П'ятниця, 06 квітня 2018 11:16
Літературний вечір, присвячений 290-річчю від дня народження Григорія Сковороди "Світ ловив мене, але не спіймав". Автор - учитель ТУГ - А. Колодій.
Мета. Підсумувати і збагатити знання учнів про життєвий та творчий шлях Григорія Сковороди;розвивати кмітливість, творчу уяву; сприяти формуванню етичних взаємовідносин; виховувати гордість за видатних діячів українського народу, за славне історичне минуле нашого народу і багату творчу спадщину. Обладнання. Портрет Г.Сковороди, вислів "Світ ловив мене, та не спіймав", книжкова виставка "Народний мудріець" до 285-річчя з дня народження Г.Сковороди, декорація пір року, поля; печені хрести, пшениця; костюми для інсценізації байок; палиця, торба, сопілка, аудіо записи, проектор, дискета із записом світлин, що відображають життєвий та творчий шлях Г.Сковороди, його дослідників та наступників. Ведучий 1. Містечко Чорнухи розкинулося на косогорі над річкою Многою і…
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
П'ятниця, 06 квітня 2018 10:27
Правила вживання апострофа. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Правила вживання апострофа. Соціокультурна тема уроку: Я й національна культура. Мета: навчальна – повторити й систематизувати знання, здобуті в початкових класах та засвоїти нові правила вживання апострофа, удосконалити навички правильної вимови й написання слів з апострофом; виховна – виховувати наполегливість у роботі, цікавість до слова, повагу до національної культури; розвивальна – розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи. Тип уроку: Засвоєння нових знань. Методи навчання: Спостереження учнів над мовою, бесіда, робота з підручником, вправи. Засоби навчання: Підручник. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Запишіть слова з йо та ьо у два стовпчики. Серйозний, Соловйов, мужньо, тьохкати, медальйон, раннього, кольоровий, підйомний,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:54
ІНТЕГРОВАНА МАЙСТЕРНЯ МУЗИКИ І СЛОВА «ЛИШЕ ПОЕЗІЯ І МУЗИКА ТАК ВОЗВЕЛИЧУЮТЬ ЛЮБОВ…» ДЛЯ УЧНІВ ДЕВ’ЯТИХ КЛАСІВ. Автор - учитель ТНВК ШЛ№6 О.Флешар
Опубліковано в
Сценарії виховних заходів
Завантажити прикріплення:
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:17
Іван Багряний. Життєвий і творчий шлях письменника. «Тигролови» як український пригодницький роман. Композиція твору. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.В.Петрокушин
Тема. Іван Багряний. Життєвий і творчий шлях письменника. «Тигролови» як український пригодницький роман. Композиція твору. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Мета уроку: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Івана Багряного, з історією створення роману «Тигролови», історичними подіями, зображеними в ньому; розвивати мислення, формувати вміння висловлювати думку, сприймати та аналізувати отриману інформацію; виховувати прагнення до самореалізації, розвитку здібностей, активної життєвої позиції. Обладнання: текст твору, репродукції картин Михайла Врубеля «Царівна Лебідь», «Демон»; репродукція полотна невідомого художника «Волинська Богоматір». Тип уроку: урок засвоєння нових знань. ПЕРЕБІГ УРОКУ Епіграф уроку : Ліпше умерти раз, умерти гордо, з незламаною…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 11 клас
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:15
Історія написання «Зачарованої Десни», автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.В.Петрокушин
Тема.Історія написання «Зачарованої Десни», автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. Мета: - допомогти учням усвідомити ідейно-художні особливості кіноповісті, її естетичне багатство; - розвивати навички філософського осмислення морально-етичних проблем, аналізу прозового твору; поглиблювати вміння коментувати й оцінювати прочитане; - виховувати повагу до родини, морально-етичних цінностей народу, почуття відповідальності за них, за майбутнє. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Епіграфи уроку: Щоб зрозуміти людство, потрібно зрозуміти людину Артур Конан Дойль. Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм О.Довженко. ПЕРЕБІГ УРОКУ А. ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ ЕТАП І.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 11 клас
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:13
