K2 Content

Тема:         Орфографічний словник.Орфограма (практично).Орфографічна помилка (практично), її умови позначення Мета:         сприяти поглибленню знань учнів про орфограму,орфографічну помилку; розвивати вміння та навички користуватися орфографічним словником, обґрунтовувати написання слів відповідними орфографічними правилами, помічати й виправляти орфоепічні і орфографічні помилки, керуючись вивченими правилами;сприяти розвитку творчих умінь, культури мовлення, усвідомленню краси, естетичної довершеності української мови крізь призму народних традицій. Очікувані результати. учні: üзнають, що таке орфограма, орфографічна помилка; üвміють користуватися орфографічним словником, позначають орфографічну помилку; üпомічають і виправляють орфографічні і орфоепічні помилки, керуючись вивченими правилами; üскладають мікротексти на задану тему, використовуючи вивчені орфограми. Тип уроку:         поглиблення вивченого та формування нових знань.      Методи, прийоми і…
Орієнтовний календарно-тематичний план з української мови для 11 класу (рівень стандарту).
Тема: Синтаксичний розбір безсполучникового складного речення. Мета : навчальна – узагальнити знання учнів про безсполучникові складні речення; закріпити навички правильного вживання розділових знаків та синтаксичного розбору безсполучникових складних речень; відпрацювати відповіді правописні уміння і навички; виховна – використовувати можливості дидактичного матеріалу для виховання бережливого ставлення до природи. розвивальна – розвивати вміння учнів знаходити і виправляти помилки в своєму і чужому мовленні; виробляти вміння використовувати у власному мовленні синтаксичні синоніми; Обладнання: Картки, схеми, підручник. Тип уроку: Урок узагальнення знань і умінь учнів. Форма проведення: Урок-спостереження. Хід уроку I.Перевірка домашнього завдання. Індивідуальні завдання трьом учням. За поданими смисловими відношеннями навести приклади БСР.…
ТЕМА. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки. синтаксична роль. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення). Велика буква та лапки у власних назвах МЕТА. повторити і поглибити знання про іменник як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначення морфологічних ознак іменників; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники в текстах, визначати їх синтаксичну роль у реченнях, правильно писати іменники-власні назви; сприяти усвідомленню ролі іменників у досягненні точності, інформативності й виразності мовлення; розвивати увагу та спостережливість, уміння робити висновки й узагальнювати, дослідницький інтерес та творчі вміння; виховувати повагу до українського слова, любов до рідної землі, своєї малої батьківщини, відчуття…
Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова у творі Е. Андієвської « Казка про яян» Мета.Продовжити роботу над казкою-притчею Е. Андієвської «Казка про яян», допомогти учням усвідомити художню вартість каз-ки. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Розвивати образне мовлення, цілісне мислення. Виховувати у душах шестикласників загальнолюдські моральні цінності.                                        Перебіг уроку Перший етап - організаційний: привітання, організація уваги та внутрішньої готовності учнів до уроку; мотивація вивчення нового матеріалу , актуалізація різних каналів сприйняття інформації (сенсорне, чуттєве).                                                            Слайд 1(країна яяни) Добрий день усім! Я рада бачити вас знову! Сьогодні ми продовжимо свою мандрівку у незвичайну країну, де…
Зал святково прибраний вишитими рушниками. Звучить музичний фон (інструментальна версія «Думи мої»), на сцену виходять ведучі. Ведуча 1: Щовесни, коли тануть сніги І на рясті засяє веселка, Повні сил і живої снаги Ми вшановуєм пам'ять Шевченка. Ведуча 2: Березень в Україні часто називають Шевченковим. І це не випадково: щороку навесні Великий Кобзар приходить до нас і щороку новим, неповторним. Тарас Григорович Шевченко – велика і невмируща слава українського народу. Як весна оновлює природу, так само поезія Великого Тараса оновлює наші душі, закликає бути чесними і милосердними, щиро любити свій народ, свою Україну. Ведуча 1: Ти, Тарасе, сьогодні Нас зібрав докупи.…
В залі оформлено книжкову виставку. На столику - квіти, портрет Л. Українки, вишиті рушники. Ведучий: Ти себе Українкою звала, І чи краще знайти ім’я Тій, що радістю в муках сіяла, Як Вітчизна велика твоя. Ведуча: Твоє слово разюче, як зброя, Що боронить свій край і свій дім. І схиляю в шанобі чоло я Перед світлим безсмертям твоїм Звучить музичний фон. Ведуча підходить до книжкової виставки, бере «Біблію» і читає: Ведуча: «І коли це тлінне одягнеться в нетлінне, а це смертне одягнеться в безсмертя, тоді збудеться написане слово: «Смерть поглинута перемогою. Де твоя, смерте, перемога ?Де твоє, смерте, жало? » Ведучий:…
Звучить музичний фон, на сцену виходить ведучий; музика стихає. Ведучий: Наказ: «Вельмишановна громадо ТЗОШ №16 ім. В. Левицького славного міста Тернопіль! Нині світлеє свято привело нас до цієї зали – День української писемності та мови. І прославимо в цей день пісню українську, мову рідну. Хай у віках живе діло славних рук і не висихає джерело душ людських і традицій народних! По цьому бути!». Відео-презентація проДень української писемності та мови Ведучий:   Доброго дня, шановні учителі, дорогі учні! Ведуча:     Доброго дня усім шанувальникам рідного слова! Ведучий: Свято сьогодні! Свято! День народження мови української! Ведуча: Багата і милозвучна наша рідна українська мова. Вона – найпрекрасніше диво, скарбниця, в…
Сторінка 1 із 16