K2 Content

  ОФІЦІЙНІ САЙТИ http://www.philology.kiev.ua/ Інститут філології КНУ імені Тараса Шевченка http://www.nrius.org.ua/ Національний НДІ українознавства http://ippo.org.ua Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Б.Д.Грінченка  https://imzo.gov.ua/ Інститут модернізації змісту освіти http://man.gov.ua/ua Мала академія наук України http://naps.gov.ua/ Національна академія наук http://umo.edu.ua/institutes/cippo Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти http://www.iod.gov.ua Інститут обдарованої дитини http://www.ippo.kubg.edu.ua/  Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Б.Д.Грінченка (оновлена версія) http://www.nspu.org.ua/ Національна спілка письменників України http://mon.gov.ua/ МОН України http://ulif.org.ua/ Український мовно-інформаційний фонд НАН України http://testportal.gov.ua/ Український центр оцінювання якості освіти http://ippo.kubg.edu.ua/links Усі ОІППО України БІБЛІОТЕКИ www.nbuv.gov.ua Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського http://www.xn--80abaqzevto0rc.xn--j1amh/ Усі бібліотеки України на блозі про бібліотечну справу і інформаційні…
Понеділок, 11 вересня 2017 11:34

Міжнародний день грамотності

Джерело: http://www.uamodna.com/articles/mizhnarodnyy-denj-gramotnosti/?utm_source=daily&utm_medium=email&utm_campaign=20170909 Міжнародний день грамотності 2017: історія і проблеми свята Міжнародний день грамотності з'явився ще в 1966 році, а приводом для його установи була Всесвітня конференція міністрів освіти, яка проходила роком раніше в Тегерані. Головна мета цього свята – це активізація міжнародного співтовариства по розповсюдженню грамотності в усьому світі. Незважаючи на безліч успіхів різних країн, зараз все одно величезна кількість дорослих людей залишаються безграмотними. Кількість неписьменних людей у світі просто вражає: дорослих – майже мільярд людей, а приблизно 100 мільйонів дітей не ходять до школи. Як ми бачимо, зараз є величезна кількість людей, які в силу різних обставин залишаються недостатньо грамотними…
 Проект нового базового Закону України «Про освіту» Національна рамка кваліфікацій Концепція Нової української школи Презентація. Реформа Нової української школи Ключові зміни до оновлених програм Презентація. Ключові зміни до оновлених програм Оновлення програм з УМЛ 5-9 класи МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ УМЛ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У 2017/2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (ЛИСТ МОН УКРАЇНИ 09.08.2017 Р. № 1/9-43 ) ЛИСТ МОНУ про рекомендовані програми та підручники Методичні рекомендації ТОКІППО щодо навчання української мови Методичні рекомендації ТОКІППО щодо навчання української літератури Навчально-методичні умови формування комунікативної і літературної компетентностей у процесі навчання української словесності  Особливості вивчення української мови  Особливості вивчення української літератури  Чинні навчальні програми з…
Субота, 19 серпня 2017 00:07

Оновлення програм для 5-9 класів

     Оновлення програм 5-9 класів у 2017 р. cхвалено розпорядженням КМУ від 14.12.16 №988-р Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року Від предметоцентризму до дитиноцентризму   Кожна програма містить власну мету і завдання. Визначивши єдину мету базової освіти, у навчальну програму вводять опис механізму її досягнення засобами відповідного предмета. У такому разі головним стає учень, який навчається, а не предмет, якому навчають. Кожен навчальний предмет має формувати не лише суто предметну компетентність, а й вносити свій вклад у формування ключових. Формування ключових компетентностей Спілкування державною (і рідною у разі відмінності)…
Сторінка 3 із 7