K2 Content

„ Я народився і жив для добра та любові”. Творчий портрет О.П.Довженка. Мета уроку : поглибити знання учнів про життєвий і творчий   шлях О. Довженка ; розкрити талановиту, багату  натуру митця та ті джерела, що формували письмен ницький дар; виховувати повагу до української  культури. Обладнання : галерея фотографій сім’ї Довженка ; виставка творів. Тип уроку :    урок вивчення особистості письменника. Епіграф :                         Я належу людству...                                                                          О. Довженко  Перебіг уроку                                    І. Вступне слово вчителя.      „ Мабуть, зустріч з живим Мікеланджело не справила враження більшого, ніж те, що сталося після зустрічі з Довженком. Великість. Крилатість. Могуття духу.        Ось такими, певно,…
Тема : Г.Малик. «Незвичайні  пригоди  Алі   в  країні  Недоладії». Морально-етичні проблеми   в  казці: добро  і  зло,  відповідальність  за  свої  вчинки,  уміння   долати  перешкоди   на  шляху  до  мети. Урок  підготувала  вчитель української  мови  та  літератури  ЗОШ  І-ІІІ  ст. .№27  Сава  І.Б. Мета:  навчити  учнів  аналізувати  казку,  визначати   основну думку  твору;  розвивати  навички   виразного  читання,  навички   висловлювати  власні  думки; виховувати  позитивні  риси  характеру. Тип  уроку:  урок  засвоєння  нових знань. Засоби  навчання:  підручник,  ілюстрації  до  твору,  роздавальний  матеріал,  сигнальні  картки  червоного й  зеленого  кольорів,  проектор.                            Перебіг   уроку І. Організаційно-мотиваційний  етап. ІІ.  Перевірка   домашнього   завдання. ІІІ. Повідомлення  теми,  цілей  і  завдань   уроку. Мотивація …
  Тема:  Література рідного краю. Сторінки життя Іванни Блажкевич.                                      Огляд її творів для дітей     Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю Іванни Блажкевич,  її найкращими творами для дітей, розвивати емоційну та  чуттєву  сферу п’ятикласників, їхні пізнавальні та творчі здібності, навики виразного читання; виховувати любов до поетичного слова, доброту, бережливе   ставлення до природи, рідної землі.   Обладнання: презентація, збірки дитячих книжок І. Блажкевич.   Тип уроку: урок-екскурсія                                          Перебіг уроку  Організаційний момент.   Мотивація навчання.           Сьогодні, діти, ми з вами вкотре повернемося у маленьку, чарівну, казкову країну дитинства, яку полюбляють не тільки малюки, а й дорослі, погортаємо сторінки дитячих творів Іванни…
                                                                                               Тема: Література рідного краю. Українські народні пісні в записах Володимира Гнатюка Мета: познайомити учнів із геніальним земляком ―  етнографом, його творчим доробком, розвивати навички виразного читання, дослідницько- пошукової роботи; виховувати шанобливе ставлення до митців рідного краю, формувати естетичні смаки, любов і повагу до фольклору­ ― духовної спадщини нашого народу. Тип уроку: урок-екскурсія (формування…
 11 клас  Тема. Література рідного краю. Володимир Зенонович Гжицький.Автобіографічний роман-трилогія «Ніч і день» Мета: ознайомити учнів із творчістю письменника, уродженця Тернопільщини, розвивати інтерес до його спадщини, допомогти їм усвідомити проблеми, порушені у романі;формувати вміння аналізувати твір, висловлювати свою думку; працювати у групах;виховувати повагу до видатних людей нашого краю. Обладнання: портрет письменника, проектор, свічка, твори В.Гжицького. Тип уроку: урок-презентація.                                              Перебіг уроку. На дошці написані слова: Я хотів би бути чесним письменником, і нехай мене судять як такого.                                                                                                     Е. Хемінгуей. Роман-трилогія «Ніч і день» є книгою особистого болю письменника – прологом до великої Книги Болю нашого народу, яку ще буде…
 6 клас  Тема. Докладний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. Складний план готового тексту. Мета: удосконалювати вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку тексту, тип і стиль мовлення почутого; розвивати вміння шестикласників уважно слухати, логічно та грамотно писати переказ, сприймати текст, розуміти його та докладно відтворювати; виховувати почуття гостинності, привітності, любові до України, українців, їхніх традицій і мистецтва, гордості за свій народ. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок (формування комунікативної компетенції). Засоби навчання: текст переказу «Прочани», тлумачний словник української мови, експонати шкільного музею. Перебіг уроку І. Організаційний етап. ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань…
 Тема. Написання не з іменниками Мета: повторити найважливіші відомості про особливості творення іменників, ознайомити учнів із правилами написання  не з іменниками; формувати вміння застосовувати ці правила на практиці, розвивати творчі вміння використання вивченого матеріалу у висловлюваннях; формувати вміння  систематизувати здобуті знання, самостійно робити висновки; розвивати логічне мислення, пам'ять, зв’язне мовлення; виховувати бажання сумлінно вчитися, прагнути до самовдосконалення. Тип уроку: урок вивчення та засвоєння нових знань; урок - гра Обладнання: підручник, словники, мультимедійні засоби, презентація, роздатковий матеріал. Хід уроку І. Організаційний етап. ІІ. Перевірка домашнього завдання. Аукціон знань  вивченого  матеріалу. Учні доповнюють один одного. -Які частини мови ви знаєте?На які дві…
Літературно-  музична  композиція а творами Т.Г.Шевченка " Душі   жіночої   криниця" Мета: розкрити   силу  таланту  та  цінність  поетичної   спадщини  Т.Шевченка,  ознайомити учнів  із  драматичними   моментами   кохання  Кобзаря,  виховувати   повагу  до  дівчини, жінки. Презентація до заходу                                           Перебіг  заходу Звучить  пісня   Н. Бучинської   « Ми  –   українці». Танцівники   виконують  хореографічну   композицію   (слайд  1). На   сцену  виходять   три   дівчини  у  вишиванках. Звертаються  до   образу  Божої  Матері   (слайд 2). І  дівчина.  Станемо  на  коліна  перед  Матір’ю   Божою  і  помолимося  за  Україну. ІІ   дівчина. І …
Сторінка 10 із 13