Вівторок, 24 листопада 2020 08:31

ПЛАТФОРМИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ ОНЛАЙН

Classtime – один з найкращих інструментів для створення тестів та інтерактивних вправ, який дозволяє не лише генерувати власні завдання, але й скористатися базами готових тестів (наприклад, тести до ЗНО всіх років), попередньо відредагувавши їх. Наочна аналітика роботи учнів суттєво економить час на перевірці робіт.

Onlinetestpad – потужний інструмент для створення  інтерактивних вправ і тестів, що містить готові вправи у відкритому доступі для всіх охочих.

Naurok – потужна платформа для обміну корисною інформацією учительської спільноти, яка надає можливості для створення та публікації власних тестів та контрольних робіт. Є зручний пошук за темами.

Vseosvita має розділ, що дозволяє користувачам у будь-який зручний час створювати власні тести, які можна використовувати для закріплення, перевірки знань учнів, проведення самостійних і контрольних робіт.

Kahoot – потужний інструмент для налагодження інтерактивної взаємодії онлайн, який дозволяє не лише зберігати звіти про роботу учнів, але й створювати тести для здійснення формувального оцінювання (спеціально розроблений шаблон) та ділитися власними тестами з іншими педагогами та знаходити розробки колег (розділ Discover).

Quizizz – незамінний інструмент сучасного вчителя, який бажає впроваджувати формувальне оцінювання. З його допомогою будь-хто може як створити свій тест чи опитування і провести його у вигляді захоплюючої гри (на кшталт Kahoot), так і скористатися готовими матеріалами, що є у відкритому доступі (для пошуку слід натиснути “Search Quizes”).

Платформи дистанційного навчання

Вебсервіси для керування навчанням учнів

Персональний сайт (блог) вчителя чи закладу освіти

Інструменти онлайн трансляцій

Інструменти для створення відео

Онлайнові дидактичні ігри, вправи, кросворди, тести та опитування

Відеоуроки з української мови та літератури, зарубіжної літератури

16. Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі Графік, покликання
ФФМ-16_2
  Палкова Зоряна ЗЗСО 23

Гапон Леся Олексіївна

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

16.09.2020

Зарихта Ольга Володимирівна

https://meet.google.com/xjy-gbss-wme

17.09.2020

08.10.2020

22.10.2020

05.11.2020

19.11.2020

Гапон Леся Олексіївна

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

08.12.2020

Початок щоразу о 14.30

Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням, вказаним під прізвищем викладача

  Кліщ Марія ЗЗСО 23
  Лисевич Любов ЗЗСО 23
  Пилипишин Ганна ЗЗСО 23
  Тарасюк Лариса ЗЗСО 23
  Яськів Галина ЗЗСО 14
  Давида Ольга ЗЗСО 14
  Лебедєва Тетяна ЗЗСО 14
  Мричко Галина ЗЗСО 14
  Ващак Лілія ТСШ 29
  Вороняк Тетяна ТСШ 29
  Злепко Галина ТСШ 29
  Миколів Лариса ТСШ 29
  Кропельницька Тетяна ТСШ 29
  Похила Лілія ТСШ 29
  Ситар Леся ТСШ 29
  Чіпак Олександра ТСШ 29
  Гусак Лілія ШЛ 21 СМШ
  Кучерук Світлана ШЛ 21 СМШ
  Островська Надія ШЛ 21 СМШ
  Загребельна Оксана ТНВК ШЛ 15
  Івашків Наталя ЗДО 14
  Мельничук Оксана ЗЗСО 20
  Назарко Надія ЗЗСО 20
  Ситар Володимир ЗЗСО 11
17. Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики

Графік занять,

покликання

ФФМ-17_1   СЕРЕДА
  Ковальчук Леся ЗЗСО 19

07.10.2020

14.10.2020

21.10.2020

04.11.2020

11.11.2020

18.11.2020

25.11.2020

02.12.2020

Початок щоразу о 14.30

Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

  Дулиш Людмила ЗЗСО 23
  Пасічник Світлана ЗЗСО 28
  Ланг Людмила ЗЗСО 28
  Пальчик Ольга ЗЗСО 28
  Мельничук Надія ЗЗСО 28
  Пюрко Ольга ЗЗСО 28
  Корнят Оксана ЗЗСО 28
  Сольник Наталія ЗЗСО 14
  Волинець Галина ЗЗСО 10
  Гусак Лілія ШЛ 21 СМШ
  Заяць Ірина ЗЗСО 23
  Коцяба Віра ЗЗСО 23
  Крайчак Наталія ЗЗСО 23
  Олійник Марія ЗЗСО 23
  Антонів Юлія ЗЗСО 10
  Шеремет Наталія ЗЗСО 14
  Пенкальська Руслана ЗЗСО 14
  Снітовська Галина ЗЗСО 14
  Кадило Людмила ЗЗСО 10
  Пархін Оксана ЗЗСО 14
  Білоус Галина ТНВК ШЛ 15
  Вовк Ірина ТНВК ШЛ 15
  Цідило Ольга ТНВК ШЛ 15
  Шмігель Олена ТНВК ШЛ 15
  Басіста Ольга ЗЗСО 10
  Загазей Оксана ТКГ
  Підручняк Ольга ТКГ
  Солтис Тетяна ТНВК ШЛ 15
ФФМ-17_2 ЧЕТВЕР
  Зарихта Ольга Гармонія

08.10.2020

15.10.2020

22.10.2020

05.11.2020

12.11.2020

19.11.2020

26.11.2020

03.12.2020

Початок щоразу о 14.30

Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

  Мельник Марія Гармонія
  Чуба Марія ТСШ 3
  Коцюруба Ірина ТСШ 3
  Петрокушин Руслана ТСШ 3
  Сватенко Вікторія ЗЗСО 4
  Бабіна Марія ЗЗСО 4
  Костинська Стефанія ТСШ 5
  Зазябла Надія ЗЗСО 8
  Гурська Наталія ЗЗСО 18
  Жизномірська Ірина ЗЗСО 18
  Лабінська Марія ЗЗСО 18
  Мудеревич Лілія ЗЗСО 18
  Пилипчук Світлана ЗЗСО 18
  Когут Світлана ЗЗСО 18
  Чикенда Надія ЗЗСО 18
  Замойська Ірина ТУГ
  Лобас Надія ТНВК ШЛ 2
  Чіпак Юлія ТНВК ШЛ 2
  Васютинська Ольга ЗЗСО 24
  Сосінська Тетяна ЗЗСО 24
  Телев’як Марія ЗЗСО 24
  Осадчук Наталія ЗЗСО 24
  Грицьків Ірина ЗЗСО 24
  Поврозник Наталя ЗЗСО 24
  Бойко Галина ЗЗСО 27
  Вальчак Ганна ЗЗСО 27
  Когут Валентина ЗЗСО 27
  Галатюк Ольга ЗЗСО с. Кобзарівка
  Джуль Ганна ЗЗСО с. Кобзарівка
ФФМ-17_3 П’ЯТНИЦЯ
  Ваврик Ольга ТГ 30

09.10.2020

16.10.2020

23.10.2020

09.11.2020

13.11.2020

20.11.2020

27.11.2020

04.12.2020

Початок щоразу о 14.30

Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj

  Простакова Наталія ТПЛСП
  Очеретнюк Ірина ЗЗСО 16
  Козак Ольга ТСШ 7
  Пошпур Марія ТСШ 7
  Луканюк Марія ТСШ 7
  Кучерява Ольга Галколедж
  Божаківська Мирослава Галколедж
  Безкоровайна Марія Галколедж
  Щерба Зоряна Галколедж
  Михайлюк Оксана ЗДО 21
  Фляк Наталія ЗЗСО 24
  Сеньків Тарас ЗЗСО 24
  Рудяк Ольга ЗЗСО 24
  Крушельницька Світлана ЗЗСО 24
  Клос Ірина ЗЗСО 24
  Кубішин Лариса ЗЗСО 24
  Карпа Мар’яна ЗЗСО 24
  Загребельна Наталія ЗЗСО 24
  Желізко Юлія ЗЗСО 24
  Гамрецька Тетяна ЗЗСО 24
  Співак Галина ЗЗСО 24
  Шуст Галина ЗЗСО 24
  Мойсеєва Юлія ЗЗСО 27
  Намака Наталія ЗЗСО 27
  Сава Ірина ЗЗСО 27
  Смертіна Олена ЗЗСО 27
  Гіль Оксана ЗЗСО28
  Паньків Валентина ЗЗСО 28

 

 

 

 

Група ФФМ 17_1 розпочала вивчення актуальних аспектів лінгвометодики.

