K2 Content

Урок літератури 6 (10) кл. профільний Тема уроку: “Талан” – драма з життя української інтелігенції, змалювання нелегкої долі акторів. Марія Заньковецька як прототип образу Лучицької. Морально-етичні проблеми сім’ї та становище українського театру за п’єсою. Мета: ознайомити учнів із соціально-побутовою драмою, допомогти усвідомити її ідейно-мистецьку цінність, розвивати навички виразного читання драматичних творів, їх аналіз: прищеплювати любов до театру, розвивати досконалість мистецтва, усвідомлювати, що життєва позиція кожного впливає на усього суспільства. Цілі Учні знатимуть: зміст драми; суть порушених у ній соціальних і морально-етичних проблем, цікаві факти з життя Марії Заньковецької. Учні вмітимуть: аналізувати соціально-побутову драму та характеризувати проблеми, порушені у ній, висловлювати…
Тема: Любов Пономаренко. “Гер переможений”. Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення. Теорія літератури: новела. Мета: ознайомити учнів з фактами життя і творчості Л. Пономаренко; розвивати вміння аналізувати зміст художнього твору, його проблематику; вчити семикласників висловлювати власне судження щодо прочитаного; навчити висловлювати свої думки щодо ролі й значення гуманізму у розвитку людства і духовності людини. Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: портрет письменниці, мультимедійні матеріали. Методи, прийоми і форми роботи: “кольоровий настрій”, передбачити “незакінчене речення”, ланцюжок думок (відповідей), метод “прес” (“я вважаю, що...”), прийом “угу” (“так, так”), есе, робота з підручником, метод “збери намисто”, рефлексія досягнень. Епіграф уроку:…
Тема: Образи руських князів. Наскрізна ідея патріотизму Мета:Розкрити ідею «Слова…»; проаналізувати проблему патріотизму; розвивати вміння характеризувати героїв. Без минулого немає майбутнього.                                                        О. Довженко Перебіг уроку Організаційний момент Слайд 3 1. Незакінчене речення. Для мене історія – це Слайд 6 2. «Асоціативний диктант» (до вказаних числівників доберіть асоціації). 1184 похід у степ Святослава;7000 полонених захопив 417 князів 1185 похід Ігоря 4 князі9 днів 10 ТРАВНЯ ПОЧАВСЯ БІЙ 3 дні тривав бій1187(1188)написане «Слово»1782 список передано Катерині ІІ 1802 1812 згорів рукопис «Слова»1985 ЮНЕСКО оголосила роком 800річчя описаного в творі20 разів у тексті вживаються слова руська земля Чому цифри зображені різними кольорами?…
Тема: Групи часток за значенням Культурологічна тема: Сторінками “Кобзаря” Т. Шевченка Мета: Формувати вміння розрізняти групи часток за значенням: формотворчі, заперечні, модальні. Розвивати в учнів вміння працювати самостійно, зв’язно висловлювати думку, уміння виділяти головне. Виховувати любов до творчої спадщини Т. Шевченка. Урок формування навичок і вмінь Обладнання: портрет Т. Шевченка, вишитий рушник, “Кобзар”. Перебіг уроку І. 1. Організація класу. 2. Актуалізація чуттєвого досвіду і опорних знань учнів. Бесіда. Який розділ науки ми вивчаємо? Що ж вивчає морфологія? Які частини мови ми зараз вивчаємо? Назвіть їх? Чому прийменник службова частина мови? Чому сполучник службова частина мови? Побудьте в ролі вчителя. Розкажіть…
                                                                          Кобзарю! Знов до тебе я приходжу,                                                                            Бо ти для мене совість і закон                                                                                                                      Л. Костенко Ведучий 1. Весна… Ще несміливо, ледь помітно ступаєш ти моєю рідною Україною. Твій прихід – це завжди свято. Свято оновлення, відродження, свято наших душ. Ведучий 2. Кожному з нас здається, що він народжується на світ удруге, що весна ця – особлива, краща, світліша! Ведучий 1. Весна……
Читець. Молитва до мови (К.Мотрич) Мово! Пресвята Богородице мого народу! З чорнозему, рясту, любистку, м'яти, євшан-зілля, з роси, з дніпровської води, від зорі і місяця народжена! Мово! Мудра Берегине, що не давала погаснути зеленому вогнищу роду нашого і тримала народ на небесному олімпі волелюбності, слави і гордого духу. Мово! Велична молитво наша у своїй нероздільній трійці, що єси Ти і Бог – Любов, і Бог-Віра, і Бог-Надія. То ж стояла Ти на чатах коло вівтаря нашого національного храму й не впускала туди злого духа виродження, злого духа скверноти, злого духа ганьби! Мово мого народу! Прости! Воскресни! Повернися! Возродися! Забуяй віщим…
                                                             Поетом не можна стати, на поета не можна вивчитися, ним можна тільки народитися. Поет – це пророк, на якого сходить Дух Святий і відкриває нікому не відомі речі. Тільки поетам дано Богом торкатися своїм словом серця й душі людської, Такими поетами Божої ласки є Леся Українка та Ліна Костенко – кожна у своєму часові. Обидві зуміли стати поза і понад часом. Інсценізація вірша Ліни Костенко «Доля». У життєвих та творчих…
Сторінка 6 із 16