K2 Content

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ, ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ЛІТЕРАТУР. 5 КЛАС  НУШ УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС  Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 No 795) За підручником  Н. Голуб, О Горошкіної https://vseosvita.ua/library/kalendarno-tematychne-planuvannia-5-klas-nush-n-holubohoroshkina-1-semestr-576490.html?fbclid=IwAR0HghA-8PeKudpFMAMQWXiFNE078f86VSOPscqOv9XYHe9klusqVktIymU За підручником  А. Онатій, Т. Ткачука   Навчальна програма  https://drive.google.com/file/d/1VWrRwK5lIRuPEgGRuT1k-BAGy0lYvVeR/view?fbclid=IwAR189RtyINvQpDlEDecKw-6-PSDrwsF01qJ7ptDpLsKchXMvkMiRfmlttUg   Календарний план https://drive.google.com/file/d/1IMdydHqWxcIDQjz1Jx4Tdhj6LlXS_69V/view?fbclid=IwAR0I0id25JA_oUN4t3VYgxANz0nrNfIG5ucfysz4DAF_jCT7Nmxc5vn0OlA&fs=e&s=cl За підручником Панчук Г., Близнюк Б., Приведи О. https://pp-books.com.ua/kalendarno-tematychne-planuvannya-do-pidruchnyka-ukrayinska-mova-5-klas-avt-panchuk-g-blyznyuk-b-pryveda-o/?fbclid=IwAR34FiO-Ax0fRtVuqI За підручником І.Літвінової https://docs.google.com/document/d/1kFtWL_2qugB_czXNmZmMHveavK377kCc/edit За підручником О. Семеног  https://aston.te.ua/userfiles/file/ukra_nska_mova__kalendarne_planuvannya__semestr_5_klas_.pdf https://aston.te.ua/userfiles/file/kalendarne_planuvannya_5_klas_ukra_nska_mova_2_y_semestr(1).pdf За підручником Ворон, Солопенко https://docs.google.com/document/d/1vV6AFdaqyxV_iJNbUph5W1UlHlIkS4A9/edit Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська…
УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС  Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 No 795) За підручником  Н. Голуб, О Горошкіної https://vseosvita.ua/library/kalendarno-tematychne-planuvannia-5-klas-nush-n-holubohoroshkina-1-semestr-576490.html?fbclid=IwAR0HghA-8PeKudpFMAMQWXiFNE078f86VSOPscqOv9XYHe9klusqVktIymU За підручником Онатій, Ткачука   Навчальна програма  https://drive.google.com/file/d/1VWrRwK5lIRuPEgGRuT1k-BAGy0lYvVeR/view?fbclid=IwAR189RtyINvQpDlEDecKw-6-PSDrwsF01qJ7ptDpLsKchXMvkMiRfmlttUg  Календарний план  https://drive.google.com/file/d/1IMdydHqWxcIDQjz1Jx4Tdhj6LlXS_69V/view?fbclid=IwAR0I0id25JA_oUN4t3VYgxANz0nrNfIG5ucfysz4DAF_jCT7Nmxc5vn0OlA&fs=e&s=cl За підручником Панчук Г., Близнюк Б., Приведи О. https://pp-books.com.ua/kalendarno-tematychne-planuvannya-do-pidruchnyka-ukrayinska-mova-5-klas-avt-panchuk-g-blyznyuk-b-pryveda-o/?fbclid=IwAR34FiO-Ax0fRtVuqI Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Заболотний О.В. та ін.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 No 795) За підручником…
Тема:   Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів Мета: систематизувати й узагальнити знання із фразеології, розкрити функціонально-стилістичні можливості лексичних та фразеологічних одиниць; удосконалювати вміння використовувати фразеологізми в мовленні; збагатити словник новими фразеологізмами та крилатими висловами; розвивати творче мислення, комунікативну активність; удосконалювати творчі здібності учнів, аргументовано доводити свою думку,збагачувати й активізувати словниковий та фразеологічний запас учнів. створити умови для активної роботи; забезпечити умови для формування мовної компетентності комунікативно доцільно вживати фразеологізми;через роботу з медійними матеріалами пояснити учням одну з поширених маніпуляцій – зміну акцентів на увагу; сприяти формуванню ключових компетентностей; спонукати до розвитку емоційного інтелекту; виробляти стійку мотивацію й свідоме прагнення до…
ТЕМА: Безсполучникове складне речення. смислові відношення та інтонація у безсполучниковому складному реченні (за творами раннього періоду творчості Т. Шевченка). МЕТА: узагальнити і систематизувати знання учнів про безсполучникове складне речення на прикладі ранньої лірики Т.Г.Шевченка, поглибити елементи лінгвістичного аналізу ліричного твору; розвивати уважність, зосередженість, удосконалювати вміння виправляти мовленнєві, змістові, граматичні, пунктуаційні помилки, навички творчо-пошукової роботи; виховувати любов і повагу до історичного минулого нашого народу, до нев’янучої краси рідного слова. ТИП УРОКУ: Подорож – дослідження синтаксичним океаном безсполучникового складного речення (урок узагальнення та систематизації знань). ОБЛАДНАННЯ: портрет Т.Г.Шевченка, картина , опорна схема “Смислові зв’язки між простими реченнями у складному”,презентація, «Кобзар» Т. Шевченка,мультимедійний графопроектор,…
До мови доторкнемося серцем Поряд зі сценою розміщено мультимедійний екран, на який проектуються назви конкурсів, цитати, слова, афоризми. Українська мова в багатстві, витонченості й гнучкості форм не поступається ані жодній із сучасних літературних мов слов’янства… М. Драгоманов Ведуча 1. (Озвучує текст на слайді). Той, хто зневажливо ставиться до рідної мови, не може й сам викликати повагу до себе. Олесь Гончар Ведуча 2. Українська мова – скарбниця духовних надбань народу, досвіду праці, творчості і співжиття багатьох поколінь українського народу, оберіг його звичаїв і традицій, запорука інтелектуального зростання, розвитку, поступу в загальнолюдському житті. Ведуча 1. Рідна мова починається з маминої колисанки, народної…
Квест-гра «Шевченкіана» Мета проведення заходу: поширювати знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії, формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т. Шевченка, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, виховувати любов до національної культури, прагнення бути справжніми українцями, виховувати почуття гордості за Україну.  У кожного у маршрутному листі зупинки розташовані так, щоб команди одночасно не перебували на одній зупинці. Після проходження останньої зупинки команди повинні повернутися до бібліотеки для підбиття підсумків та оголошення результатів квесту. Перемагає команда, що виконала всі завдання, по-перше, швидше за…
Голодомор в Україні 1932-1933 рр. Пам’ятаємо Мета: поглибити знання дітей про трагічні події 1932-1933 років, показати, що це була цілеспрямована політика з метою ліквідації проявів українізації, позбавлення українців історичної пам’яті; розвивати вміння виступати перед аудиторією, продовжити формування навичок критичного мислення; розвивати вміння висловлювати свої думки, використовувати різні документи, готуючись до розповіді, виступати у ролі актора; виховувати повагу до історичного минулого свого народу; виховувати непримиренність до насилля, повагу, турботу, співчуття до людей, які пережили страхіття голодомору. Категорія учасників: 5-9 класи. Методи навчання: частково-пошуковий, дослідницький, словесно-наочний. Форма проведення: урок скорботи; Тип навчальної діяльності: груповий. Обладнання. У класі на стіні образ Божої Матері,…
Тема уроку.Подорож в осінь зі способами дієслів Мета уроку:       ознайомити учнів із способами дієслів; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти дієслова різних способових форм, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль способових дієслів; розвивати навички правильного і доречного використання способових дієслів в усному і писемному мовленні; розвивати увагу, логіко-асоціативну пам'ять, художньо-образне мислення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати повагу до видатних людей України;прищеплювати любов до прекрасного. Внутрішньопредметні зв’язки: Лексикологія: лексичне значення слів; засвоєння прислів’їв і приказок, до складу яких входять дієслова дійсного, умовного й наказового способів. Культура мовлення і стилістика: уживання способів дієслів у художньому стилі. Міжпредметні зв’язки: українська література, образотворче мистецтво. Тип…
Сторінка 1 із 17