Понеділок, 24 травня 2021 12:16
Подорож в осінь зі способами дієслів. Автор - учитель ТЗОШ№11 В. Ситар
Тема уроку.Подорож в осінь зі способами дієслів Мета уроку: ознайомити учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти дієслова різних способових форм, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль способових дієслів; розвивати навички правильного і доречного використання способових дієслів в усному і писемному мовленні; розвивати увагу, логіко-асоціативну пам'ять, художньо-образне мислення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати повагу до видатних людей України;прищеплювати любов до прекрасного. Внутрішньопредметні зв’язки: Лексикологія: лексичне значення слів; засвоєння прислів’їв і приказок, до складу яких входять дієслова дійсного, умовного й наказового способів. Культура мовлення і стилістика: уживання способів дієслів у художньому стилі. Міжпредметні зв’язки: українська література, образотворче мистецтво. Тип…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Понеділок, 24 травня 2021 12:01
Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Прислівник». Автор - вчитель ТЗОШ№11 В.Ситар
Тема. Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Прислівник» Мета: - узагальнити і систематизувати знання про прислівник як самостійну частину мови; - закріпити вміння визначати граматичні ознаки і синтаксичну роль; - розрізняти розряди прислівника, утворювати його ступені порівняння; - правильно писати прислівники; - з’ясувати, яку роль відіграють прислівники у тексті і взагалі у житті; - розвивати своє логічне мислення; - вчитися бачити прекрасне у звичайному; - виховувати любов до художнього слова. Обладнання. Мультимедійна презентація (Microsoft Power Point). Тип уроку. Систематизація і узагальнення вивченого матеріалу. Форма уроку: урок-мовний журнал, з використанням комп’ютерних технологій Обладнання: підручник, схеми, картки, комп’ютер, додатковий…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Понеділок, 04 лютого 2019 22:07
Способи дієслів(дійсний, умовний, наказовий).Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Скурська
Тема уроку. Способи дієслів(дійсний, умовний, наказовий). Мета уроку. Ознайомити учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти дієслова різних способових форм, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль ; розвивати навички правильного і доречного використання дієслів в усному і писемному мовленні; розвивати увагу, художньо-образне мислення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов до природи (тема « Я і рідна природа»); Внутрішньопредметні зв’язки Лексикологія: засвоєння прислів’їв і приказок, до складу яких входять дієслова дійсного, умовного й наказового способів. Культура мовлення і стилістика: уживання способів дієслів у художньому стилі. Міжпредметні зв’язки: українська література, образотворче мистецтво. Тип уроку:формування компетентностей Обладнання: текст, картки з прислів’ями…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Понеділок, 04 лютого 2019 22:01
Повторення та узагальнення вивченого про дієприкметник. Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Скурська
Тема. Повторення та узагальнення вивченого про дієприкметник. Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про дієприкметник, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалити орфографічні та пунктуаційні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, стійку увагу, збагачувати активний словник учнів; виховувати любов і пошану до матері, формувати предметні компетенції( мовні, мовленнєві, комунікативні). Обладнання:опорні схеми; роздавальний матеріал(текст);сигнальні картки; уявний мікрофон; Рідна мова: Підручник для 7 класу ; тлумачний, орфографічний словники. Аудіозапис пісні «Два кольори». Презентація Тип уроку. Урок розвитку компетентностей. Епіграф Любов до матері – молитва, Таємне дійство на вустах… І. Горбатий Перебіг у р о к у 1.Організаційна частина. 2.Повідомлення теми…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:10
Способи дієслів. Тренувальні вправи. Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.В.Петрокушин
Тема. Способи дієслів. Тренувальні вправи. Мета: поглибити свої знання про особливості цієї граматичної категорії дієслів, навчитися утворювати форми дієслів різних способів; розвивати логічне мислення, усне і писемне мовлення школярів, підвищувати культуру мовлення учнів; виховувати в учнів позитивне сприйняття світу, навчити бачити «зорі навіть в буденних калюжах». Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Епіграф уроку: Життя таке чудове – не змарнуй його! Мати Тереза ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка домашнього завдання. (Робота в домашніх групах). Учні зачитують дібрані речення із дієсловами різних способів. Кожна група робить висновок про активність вживання дієслів певного…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Вівторок, 03 квітня 2018 15:20
Групи часток за значенням. Автор - учитель ТУГ Галина Зуляк
Тема: Групи часток за значенням Культурологічна тема: Сторінками “Кобзаря” Т. Шевченка Мета: Формувати вміння розрізняти групи часток за значенням: формотворчі, заперечні, модальні. Розвивати в учнів вміння працювати самостійно, зв’язно висловлювати думку, уміння виділяти головне. Виховувати любов до творчої спадщини Т. Шевченка. Урок формування навичок і вмінь Обладнання: портрет Т. Шевченка, вишитий рушник, “Кобзар”. Перебіг уроку І. 1. Організація класу. 2. Актуалізація чуттєвого досвіду і опорних знань учнів. Бесіда. Який розділ науки ми вивчаємо? Що ж вивчає морфологія? Які частини мови ми зараз вивчаємо? Назвіть їх? Чому прийменник службова частина мови? Чому сполучник службова частина мови? Побудьте в ролі вчителя. Розкажіть…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 15 жовтня 2017 02:24
Узагальнення вивченого про прислівник. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Узагальнення вивченого про прислівник Мета: навчальна – повторити вивчене, узагальнити та систематизувати знання семикласників про прислівник як незмінну самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;продовжити вдосконалювати орфографічні навички, уміння і навички правильно вживати у мовленні і письмі прислівники; виховна – виховувати тактовність у поведінці учнів під час роботи в парах і групах;сприяти формуванню моральності й духовної краси дітей; розвивальна – розвивати критичне мислення, розумові та творчі здібності дітей; формувати вміння висловлювати й доводити власну думку. Форма проведення: мовознавча гра “Квест” Форми роботи: групова, індивідуальна, фронтальна. Обладнання: картки-завдання для квесту, жетони, тлумачний словник, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація, екран та мультимедійний проектор, комп’ютер.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 15 жовтня 2017 01:20
Дієслово : загальне значення , морфологічні ознаки, синтаксична роль.Автор - учитель УМЛ ТЗОШ№21 Кучерук С.П.
Дієслово : загальне значення , морфологічні ознаки , синтаксична роль Мета : поглибити знання учнів про дієслово як частину мови , його морфологічні ознаки та синтаксичну роль у реченні ; ознайомити з особливими формами дієслова – дієприкметником та дієприслівником ; формувати вміння розрізняти дієслова й дієслівні форми ; виховувати уважне ставлення до слова. Тип уроку : урок узагальнення і систематизації знань Засоби навчання: підручник , комп’ютер ( презентація слайдів до теми) , інтерактивна дошка , дидактичний матеріал ( слайд 1). Перебіг уроку I.Орієнтація. 1.Орфографічна розминка (запис слів , взаємоперевірка). Боротьба , футбол , молотьба , ллється , запорізький , празький…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Детальніше ...
Четвер, 11 серпня 2016 14:32
Доконаний і недоконаний вид дієслова. Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема. Доконаний і недоконаний вид дієслова Мета: знайомити учнів із доконаним і недоконаним видами діє слова; сформувати вміння розрізняти дієслова доконаного та недоконаного виду; удосконалювати вміння граматично правильно вживати види дієслова в усному та писемному мовленні;підвищувати мовленнєву культуру школярів; за допомогою мовленнєво- комунікативного дидактичного матеріалу виховувати повагу учнів до рідної мови та культурної спадщини українського народу. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок (формування мовної та мовленнєвознавчої компетенцій). Засоби навчання: підручник, роздатковий дидактичний матеріал, узагальнююча таблиця «Види дієслова» Епіграф до уроку: Ти постаєш в ясній обнові, Як пісня линеш, рідне слово, Ти наше…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Субота, 14 травня 2016 18:19
Неозначена форма, особові форми , дієприкметник , дієприслівник, безособові форми на -но , -то ( загальне ознайомлення). Автор - учитель ТЗОШ№21 С.Кучерук
Форми дієслова : неозначена форма , особові форми , дієприкметник , дієприслівник , безособові форми на –но , -то ( загальне ознайомлення) Мета : поглибити й систематизувати знання учнів про дієслово ; ознайомити учнів з особливими формами дієслова , формувати вміння школярів вирізняти особливі форми дієслова в реченні ; вчити доречно використовувати їх у мовленні ; збагачувати словниковий запас ; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення ; розвивати у дітей уміння аналізувати , порівнювати ; виховувати любов до рідного краю , історичного минулого нашої країни , творчої спадщини Т.Г.Шевченка. Тип уроку : урок засвоєння нових знань ( формування мовної і…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас