Про інтерпретацію літературного твору на уроках позакласного читання та на уроках літератури рідного краю говорили олайн. Група ФФМ_15 успішно закінчила курсову підготовку на платформі MyOwnConference.
Самооцінювання і взаємооцінювання в антропологічній парадигмі
Графіки курсів і списки курсантів УМЛ на вересень - грудень 2020 року
16. | Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі | Графік, покликання | |||
ФФМ-16_2 | |||||
Палкова | Зоряна | ЗЗСО 23 |
Гапон Леся Олексіївна https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj 16.09.2020 Зарихта Ольга Володимирівна https://meet.google.com/xjy-gbss-wme 17.09.2020 08.10.2020 22.10.2020 05.11.2020 19.11.2020 Гапон Леся Олексіївна https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj 08.12.2020 Початок щоразу о 14.30 Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням, вказаним під прізвищем викладача |
||
Кліщ | Марія | ЗЗСО 23 | |||
Лисевич | Любов | ЗЗСО 23 | |||
Пилипишин | Ганна | ЗЗСО 23 | |||
Тарасюк | Лариса | ЗЗСО 23 | |||
Яськів | Галина | ЗЗСО 14 | |||
Давида | Ольга | ЗЗСО 14 | |||
Лебедєва | Тетяна | ЗЗСО 14 | |||
Мричко | Галина | ЗЗСО 14 | |||
Ващак | Лілія | ТСШ 29 | |||
Вороняк | Тетяна | ТСШ 29 | |||
Злепко | Галина | ТСШ 29 | |||
Миколів | Лариса | ТСШ 29 | |||
Кропельницька | Тетяна | ТСШ 29 | |||
Похила | Лілія | ТСШ 29 | |||
Ситар | Леся | ТСШ 29 | |||
Чіпак | Олександра | ТСШ 29 | |||
Гусак | Лілія | ШЛ 21 СМШ | |||
Кучерук | Світлана | ШЛ 21 СМШ | |||
Островська | Надія | ШЛ 21 СМШ | |||
Загребельна | Оксана | ТНВК ШЛ 15 | |||
Івашків | Наталя | ЗДО 14 | |||
Мельничук | Оксана | ЗЗСО 20 | |||
Назарко | Надія | ЗЗСО 20 | |||
Ситар | Володимир | ЗЗСО 11 |
17. | Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики |
Графік занять, покликання |
|||
ФФМ-17_1 СЕРЕДА | |||||
Ковальчук | Леся | ЗЗСО 19 |
07.10.2020 14.10.2020 21.10.2020 04.11.2020 11.11.2020 18.11.2020 25.11.2020 02.12.2020 Початок щоразу о 14.30 Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням |
||
Дулиш | Людмила | ЗЗСО 23 | |||
Пасічник | Світлана | ЗЗСО 28 | |||
Ланг | Людмила | ЗЗСО 28 | |||
Пальчик | Ольга | ЗЗСО 28 | |||
Мельничук | Надія | ЗЗСО 28 | |||
Пюрко | Ольга | ЗЗСО 28 | |||
Корнят | Оксана | ЗЗСО 28 | |||
Сольник | Наталія | ЗЗСО 14 | |||
Волинець | Галина | ЗЗСО 10 | |||
Гусак | Лілія | ШЛ 21 СМШ | |||
Заяць | Ірина | ЗЗСО 23 | |||
Коцяба | Віра | ЗЗСО 23 | |||
Крайчак | Наталія | ЗЗСО 23 | |||
Олійник | Марія | ЗЗСО 23 | |||
Антонів | Юлія | ЗЗСО 10 | |||
Шеремет | Наталія | ЗЗСО 14 | |||
Пенкальська | Руслана | ЗЗСО 14 | |||
Снітовська | Галина | ЗЗСО 14 | |||
Кадило | Людмила | ЗЗСО 10 | |||
Пархін | Оксана | ЗЗСО 14 | |||
Білоус | Галина | ТНВК ШЛ 15 | |||
Вовк | Ірина | ТНВК ШЛ 15 | |||
Цідило | Ольга | ТНВК ШЛ 15 | |||
Шмігель | Олена | ТНВК ШЛ 15 | |||
Басіста | Ольга | ЗЗСО 10 | |||
Загазей | Оксана | ТКГ | |||
Підручняк | Ольга | ТКГ | |||
Солтис | Тетяна | ТНВК ШЛ 15 | |||
ФФМ-17_2 ЧЕТВЕР | |||||
Зарихта | Ольга | Гармонія |
08.10.2020 15.10.2020 22.10.2020 05.11.2020 12.11.2020 19.11.2020 26.11.2020 03.12.2020 Початок щоразу о 14.30 Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням |
||
Мельник | Марія | Гармонія | |||
Чуба | Марія | ТСШ 3 | |||
Коцюруба | Ірина | ТСШ 3 | |||
Петрокушин | Руслана | ТСШ 3 | |||
Сватенко | Вікторія | ЗЗСО 4 | |||
Бабіна | Марія | ЗЗСО 4 | |||
Костинська | Стефанія | ТСШ 5 | |||
Зазябла | Надія | ЗЗСО 8 | |||
Гурська | Наталія | ЗЗСО 18 | |||
Жизномірська | Ірина | ЗЗСО 18 | |||
Лабінська | Марія | ЗЗСО 18 | |||
Мудеревич | Лілія | ЗЗСО 18 | |||
Пилипчук | Світлана | ЗЗСО 18 | |||
Когут | Світлана | ЗЗСО 18 | |||
Чикенда | Надія | ЗЗСО 18 | |||
Замойська | Ірина | ТУГ | |||
Лобас | Надія | ТНВК ШЛ 2 | |||
Чіпак | Юлія | ТНВК ШЛ 2 | |||
Васютинська | Ольга | ЗЗСО 24 | |||
Сосінська | Тетяна | ЗЗСО 24 | |||
Телев’як | Марія | ЗЗСО 24 | |||
Осадчук | Наталія | ЗЗСО 24 | |||
Грицьків | Ірина | ЗЗСО 24 | |||
Поврозник | Наталя | ЗЗСО 24 | |||
Бойко | Галина | ЗЗСО 27 | |||
Вальчак | Ганна | ЗЗСО 27 | |||
Когут | Валентина | ЗЗСО 27 | |||
Галатюк | Ольга | ЗЗСО с. Кобзарівка | |||
Джуль | Ганна | ЗЗСО с. Кобзарівка | |||
ФФМ-17_3 П’ЯТНИЦЯ | |||||
Ваврик | Ольга | ТГ 30 |
09.10.2020 16.10.2020 23.10.2020 09.11.2020 13.11.2020 20.11.2020 27.11.2020 04.12.2020 Початок щоразу о 14.30 Заходити десь о 14.20 в день проведення занять за покликанням |
||
Простакова | Наталія | ТПЛСП | |||
Очеретнюк | Ірина | ЗЗСО 16 | |||
Козак | Ольга | ТСШ 7 | |||
Пошпур | Марія | ТСШ 7 | |||
Луканюк | Марія | ТСШ 7 | |||
Кучерява | Ольга | Галколедж | |||
Божаківська | Мирослава | Галколедж | |||
Безкоровайна | Марія | Галколедж | |||
Щерба | Зоряна | Галколедж | |||
Михайлюк | Оксана | ЗДО 21 | |||
Фляк | Наталія | ЗЗСО 24 | |||
Сеньків | Тарас | ЗЗСО 24 | |||
Рудяк | Ольга | ЗЗСО 24 | |||
Крушельницька | Світлана | ЗЗСО 24 | |||
Клос | Ірина | ЗЗСО 24 | |||
Кубішин | Лариса | ЗЗСО 24 | |||
Карпа | Мар’яна | ЗЗСО 24 | |||
Загребельна | Наталія | ЗЗСО 24 | |||
Желізко | Юлія | ЗЗСО 24 | |||
Гамрецька | Тетяна | ЗЗСО 24 | |||
Співак | Галина | ЗЗСО 24 | |||
Шуст | Галина | ЗЗСО 24 | |||
Мойсеєва | Юлія | ЗЗСО 27 | |||
Намака | Наталія | ЗЗСО 27 | |||
Сава | Ірина | ЗЗСО 27 | |||
Смертіна | Олена | ЗЗСО 27 | |||
Гіль | Оксана | ЗЗСО28 | |||
Паньків | Валентина | ЗЗСО 28 |
Група ФФМ 17_1 розпочала вивчення актуальних аспектів лінгвометодики
Група ФФМ 17_1 розпочала вивчення актуальних аспектів лінгвометодики.
Група ФФМ_16_2 розпочала роботу
16 вересня розпочала роботу група ФФМ_16_2 Тема "Актуальні проблеми методики викладання української літератури в НУШ".
У процесі роботи буде порушено методичні проблеми викладання української літератури :
Робота з медіатекстом на уроках української мови й літератури
Графік вебінарів на І півріччя 2020-2021 року
1. | Валіза українського філолога на початок 2020-2021 н.р. | 18.08.2020 | 14.00 | Zoom | Гапон Л.О. |
2. | Робота з медіатекстом на уроках УМЛ | 14.09.2020 | 14.30 | https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj | Гапон Л.О. |
3. |
Підлокація трансфер-містечка №5 "Лінгводидактична" Самооцінювання і взаємооцінювання в системі антропологічної парадигми |
22 09.2020 | 12.00 | Zoom | Гапон Л.О. |
4. | Особливості мовно-літературної освіти в епоху дигіталізації |
27 жовтня (відпрацювання 11 грудня)
|
14.30 | https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj | Гапон Л.О. |
5. | Сучасна літературна освіта. Дидактична тріада і формування компетентностей на уроках української літератури. | 16 грудня | Поч. о 14.30 | https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj | Гапон Л.О. |
6. | 4 «С» сучасного вчителя-словесника: креативність (creativity), критичне мислення (critical thinking), комунікація (communication) та командна праця (сollaboration). | 22 грудня | Поч. о 14.30 | https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj | Гапон Л.О. |
Філологічна валіза українського словесника на початок 2020/2021 навчального року
18.08.2020 року відбувся вебінар для вчителів УМЛ з теми "Філологічна валіза українського словесника на початок 2020/2021 навчального року".
У процесі роботи обговорили такі питання:
- Коригувальне навчання.
- Календарне планування з УМЛ на 2020/2021 н.р.
- Ведення зошитів, журналів.
- ЗНО 2021.
- РISA : читацька грамотність.
- Змішане і дистанційне навчання.
- Метожичні рекомендації стосовно викладання УМЛ у 2020-2021 н.р.
Де навчитися цифрової безпеки
Навчитися основам та деяким особливостям використання цифрової безпеки та комунікації в онлайн можна за допомогою проходження курсу «Цифрова безпека та комунікація в онлайні» на платформі ВУМ. Даний курс спрямований на те, аби допомогти користувачам вивчити приховані можливості соціальних мереж Facebook, Twitter чи YouTube. Навчаючись на цьому онлайн курсі, кожен слухач може дізнатися корисну інформацію про те, як соціальні мережі можуть допомогти виконати певну роботу. Дуже важливо правильно реагувати на негативні коментарі, які залишають у постах недосвідчені початківці або фахівці. Тут доречно 147 своєчасно вийти з комунікаційної кризи та захистити себе. Не менш важливим є те, аби навчитися захистити себе від небажаного листування чи розповсюдження секретної інформації. Викладачі у навчальному курсі подають відеоматеріали для перегляду, після чого слухачі повинні пройти тестовий контроль у вигляді декількох модулів до певних частин. За результатами перегляду відеолекцій можна вивчити такі теми: 1. Чому важливо розуміти технологічну складову Інтернету і як це впливає на успішність комунікації? 2. Ключові принципи пошуку інформації в мережі, як ефективно шукати в Інтернеті. 3. Комунікація в онлайні. Основні принципи та репутаційні ризики. 4. Як правильно комунікувати під час кризових ситуацій та як працювати з негативом. 5. Цифрова безпека. Робота з пристроями та інформацією. Контроль над обліковими записами. Фішинг. 6. Комунікація в онлайні. Facebook, Twitter, YouTube: як працювати з ключовими майданчиками. 7. Можливості відео у Facebook. Facebook Insights: чому важливо працювати зі статистикою. Групи та сторінки у Facebook: яка різниця? 8. Як працювати в Twitter, YouTube. Чому важливі підписки на канали YouTube? та ін. Слухачі, які обрали даний курс, можуть самостійно планувати своє навчання та переглядати відеоматеріали. Коли слухач успішно переглянув відео, він матиме змогу пройти підсумковий тест, представивши власні результати щодо особливостей цифрової безпеки та комунікації в онлайні. Слід акцентувати увагу на тому, що мінімальний рівень проходження підсумкового тесту складає 75%. Родзинкою онлайн-платформи ВУМ, зокрема і в цьому курсі, є те, що після проходження тестового контролю перевірити результат можна в згенерованому окремо документі pdf, що дозволяє зберегти його окремо на комп’ютері. У документі вказується, чи є правильною відповідь, яка поставлена користувачем. Не менш цікавим є курс на онлайн-платформі EdEra під назвою «Ефективні комунікації для освітніх управлінців». Якщо говорити про структуру курсу, то тут слід акцентувати на кількісних показниках. Усього представлено 2 модулі. Перший модуль («Стратегічні комунікації») містить 9 лекцій, а другий («Взаємодія з медіа і журналістами») – 7 лекцій. Цікавими для користувачів можуть бути теми: як працюють мас-медіа, розробка повідомлення, що таке репутація та комунікація, основні принципи планування, як бути почутим та ін. Деякі лекції представлені у двох частинах, що дозволяє користувачам краще розібратися в тематиці курсу. Під час навчання на цьому курсі слухачі можуть задавати питання викладачам, що є свідченням того, що людині, яка навчається, не байдужа ця тема. Численні запитання лунають на адресу розробників та лекторів у такій варіації: У який час доречно проходити навчання? Чи направлений цей курс виключно на освітніх управлінців? Чи потрібно брати участь в обговоренні на 148 форумі курсу? Як це буде впливати на результат слухача? Чи будуть матеріали курсу доступні після завершення курсу? Користувачі на всі питання отримують вичерпні відповіді. До кожної лекції представлені проміжні завдання, на виконання яких обмежень у часі не має. Слід акцентувати увагу на тому, що різноманітні лекції мстять різну кількість тестових завдань та можуть бути оцінені по-різному від 1 до 6 балів за тест. Є лекції, де розробниками не передбачено виконання завдань після їх прослуховування. За результати проходження тестів, якщо слухач курсу набирає 60%, то в його особистому кабінеті буде згенерований сертифікат. Не менш актуальним та цікавим для слухачів є курс «Цифрові комунікації в глобальному просторі» на онлайн-платформі Prometheus. Даний ресурс містить рубрику додаткових матеріалів, де вміщена інформація до окремих тем курсів: створення веб-курсів, графічні редактори, тексти в цифрових комунікаціях. Здебільшого це посилання на електронні словники та довідники, де слухачі можуть покращити мовну компетентність, а також графічні редактори, які потрібні у сучасному глобальному інноваційному просторі. Так, наприклад, якщо говорити про вивчення теми «Тексти у цифрових комунікаціях», то слухачі мають можливість ознайомитися із додатковими матеріалами для покращення мовної складової з української мови. Тут доречно переглянути запропоновані джерела: перевірка граматичних та стилістичних норм – LanguageTool, боротьба із запозиченнями – Словотвір, словник онлайн та охайне оформлення – Реформатор. Для кращого розуміння англомовних текстів можна скористатися такими додатковими матеріалами: перевірка орфографії – Grammarly, перевірка стилістики – HamingwayApp, всебічна перевірка текстів – ProwritingAid. За допомогою таких додаткових матеріалів можна вільно спілкуватися в онлайн режимі зі слухачами курсу, з однодумцями чи зацікавленими особами.
Червневі вебінари для вчителів української мови й літератури
ЧЕРВЕНЬ 2020 РОКУ | |||
КУРСИ | |||
1 | ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності |
02 червня Поч. о 10.00 |
https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj |
2 | ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності |
04 червня Поч. о 10.00 |
https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj |
3 | ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності |
09 червня Поч. о 10.00 |
https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj |
4 | ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності |
11 червня Поч. о 10.00 |
https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj |
5 | ЗПМ 28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності |
18 травня Поч. о 10.00 |
https://go.mywebinar.com/hkzm-pxzg-gqlk-mcqj |
Детальніше ...
Підвищуємо культуру педагогічного мовлення онлайн
Група ЗПМ 28_3, до складу якої входили креативні, активні, творчі педагогічні працівники закладів дошкільної освіти, завершила онлайн-навчання з курсу "Мовна комунікація в педагогічній діяльності". Під час навчальних занять, які відбувалися на платформі MyOwnConference, педагоги вивчали закони спілкування, особливості інтернет-спілкування, ознайомилися зі змінами в новій редакції Українського правопису, вчилися дотримуватися орфоепічних, орфографічних, лексичних, лексико-фразеологічних, морфологічних та синтаксичних норм у професійному спілкуванні. На імейли слухачів надіслано добірку фахових матеріалів.
СТВОРЕННЯ НОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ОЧНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
"Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання," - йдеться в засадничих документах МОНУ. Саме це на платформі MyOwnConference обговорювали вчителі української мови й літератури - учасники вебінару "Створення нового освітнього середовища в умовах очного та дистанційного навчання" 22 травня 2020 року. Спікер - Л.О.Гапон, PhD, методист ТКМЦНОІМ. Особливу увагу учасники заходу приділили методичним аспектам створення сприятливого середовища засобами педагогіки партнерства, особливостям ефективного педагогічного спілкування. Жваве зцікавлення викликали "Пазли очного та дистанційного уроку", запропоновані методистом для практичного використання. З презентацією можна ознайомитися, завантаживши прикріплення.
T'mistechko#4. Підлокація "Учителі української мови й літератури".ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ СЛОВЕСНОСТІ
19.05.2020 на платформі MyOwnConference організовано роботу в підлокації «Учителі української мови й літератури» (Гапон Л.О., PhD, методист ТКМЦНОІМ). У процесі роботи розглянуто проблему оцінювання рівня сформованості компетентностей на уроках української словесності. Вказано, що оцінювання компетентностей має вимірювати як когнітивні (знання, уміння), так і некогнітивні елементи (досвід діяльності, ціннісне ставлення) компетентності. Зазначено, що діяльнісну складову компетентностей (досвід діяльності, ціннісне ставлення) неможливо оцінити інструментарієм, орієнтованим на відтворення знань. Тож значну увагу приділено вивченню практичного інструментарію комплексного оцінювання рівнів сформованості компетентностей на уроках української мови й літератури. Запропоновано, зокрема, використовувати продуктивні завдання на основі тексту, компетентнісно зорієнтовані завдання та комплексні компетентнісно зорієнтовані задачі. Надано методичні рекомендації щодо створення критеріальних моделей оцінювання рівнів сформованості компетентностей у системі формувального оцінювання.
З презентацією та методичними матеріалами можна ознайомитися, завантаживши прикріплення.