Середа, 16 вересня 2020 16:25

Група ФФМ_16_2 розпочала роботу

16 вересня розпочала роботу група ФФМ_16_2 Тема "Актуальні проблеми методики викладання української літератури в НУШ".

У процесі роботи буде порушено методичні проблеми викладання української літератури :

1.Психологічні особливості сприймання художнього слова учнями і спосіб їх урахування в учительській роботі.
2.Педагогічні принципи викладання літератури.
3.Фахова підготовка вчителя.
4.Методи і прийоми викладання.
5.Інноваційні педагогічні технології у проекції на вивчення літератури.
6.Сучасні вимоги до уроку української літератури.
7.Типи уроків.
8.Специфіка викладання окремих розділів літературної освіти: біографії письменника, позакласного читання, літератури рідного краю, з’ясування теоретико-літературних понять тощо.
9.Організування сприймання учнями художнього тексту і його шкільний літературознавчий аналіз, особливості вивчення жанрової специфіки твору.
10.Розвиток усного і писемного мовлення дітей, їхніх творчих здібностей.

 

ФФМ_16_2 Актуальні проблеми методики викладання української літератури в НУШ (28 год)

Поч.о 14.30

16.09.2020

 

17.09.2020

08.10.2020

22.10.2020

05.11.2020

19.11.2020

03.12.2020

 

08.12.2020

Гапон

 

Зарихта

Зарихта

Зарихта

Зарихта

Зарихта

Зарихта

 

Гапон

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

https://meet.google.com/xjy-gbss-wme

https://meet.google.com/xjy-gbss-wme

https://meet.google.com/xjy-gbss-wm

https://meet.google.com/xjy-gbss-wme

https://meet.google.com/xjy-gbss-wme

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

 

 ФФМ_17_1

Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики (32 год)

Поч.о 14.30

07.10.2020

14.09.2020

21.10.2020

04.11.2020

20.11.2020

02.12.2020

09.12.2020

16.12.2020

 Гапон

Савінцева

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

 

 ФФМ_17_2

Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики (32 год)

Поч. о 14.30

08.10.2020

15.10.2020

22.10.2020

05.11.2020

19.11.2020

03.12.2020

10.12.2020

17.12.2020

 Гапон

Савінцева

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

 ФФМ_17_3

Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики (32 год)

Поч. о 14.30

09.10.2020

16.10.2020

23.10.2020

06.11.2020

21.11.2020

04.12.2020

11.12.2020

18.12.2020

 Гапон

Савінцева

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

Гапон

 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

14 жовтня 2020 року для вчителів української мови й літератури проведено вебінар з теми "Робота з медіатекстом на уроках української мови й літератури". Для педагогів висвітлено питання: 1.Читацька грамотність PISA . 2.Критичне читання. 3.Різновиди текстів. 4.Особливості медіатекстів. 5.Види роботи з медіатекстами. Зпропоновано типи завдань і текстів.

 №  Тема  Дата Початок  Платформа  Спікер
1. Валіза українського філолога на початок 2020-2021 н.р. 18.08.2020 14.00  Zoom Гапон Л.О.

2.

Робота з медіатекстом на уроках УМЛ 

14.09.2020

14.30

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj  

Гапон Л.О.

4. Особливості мовно-літературної освіти в епоху дигіталізації 27 10.2020 15.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj Гапон Л.О.

18.08.2020 року відбувся вебінар для вчителів УМЛ з теми "Філологічна валіза українського словесника на початок 2020/2021 навчального року".

АКТУАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ

У процесі роботи обговорили такі питання:

  • Коригувальне навчання.
  • Календарне планування з УМЛ на 2020/2021 н.р.
  • Ведення зошитів, журналів.
  • ЗНО 2021.
  • РISA : читацька грамотність.
  • Формувальне оцінювання.
  • Змішане і дистанційне навчання.

