K2 Content

  Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651) Головним завданням сучасної загальноосвітньої школи є забезпечення умов для розвитку і саморозвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу, в тому числі й організації домашньої самостійної роботи. Основною метою домашніх завдань є: закріплення, поглиблення і розширення знань, набутих учнями на уроці; підготовка до засвоєння нового матеріалу; формування в дітей уміння самостійно працювати; розвиток їх пізнавальних інтересів, творчих здібностей тощо. Ефективність домашніх завдань визначається дотриманням певних вимог до їх організації: -      розуміння учнями…
    Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти Наказ МОН № 1547 від 30.12.14 року   Друкувати Запитати Надіслати другу Поділитись Підписатись на новини     МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ № 1547 від 30 грудня 2014 року Зареєстрованов Міністерстві юстиції України14.02.2015 за № 157/26602 Про затвердження Положенняпро державну підсумкову атестаціюучнів (вихованців) у системізагальної середньої освіти Відповідно до статті 34 Закону України "Про загальну середню освіту", постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778 "Пpo затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад" НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців)…
Вівторок, 05 квітня 2016 06:27

ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ ІВАНА ФРАНКА.

Вшанування пам'яті Івана Франка.   8 грудня 2016 року Президент України Петро Порошенко підписав Указ про вшанування пам'яті Івана Франка. «З метою вшанування пам'яті видатного українського письменника, вченого та громадського діяча Івана Яковича Франка, популяризації його літературної, публіцистичної, наукової спадщини, зважаючи на його вагомий внесок у становлення української нації, а також з нагоди відзначення у 2016 році пам'ятних дат – 160-річчя від дня народження та 100-річчя від дня смерті Івана Франка постановляю: 1. Кабінету Міністрів України: утворити у двотижневий строк Організаційний комітет з підготовки та проведення заходів, присвячених ушануванню пам'яті Івана Франка (далі – Організаційний комітет), включивши до складу Організаційного комітету представників центральних та…
Субота, 02 квітня 2016 21:28

Наказ МОНУ №94 ДПА-2016

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ I НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ № 94 від 08 лютого 2016 року Про затвердження орієнтовних вимог допроведення державної підсумкової атестаціїучнів (вихованців) у системі загальноїсередньої освіти у 2015/2016 навчальному році Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602 НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, що додаються. 2. Управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської міської…
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №580/2015 Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки З метою виховання громадянина-патріота України, утвердження любові до Батьківщини, духовності, моральності, шанобливого ставлення до національних надбань Українського народу, наслідування найкращих прикладів мужності та звитяги борців за свободу та незалежність України як з історичного минулого, так і захисників, які сьогодні відстоюють суверенітет та територіальну цілісність держави у боротьбі із зовнішньою агресією, а також визначення ефективних механізмів системної взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства у питаннях національно-патріотичного вихованняпостановляю: 1. Затвердити Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки…
Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів Наказ МОН №601 від 20.07.04 рок   МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ №601 від 20 липня 2004 року Про затвердження Положення про навчальні кабінетизагальноосвітніх навчальних закладів Відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту", з метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу і оснащення навчального середовища загальноосвітніх навчальних закладів, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (додається). 2. Міністру освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести наказ до відома керівників місцевих органів управління освітою та керівників…
    ДОДАТОК до наказу Міністерства освіти і науки України від       16. 06. 2015 р.    № 641 КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІВСТУП Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх сусідів, подальшого світового порядку на планеті. В сучасних важких і болісних ситуаціях викликів та загроз і водночас великих перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній сфері пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи,…
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ (РІДНОЇ) МОВИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Додаток до листа департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України №2/2-14-420 від 28.02.2007 року       Наше суспільство, роблячи крок від постіндустріальної цивілізації до цивілізації інформаційних технологій, усе гостріше відчуває потребу в людях, які матимуть фундаментальні знання в різних галузях життєдіяльності й умітимуть адаптувати їх до постійно змінюваних умов своєї життєдіяльності, будуть активно розбудовувати суспільну інфраструктуру з використанням найсучасніших технологій. Підготувати нову генерацію національної інтелектуальної еліти відповідно до змінених суспільних умов, зрозуміло, має саме школа. Cаме від якості, обсягів…
Сторінка 7 із 8