Вживання великої літери. Лапки у власних назвах. Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.В.Петрокушин
Тема. Вживання великої літери. Лапки у власних назвах. Мета: - систематизувати матеріал про вживання великої літери й лапок у власних назвах, розглянути складні випадки правопису; - удосконалювати орфографічні навички і вміння; - формувати вміння обґрунтовувати вибір написання відповідним правилом; - розвивати пам’ять, мислення, увагу; - виховувати любов і повагу до рідного краю, його історії та культури. Тип уроку: урок систематизації й узагальнення знань, умінь і навичок. Вид уроку: урок-екскурсія. Методи й прийоми роботи: розповідь, спостереження й аналізу мовних явищ, метод вправ; тестування, прийом «Незакінчене речення», «Лови помилку!», різні види граматичного розбору (синтаксичний, фонетичний, морфемний),…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 10 клас
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:11
Будова слова і форми слова. Основа слова, закінчення змінних слів. Автор - учитель ТЗОШ№14 Г.Снітовська
Тема: Будова слова і форми слова. Основа слова, закінчення змінних слів Мета: навчальна – поглибити знання учнів про основу слова й закінчення слова, утворювати різні форми слова; виховна – формувати вміння добирати спільнокореневі слова, удосконалювати вміння застосовувати на практиці теоретичні знання, навички роботи з підручником; розвивальна – розвивати увагу, логічне мислення; виховувати старанність, працьовитість. Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу Обладнання: таблиця ”Будова слова і форми слова ”, завдання на карточках для роботи в групах Хід уроку І . Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчання Слово вчителя Із розділу “Будова слова» ви дізнаєтеся, з яких значущих частин складаються слова; навчитеся розрізняти форми…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 5 клас
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:10
Способи дієслів. Тренувальні вправи. Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.В.Петрокушин
Тема. Способи дієслів. Тренувальні вправи. Мета: поглибити свої знання про особливості цієї граматичної категорії дієслів, навчитися утворювати форми дієслів різних способів; розвивати логічне мислення, усне і писемне мовлення школярів, підвищувати культуру мовлення учнів; виховувати в учнів позитивне сприйняття світу, навчити бачити «зорі навіть в буденних калюжах». Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Епіграф уроку: Життя таке чудове – не змарнуй його! Мати Тереза ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка домашнього завдання. (Робота в домашніх групах). Учні зачитують дібрані речення із дієсловами різних способів. Кожна група робить висновок про активність вживання дієслів певного…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 7 клас
Детальніше ...
П'ятниця, 06 квітня 2018 09:09
Узагальнення та систематизація вивченого про прикметник. Автор - учитель ТЗОШ№16 Р.В.Петрокушин
Тема уроку. Узагальнення та систематизація вивченого про прикметник. Мета уроку: - узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; - вдосконалювати усне і писемне мовлення шестикласників; - виховувати в учнів любов до рідної природи, вміння бачити її неповторність і незвичайну красу за будь-якої пори року. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань. Епіграф уроку: Природа – мудра. Все створила мовчки. Ліна Костенко ПЕРЕБІГ УРОКУ І. Організаційний момент. Вступне слово вчителя. (Музичне тло – «Весняна інтродукція». Соло на етнічній сопілці – М.Блощак, вокал – Руслана). Ось і минула зима з тріскучими морозами, білосніжними заметілями,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 6 клас
Четвер, 05 квітня 2018 11:18
Повні й неповні речення. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УМ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 11:11
Марина Павленко. Романтично-фантастична повість-казка «Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських».Цикл уроків. Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 7 клас
Завантажити прикріплення:
Четвер, 05 квітня 2018 11:08
Картини довколишнього світу, природи у поезії «Садок вишневий коло хати». Автор - учитель ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 5 клас
Завантажити прикріплення: