K2 Content

Четвер, 29 лютого 2024 13:53

План роботи на березень 2024 року

№  з/п Тематика інформаційно-методичних заходів Цільова аудиторія Форма роботи Термін Місце проведення/ ресурс Відповідальний, номер телефону   Усеукраїнський етап  ХХIV Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика Переможці обласного етапу кнкурсу Дистанційний конкурс 8 березня  Початок о 10.00 Згідно з листом ТКМЦНОІМ Гапон Л.О.   Проєкт «Література рідного краю». Зустріч учителів української мови та літератури м. Тернополя з письменницею Василиною Вовчанською Учителі української мови й літератури Літературна дискусія 8 березня 2024 року Початок о 15.00 «Світлиця» Тернопільської обласної організації Національної спілки письменників України Вул. Йосифа Сліпого, 3 Гапон Л.О. 0678780646   Риторизація навчання на уроках української мови й літератури…
28 лютого 2024 року  в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника відбувся методичний захід з теми " Інструменти взаємодії на уроках української мови й літератури". Учителі обговорили актуальні проблеми  навчання української мови і літератури. Гапон Л.О., консультант ТКМЦНОІМ, наголосила, що лінгводидактика воєнного часу   потребує оновлення, пристосування до нових умов життя. На часі - подолання освітніх втрат. Наталія Антонюк, учитель української мови і літератури, висвітлила тему "Упровадження інтегрованого навчання на уроках української мови та літератури з метою формування комунікативної компетентності учнів". Рекомендовані ресурси: Затвердження Рекомендацій слухань у Комітеті на тему: «Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання» https://drive.google.com/file/d/1v4Xy6kV9p1yXjraBJj4dtGeG7nMTEgvU/view Рекомендації щодо організації програм з надолуження освітніх втрат  https://drive.google.com/file/d/1y3fkMtjtuHeIMwFXLb2dn5acLPm6RK72/view Усе…
Оргкомітет сьомого загальноукраїнського квест-марафону «Чи знаємо ми Тараса Шевченка?» (від минулого року міжнародний, у зв’язку з великою кількістю дітей, які перебувають за межами України та активністю діаспори), запроваджений 2017 року за ініціативи Фонду Т. Шевченка, Інституту літератури ім. Т. Г. Шевченка НАНУ та Міністерства освіти і науки інформує, що квест-марафон стартує 9 березня 2024 року. Завдання та умови квесту будуть уміщені 9 березня на сайті: https://shevchenko-foundation-kvest.webnode.com.ua/
Понеділок, 26 лютого 2024 22:42

Конкурс "Березневі містерії"

Шановні вчителі-філологи, керівники гуртків і творчих студій художнього слова! Дорогі учні 10-11 класів! Факультет української філології, культури і мистецтва КИЇВСЬКОГО СТОЛИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА оголошує Всеукраїнський літературний конкурс «Teen Writers» (у минулому «БЕРЕЗНЕВІ МІСТЕРІЇ»), фінал якого відбудеться 20 квітня 2024 року УМОВИ УЧАСТІ До участі в конкурсі запрошуємо учнів 10-11 класів, які є авторами оригінальних художніх творів: віршів, поем, малої прози (до 10 сторінок) – оповідань, новел, казок, п’єс. Учнівські твори, рецензії, розвідки, публіцистичні твори до уваги не беруться. Кількість текстів від одного учасника: поезій не більше ТРЬОХ, прозовий текст – ОДИН. Увага: твори надсилати без ілюстрацій і художнього…
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  ІV Міжнародний (X Всеукраїнський, ХX Всекримський) конкурс учнівської та студентської творчості «Змагаймось за нове життя!», присвячений Лесі Українці, (далі - Конкурс) проводиться з ініціативи громадської організації «Культурно-просвітницьке Товариство «Джерело», Центру сучасного мистецтва «Steinbarg Gallery» та родини Бурбак за сприяння й підтримки Міжнародного благодійного фонду «Здоров’я майбутнього», Федерації професійних спілок України, Полтавської торгово-промислової палати, Щербанівської об’єднаної територіальної громади, ПРАТ «Гравітон», Чернівецької філії Міжнародного клубу успішних жінок, літературно-художньої і публіцистичної газети «Кри́мська світли́ця», катедри української літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка, катедри психології факультету педагогіки, психології та соціальної роботи ЧНУ імені Юрія Федьковича та катедри української мови і літератури…
Середа, 21 лютого 2024 21:00

Про українську мову з любов'ю

21 лютого святкуємо Міжнародний день рідної мови. Українська мова для нас стала мовою єднання, генетичним кодом нації. Пошанування солов'їної, калинової мови відбулося з авторським колективом підручника "Українська мова" для 7 класу НУШ. До нас на вебінар прийшли колеги - учителі української мови з різних куточків нескореної України. Радо вітали Полтавщину, Львівщину, Рівненщину, Сумщину, Дніпропетровщину, Тернопільщину. Дякуємо.
Вівторок, 20 лютого 2024 08:45

Вітаємо переможців!

Вітаємо переможців обласного конкурсуна кращу розробку народознавчої розвідки національно-патріотичної тематики „Слава України”: Бай Оксану Богданівну, вчителя географії, Зуляк Галину Ярославівну, вчителя української мови та літератури Тернопільського академічного ліцею „Українська гімназія” ім. Івана Франка Тернопільської міської ради, авторів роботи „Слово про людину великої душі”; Кунцьо Надію Степанівну, вчителя української мови і літератури Тернопільського академічного ліцею „Українська гімназія” ім. Івана Франка Тернопільської міської ради, автора роботи „Живе лиш той, хто не живе для себе, хто для других виборює життя”; Господарик Тетяну Євгенівну, вчителя історії Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради, автора роботи „Я міг би розмалювати небо і не повторитися”; Калинку Галину Андріївну, методиста Комунального…
Мовна освіта у вищій школі є важливою складовою навчального процесу, вагомим компонентом, у якому є вивчення української мови та мов Євросоюзу. Вибір методів та методик,  запровадження нових дієвих підходів під час викладання мовних дисциплін відіграє ключову роль для успішного навчання.   19 лютого 2024 року працювала Інтегрована кафедра Lingua. Учителі української мови та літератури, а також вчителі іноземних мов міста в рамках роботи семінару “Лінгвальні контакти в педагогічному дискурсі” обговорювали різні аспекти мовної інтеграції та взаємодії мов у навчальному середовищі. Леся Гапон, кандидат філологічних наук, консультант ТКМЦНОІМ, висвітлила теоретичні засади педагогічного дискурсу, визначила його структуру, основні категорії та складники; окреслила шляхи формування дискурсних особистостей…
Сторінка 2 із 35