П'ятниця, 26 червня 2020 10:14

Де навчитися цифрової безпеки

Навчитися основам та деяким особливостям використання цифрової безпеки та комунікації в онлайн можна за допомогою проходження курсу «Цифрова безпека та комунікація в онлайні» на платформі ВУМ. Даний курс спрямований на те, аби допомогти користувачам вивчити приховані можливості соціальних мереж Facebook, Twitter чи YouTube. Навчаючись на цьому онлайн курсі, кожен слухач може дізнатися корисну інформацію про те, як соціальні мережі можуть допомогти виконати певну роботу. Дуже важливо правильно реагувати на негативні коментарі, які залишають у постах недосвідчені початківці або фахівці. Тут доречно 147 своєчасно вийти з комунікаційної кризи та захистити себе. Не менш важливим є те, аби навчитися захистити себе від небажаного листування чи розповсюдження секретної інформації. Викладачі у навчальному курсі подають відеоматеріали для перегляду, після чого слухачі повинні пройти тестовий контроль у вигляді декількох модулів до певних частин. За результатами перегляду відеолекцій можна вивчити такі теми: 1. Чому важливо розуміти технологічну складову Інтернету і як це впливає на успішність комунікації? 2. Ключові принципи пошуку інформації в мережі, як ефективно шукати в Інтернеті. 3. Комунікація в онлайні. Основні принципи та репутаційні ризики. 4. Як правильно комунікувати під час кризових ситуацій та як працювати з негативом. 5. Цифрова безпека. Робота з пристроями та інформацією. Контроль над обліковими записами. Фішинг. 6. Комунікація в онлайні. Facebook, Twitter, YouTube: як працювати з ключовими майданчиками. 7. Можливості відео у Facebook. Facebook Insights: чому важливо працювати зі статистикою. Групи та сторінки у Facebook: яка різниця? 8. Як працювати в Twitter, YouTube. Чому важливі підписки на канали YouTube? та ін. Слухачі, які обрали даний курс, можуть самостійно планувати своє навчання та переглядати відеоматеріали. Коли слухач успішно переглянув відео, він матиме змогу пройти підсумковий тест, представивши власні результати щодо особливостей цифрової безпеки та комунікації в онлайні. Слід акцентувати увагу на тому, що мінімальний рівень проходження підсумкового тесту складає 75%. Родзинкою онлайн-платформи ВУМ, зокрема і в цьому курсі, є те, що після проходження тестового контролю перевірити результат можна в згенерованому окремо документі pdf, що дозволяє зберегти його окремо на комп’ютері. У документі вказується, чи є правильною відповідь, яка поставлена користувачем. Не менш цікавим є курс на онлайн-платформі EdEra під назвою «Ефективні комунікації для освітніх управлінців». Якщо говорити про структуру курсу, то тут слід акцентувати на кількісних показниках. Усього представлено 2 модулі. Перший модуль («Стратегічні комунікації») містить 9 лекцій, а другий («Взаємодія з медіа і журналістами») – 7 лекцій. Цікавими для користувачів можуть бути теми: як працюють мас-медіа, розробка повідомлення, що таке репутація та комунікація, основні принципи планування, як бути почутим та ін. Деякі лекції представлені у двох частинах, що дозволяє користувачам краще розібратися в тематиці курсу. Під час навчання на цьому курсі слухачі можуть задавати питання викладачам, що є свідченням того, що людині, яка навчається, не байдужа ця тема. Численні запитання лунають на адресу розробників та лекторів у такій варіації: У який час доречно проходити навчання? Чи направлений цей курс виключно на освітніх управлінців? Чи потрібно брати участь в обговоренні на 148 форумі курсу? Як це буде впливати на результат слухача? Чи будуть матеріали курсу доступні після завершення курсу? Користувачі на всі питання отримують вичерпні відповіді. До кожної лекції представлені проміжні завдання, на виконання яких обмежень у часі не має. Слід акцентувати увагу на тому, що різноманітні лекції мстять різну кількість тестових завдань та можуть бути оцінені по-різному від 1 до 6 балів за тест. Є лекції, де розробниками не передбачено виконання завдань після їх прослуховування. За результати проходження тестів, якщо слухач курсу набирає 60%, то в його особистому кабінеті буде згенерований сертифікат. Не менш актуальним та цікавим для слухачів є курс «Цифрові комунікації в глобальному просторі» на онлайн-платформі Prometheus. Даний ресурс містить рубрику додаткових матеріалів, де вміщена інформація до окремих тем курсів: створення веб-курсів, графічні редактори, тексти в цифрових комунікаціях. Здебільшого це посилання на електронні словники та довідники, де слухачі можуть покращити мовну компетентність, а також графічні редактори, які потрібні у сучасному глобальному інноваційному просторі. Так, наприклад, якщо говорити про вивчення теми «Тексти у цифрових комунікаціях», то слухачі мають можливість ознайомитися із додатковими матеріалами для покращення мовної складової з української мови. Тут доречно переглянути запропоновані джерела: перевірка граматичних та стилістичних норм – LanguageTool, боротьба із запозиченнями – Словотвір, словник онлайн та охайне оформлення – Реформатор. Для кращого розуміння англомовних текстів можна скористатися такими додатковими матеріалами: перевірка орфографії – Grammarly, перевірка стилістики – HamingwayApp, всебічна перевірка текстів – ProwritingAid. За допомогою таких додаткових матеріалів можна вільно спілкуватися в онлайн режимі зі слухачами курсу, з однодумцями чи зацікавленими особами.

ЧЕРВЕНЬ 2020 РОКУ
КУРСИ
 1 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності

02 червня

Поч. о 10.00

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj
 2 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності

04 червня

Поч. о 10.00

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj
 3 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності

09 червня

Поч. о 10.00

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj
 4 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності

11 червня

Поч. о 10.00

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj
 5 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності

18 травня

Поч. о 10.00

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

Група ЗПМ 28_3, до складу якої входили креативні, активні, творчі педагогічні працівники закладів дошкільної освіти, завершила онлайн-навчання з курсу "Мовна комунікація в педагогічній діяльності". Під час навчальних занять, які відбувалися на платформі MyOwnConference, педагоги вивчали закони спілкування, особливості інтернет-спілкування, ознайомилися зі змінами в новій редакції Українського правопису, вчилися дотримуватися орфоепічних, орфографічних, лексичних, лексико-фразеологічних, морфологічних та синтаксичних норм у професійному спілкуванні. На імейли слухачів надіслано добірку фахових матеріалів. 

"Зміна освітнього середовища –  це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання," - йдеться в засадничих документах МОНУ. Саме це на платформі  MyOwnConference обговорювали вчителі української мови й літератури - учасники вебінару "Створення нового освітнього середовища  в умовах очного та дистанційного навчання" 22 травня 2020 року. Спікер - Л.О.Гапон, PhD, методист ТКМЦНОІМ. Особливу увагу учасники заходу приділили  методичним аспектам створення сприятливого середовища засобами педагогіки партнерства, особливостям ефективного педагогічного спілкування. Жваве зцікавлення викликали "Пазли очного та дистанційного уроку", запропоновані методистом для практичного використання. З презентацією можна ознайомитися, завантаживши прикріплення.

 

Сторінка 1 із 3