Підкатегорії
Четвер, 27 травня 2021 09:56
Медіапроєкт "Навчаємося дистанційно"
У травні завершено медіапроєкт "Дистанційний урок" за участю вчительки ТЗОШ№28 Оксани Гіль, що презентувала урок української літератури в 10 класі з теми : "Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна основа твору. Особливості композиції". Крім можливостей платформи «Зум», учителька використала «Кластайм», «Кахут», «Ютуб», «Ментіметр». «Ворлдвор» і «Пе́длет». https://www.facebook.com/fainemisto.tv/videos/3787073274728153 https://www.facebook.com/Nadal.Sergij/videos/222012489291398 Урок української літератури з теми: «Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна основа твору. Особливості композиції» Перебіг уроку І. Підготовка до сприймання навчального матеріалу. А. Організаційний момент. Б. Актуалізація опорних знань. Тести на платформі «Сlasstime» В. Організація оцінювання на уроці. Картка самооцінювання. Г. Мотивація навчальної діяльності. Відеопоезія «Магія лісу» (авторка…
Опубліковано в
Інші методичні заходи
Вівторок, 11 травня 2021 17:23
Вітаємо переможців!
Вітаємо переможців фінального етапу ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді мови імені Тараса Шевченка: Бартіш Олену, ученицю 8 класу Тернопільського НВК „Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого” - диплом ІІ ступеня; Жаровську Юлію, ученицю 7 класу Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка - диплом ІІІ ступеня; Лобаса Дениса, учня 5 класу Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка Тернопільської міської ради - диплом ІІІ ступеня! https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-nagorodzhennya-peremozhciv-xi-mizhnarodnogo-movno-literaturnogo-konkursu-uchnivskoyi-ta-studentskoyi-molodi-imeni-tarasa-shevchenka?fbclid=IwAR2VktPfvJAaLZDgcb0Kdf3nF75p6ZtkujuXGBnjEFWQjKLMXR63XAJ0x0c
Опубліковано в
Тараса Шевченка
Середа, 28 квітня 2021 23:41
Підсумки літературного конкурсу "Дослідник фольклорних скарбів українців", присвяченого 150-річчю від дня народження Володимира Гнатюка
27 квітня 2021 року в ТНПУ ім. В.Гнатюка відбулося засідання журі обласного літературного конкурсу "Дослідник фольклорних скарбів українців", присвяченого 150-річчю від дня народження Володимира Гнатюка. За результатми роботи журі відзначено переможців. У номінації "Есе" серед учнів 9-11 класів дипломом І ступеня нагороджено Якубишину Оксану Богданівну, ученицю 11 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4. За оригінальність відзначено роботи: Стасишин Уляни Олегівни, учениці 7 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 Тернопільської міської ради; Ціцюри Анастасії Олегівни, учениці 8 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 Тернопільської міської ради; Тарнопільської Євгенії Павлівни, учениці 8 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №29 Тернопільської міської ради. …
Опубліковано в
Інші конкурси
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 20 квітня 2021 17:01
ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА В ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
20 квітня 2021 року розпочала роботу дискусійна платформа "Мовники".http://tnpu.edu.ua/news/5754/?fbclid=IwAR37lTZ7MEq4TTGau5VeqZ7AAjwN7eVNLp7FUYIDSCGvwIdZepAm2eS7gzk Організатори : кафедра української мови та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка (завідувач - кандидат філологічних наук Ольга Петришина), Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу (директор - Галина Литвинюк, координатор роботи з учителями української словесності - Леся Гапон). Мета: удосконалення співпраці закладів загальної середньої та вищої освіти в мовно-літературній галузі пошук шляхів підвищення якості філологічної освіти збагачення методичного інструментарію вчителів-словесників•формування мотивації до інноваційної діяльності, професійної мобільності, саморозвитку та самореалізації Спікери: Декан факультету філології і журналістики (ФіЖ) ТНПУ ім. В.Гнатюка проф. Тетяна Вільчинська привітала учасників і відзначила…
Опубліковано в
Відкрита дискусійна платформа «Словесники»
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 13 квітня 2021 11:12
ТРАЄКТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