Мета курсу - розширити та поглибити знання філологів у царині лінгвометодики й лінгводидактики з урахуванням суспільних і педагогічних вимог, висвітлити актуальні стратегії впровадження мовно-риторичної освіти в умовах становлення нової української школи.
Середа, 16 вересня 2020 16:25

Група ФФМ_16_2 розпочала роботу

16 вересня розпочала роботу група ФФМ_16_2 Тема "Актуальні проблеми методики викладання української літератури в НУШ".

У процесі роботи буде порушено методичні проблеми викладання української літератури :

1.Психологічні особливості сприймання художнього слова учнями і спосіб їх урахування в учительській роботі.
2.Педагогічні принципи викладання літератури.
3.Фахова підготовка вчителя.
4.Методи і прийоми викладання.
5.Інноваційні педагогічні технології у проекції на вивчення літератури.
6.Сучасні вимоги до уроку української літератури.
7.Типи уроків.
8.Специфіка викладання окремих розділів літературної освіти: біографії письменника, позакласного читання, літератури рідного краю, з’ясування теоретико-літературних понять тощо.
9.Організування сприймання учнями художнього тексту і його шкільний літературознавчий аналіз, особливості вивчення жанрової специфіки твору.
10.Розвиток усного і писемного мовлення дітей, їхніх творчих здібностей.

 

14 жовтня 2020 року для вчителів української мови й літератури проведено вебінар з теми "Робота з медіатекстом на уроках української мови й літератури". Для педагогів висвітлено питання: 1.Читацька грамотність PISA . 2.Критичне читання. 3.Різновиди текстів. 4.Особливості медіатекстів. 5.Види роботи з медіатекстами. Зпропоновано типи завдань і текстів.

 №  Тема  Дата Початок  Платформа  Спікер
1. Валіза українського філолога на початок 2020-2021 н.р. 18.08.2020 14.00  Zoom Гапон Л.О.

2.

Робота з медіатекстом на уроках УМЛ 

14.09.2020

14.30

https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj  

Гапон Л.О.

4. Особливості мовно-літературної освіти в епоху дигіталізації 27 10.2020 15.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj Гапон Л.О.

18.08.2020 року відбувся вебінар для вчителів УМЛ з теми "Філологічна валіза українського словесника на початок 2020/2021 навчального року".

АКТУАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ

У процесі роботи обговорили такі питання:

  • Коригувальне навчання.
  • Календарне планування з УМЛ на 2020/2021 н.р.
  • Ведення зошитів, журналів.
  • ЗНО 2021.
  • РISA : читацька грамотність.
  • Змішане і дистанційне навчання.
  • Метожичні рекомендації стосовно викладання УМЛ у 2020-2021 н.р.

