Понеділок, 04 лютого 2019 22:06
Узагальнення й систематизація вивченого про відокремлені члени речення. Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Скурська
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 11:18
Повні й неповні речення. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 03 квітня 2018 14:23
Основні правила правопису. Автор - учитель ТКГ О.Підручняк
Українська мова (8 клас) Урок №5. Основні правила правопису (за вибором учителя) Мета: актуалізувати знання учнів про основні орфограми, вивчені в попередніх класах; удосконалити вміння і навички правильно писати слова на вивчені орфограми, стилістично доцільно їх використовувати у власному мовленні; розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати у школярів любов до рідного слова як невичерпного джерела духовності. Тип уроку: урок повторення, узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок (формування мовленнєвої компетенції). Засоби навчання: підручник, роздавальний матеріал, орфографічний словник, таблиця «Види орфограм», пам’ятка «Як розвивати грамотність». Епіграф: Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 15 жовтня 2017 02:00
УРЗМ. Опис пам’ятки історії та культури. Автор - учитель УМЛ ТЗОШ10 Волинець Г.Г.
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис пам’ятки історії та культури. Мета: - поглибити знання про скульптуру, ознайомити учнів із окремими архітектурними термінами, особливостями опису пам’ятника; - формувати вміння складати твори-описи за власними спостереженнями; - розвивати культуру усного і писемного мовлення, образне і логічне мислення; - виховувати естетичні смаки. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь. Форми організації навчальної діяльності: групова робота, робота в парах, захист проекту, учнівські дослідження. Перебіг уроку. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети і завдань уроку. 1.Вступне слово вчителя. Слайд 2. Сьогодні на уроці ми поглибимо свої знання про скульптуру, ознайомимося з особливостями опису пам’ятки історії та культури,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Субота, 20 серпня 2016 11:07
Однорідні члени речення. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами.Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Однорідні члени речення. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. Мета: навчальна – повторити, закріпити й систематизувати знання учнів про однорідні члени речення, їх види, розділові знаки в реченнях з однорідними членами речення; виховна – культуру думок, усного і писемного мовлення підлітків. розвивальна – вміння вільно оперувати лінгвістичними знаннями у власному мовленні; Сприяти розширенню кругозору дітей, прагненню їх самостійно здобувати знання з метою розвитку як особистостей; Обладнання: Картки для усного словникового диктанту; дві переносні дошки; ілюстрації із зображенням звірів; скриньки, червоні, сині, зелені смужки для оцінювання знань дітей. Тип уроку: Урок-гра. Урок формування умінь і навичок. Хід уроку I.Організаційний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 11 серпня 2016 14:29
Розділові знаки при звертанні. Тренувальні вправи. Автор - учитель ТТЛ Ірина Колісник
Тема.Розділові знаки при звертанні.Тренувальні вправи. Мета: повторити й узагальнити вивчене про звертання, їх стилістичну роль; розвивати вміння виділяти в реченнях непоширені й поширені звертання, правильно інтонувати речення зі звертаннями; формувати загальнопізнавальні вміння визначати спосіб морфологічного вираження звертань; удосконалювати творчі вміння складати речення зі звертаннями за опорними словами, за моделями, використовувати звертання в усному і писемному мовленні; виховувати любов до рідної мови, краю, в якому народився, плекати пошану до співрозмовників. Тип уроку: повторення, узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок ( урок- подорож) Засоби навчання: підручник, мультимедійна презентація, фото і відеоматеріали Форми роботи: бесіда, діалог, індивідуальна робота на картках,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
П'ятниця, 10 червня 2016 10:09
Відокремлені обставини. Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема . Відокремлені обставини. Мета : актуалізувати знання учнів про дієприслівник та дієприслівниковий зворот ; розвивати навички правильної побудови речень з дієприслівниковим зворотом ; виховувати повагу до рідної землі. Тип уроку : вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, роздатковий матеріал. Хід уроку І.Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань. Вправа. Запишіть афоризми, вкажіть дієприслівники та дієприслівникові звороти. Поясніть значення висловів. • Навчаючи інших, ми вчимося самі ( Сенека). • Говорити не думаючи – все одно, що стріляти не цілячись ( Сервантес). • Пробуджуючись від помилок, людина з новою силою тягнеться до істини ( Гете). • Читаючи гарних авторів, ми звикаємо гарно висловлюватись…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
П'ятниця, 10 червня 2016 04:08
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників).Автор - учитель ТЗОШ№16 Балящук М.М.
Тема. Дієприкметниковий зворот. Відокремлення дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників). Мета: навчити учнів знаходити дієприкметникові звороти в реченнях і текстах; формувати вміння відрізняти одиничні дієприкметники від дієприкметникових зворотів; розвивати творчі вміння використання дієприкметникових зворотів у висловлюваннях; виховувати любов до української мови,культури, природи. Обладнання: блок-схеми, презентація уривка із казки М. Коцюбинського «Хо» (Ранок у лісі), підручник, мультимедійний комплекс, роздатковий матеріал аудіозапис уривка тексту. Тип уроку: формування вмінь і навичок. До щему у серці, до терпкого солодкого щему Я кохаю Вкраїну, омиту прозорим дощем. Любов Забашта Хід уроку І. Організаційний момент Людському вдосконаленню немає меж. І ми не повинні зупинятися ні у своєму…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Детальніше ...
П'ятниця, 10 червня 2016 09:30
Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки при звертанні. Автор - учитель ТЗОШ№16 Петрокушин Р.В.
Слайд №1 Тема. Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки при звертанні. Тренувальні вправи. Мета: - поглиблювати знання про звертання, аналізувати їхню стилістичну роль; - правильно інтонувати речення зі звертаннями, розставляти розділові знаки; - удосконалювати вміння визначати спосіб морфологічного вираження звертань; - розвивати творчі вміння перебудовувати прості неускладнені речення на речення зі звертаннями; - розвивати культуру спілкування; - виховувати любов до України, почуття відповідальності за долю своєї держави. Тип уроку: урок застосування здобутих знань, умінь і навичок (удосконалення мовної і мовленнєвої компетенцій). Епіграф уроку: Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину. Василь…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Субота, 14 травня 2016 18:21
Повторення та узагальнення вивченого про речення з однорідними членами. Автор - учитель ТЗОШ№21 С.Кучерук
Тема. Повторення та узагальнення вивченого про речення з однорідними членами. Мета: повторити й узагальнити все вивчене про речення з однорідними членами; продовжувати працювати над удосконаленням вміння знаходити речення з однорідними членами, узагальнюючими словами, різними рядами однорідних членів в одному реченні; розвивати і удосконалювати вміння правильно ставити розділові знаки при однорідних членах речення, інтонувати речення з однорідними членами, знаходити і виправляти помилки на вивчені правила, конструювати речення і будувати висловлювання; розвивати комунікативну та соціальну компетенції, компетенцію продуктивної творчої діяльності; виховувати ціннісне ставлення до історії та культури свого народу. Засоби навчання: роздавальний матеріал, підручник з…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Неділя, 27 березня 2016 00:47
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова. Автор - учительТТЛ Ірина Колісник
Тема: Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова Мета: поглибити знання учнів про словосполучення; формувати вміння розрізняти види словосполучень за приналежністю головного слова до певної частини мови; розвивати творчі вміння побудови словосполучень з різними видами зв’язку; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати шанобливе ставлення до звичаїв та традицій українського народу Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами повторення Обладнання: таблиці - схеми Перебіг уроку На дошці записано епіграф уроку Горять свічки, блищать ікони, Земля в молитві до небес: «Христос воскрес!»- лунає всюди. І радість всім: «Воістину воскрес!» І.Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас