K2 Content

  Методичні рекомендації про ведення журналу під час карантину https://drive.google.com/file/d/1W-0ugv4RJwM9XFOd4bnC3yP61x0fD8oL/view https://erudyt.net/novini/novini-shkilnoi-osviti/vazhlyva-informatsiia-dlia-vchyteliv-shchodo-zavershennia-navchannia-ta-zapovnennia-zhurnaliv.html?fbclid=IwAR0SQZWaq28PDuiR573FP1s2R1fLer0sPkuBAsV6zWv-3G-gYMcISwtdP0g http://ippo.edu.te.ua/2020/05/19/metodichni-rekomendaci%D1%97-ternopilskogo-okippo-shhodo-oformlennya-shkilno%D1%97-dokumentaci%D1%97-zokrema-zapovnennya-klasnix-zhurnaliv/ https://erudyt.net/novini/novini-shkilnoi-osviti/rekomendatsii-shchodo-zapovnennia-zhurnaliv-vid-mon.html Листи МОНУ про записи в журналі під час карантину Лист МОНУ від 23.03.2020 №1/9-173 "Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину" https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-osvitnogo-procesu-v-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-pid-chas-karantinu Лист МОН від 13.03.2020 №1/9-160 "Щодо організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти під час карантину" https://drive.google.com/file/d/1jw1WE16-QpuLFcADp7n2BShL6r8RhlrR/view  Ресурси: http://rmc.ksvo.gov.ua/pages/page/remote_technology/ https://nova-shkola.com/News/Details/zapovnennia_klasnykh_zhurnaliv_pislia_karantynu https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2020/05/%D0%9F%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_3%D0%9F%D0%9E.pdf https://vseosvita.ua/news/ziavylysia-novi-detali-pro-zapovnennia-klasnykh-zhurnaliv-mon-rekomenduie-15487.html?fbclid=IwAR2kiVXJTEGFbE3P_BnPvk69tVDKDdfOTDBpG1h46CTJjJAL2bQGSJPxOAQ https://osvitoria.media/news/yak-zapovnyty-klasnyj-zhurnal-rekomendatsiyi-moz/ https://nus.org.ua/news/yak-vchytelyam-vesty-klasnyj-zhurnal-pid-chas-karantynu-roz-yasnennya-mon/ https://nus.org.ua/news/yak-vchytelyam-zapovnyty-klasnyj-zhurnal-pislya-karantynu-porady-mon/ Нормативно-правова база: Наказ МОН від 25.06.2018 №676 «Про затвердження інструкції з діловодства у закладах ЗСО» https://mon.gov.ua/ua/npa/nakaz-mon-vid-25-chervnya-2018-r-pro-zatverdzhennya-instrukciyi-z-dilovodstva-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-zareyestrovano-v-ministerstvi-yusticiyi-ukrayini-11-veresnya-2018-r-102832480 Лист МОНУ від № 1/9-596 від 03 жовтня 2018 року "Лист-роз’яснення щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах…
Оцінювати можна в синхронному або асинхронному режимі. Синхронний режим – це більш об’єктивне оцінювання, але воно вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів. Залишається ризик технічних збоїв під час виконання окремими учнями завдання, тому слід застосовувати індивідуальний підхід та передбачити можливість повторного виконання тесту (контрольної, самостійної роботи тощо). У синхронному режимі учні можуть: виконувати тести на платформах Googleclassroom, Naurok, Moodle тощо за вибором вчителя та з урахуванням можливостей учня; виконувати письмові роботи, у тому числі диктанти, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо; брати участь в усних формах контролю (усний переказ, читання напам’ять вірша та прозових текстів, презентація та…
Наказ МОНУ від 09.07.2019  № 945 "Деякі питання проведення в 2021 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти" Коментарі: https://mon.gov.ua/ua/news/z-2021-roku-zno-z-matematiki-matime-2-rivni-ta-bude-obovyazkovim-dlya-skladannya https://osvita.ua/school/65334/?fbclid=IwAR3Wpi6VLn4Wxrz_lvOdrGHOPhEVefGbpKNtI6fhznkThOF2nhBGi0JrCBY https://nus.org.ua/news/zno-2021-dvorivnevi-testy-ta-obov-yazkovyj-ispyt-z-matematyky/
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 23.10.2019  № 1332 Зареєстровано в Міністерствіюстиції України17 грудня 2019 р.за № 1247/34218 Деякі питання проведення в 2019/2020 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту Відповідно до статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту», пунктів 4, 5 розділу I, пунктів 1, 2 розділу II Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу Міністерства освіти і науки України від 11 травня 2019 року № 635 «Деякі питання проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих…
На ХХХ сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО від 26 жовтня – 17 листопада 1999 року в місті Парижі оголошено Міжнародний день рідної мови, який відзначають щорічно 21 лютого, починаючи з 2000 року, що сприяє мовному розмаїттю та зближенню культур. Наша держава має багату мовно-етнічну палітру, що є суттєвим сегментом культури України. Головне завдання для кожного з нас – зберегти для нащадків свою рідну мову, шанувати та любити її. Абсолютну більшість населення України споконвіку складають представники української етнічної спільноти. Тому саме українській мові Конституцією України надано статус державної мови, що повністю відповідає державотворчій ролі української нації. Поряд з тим, у нашій країні…
890 років з часу народження Кирила Туровського (1130-1182), освітнього діяча, проповідника; 570 років з часу народження Юрія Дрогобича (справжнє ім’я та прізвище - Юрій Котермак) (1450-1494), філософа, астронома, першого українського доктора медицини, діяча східноєвропейського Відродження; автора першої відомої друкованої книги, написаної українцем; 450 років з часу народження Памва Беринди (1570-1632), мовознавця, письменника; 400 років з часу народження Лазаря Барановича (1620-1693), письменника, церковного, політичного діяча;  350 років з часу народження Самійла Величка (1670-1728), історика, козацького літописця; 8 січня - 85 років з дня народження Василя Симоненка (1935-1963), письменника, журналіста; 27 січня - 230 років з дня народження Петра Гулака-Артемовського (1790-1865), письменника, перекладача;…
Середа, 18 грудня 2019 20:11

STEAM

Балансуючий птах Інженерний тиждень (STEM-завдання)Пневматичний ліфт (STEM-заняття)STEMимо із проєктом "Якість освіти"Чому літаки літають? Як створити STEM-урокSTEM-урок із AR STEM на YouTubeSTEM-освіта і LEGO (початкова школа)STEM-заняття: "Ефект Магнуса"Ресурси для STEAM - уроківБезкоштовний ресурс для 3D моделюванняSTEM - освіта від NASA  Онлайн-посібник про інтелект-карти  Як працювати на SMART-дошці? Книги, які надихають творитиКомікси у навчанні   Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіОпублікувати у TwitterОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest 8 ігор "Таблиця множення"Онлайн-ресурси та дидактичні картки для занять з географії4 гри "ЧИТАЙКА" - дидактичні карткиЯк навчити читати дитину швидко і легко? Гра-ребус. Дидактична гра "Вивчаємо Європу"Гра-пазл "Мапа України" Інна Ведмідь "Science"Інна Ведмідь презентація: "Вирощування майбутніх науковців у пробірці середньої освіти" Вікторія Круглова "Інтерактив…
Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 №1419 «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня»
Сторінка 1 із 6