П'ятниця, 26 червня 2020 10:14

Де навчитися цифрової безпеки

Навчитися основам та деяким особливостям використання цифрової безпеки та комунікації в онлайн можна за допомогою проходження курсу «Цифрова безпека та комунікація в онлайні» на платформі ВУМ. Даний курс спрямований на те, аби допомогти користувачам вивчити приховані можливості соціальних мереж Facebook, Twitter чи YouTube. Навчаючись на цьому онлайн курсі, кожен слухач може дізнатися корисну інформацію про те, як соціальні мережі можуть допомогти виконати певну роботу. Дуже важливо правильно реагувати на негативні коментарі, які залишають у постах недосвідчені початківці або фахівці. Тут доречно 147 своєчасно вийти з комунікаційної кризи та захистити себе. Не менш важливим є те, аби навчитися захистити себе від небажаного листування чи розповсюдження секретної інформації. Викладачі у навчальному курсі подають відеоматеріали для перегляду, після чого слухачі повинні пройти тестовий контроль у вигляді декількох модулів до певних частин. За результатами перегляду відеолекцій можна вивчити такі теми: 1. Чому важливо розуміти технологічну складову Інтернету і як це впливає на успішність комунікації? 2. Ключові принципи пошуку інформації в мережі, як ефективно шукати в Інтернеті. 3. Комунікація в онлайні. Основні принципи та репутаційні ризики. 4. Як правильно комунікувати під час кризових ситуацій та як працювати з негативом. 5. Цифрова безпека. Робота з пристроями та інформацією. Контроль над обліковими записами. Фішинг. 6. Комунікація в онлайні. Facebook, Twitter, YouTube: як працювати з ключовими майданчиками. 7. Можливості відео у Facebook. Facebook Insights: чому важливо працювати зі статистикою. Групи та сторінки у Facebook: яка різниця? 8. Як працювати в Twitter, YouTube. Чому важливі підписки на канали YouTube? та ін. Слухачі, які обрали даний курс, можуть самостійно планувати своє навчання та переглядати відеоматеріали. Коли слухач успішно переглянув відео, він матиме змогу пройти підсумковий тест, представивши власні результати щодо особливостей цифрової безпеки та комунікації в онлайні. Слід акцентувати увагу на тому, що мінімальний рівень проходження підсумкового тесту складає 75%. Родзинкою онлайн-платформи ВУМ, зокрема і в цьому курсі, є те, що після проходження тестового контролю перевірити результат можна в згенерованому окремо документі pdf, що дозволяє зберегти його окремо на комп’ютері. У документі вказується, чи є правильною відповідь, яка поставлена користувачем. Не менш цікавим є курс на онлайн-платформі EdEra під назвою «Ефективні комунікації для освітніх управлінців». Якщо говорити про структуру курсу, то тут слід акцентувати на кількісних показниках. Усього представлено 2 модулі. Перший модуль («Стратегічні комунікації») містить 9 лекцій, а другий («Взаємодія з медіа і журналістами») – 7 лекцій. Цікавими для користувачів можуть бути теми: як працюють мас-медіа, розробка повідомлення, що таке репутація та комунікація, основні принципи планування, як бути почутим та ін. Деякі лекції представлені у двох частинах, що дозволяє користувачам краще розібратися в тематиці курсу. Під час навчання на цьому курсі слухачі можуть задавати питання викладачам, що є свідченням того, що людині, яка навчається, не байдужа ця тема. Численні запитання лунають на адресу розробників та лекторів у такій варіації: У який час доречно проходити навчання? Чи направлений цей курс виключно на освітніх управлінців? Чи потрібно брати участь в обговоренні на 148 форумі курсу? Як це буде впливати на результат слухача? Чи будуть матеріали курсу доступні після завершення курсу? Користувачі на всі питання отримують вичерпні відповіді. До кожної лекції представлені проміжні завдання, на виконання яких обмежень у часі не має. Слід акцентувати увагу на тому, що різноманітні лекції мстять різну кількість тестових завдань та можуть бути оцінені по-різному від 1 до 6 балів за тест. Є лекції, де розробниками не передбачено виконання завдань після їх прослуховування. За результати проходження тестів, якщо слухач курсу набирає 60%, то в його особистому кабінеті буде згенерований сертифікат. Не менш актуальним та цікавим для слухачів є курс «Цифрові комунікації в глобальному просторі» на онлайн-платформі Prometheus. Даний ресурс містить рубрику додаткових матеріалів, де вміщена інформація до окремих тем курсів: створення веб-курсів, графічні редактори, тексти в цифрових комунікаціях. Здебільшого це посилання на електронні словники та довідники, де слухачі можуть покращити мовну компетентність, а також графічні редактори, які потрібні у сучасному глобальному інноваційному просторі. Так, наприклад, якщо говорити про вивчення теми «Тексти у цифрових комунікаціях», то слухачі мають можливість ознайомитися із додатковими матеріалами для покращення мовної складової з української мови. Тут доречно переглянути запропоновані джерела: перевірка граматичних та стилістичних норм – LanguageTool, боротьба із запозиченнями – Словотвір, словник онлайн та охайне оформлення – Реформатор. Для кращого розуміння англомовних текстів можна скористатися такими додатковими матеріалами: перевірка орфографії – Grammarly, перевірка стилістики – HamingwayApp, всебічна перевірка текстів – ProwritingAid. За допомогою таких додаткових матеріалів можна вільно спілкуватися в онлайн режимі зі слухачами курсу, з однодумцями чи зацікавленими особами.

Сторінка 1 із 3