K2 Content

Мета. Підсумувати і збагатити знання учнів про життєвий та творчий шлях Григорія Сковороди;розвивати кмітливість, творчу уяву; сприяти формуванню етичних взаємовідносин; виховувати гордість за видат­них діячів українського народу, за славне історичне минуле нашого народу і багату творчу спадщину. Обладнання. Портрет Г.Сковороди, вислів "Світ ловив мене, та не спіймав", книжкова виставка "Народний мудріець" до 285-річчя з дня народження Г.Сковороди, декорація пір року, поля; печені хрести, пшениця; костюми для інсценізації байок; палиця, торба, сопілка, аудіо записи, проектор, дискета із записом світлин, що відображають життєвий та творчий шлях Г.Сковороди, його дослідників та наступників. Ведучий 1. Містечко Чорнухи розкинулося на косогорі над річкою Многою і…
Тема: Правила вживання апострофа. Соціокультурна тема уроку: Я й національна культура. Мета: навчальна – повторити й систематизувати знання, здобуті в початкових класах та засвоїти нові правила вживання апострофа, удосконалити навички правильної вимови й написання слів з апострофом; виховна – виховувати наполегливість у роботі, цікавість до слова, повагу до національної культури; розвивальна – розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи. Тип уроку: Засвоєння нових знань. Методи навчання: Спостереження учнів над мовою, бесіда, робота з підручником, вправи. Засоби навчання: Підручник. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Запишіть слова з йо та ьо у два стовпчики. Серйозний, Соловйов, мужньо, тьохкати, медальйон, раннього, кольоровий, підйомний,…
Тема. Іван Багряний. Життєвий і творчий шлях письменника. «Тигролови» як український пригодницький роман. Композиція твору. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Мета уроку: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Івана Багряного, з історією створення роману «Тигролови», історичними подіями, зображеними в ньому; розвивати мислення, формувати вміння висловлювати думку, сприймати та аналізувати отриману інформацію; виховувати прагнення до самореалізації, розвитку здібностей, активної життєвої позиції. Обладнання: текст твору, репродукції картин Михайла Врубеля «Царівна Лебідь», «Демон»; репродукція полотна невідомого художника «Волинська Богоматір». Тип уроку: урок засвоєння нових знань.                                                                                                 ПЕРЕБІГ УРОКУ Епіграф уроку :         Ліпше умерти раз, умерти гордо, з незламаною…
Тема.Історія написання «Зачарованої Десни», автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. Мета:  -        допомогти учням усвідомити ідейно-художні особливості кіноповісті, її естетичне багатство; -        розвивати навички філософського осмислення морально-етичних проблем, аналізу прозового твору; поглиблювати вміння коментувати й оцінювати прочитане; -        виховувати повагу до родини, морально-етичних цінностей народу, почуття відповідальності за них, за майбутнє. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Епіграфи уроку: Щоб зрозуміти людство, потрібно зрозуміти людину Артур Конан Дойль. Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм О.Довженко. ПЕРЕБІГ УРОКУ А. ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ ЕТАП І.…
Тема. Вживання великої літери. Лапки у власних назвах. Мета: -        систематизувати матеріал про вживання великої літери й лапок у власних назвах, розглянути складні випадки правопису; -        удосконалювати орфографічні навички і вміння; -        формувати вміння обґрунтовувати вибір написання відповідним правилом; -        розвивати пам’ять, мислення, увагу; -        виховувати любов і повагу до рідного краю, його історії та культури.                     Тип уроку: урок систематизації й узагальнення знань, умінь і навичок.                     Вид уроку: урок-екскурсія.                     Методи й прийоми роботи: розповідь, спостереження й аналізу мовних явищ, метод вправ; тестування, прийом «Незакінчене речення», «Лови помилку!», різні види граматичного розбору (синтаксичний, фонетичний, морфемний),…
Тема: Будова слова і форми слова.  Основа слова, закінчення  змінних слів Мета: навчальна – поглибити знання учнів про основу слова й закінчення слова, утворювати різні форми слова; виховна – формувати вміння добирати спільнокореневі слова, удосконалювати вміння застосовувати на практиці теоретичні знання, навички роботи з підручником; розвивальна – розвивати увагу, логічне мислення; виховувати старанність, працьовитість. Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу Обладнання: таблиця ”Будова слова і форми слова ”, завдання на карточках для роботи в групах Хід уроку І . Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчання Слово вчителя Із розділу “Будова слова» ви дізнаєтеся, з яких значущих частин  складаються слова; навчитеся розрізняти форми…
Тема. Способи дієслів. Тренувальні вправи. Мета: поглибити свої знання про особливості цієї граматичної категорії дієслів, навчитися утворювати форми дієслів різних способів;             розвивати логічне мислення, усне і писемне мовлення школярів, підвищувати культуру мовлення учнів; виховувати в учнів позитивне сприйняття світу, навчити бачити «зорі навіть в буденних калюжах». Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Епіграф уроку:                                                                                                                                                                     Життя таке чудове – не змарнуй його!                                                                                                              Мати Тереза ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка домашнього завдання.         (Робота в домашніх групах).           Учні зачитують дібрані речення із дієсловами різних способів. Кожна група робить висновок про активність вживання дієслів певного…
Сторінка 5 із 18