13 квітня 2021 року, на платформі "Зум" учителі української мови та літератури міста Тернополя працювали в " Інтерактивній школі сучасного вчителя". З метою налагодження співпраці середньої та вищої шкіл у царині мовно-літературної освіти, удосконалення професійної компетентності педагогів-словесників, утвердження й гармонізації демократичних принципів безперервної освіти, провідним спікером вебінару запрошено Ірину Шкіцьку, доктора філологічних наук, професора кафедри інформаційної діяльності Західноукраїнського національного університету. Доповідь професорки "Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів і вчителів в умовах інформаційного суспільства".була присвячена з’ясуванню причин низької навчально-пізнавальної активності сучасних школярів, пошуку зв’язку між зниженням інтересу до навчання і розвитком новітніх інформаційних технологій, інформаційним перевантаженням учнів, якістю навчальних програм і навчально-методичної…
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення:
Середа, 07 квітня 2021 10:09
Обласний літературний конкурс учнівської та студентської молоді „Дослідник фольклорних скарбів українців”, присвячений ювілею Володимира Гнатюка
Інформуємо, що на виконання Постанови Верховної Ради України „Про відзначення пам’ятних дат і ювілеїв у 2021 році” від 16.12.2020 року №1092-IX, наказу управління освіти і науки Тернопільської обласної держадміністрації „Про проведення в області у 2020/2021 навчальному році обласного літературного конкурсу, присвяченому ювілею Володимира Гнатюка”, з метою належного вшанування пам’яті та популяризації творчості відомого українського етнографа, фольклориста, мовознавця, літературознавця, мистецтвознавця та громадського діяча Володимира Гнатюка, виявлення та підтримки обдарованої учнівської молоді, виховання у молодого покоління національної самосвідомості, шанобливого ставлення до традицій українського народу, з 01 по 23 квітня 2021 року відбуватиметься обласний літературний конкурс учнівської та студентської молоді „Дослідник фольклорних скарбів…
Опубліковано в
Інші конкурси
Вівторок, 06 квітня 2021 11:21
ІННОВАЦІЇ ДЕРЖСТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗНО-2021, НОВОЇ РЕДАКЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ПРАВОПИСУ: ПОШУК, ПРОБЛЕМИ, РІШЕННЯ
6 ківтня 2021 року відбувся вебінар для вчителів-словесників з теми "ІННОВАЦІЇ ДЕРЖСТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗНО-2021, НОВОЇ РЕДАКЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ПРАВОПИСУ: ПОШУК, ПРОБЛЕМИ, РІШЕННЯ". Спікер - Леся Гапон,PhD,ТКМЦНОІМ. Презентація - у вкладенні. Висвітлено питання: 1.Розвиток ідей Нової української школи в Державному стандартібазовоїсередньоїосвіти. 2.Особливості реалізації мовно-літературної галузі в типовому навчальному плані. 3.Нова редакція Українського правопису: колізії імплементації. 4.Інновації ЗНО-2021 : завдання з відкритою формою відповіді. Рекомендовані джерела 1.Держстандарт базової середньої освіти: https://cutt.ly/ucUmTLW 2.Наказ Міністерства освіти і науки України від19.02. 2021 р. № 235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів ЗЗСО»:https://cutt.ly/JcUmcHB 3.Наказ УЦОЯО від 16.10.20 №177 «Про затвердження Загальних характеристик…
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення:
Четвер, 01 квітня 2021 09:54
План-органайзер на квітень 2021 року
№ Зміст роботи Дата Ресурс 1. Інтерактивна школа сучасного вчителя-словесника Інновації Держстандарту, ЗНО- 2021, нової редакції Українського правопису: пошук, проблеми, рішення ВІВТОРОК 06.03 2021 Поч. о 14.30 908 236 2529 ідентифікатор 9UykOp пароль https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 2 Інтерактивна школа сучасного вчителя-словесника Траєкторія професійного розвитку вчителя-словесника. ВІВТОРОК 13.03.2021 Поч. о 14.30 Поч. о 14.30 908 236 2529 ідентифікатор 9UykOp пароль https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 3 Дискусійна платформа ТНПУ – ТКМЦНОІМ «зМовники» Професійна мобільність учителя-словесника в практико орієнтованому освітньому середовищі НУШ ВІВТОРОК 20.03.2021 Поч. о 14.30 Поч. о 14.30 908 236 2529 ідентифікатор 9UykOp пароль https://us04web.zoom.us/j/9082362529?pwd=L2V3blNDQzFVK3F5d3UrR1E2aTg0QT09 ЗПМ_29_1 Стратегії формувального оцінювання в 5–11 класах (8 год) Гапон Леся Олексіївна…
Опубліковано в
Плани і звіти
Детальніше ...
