Зал святково прибраний вишитими рушниками. Звучить музичний фон (інструментальна версія «Думи мої»), на сцену виходять ведучі. Ведуча 1: Щовесни, коли тануть сніги І на рясті засяє веселка, Повні сил і живої снаги Ми вшановуєм пам'ять Шевченка. Ведуча 2: Березень в Україні часто називають Шевченковим. І це не випадково: щороку навесні Великий Кобзар приходить до нас і щороку новим, неповторним. Тарас Григорович Шевченко – велика і невмируща слава українського народу. Як весна оновлює природу, так само поезія Великого Тараса оновлює наші душі, закликає бути чесними і милосердними, щиро любити свій народ, свою Україну. Ведуча 1: Ти, Тарасе, сьогодні Нас зібрав докупи.…
В залі оформлено книжкову виставку. На столику - квіти, портрет Л. Українки, вишиті рушники. Ведучий: Ти себе Українкою звала, І чи краще знайти ім’я Тій, що радістю в муках сіяла, Як Вітчизна велика твоя. Ведуча: Твоє слово разюче, як зброя, Що боронить свій край і свій дім. І схиляю в шанобі чоло я Перед світлим безсмертям твоїм Звучить музичний фон. Ведуча підходить до книжкової виставки, бере «Біблію» і читає: Ведуча: «І коли це тлінне одягнеться в нетлінне, а це смертне одягнеться в безсмертя, тоді збудеться написане слово: «Смерть поглинута перемогою. Де твоя, смерте, перемога ?Де твоє, смерте, жало? » Ведучий:…
Звучить музичний фон, на сцену виходить ведучий; музика стихає. Ведучий: Наказ: «Вельмишановна громадо ТЗОШ №16 ім. В. Левицького славного міста Тернопіль! Нині світлеє свято привело нас до цієї зали – День української писемності та мови. І прославимо в цей день пісню українську, мову рідну. Хай у віках живе діло славних рук і не висихає джерело душ людських і традицій народних! По цьому бути!». Відео-презентація проДень української писемності та мови Ведучий:   Доброго дня, шановні учителі, дорогі учні! Ведуча:     Доброго дня усім шанувальникам рідного слова! Ведучий: Свято сьогодні! Свято! День народження мови української! Ведуча: Багата і милозвучна наша рідна українська мова. Вона – найпрекрасніше диво, скарбниця, в…
         Мета: ознайомлення з життєвою долею та творами поета рідного краю; розвиток навичок виразного читання, творчих здібностей; виховувати патріотичну свідомість; формувати активну громадську позицію. Обладнання: виставка літературних творів ;виставка дитячих малюнків на тему «Улюблений вірш», мультимедійний екран та проектор, фото та відеопрезентації. Демонструються слайди.   (Електронна презентація-проект додається)              1 учень « Дума про Україну» В годину розпачу, вагання, Коли прокляття топлять горде небо, Я не Пілат , я не вмиваю руки, Я звожуся крізь підлість і розпуку – Іду на поміч, матінко, до тебе. І ти даєш своє благословення, І ти даєш мені для битви силу… І…
Тема. Шевченко і музика по-сучасному Мета: розширити знання учнів про творчість Т.Г.Шевченка; формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т.Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчі здібності, спонукати до власної творчості; üвиховувати любов до національної культури Форма проведення: літературно-музична програма Обладнання:  портрет Т.Г.Шевченка, мультимедійні презентації, музичне оформлення,Інтернет                                                     Перебіг заходу Ведучий: Господь Бог кожному народові дав велетенську постать, котра була б його зорею, проявом його душі. У нашого народу такою постаттю є Тарас Шевченко, якого величають Велетнем Духа, українським Мойсеєм, Пророком, Батьком. Як зазначають науковці, греків створив Гомер, римлян — Вергілій, а українців — Шевченко. Це аксіома: Україна —…
Мовно-літературний квест "Я знаю!" для учнів 8 класів Мета: повторити і закріпити знання учнів з української мови, літератури, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити почуття національної свідомості. Методичний коментар. Мовознавчий квест проводиться як позакласний західдля учнів приблизно одного віку. Оптимальна кількість команд – 3 , по троє-четверо у кожній. Керівник гри заздалегідь ознайомлює учасників із правилами. Учитель має розробити маршрути так, щоб не допустити скупчення дітей в  одному місці. Для квесту знадобляться конверти із завданням,…
Мовно-літературний квест "Я знаю!" для учнів 8 класів Мета: повторити і закріпити знання учнів з української мови, літератури, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити почуття національної свідомості. Методичний коментар. Мовознавчий квест проводиться як позакласний західдля учнів приблизно одного віку. Оптимальна кількість команд – 3 , по троє-четверо у кожній. Керівник гри заздалегідь ознайомлює учасників із правилами. Учитель має розробити маршрути так, щоб не допустити скупчення дітей в  одному місці. Для квесту знадобляться конверти із завданням,…
Мета. Підсумувати і збагатити знання учнів про життєвий та творчий шлях Григорія Сковороди;розвивати кмітливість, творчу уяву; сприяти формуванню етичних взаємовідносин; виховувати гордість за видат­них діячів українського народу, за славне історичне минуле нашого народу і багату творчу спадщину. Обладнання. Портрет Г.Сковороди, вислів "Світ ловив мене, та не спіймав", книжкова виставка "Народний мудріець" до 285-річчя з дня народження Г.Сковороди, декорація пір року, поля; печені хрести, пшениця; костюми для інсценізації байок; палиця, торба, сопілка, аудіо записи, проектор, дискета із записом світлин, що відображають життєвий та творчий шлях Г.Сковороди, його дослідників та наступників. Ведучий 1. Містечко Чорнухи розкинулося на косогорі над річкою Многою і…
Сторінка 1 із 3