K2 Content

Вівторок, 14 червня 2016 01:21

План роботи на 2016-2017 н.р.

  Основні напрями діяльності І. Організаційно-керівна діяльність. Інформаційний супровід викладання предметів базового компонента  № ПІП Посада, навантаження Предмет Опорна школа 1. Гапон Леся Олексіївна методист Українська мова і література   Діяльність щодо покращення умов, якості та  професійної майстерності працівників № Зміст роботи (тема, назва заходу) Відповідальні Термін ІКТ 1. Висвітлення на сайті учителів української мови і літератури, на блозі методиста Гапон Постійно 2 Науково-інформаційний супровід предмета засобами ІКТ Гапон Постійно 3 Мережева взаємодія з головами МО Гапон Постійно Зміцнення науково-методичної та матеріально-технічної бази 4 Створення інформаційних банків даних учителів УМЛ,  реалізації програм професійного розвитку . Гапон Вересень-жовтень 5 Створення інноваційних банків…
17 травня 2015 року в актовій залі управління освіти і науки відбулося засідання акмеоклубу учителів-словесників з теми: "Формування медіакомпетентності педагога"    Основний доповідач -  викладач ТОКІППО  к.п.н. Городецька О.В. Тези виступу Медіакомпетентність– розуміння видів медіа та їх впливу на людину і суспільство Медіакомпетенція – вміння користуватися різними медіатехнологіями, вести пошук необхідної інформації, робити правильний вибір її та створюватимедіапродукти Медіаграмотність – це комплекс навичок та вмінь не лише користуватися технікою мас-медіа та спілкуватися за її допомогою, а насамперед розрізняти першорядну й другорядну інформацію, абстрагуватися від надлишкової, сповна сприймати зміст, “прочитувати” підтекст і тлумачити їх Медіаграмотна аудиторія розуміє:   медіа транслюють ідеї, інформацію, новини…
18 квітня у виставковій залі Українського дому «Перемога» діяв артмайданчик «Іван Франко: шляхами великої долі»  Захід було проведено з метою вшанування пам'яті видатного українського письменника, вченого та громадського діяча Івана Яковича Франка, популяризації його літературної, публіцистичної, наукової спадщини та з нагоди відзначення у 2016 році пам'ятних дат - 160-річчя від дня народження та 100-річчя від дня смерті Івана Франка.   Літературно-музичні композиції представили творчі колективи Центру творчості дітей й юнацтва (директор - Світлана Миханчук) і Української гімазії імені Івана Франка (директор Анатолій Крижанівський) . Поезії Івана Франка прозвучали у виконанні учнів ТНВК№2, ТСШ№3,ТЗОШ№8,ТСШ№17, ТЗОШ№18. Мистецькі вироби  та літературно-проствітницькі твори представили: Центр творчості…
8 квітня 2016 року на базі ТСШ№3 відбувся теоретично-практичний семінар голів шкільних методичних об’єднань учителів української мови і літератури з проблеми: «Блогерство як актуальна форма творчої самореалізації вчителя-словесника» Огляд блогів учителів української мови та літератури м. Тернополя зробила заступник директора з навчально-виховної роботи Шендеровська Л.В. Методист ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. презентувала блог учителів української мови та літератури м. Тернополя. Майстер-клас «Створи блог сам» провела учитель математики та інформатики ТСШ№3 Штокало М.Л.    
  6  квітня  2016 року на базі ТЗОШ№18 відбулося друге засідання акмеоклубу учителів української мови і літератури з теми: "Психологічна компетентність особистості учителя-словесника". Науковий керівник - Боднар Оксана Степанівна, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри методики  викладання навчальних предметів та освітнього менеджменту ТОКІППО. Модератор - Гапон Леся Олексіївна, методист ТКМЦНОІМ. Учасники - учителі-словесники вищої категорії міста Тернополя. На засіданні виступила Жизномірська Оксана Ярославівна,кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології ТОКІППО, яка презентувала сучасну концепцію психологічної компетентності педагога і провела тренінгове заняття.   Ключові тези: Психологічна компетентність  педагога – це  психологічні знання, вміння, навички; здатність до самооцінки, самоаналізу, саморозвитку, самореалізації, самоконтролю Компетентність у сучасному вимірі:…
10 грудня 2015 року у Тернопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів №16 імені Володимира Левицького відбулося заняття школи фаховоїмайстерності учителів української мови і літератури з теми: «Сучасні технології навчання на уроках української мови і літератури». Про сучасні технології і методики навчання учасникам заходу методист ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. Суть, форми, методи, застосування біоадекватної технології детально розкрила учитель ТЗОШ№19 Ковальчук Л.В. Надзвичайно зацікавили педагогів представлені на заході моделі уроків.   1. Тема. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами зовнішності людини в художньому стилі за складним планом.Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення. Форма уроку: урок-мандрівка. Технології: біоадекватна, здоров’язбережувальна. Етапи уроку: організаційний, символьний, логічно-лінгвістичний, закріплення, заключний. Здоров’язбережувальні вправи під час валеохвилинок: «Гребінець», «Вісімка». Презентувала…
П'ятниця, 01 квітня 2016 05:47

Найкращі з найкращих

Освітяни Тернополя - найкращі серед найкращих на Всеукраїнських професійних змаганнях педагогів України. Про це свідчать результати участі учителів міста у Всеукраїнському конкурсі "Учитель року-2015." Всеукраїнський конкурс "Учитель року" проводиться з 1995 року з метою виявлення і підтримання творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності та популяризації педагогічних здобутків. Оссвітяни Тернополя неодноразово демонстрували на конкурсі високі результати, однак особливо щедрим на нагороди став саме 2015 рік. По-перше, після дванадцятилітньої перерви ми знову маємо переможців найвищого – всеукраїнського рівня! По-друге, уперше за двадцятилітню історію конкурсу одразу троє педагогів Тернополя стали фіналістами його всеукраїнського етапу, а двоє з них посіли найвищі сходинки професійного…
Акмеоклуб учителів української мови і літератури 11.02.2016   11 лютого 2016 року на базі ТСШ№3 було проведено перше заняття акмеоклубу учителів української мови і літератури.   Науковий керівник - Боднар Оксана Степанівна, доктор педагогічних наук, завідувач  кафедри методики викладання навчальних предметів та освітнього менеджменту  Презентація Боднар О.С.   Тема.Розвиток акмеологічного середовища як важливого чинника професійного розвитку вчителя.   Мета.Спонукати учителів до використання акмеотехнологій у процесі професійного розвитку вчителя.   Очікувані результати: ·         уміння визначати і застосовувати критерії професійного акме у відповідності до показників професіоналізму і професійної компетенції; ·         уміння визначати і застосовувати в процесі самоаналізу та експертної діяльності критерії ефективності роботи вчителя на уроці.  …
Сторінка 14 із 14