Четвер, 25 березня 2021 09:46
Трансфер-містечко №6.Критеріальні моделі оцінювання та самооцінювання уроків української мови та літератури
Концепція «Нової української школи» ставить нові завдання перед усіма учасниками освітнього процесу. Одне з них - уміти оцінити навчальне заняття. Саме про це йшлося на вебінарі для українських філологів з теми "Критеріальні моделі оцінювання та самооцінювання уроків української мови та літератури", який відбувся 25 березня 2021 року на платформі "Зум" в рамка шостого транфер-містечка інноваційних можливостей. Спікер - Леся Гапон, PhD, ТКМЦНОІМ. Упродовж заняття висвітлено актуальні методичні засади уроку словесності, базові знання про аналіз і самоаналіз уроку, експертне оцінювання уроку. Особливу увагу спікерка звернула на особливості оцінювання уроку словесності. Слухачам запропоновано матрицю експертного оцінювання уроку, побудовану на універсальних параметрах з…
Опубліковано в
Трансфер-містечко
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 22 березня 2021 16:55
АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ В АСПЕКТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
22 березня 2021 року для вчителів української словесності проведено вебінар з теми "Аналіз художнього твору на уроках словесності в аспекті компетентнісного підходу". Спікер - Гапон Л.О., PhD, ТКМЦНОІМ. У процесі роботи висвітлено такі шляхи формування ключових компетентностей на уроках словесності. реалізація діяльнісного підходу; використання інтерактивних методів навчання; інтегроване вивчення української літератури з предметами економічного,природничого циклу, курсами за вибором; кластерні компетентнісно орієнтовані завдання; аналіз та інтерпретація художніх текстів; когнітивні гачки: особисті конструкти-еталони,інтелектуальні ресурси учнів.
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 15 березня 2021 08:53
Міжнародний конкурс "У пошуках літературних талантів"
1. Загальні положення. Це положення визначає порядок проведення Міжнародного дитячого конкурсу «У пошуках літературних талантів» (далі – конкурс). 2. Мета конкурсу. Пошук літературних талантів серед дітей. Розвиток нових поколінь української літератури. Вшанування пам’яті великої української письменниці Лесі Українки. 3. Засновники та організатори конкурсу. Засновниками та організаторами конкурсу є: — Національна спілка письменників України; — Фонд «У пошуках літературних талантів»; — Микола Хомич – письменник, меценат; — Ліцей №1 імені Лесі Українки міста Новограда-Волинського Житомирської області в особі директора Юрія Рошки. 4. Періодичність проведення конкурсу. Міжнародний дитячий конкурс «У пошуках літературних талантів» проводиться щорічно. 5. Умови та порядок проведення конкурсу. 5.1.…
Опубліковано в
Інші конкурси
П'ятниця, 12 березня 2021 20:07
Е-оцінювання, самооцінювання учнів на уроках української мови й літератури
12 березня 2021 року а платформі "Зум" відбувся вебінар з теми "Е-оцінювання, самооцінювання учнів на уроках української мови й літератури". Про види і форми оцінювання,особливості електронного оцінювання, самооцінювання та взаємооцінювання на уроках української мови й літератури. розповіла Гапон Л.О., PhD, ТКМЦНОІМ. Учитель словесності ТЗОШ№4, "старший учитель" Семенець Г.В. висвітлила тему " Формування інформаційно-цифрової компетентності шляхом упровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури". Навчальні відео для створення тестів Створення та налаштування гугл-форми https://youtu.be/bkjXsROn3us Типи запитань гугл-форми https://youtu.be/f5T1vssQMhM Варіанти поширення форми гугл-форми https://youtu.be/aW3lGTxs-Gs Створення тестів за допомогою гугл-форми https://youtu.be/-6tXc27oN9Q https://docs.google.com/document/d/1BokVl_93GQw-vooctoawL8hAMXdyIBb6aSi_v6y1nR8/edit?usp=sharing Ідеї для самооцінювання 1. Емоджи. Учні повинні заповнити роздрукований робочий аркуш (або…
Опубліковано в
Інтерактивна школа сучасного вчителя
Завантажити прикріплення: