K2 Content

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ                               Н А К А З    N 240 від 23.06.2000      м.Київ                 Про затвердження Інструкції з ведення ділової             документації у загальноосвітніх навчальних                     закладах I - III ступенів          З метою   встановлення   єдиних   вимог  до  ведення  ділової документації  у  загальноосвітніх  навчальних  закладах  I  -  III ступенів незалежно від їх підпорядкування,  типів і форм власності Н А К А З У Ю:        1. Затвердити Інструкцію з  ведення  ділової  документації  у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів (додається).      2. Міністерству   освіти    Автономної    Республіки    Крим,…
Вимоги до ведення класних журналів
 Лесь Курбас — митець європейської освіченості, знав вісім мов, вивчав історію і теорію світового театрального мистецтва, розвивав кращі традиції українського театру корифеїв, прагнув зберегти притаманну йому національну самобутність. 1. Народження Леся Курбаса Народився 25 лютого 1887 року в Самборі (Львівська область) у родині акторів галицького театру Степана та Ванди Курбасів (за сценою Яновичі). Батько його, хоча й був мандрівним українським актором, проте і в бідності своїй прагнув дати синові гарну освіту. Курбас навчався в Тернопільській гімназії, у Віденському та Львівському університетах. В Австрії він всотав у себе дух європейської культури. Вже тоді мріяв працювати на Наддніпрянській Україні, де діяв потужний…
Євген Павлович Гребінка — байкар, письменник, перекладач, педагог, громадський діяч. Йому належить своєрідне місце в літературі 30–40-х років ХІХ століття. Його творчість сприяла становленню української літератури, донесенню її до широкої громадськості. Саме за це його пам’ять шанують в Україні. 1. Життєвий та творчий шлях Євгена Гребінки За своє коротке життя встиг чимало: писав байки, романи, повісті й оповідання. Його твори з 1833 р. систематично друкуються в журналах і альманахах. Творчість Євгена Гребінки відіграла важливу роль у становленні української літератури. Його мудрі байки, проникливі ліричні вірші й прозові твори пройняті співчуттям до простого народу. Народився Євген Гребінка на хуторі Убіжище Пирятинського…
Євген Филимонович Маланюк народився 1 лютого (20 січня за старим стилем) 1897 року в селищі Архангород, яке розташувалося над річкою Синюхою Херсонської губернії (тепер містечко Новоархангельськ Кіровоградської області). Батько Є. Маланюка Филимон Васильович працював учителем, а згодом повіреним у містечковому суді, захоплювався просвітницькою діяльністю, був режисером аматорських театральних постановок, співав у церковному хорі, друкувався в часописах, виступав ініціатором відкриття гімназії. Євгенова мати Гликерія Яківна була донькою військовика Стоянова, чорногорця з роду осадчих на землях Нової Сербії, заснованої ще за часів Катерини ІІ. Навчався Є. Маланюк в Архангородській початковій школі. Як і його молодші брати, Онисим та Сергій, він відзначався блискучими…
Щодо застосування державної мови Лист МОН № 1/9-542 від 07.10.16 року       МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 1/9-542 від 07 жовтня 2016 року Департаменти (управління) освіти i наукиобласних, Київської міської державних адміністраційНавчальні заклади Щодо застосування державної мови Міністерство освіти i науки звертає увагу на невиконання у повному обсязі мовного законодавства України у частині застосування державної мови в навчальних закладах, про що свідчать, зокрема, звернення представників громадських організацій і окремих громадян. Відповідно до Конституції України та законів України роз’яснюємо наступне. У робочий час у навчальних закладах з навчанням українською мовою науково-педагогічними, педагогічними працівниками та іншим персоналом використовується українська…
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Пропонованою програмою передбачено послідовне й детальне висвітлення питань стилістики сучасної української мови, а саме: функціональних стилів та їх особливостей, стилістичних можливостей фонетики, лексики, фразеологізмів, морфологічних категорій та синтаксичних одиниць, стилістичних засобів словотвору, комунікативно-стилістичних якостей мовлення. Основна мета факультативного курсу “Стилістика сучасної української мови” – засвоєння стилістичних норм сучасної української мови, оволодіння знаннями про особливості усіх функціональних стилів мови, формування вмінь і навичок добирати стилістичні ресурси відповідно до ситуації мовлення, формування навичок комунікативно виправданого використання засобів мови з додержанням етикетних норм спілкування. Завдання курсу: дати ґрунтовні й систематичні знання про особливості функціональних стилів мови (сферу й мету використання стилів,…
Сторінка 5 із 7