K2 Content

ПЛАН-ОРГАНАЙЗЕР НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р. № з/п Тема Форма Місце проведення Термін Учасники Відповіда-льний СЕРПЕНЬ   1. Становлення української державності очима мовознавця педагога, політичного діяча. Презентаційна зустріч Бібліотека №2 для дітей («Літературне Тернопілля») 23 серпня 2018 р. Поч о 14.00 Охочі вчителі Гапон Л.О. 2. Модерація інноваційної траєкторії вивчення УМЛ у 2018/2019 навчальному році Інформаційно-аналітична платформа   для голів ШМО вчителів УМЛ ТЗОШ№16 22 серпня 2018 р. Поч. о 10.00 Голови МО вчителів УМЛ Гапон Л.О.
Понеділок, 18 червня 2018 10:02

Звіт за ІІ семестр 2017-2018 н.р.

  З метою забезпечення педагогів інформаційно-методичними ресурсами щодо імплементації оновлених навчальних програм, реалізації завдань Держстандарту базової освіти в галузі вивчення рідної мови й літератури, осмислення концептуальних засад Нової української школи проведено низку методичних заходів: І. Методичні заходи для вчителів УМЛ Інтерактивна школа сучасного вчителя УМЛ 27 лютого 2018 року в Тернопільській ЗОШ№27 ім. В. Гурняка відбулося заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми «Есе на уроках української словесності». У роботі взяли участь 29 педагогів. Методист ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. проаналізувала актуальні аспекти використання есе на уроках української мови і літератури. Про есе як засіб розвитку критичного мислення розповіла вчитель української мови і літератури…
16 травня 2018 року в ТЗОШ№23 відбулося заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми «Українознавчий контент сучасного уроку української мови»  Досвідом роботи з порушеного питання роботи  поділилися педагогічні працівники Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23 -  учителі української мови і літератури Заяць І.В. ( Інноваційні форми методичної роботи з учителями-словесниками), Тарасюк Л.А. (Інноваційні аспекти в роботі учителя-словесника щодо організації позаурочної діяльності з учнями),  Палкова З.В., Лисевич Л.П. (Методична порадня «Як наповнити педагогічні інновації українознавчим змістом?»). Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ, к.філолог.н., підбила підсумки роботи за рік  та окреслила перспективи методичної діяльності з учителями-словесниками на 2018-2019 н.р.
  Сучасна школа потребує учителя, який має розробляти нові й оновлювати вже відомі технології навчання, а не вимагати, щоб учні підлаштовувалися під стиль його роботи. Ніла Волошина Сучасний педагог-словесник – не урокодавець, запрограмований освітньою парадигмою; це креативна особистість з виразними націоментальними рисами, майстер-дослідник. Ольга Куцевол Методична робота – це спеціально організована діяльність задля особистісної професійної самореалізації учителя-словесника як філолога, педагога, дослідника, вихователя, дискурсної особистості елітарного типу. Необхідність пошуку нових підходів до організації     методичної роботи з учителями-словесниками спричинена радикальними змінами в освіті, а саме: триплізацією освіти (за А. Сбруєвою триплізація освіти ґрунтується на триєдності категорій — глобалізації, локалізації та індивідуалізації навчального…
      Відповідно до наказу Міністерства освіти і   науки України   від 05.05.2018 № 458 серед переможців ІV (загальнонаціонального) етапу ХVІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості  у номінації «Література» - учениця  10 класу ТУГ ім. І.Франка Касянчук Надія Михайлівна!  
Сторінка 1 із 7