22.01.2020  для вчителів української та іноземних мов  на платформі "Зум" в рамках діяльності інтегрованої кафедри "Лінгва" проведено онлайн-навчання з теми  "Використання можливостей цифрових додатків для формування діяльнісно-комунікативної компетентності учнів на уроках мови". Про словоцентричний аспект педагогічної взаємодії  учня і вчителя в інтернет-просторі  та про кодифікацію норм нової редакції Українського правопису в процесі реалізації дистанційної освіти розповіла Гапон Л.О. (ТКМЦНОІМ). Ефективне використання вебдодатків “Quizlet”, “Flipgrid” для викладання мови продемонструвала  Турчин О.М.(ТКМЦНОІМ). Про практику візуалізації мовних явищ з допомогою інтерактивної дошки «Padlet» йшлося у виступі  Слотюк О.В. (ТНВК ШКПЙС).  Корисні ресеурси: Електронна версія нового Українського правопису (авторизоване повне видання з уточненнями) http://www.inmo.org.ua/assets/files/2021/ukr.-pravopys-2019_2.pdf Особливості онлайнового спілкування https://cutt.ly/mjZIA16 Термінолексика  (переклад з…
Четвер, 21 січня 2021 21:25

Вебінари у ІІ півріччі 2021 року

№ Тематика методичних заходів Форма Термін Ресурси Відповідальний 1. Використання можливостей цифрових додатків для формування діяльнісно-комунікативної компетентності учнів на уроках мови Інтегрована кафедра “Lingua” 22.01.2021 початок о 14.30 Платформа "Zoom" https://us04web.zoom.us/j/71848385393?pwd=TWRYMnpOTENBZHJpVVgwWEFuWW1tdz09 Meeting ID: 718 4838 5393 Passcode: 1wVgix Турчин О.М. 0671639737 Гапон Л.О. 0678780646 2. Мовні досягнення людини ХХІ століття як еталон цілепокладання Інтерактивна школа українського словесника 29.01.2021 початок о 14.30 https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj Гапон Л.О. 0678780646 3. Створення інноваційного контенту в інтернет-мережі для оцінювання і само- оцінювання учнів Інтерактивна  школа українського словесника 24.02.2021 14.30 Платформа «Зум» https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 908 236 2529 ідентифікатор 9UykOp пароль Гапон Л.О. 0678780646
Субота, 16 січня 2021 08:35

Поповнюємо онлайн-арсенал

9 прийомів візуалізації для використання на уроці 9 онлайн-інструментів для організації цікавих практичних робіт зі школярами «Ребуси №1»: генератор ребусів «Ребуси №1» – українськомовна онлайн-платформа, за допомогою якої можна створювати власні ребуси чи розгадувати наявні на сайті. Jigsawplanet: створення онлайн-пазлів Jigsawplanet – безкоштовний онлайн-сервіс, за допомогою якого можна створювати власні пазли або збирати пазли-головоломки, вже створені кимось із користувачів, та ділитися ними у соціальних мережах чи вбудовувати у власний сайт. Imgonline: обробка світлин та створення мотиваторів Іmgonline – безкоштовний онлайн-сервіс для комплексної обробки світлин із додаванням різноманітних спецефектів.  Word It Out: створення хмар слів Word It Out – зручний у використанні англомовний онлайн-сервіс, за…
  Переосмислення соціальної і професійної місії вчителя української мови і літератури актуалізує необхідність модернізації теоретичних і методологічних засад розвитку його педагогічної майстерності. 22 грудня 2020 року для вчителів-словесників проведено вебінар з теми "4 «С» сучасного вчителя-словесника: креативність (creativity), критичне мислення (critical thinking), комунікація (communication), командна праця (сollaboration)", на якому було висвітлено такі питання, як: функціональний образ і професійні риси сучасного вчителя-словесника; креативність як основа методичної творчості;  критичне мислення у сфері професійного зростання вчителя-словесника; кооперація в роботі вчителя-словесника, участь у професійних спільнотах; комунікація в професійній діяльності. Спікерака - Леся Гапон, PhD, викладач ТКМЦНОІМ.
16 грудня  2020 року відбувся вебінар для вчителів-словесників з теми "ДИДАКТИЧНА ТРІАДА І ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ." Спікерка - Гапон Л.О., PhD. На вебінарі йшлося про урок літератури як урок формування компетентностей Нової української школи. Висвітлено роль ігрових прийомів для формування компетентностей, наведено приклади використання низки інноваційних прийомів:  «психодрама», зміна наративної позиції, рольове розповідання, інсценізація,  «фокфікшн»,  метальна карта. Значну увагу спікерка приділила  прийомам біографічного педагогічного сторителінгу та формам згорнутих дискусій на уроках літератури.  
У сучасному світі практично не залишилося жодної сфери діяльності людського суспільства, яка не була б охоплена інтернетом.  З появою комп'ютера і глобальної мережі, традиційні методи навчання поступово стали відходити на другий план, поступаючись місцем новим комп'ютерним технологіям, а саме – як мультимедійним технологіям.Тож 11 грудня 2020 року для вчителів української мови й літератури проведено вебінар з теми "Особливості мовно-літературної освіти в епоху дигіталізації". Учителі онайомилися з інтернет-ресурсами, які дозволяють тренувати різні види мовної діяльності і поєднувати їх у різних комбінаціях, допомагають глибше усвідомити мовні явища, сформувати лінгвістичні здібності, створити комунікативні ситуації, автоматизувати мовні дії, а також забезпечують можливість обліку провідної репрезентативної системи, реалізацію…
Вівторок, 24 листопада 2020 08:31

ПЛАТФОРМИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ ОНЛАЙН

Classtime – один з найкращих інструментів для створення тестів та інтерактивних вправ, який дозволяє не лише генерувати власні завдання, але й скористатися базами готових тестів (наприклад, тести до ЗНО всіх років), попередньо відредагувавши їх. Наочна аналітика роботи учнів суттєво економить час на перевірці робіт. Onlinetestpad – потужний інструмент для створення  інтерактивних вправ і тестів, що містить готові вправи у відкритому доступі для всіх охочих. Naurok – потужна платформа для обміну корисною інформацією учительської спільноти, яка надає можливості для створення та публікації власних тестів та контрольних робіт. Є зручний пошук за темами. Vseosvita має розділ, що дозволяє користувачам у будь-який зручний час створювати власні тести,…
Дистанційне та змішане навчання в школі.ПутівникВоротникова І.П.Завантажити за посиланням: https://bit.ly/2TkhOYVУ путівнику представлено можливості й особливості впровадження дистанційного та змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти. Висвітлено нормативно-правове забезпечення, моделі використання дистанційних технологій. Визначено цифрові інструменти для забезпечення дистанційного й змішаного навчання та створення електронних освітніх ресурсів, надано поради керівникам освітніх закладів, вчителям.Для вчителів, керівників закладів освіти, методистів та викладачів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Сторінка 1 із 3