14 жовтня 2020 року для вчителів української мови й літератури проведено вебінар з теми "Робота з медіатекстом на уроках української мови й літератури". Для педагогів висвітлено питання: 1.Читацька грамотність PISA . 2.Критичне читання. 3.Різновиди текстів. 4.Особливості медіатекстів. 5.Види роботи з медіатекстами. Зпропоновано типи завдань і текстів.
ЛАЙФХАКИ З ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: НАЙКРАЩИЙ ДОСВІД УЧИТЕЛІВ ЯК ЗАПРОВАДИТИ ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ: 10 НАЙВАЖЛИВІШИХ СКЛАДОВИХ
 №  Тема  Дата Початок  Платформа  Спікер 1. Валіза українського філолога на початок 2020-2021 н.р. 18.08.2020 14.00  Zoom Гапон Л.О. 2. Робота з медіатекстом на уроках УМЛ  14.09.2020 14.30 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj   Гапон Л.О. 4. Особливості мовно-літературної освіти в епоху дигіталізації 27 10.2020 15.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj Гапон Л.О.
18.08.2020 року відбувся вебінар для вчителів УМЛ з теми "Філологічна валіза українського словесника на початок 2020/2021 навчального року". АКТУАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ У процесі роботи обговорили такі питання: Коригувальне навчання. Календарне планування з УМЛ на 2020/2021 н.р. Ведення зошитів, журналів. ЗНО 2021. РISA : читацька грамотність. Формувальне оцінювання. Змішане і дистанційне навчання.
П'ятниця, 26 червня 2020 10:14

Де навчитися цифрової безпеки

Навчитися основам та деяким особливостям використання цифрової безпеки та комунікації в онлайн можна за допомогою проходження курсу «Цифрова безпека та комунікація в онлайні» на платформі ВУМ. Даний курс спрямований на те, аби допомогти користувачам вивчити приховані можливості соціальних мереж Facebook, Twitter чи YouTube. Навчаючись на цьому онлайн курсі, кожен слухач може дізнатися корисну інформацію про те, як соціальні мережі можуть допомогти виконати певну роботу. Дуже важливо правильно реагувати на негативні коментарі, які залишають у постах недосвідчені початківці або фахівці. Тут доречно 147 своєчасно вийти з комунікаційної кризи та захистити себе. Не менш важливим є те, аби навчитися захистити себе від…
ЧЕРВЕНЬ 2020 РОКУ КУРСИ  1 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 02 червня Поч. о 10.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj  2 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 04 червня Поч. о 10.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj  3 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 09 червня Поч. о 10.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj  4 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 11 червня Поч. о 10.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj  5 ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 18 травня Поч. о 10.00 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj
"Зміна освітнього середовища –  це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання," - йдеться в засадничих документах МОНУ. Саме це на платформі  MyOwnConference обговорювали вчителі української мови й літератури - учасники вебінару "Створення нового освітнього середовища  в умовах очного та дистанційного навчання" 22 травня 2020 року. Спікер - Л.О.Гапон, PhD, методист ТКМЦНОІМ. Особливу увагу учасники заходу приділили  методичним аспектам створення сприятливого середовища засобами педагогіки партнерства, особливостям ефективного педагогічного спілкування. Жваве зцікавлення викликали "Пазли очного та дистанційного уроку", запропоновані методистом для практичного використання. З презентацією можна ознайомитися, завантаживши прикріплення.  
19.05.2020 на платформі MyOwnConference організовано роботу в підлокації «Учителі української мови й літератури» (Гапон Л.О., PhD, методист ТКМЦНОІМ). У процесі роботи розглянуто проблему оцінювання рівня сформованості компетентностей на уроках української словесності. Вказано, що оцінювання компетентностей має вимірювати як когнітивні (знання, уміння), так і некогнітивні елементи   (досвід діяльності, ціннісне ставлення) компетентності. Зазначено, що діяльнісну складову компетентностей (досвід діяльності, ціннісне ставлення) неможливо оцінити інструментарієм, орієнтованим на відтворення знань. Тож значну увагу приділено вивченню практичного інструментарію комплексного оцінювання рівнів сформованості компетентностей на уроках української мови й літератури. Запропоновано, зокрема, використовувати продуктивні завдання на основі тексту, компетентнісно зорієнтовані завдання та комплексні компетентнісно зорієнтовані задачі.…
Сторінка 1 із 2