 Сава І.Б.
Тема : Г.Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети. Урок підготувала вчитель української мови та літератури ЗОШ І-ІІІ ст. .№27 Сава І.Б. Мета: навчити учнів аналізувати казку, визначати основну думку твору; розвивати навички виразного читання, навички висловлювати власні думки; виховувати позитивні риси характеру. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: підручник, ілюстрації до твору, роздавальний матеріал, сигнальні картки червоного й зеленого кольорів, проектор. Перебіг уроку І. Організаційно-мотиваційний етап. ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку. Мотивація …
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 09:14
Література рідного краю. Сторінки життя Іванни Блажкевич. Огляд її творів для дітей. Автор - учитель ТНВК№9 Южин Н.І.
Тема: Література рідного краю. Сторінки життя Іванни Блажкевич. Огляд її творів для дітей Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю Іванни Блажкевич, її найкращими творами для дітей, розвивати емоційну та чуттєву сферу п’ятикласників, їхні пізнавальні та творчі здібності, навики виразного читання; виховувати любов до поетичного слова, доброту, бережливе ставлення до природи, рідної землі. Обладнання: презентація, збірки дитячих книжок І. Блажкевич. Тип уроку: урок-екскурсія Перебіг уроку Організаційний момент. Мотивація навчання. Сьогодні, діти, ми з вами вкотре повернемося у маленьку, чарівну, казкову країну дитинства, яку полюбляють не тільки малюки, а й дорослі, погортаємо сторінки дитячих творів Іванни…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 12:07
Література рідного краю. Українські народні пісні в записах Володимира Гнатюка. Автор - учитель ТНВК№9 Петриця Л.П.
Тема: Література рідного краю. Українські народні пісні в записах Володимира Гнатюка Мета: познайомити учнів із геніальним земляком ― етнографом, його творчим доробком, розвивати навички виразного читання, дослідницько- пошукової роботи; виховувати шанобливе ставлення до митців рідного краю, формувати естетичні смаки, любов і повагу до фольклору ― духовної спадщини нашого народу. Тип уроку: урок-екскурсія (формування…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Понеділок, 08 серпня 2016 12:01
Література рідного краю. Володимир Зенонович Гжицький. Автобіографічний роман-трилогія. Автор - учитель ТНВК№9 Ярославська В.М.
11 клас Тема. Література рідного краю. Володимир Зенонович Гжицький.Автобіографічний роман-трилогія «Ніч і день» Мета: ознайомити учнів із творчістю письменника, уродженця Тернопільщини, розвивати інтерес до його спадщини, допомогти їм усвідомити проблеми, порушені у романі;формувати вміння аналізувати твір, висловлювати свою думку; працювати у групах;виховувати повагу до видатних людей нашого краю. Обладнання: портрет письменника, проектор, свічка, твори В.Гжицького. Тип уроку: урок-презентація. Перебіг уроку. На дошці написані слова: Я хотів би бути чесним письменником, і нехай мене судять як такого. Е. Хемінгуей. Роман-трилогія «Ніч і день» є книгою особистого болю письменника – прологом до великої Книги Болю нашого народу, яку ще буде…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 11 клас