K2 Content

16 травня 2018 року в ТЗОШ№23 відбулося заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми «Українознавчий контент сучасного уроку української мови»  Досвідом роботи з порушеного питання роботи  поділилися педагогічні працівники Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23 -  учителі української мови і літератури Заяць І.В. ( Інноваційні форми методичної роботи з учителями-словесниками), Тарасюк Л.А. (Інноваційні аспекти в роботі учителя-словесника щодо організації позаурочної діяльності з учнями),  Палкова З.В., Лисевич Л.П. (Методична порадня «Як наповнити педагогічні інновації українознавчим змістом?»). Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ, к.філолог.н., підбила підсумки роботи за рік  та окреслила перспективи методичної діяльності з учителями-словесниками на 2018-2019 н.р.
  Сучасна школа потребує учителя, який має розробляти нові й оновлювати вже відомі технології навчання, а не вимагати, щоб учні підлаштовувалися під стиль його роботи. Ніла Волошина Сучасний педагог-словесник – не урокодавець, запрограмований освітньою парадигмою; це креативна особистість з виразними націоментальними рисами, майстер-дослідник. Ольга Куцевол Методична робота – це спеціально організована діяльність задля особистісної професійної самореалізації учителя-словесника як філолога, педагога, дослідника, вихователя, дискурсної особистості елітарного типу. Необхідність пошуку нових підходів до організації     методичної роботи з учителями-словесниками спричинена радикальними змінами в освіті, а саме: триплізацією освіти (за А. Сбруєвою триплізація освіти ґрунтується на триєдності категорій — глобалізації, локалізації та індивідуалізації навчального…
      Відповідно до наказу Міністерства освіти і   науки України   від 05.05.2018 № 458 серед переможців ІV (загальнонаціонального) етапу ХVІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості  у номінації «Література» - учениця  10 класу ТУГ ім. І.Франка Касянчук Надія Михайлівна!  
ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦЯ ІV(ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОГО) ЕТАПУ VIII МІЖНАРОДНОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА - ТУРЧИН СОФІЮ АНДРІЇВНУ, УЧЕНИЦЮ 9 КЛАСУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА (УЧИТЕЛІ : БАЛАБАН Г.М., ЗУЛЯК Г.Я.)! НАКАЗ МОНУ від 04.04. 2018 № 327  
Середа, 02 травня 2018 08:55

Вітаємо з успішним виступом!

21-27 квітня 2018 року вчитель УМЛ ТЗОШ№16 Руслана Володимирівна Петрокушин взяла участь у загальнонаціональному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2018». За результатами випробувань «Практична робота», «Тестування з фахової майстерності» вийшла у фінал, успішно подолала конкурсні випробування «Урок», «Навчальний проект», «Методичний практикум» і посіла ІV місце в усеукраїнському рейтингу. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/uchytel-roku/2018/protokol%202018/ukr%20mova/Reitynhovyi%20lyst-1.pdf Руслана Петрокушин з Тернопільщини цілком могла б бути третьою — їй не вистачило якихось півтора бали. Провела чудовий урок за оповіданням В.Дрозда «Білий кінь Шептало».Запропонувала учням роботу в літературній редакції як форму уроку.  Так написав на своїй сторінці у "Facebook" член журі конкурсу Олександр Ратушняк. https://www.youtube.com/playlist?list=PL9B8xIlnf8T5LF5BiynUtZtAA5IhR217S&app=desktop
26 квітня 2018 року на базі ТЗОШ№23 проведено обласний семінар-практикум для методистів, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, з теми "Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками: з досвіду роботи Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу".  Зміст роботи І. Теоретична частина 1. Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками в умовах запровадження нової української школи. Кондирєва Майя Миколаївна, методист ТОКІППО 2. Оновлена методична інфраструктура міста Тернополя.Литвинюк Галина Іванівна, директор ТКМЦНОІМ 3. Упровадження інтегративної стратегії професійного зростання учителів-словесників.Гапон Леся Олексіївна, методист ТКМЦНОІМ, кандидат філологічних наук ІІ. Практична частина: з досвіду роботи педагогічних працівників Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №…
Створення системи професійного та особистісного розвитку вчителя неможливе без тісної співпраці закладів загальної середньої освіти із науково-педагогічними установами та університетами. Традиційно плідною є творча співпраця кафедри документознавства, інформаційної діяльності та українознавства Тернопільського національного економічного університету із професійною спільнотою вчителів української мови і літератури. 26 квітня 2018 року професор кафедри, доктор філологічних наук Ірина Юріївна Шкіцька виступила з доповіддю в актовій залі управління освіти і науки Тернопільської міської ради на засіданні акмеоклубу вчителів-словесників міста. Ірина Юріївна висвітлила низку актуальних для сучасного вчителя-словесника проблем, а саме: тенденції розвитку сучасної комунікації, шляхи підвищення грамотності учнів, розвиток культури мовлення школярів, залучення учнів до творчої,…
24 квітня 2018 року  в актовій залі ТЗОШ №24 відбулася творча зустріч учителів-словесників із авторами підручників з української і зарубіжної літератури: Пахаренком В.І., Ніколенко О.М, Орловою О.В. Пахаренко В.І. (український літературознавець, поет, перекладач, публіцист, доктор філологічних наук, професор кафедри української літератури та компаративістики Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького) розповів про особливості реалізації змістових ліній програм (рівень стандарту і профільний рівень) з української літератури в підручнику «Українська література» для 10 класу.
Сторінка 2 із 8