Підкатегорії
Неділя, 15 жовтня 2017 02:23
Діалог. Розділові знаки в діалозі. Автор - учитель УМЛ ТСШ№3 Гандзій Н.Б.
Тема. Діалог. Розділові знаки при діалозі. Мета: ознайомити п’ятикласників з особливостями побудови діалогу; розвивати вміння ставити і пояснювати розділові знаки в діалогах, перебудовувати репліки діалогу на речення з прямою мовою, формувати культуру спілкування; виховувати любов до рідної мови. Тип уроку: урок засвоєння знань (формування мовної і мовленнєвознавчої компетенції). Засоби навчання: підручник «Українська мова», О.В. Заболотний, В.В. Заболотний, комп’ютер, телевізор. Перебіг уроку I.Організаційний етап. Діти, продзвенів дзвінок. Почався урок. Поверніться один до одного. Загляньте в очі один одному. Усміхніться, зігрійте добротою свого товариша і збережіть гарний настрій на весь урок. II.Перевірка домашнього завдання. ІII.Оголошення теми, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності. Вступне…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 02:22
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Автор - учитель УМЛ Гандзій Н.Б.
Тема. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про однорідні члени речення, узагальню вальні слова, розділові знаки в реченнях з однорідними членами; розвивати правописні вміння учнів; виховувати повагу до праці. Типу уроку: урок повторення, узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок (формування мовленнєвої компетенції). Засоби навчання: підручник «Українська мова», О.В. Заболотний, В.В. Заболотний, комп’ютер. Перебіг уроку I.Організаційний етап. II.Перевірка домашнього завдання. III.Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів. IV.Актуалізація мотивації учіння школярів; відтворення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань. «Загадкова мова». - Прочитайте загадку, відгадайте її,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 02:00
УРЗМ. Опис пам’ятки історії та культури. Автор - учитель УМЛ ТЗОШ10 Волинець Г.Г.
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис пам’ятки історії та культури. Мета: - поглибити знання про скульптуру, ознайомити учнів із окремими архітектурними термінами, особливостями опису пам’ятника; - формувати вміння складати твори-описи за власними спостереженнями; - розвивати культуру усного і писемного мовлення, образне і логічне мислення; - виховувати естетичні смаки. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь. Форми організації навчальної діяльності: групова робота, робота в парах, захист проекту, учнівські дослідження. Перебіг уроку. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети і завдань уроку. 1.Вступне слово вчителя. Слайд 2. Сьогодні на уроці ми поглибимо свої знання про скульптуру, ознайомимося з особливостями опису пам’ятки історії та культури,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 01:20
Дієслово : загальне значення , морфологічні ознаки, синтаксична роль.Автор - учитель УМЛ ТЗОШ№21 Кучерук С.П.
Дієслово : загальне значення , морфологічні ознаки , синтаксична роль Мета : поглибити знання учнів про дієслово як частину мови , його морфологічні ознаки та синтаксичну роль у реченні ; ознайомити з особливими формами дієслова – дієприкметником та дієприслівником ; формувати вміння розрізняти дієслова й дієслівні форми ; виховувати уважне ставлення до слова. Тип уроку : урок узагальнення і систематизації знань Засоби навчання: підручник , комп’ютер ( презентація слайдів до теми) , інтерактивна дошка , дидактичний матеріал ( слайд 1). Перебіг уроку I.Орієнтація. 1.Орфографічна розминка (запис слів , взаємоперевірка). Боротьба , футбол , молотьба , ллється , запорізький , празький…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
П'ятниця, 06 жовтня 2017 15:17
Лексика української мови. Автор - учитель ТТЛ Ірина Колісник
Тема. Лексика української мови Мета: закріпити здобуті на попередніх уроках знання про загальновживані,діалектні,професійні, емоційно забарвлені слова; удосконалювати вміння і навички учнів вживати їх в усному й писемному мовленні; розвивати логічне мислення, спостережливість, логічне мислення виховувати культуру мовлення учнів, заохочувати їх до активної життєвої позиції. Тип: узагальнення й систематизація вивченого. Методи: метод проектів ( робота в групах), бесіда. Обладнання: словники, підручник О. Глазової, Ю. Кузнецова «Українська мова» (10 клас, Київ, Освіта, 2011). Епіграф: Слово-найтонше доторкання до серця В.Сухомлинський Перебіг уроку І. Мотивація навчальної діяльності учнів 1.1. Організаційний момент 1.2. Вступне слово вчителя Відкрий. Це чиста…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 10 клас
Вівторок, 24 січня 2017 19:39
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Автор - учитель ТУГ Колодій А.Р.
Тема: Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Мета: * навчальна: удосконалити вимову приголосних звуків за нормами літературної вимови; ознайомити учнів з явищами уподібнення приголосних звуків; формувати навички обґрунтування орфограми «Уподібнення приголосних звуків». * розвивальна: розвивати усне і писемне мовлення, фонетичних слух, критичне мислення учнів. * виховна: виховувати пошану до української мови. Очікувані результати: Знаннєвий складник: – учні знають та обгранковують написання слів відповідними правилами. Діяльнісний складник. – учні вимовляють звуки в словах відповідно до правил орфоепії, помічають і виправляють орфоепічні та орфографічні помилки відповідно до вивчених правил, розпізнає в словах явища уподібнення. Ціннісний складник. – учні усвідомлюють красу,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 15 листопада 2016 20:46
Вимова і правопис префіксів роз-, без-. Автор - учитель ТУГ Колодій А.Р.
Тема: Вимова і правопис префіксів роз-, без-. Мета: * навчальна: удосконалити вимову приголосних звуків за нормами літературної вимови; ознайомити учнів з вживанням префіксів роз-, без-; навчити правильно писати слова з префіксами роз-, без-. * розвиваюча: розвивати творчі вміння використання слів з поданими префіксами при побудові власних висловлювань, розвивати усне і писемне мовлення, критичне мислення. * виховна: виховувати пошану до української мови. Очікувані результати: Знаннєвий складник: – учні правильно записують слова з вивченими орфограмами, обґрунтовують написання слів відповідними орфографічними правилами. Діяльнісний складник. – учні вимовляють звуки відповідно до правил орфоепії, помічають і виправляють орфоепічні і орфографічні помилки відповідно до вивчених правил.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Вівторок, 25 жовтня 2016 19:38
Частини мови; основні способи їх розпізнавання. Учитель ТСШ№3 Гандзій Н.Б.
Мета: повторити та узагальнити вивчене про частини мови, формувати вміння розпізнавати в реченнях частини мови, розрізняти самостійні та службові частини мови; розвивати увагу та спостережливість, культуру усного та писемного мовлення; виховувати потребу відчувати й цінувати красу природи. Тип уроку: урок повторення, узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок (формування мовленнєвої компетенції). Засоби навчання: підручник, роздавальні матеріали, ІКТ. Епіграф до уроку: Дивосвіт, дивосвіт… Хто придумав оцей світ? Землю красну отаку У зеленому вінку? Всі ці квіти, і ліси, І пташині голоси? Ліс, і річка, і поля – Це ж усе моя земля! Л. Забашта Перебіг уроку І. Організаційний етап. ІІ.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Детальніше ...
Середа, 14 вересня 2016 13:51
Значення мови в житті суспільства. Українська мова – державна мова України. Автор - учитель ТЗОШ№27 Когут В.Є.
Тема. Значення мови в житті суспільства. Українська мова – державна мова України. Мета: домогтися розуміння учнями значення мови у житті суспільства, ролі української мови як державної в Україні; розкрити поняття мовлення, види мовленнєвої діяльності; викликати інтерес до мовних проблем; виховувати національну гідність, повагу до мови як національного скарбу й символу державності. Обладнання: тлумачні словники, схеми «Українська мова» і «Види мовленнєвої діяльності». Хід уроку І. Вступне слово вчителя. Дорогі друзі! Усі ви любите казку Р.Кіплінга «Мауглі». Про що вона? Очевидно, вам відомі випадки з життя, коли діти зростали серед диких тварин. Повернені в суспільство, ці діти так і не змогли стати…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
Субота, 20 серпня 2016 11:07
Однорідні члени речення. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами.Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Однорідні члени речення. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. Мета: навчальна – повторити, закріпити й систематизувати знання учнів про однорідні члени речення, їх види, розділові знаки в реченнях з однорідними членами речення; виховна – культуру думок, усного і писемного мовлення підлітків. розвивальна – вміння вільно оперувати лінгвістичними знаннями у власному мовленні; Сприяти розширенню кругозору дітей, прагненню їх самостійно здобувати знання з метою розвитку як особистостей; Обладнання: Картки для усного словникового диктанту; дві переносні дошки; ілюстрації із зображенням звірів; скриньки, червоні, сині, зелені смужки для оцінювання знань дітей. Тип уроку: Урок-гра. Урок формування умінь і навичок. Хід уроку I.Організаційний…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 11 серпня 2016 14:59
Стилістичні засоби лексикології. Узагальнення і систематизація вивченого. Автор - учитель ТЗОШ№25 Н.С. Дужа
ТЕМА. Стилістичні засоби лексикології. МЕТА: узагальнити і систематизувати знання з теми «Стилістичні засоби лексикології, розвивати навички пояснення й обґрунтовування найскладніших орфограм та пунктограм, здійснювати лексичний аналіз слів, навички роботи із словниками та додатковою літературою,виховувати повагу до рідної мови, до людей, які займаються популяризацією української мови на рідних теренах. ТИП УРОКУ. Узагальнення й систематизації знань. Форма проведення уроку. Гра - урок. Засоби навчання : ПК, мультимедійні засоби, роздавальні і дидактичні матеріали, орфографічний і тлумачний словники,ключі до перевірки завдань, підручник. Епіграф до уроку Усі слова – співучі струни , Коли під майстровим смичком М.Рильський Перебіг…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 10 клас
Четвер, 11 серпня 2016 14:32
Доконаний і недоконаний вид дієслова. Автор - учитель ТТЛ Колісник І.В.
Тема. Доконаний і недоконаний вид дієслова Мета: знайомити учнів із доконаним і недоконаним видами діє слова; сформувати вміння розрізняти дієслова доконаного та недоконаного виду; удосконалювати вміння граматично правильно вживати види дієслова в усному та писемному мовленні;підвищувати мовленнєву культуру школярів; за допомогою мовленнєво- комунікативного дидактичного матеріалу виховувати повагу учнів до рідної мови та культурної спадщини українського народу. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок (формування мовної та мовленнєвознавчої компетенцій). Засоби навчання: підручник, роздатковий дидактичний матеріал, узагальнююча таблиця «Види дієслова» Епіграф до уроку: Ти постаєш в ясній обнові, Як пісня линеш, рідне слово, Ти наше…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас