Вівторок, 17 листопада 2020 15:08
Випробування "Дистанційний урок"
Сьогодні, 17.11.2020 року, відбулося випробування "Дистанційний урок". Тема: "Тире між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення". Дистанційні уроки демонстрували вчителі: Ситар В.(ТЗОШ№11), Палкова З. (ТЗОШ№23), Семенець Г. (ТЗОШ№4). Журі конкурсу № з/п Прізвище, ім’я, по батькові членів журі Посада, місце роботи Категорія, звання 1. Петришина Ольга Ігорівна, голова журі Завідувач кафедри української мови та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Кандидат філологічних наук, доцент 2. Грицак Наталія Русланівна Доцент кафедри теорії і методики української та світової літератури Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Кандидат філологічних наук, доцент 3. Петрокушин Руслана Володимирівна Директор Тернопільської спеціалізованої…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 22:06
Узагальнення й систематизація вивченого про відокремлені члени речення. Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Скурська
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 11:18
Повні й неповні речення. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 03 квітня 2018 14:23
Основні правила правопису. Автор - учитель ТКГ О.Підручняк
Українська мова (8 клас) Урок №5. Основні правила правопису (за вибором учителя) Мета: актуалізувати знання учнів про основні орфограми, вивчені в попередніх класах; удосконалити вміння і навички правильно писати слова на вивчені орфограми, стилістично доцільно їх використовувати у власному мовленні; розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати у школярів любов до рідного слова як невичерпного джерела духовності. Тип уроку: урок повторення, узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок (формування мовленнєвої компетенції). Засоби навчання: підручник, роздавальний матеріал, орфографічний словник, таблиця «Види орфограм», пам’ятка «Як розвивати грамотність». Епіграф: Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 15 жовтня 2017 02:00
УРЗМ. Опис пам’ятки історії та культури. Автор - учитель УМЛ ТЗОШ10 Волинець Г.Г.
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис пам’ятки історії та культури. Мета: - поглибити знання про скульптуру, ознайомити учнів із окремими архітектурними термінами, особливостями опису пам’ятника; - формувати вміння складати твори-описи за власними спостереженнями; - розвивати культуру усного і писемного мовлення, образне і логічне мислення; - виховувати естетичні смаки. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь. Форми організації навчальної діяльності: групова робота, робота в парах, захист проекту, учнівські дослідження. Перебіг уроку. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети і завдань уроку. 1.Вступне слово вчителя. Слайд 2. Сьогодні на уроці ми поглибимо свої знання про скульптуру, ознайомимося з особливостями опису пам’ятки історії та культури,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Субота, 20 серпня 2016 11:07
Однорідні члени речення. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами.Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Однорідні члени речення. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. Мета: навчальна – повторити, закріпити й систематизувати знання учнів про однорідні члени речення, їх види, розділові знаки в реченнях з однорідними членами речення; виховна – культуру думок, усного і писемного мовлення підлітків. розвивальна – вміння вільно оперувати лінгвістичними знаннями у власному мовленні; Сприяти розширенню кругозору дітей, прагненню їх самостійно здобувати знання з метою розвитку як особистостей; Обладнання: Картки для усного словникового диктанту; дві переносні дошки; ілюстрації із зображенням звірів; скриньки, червоні, сині, зелені смужки для оцінювання знань дітей. Тип уроку: Урок-гра. Урок формування умінь і навичок. Хід уроку I.Організаційний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 11 серпня 2016 14:29
Розділові знаки при звертанні. Тренувальні вправи. Автор - учитель ТТЛ Ірина Колісник
Тема.Розділові знаки при звертанні.Тренувальні вправи. Мета: повторити й узагальнити вивчене про звертання, їх стилістичну роль; розвивати вміння виділяти в реченнях непоширені й поширені звертання, правильно інтонувати речення зі звертаннями; формувати загальнопізнавальні вміння визначати спосіб морфологічного вираження звертань; удосконалювати творчі вміння складати речення зі звертаннями за опорними словами, за моделями, використовувати звертання в усному і писемному мовленні; виховувати любов до рідної мови, краю, в якому народився, плекати пошану до співрозмовників. Тип уроку: повторення, узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок ( урок- подорож) Засоби навчання: підручник, мультимедійна презентація, фото і відеоматеріали Форми роботи: бесіда, діалог, індивідуальна робота на картках,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
П'ятниця, 10 червня 2016 10:09
Відокремлені обставини. Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема . Відокремлені обставини. Мета : актуалізувати знання учнів про дієприслівник та дієприслівниковий зворот ; розвивати навички правильної побудови речень з дієприслівниковим зворотом ; виховувати повагу до рідної землі. Тип уроку : вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник, роздатковий матеріал. Хід уроку І.Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань. Вправа. Запишіть афоризми, вкажіть дієприслівники та дієприслівникові звороти. Поясніть значення висловів. • Навчаючи інших, ми вчимося самі ( Сенека). • Говорити не думаючи – все одно, що стріляти не цілячись ( Сервантес). • Пробуджуючись від помилок, людина з новою силою тягнеться до істини ( Гете). • Читаючи гарних авторів, ми звикаємо гарно висловлюватись…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Детальніше ...
П'ятниця, 10 червня 2016 04:08
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників).Автор - учитель ТЗОШ№16 Балящук М.М.
Тема. Дієприкметниковий зворот. Відокремлення дієприкметникових зворотів (після означуваних іменників). Мета: навчити учнів знаходити дієприкметникові звороти в реченнях і текстах; формувати вміння відрізняти одиничні дієприкметники від дієприкметникових зворотів; розвивати творчі вміння використання дієприкметникових зворотів у висловлюваннях; виховувати любов до української мови,культури, природи. Обладнання: блок-схеми, презентація уривка із казки М. Коцюбинського «Хо» (Ранок у лісі), підручник, мультимедійний комплекс, роздатковий матеріал аудіозапис уривка тексту. Тип уроку: формування вмінь і навичок. До щему у серці, до терпкого солодкого щему Я кохаю Вкраїну, омиту прозорим дощем. Любов Забашта Хід уроку І. Організаційний момент Людському вдосконаленню немає меж. І ми не повинні зупинятися ні у своєму…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
П'ятниця, 10 червня 2016 09:30
Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки при звертанні. Автор - учитель ТЗОШ№16 Петрокушин Р.В.
Слайд №1 Тема. Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки при звертанні. Тренувальні вправи. Мета: - поглиблювати знання про звертання, аналізувати їхню стилістичну роль; - правильно інтонувати речення зі звертаннями, розставляти розділові знаки; - удосконалювати вміння визначати спосіб морфологічного вираження звертань; - розвивати творчі вміння перебудовувати прості неускладнені речення на речення зі звертаннями; - розвивати культуру спілкування; - виховувати любов до України, почуття відповідальності за долю своєї держави. Тип уроку: урок застосування здобутих знань, умінь і навичок (удосконалення мовної і мовленнєвої компетенцій). Епіграф уроку: Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину. Василь…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Субота, 14 травня 2016 18:21
Повторення та узагальнення вивченого про речення з однорідними членами. Автор - учитель ТЗОШ№21 С.Кучерук
Тема. Повторення та узагальнення вивченого про речення з однорідними членами. Мета: повторити й узагальнити все вивчене про речення з однорідними членами; продовжувати працювати над удосконаленням вміння знаходити речення з однорідними членами, узагальнюючими словами, різними рядами однорідних членів в одному реченні; розвивати і удосконалювати вміння правильно ставити розділові знаки при однорідних членах речення, інтонувати речення з однорідними членами, знаходити і виправляти помилки на вивчені правила, конструювати речення і будувати висловлювання; розвивати комунікативну та соціальну компетенції, компетенцію продуктивної творчої діяльності; виховувати ціннісне ставлення до історії та культури свого народу. Засоби навчання: роздавальний матеріал, підручник з…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Неділя, 27 березня 2016 00:47
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова. Автор - учительТТЛ Ірина Колісник
Тема: Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова Мета: поглибити знання учнів про словосполучення; формувати вміння розрізняти види словосполучень за приналежністю головного слова до певної частини мови; розвивати творчі вміння побудови словосполучень з різними видами зв’язку; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати шанобливе ставлення до звичаїв та традицій українського народу Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами повторення Обладнання: таблиці - схеми Перебіг уроку На дошці записано епіграф уроку Горять свічки, блищать ікони, Земля в молитві до небес: «Христос воскрес!»- лунає всюди. І радість всім: «Воістину воскрес!» І.Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас