П'ятниця, 07 грудня 2018 08:46

Портфоліо

Гапон (Юзефик) Леся Олексіївна Дата народження: 03.08.1969р. Освіта: вища (1991 року закінчила Київський державний університет імені Тараса Шевченка) Спеціальність: українська мова й література Кваліфікація: філолог, викладач української мови й літератури Педагогічний стаж: 30 років Кваліфікаційна категорія: вища Педагогічне звання: старший вчитель Науковий ступінь: кандидат філологічних наук   Участь у наукових конференціях V Міжнародна наукова конференція «Пріоритети германського та романського мовознавства»,03–05.06.2011,Луцьк (заочна участь, публікація). Всеукраїнська наукова конференція «Українська філологія в контексті розвитку європейської наукової думки», присвячена пам’яті професора Д. Бучка,13–14.11.2014, Тернопіль (виступ із доповіддю). Міжнародна науково-практична конференція «Філологія, соціологія і культурологія : теоретичні і практичні аспекти розвитку сучасної науки», 30.09.2015–01.10.2015, Познань (заочна участь, публікація). Ономастичні читання, присвячені пам’яті Д. Бучка, 12.11.2015,…
Понеділок, 12 листопада 2018 09:01

Антисуржик

   
Перевірка різних видів роботи на уроках української мови й літератури здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання, затверджених наказами Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (у 5 – 10 класах) та від 30.08.2011 № 996 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» (у 11 класі). ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 28.04.2006 № 1/9-301 «Вимоги до виконання письмових робіт учнів ЗНЗ і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної…
Вівторок, 27 лютого 2018 23:46

Есе на уроках словесності

Есе як жанр літератури У перекладі з англійської, есе (essay) означає «нарис», «твір», «спробу самостійного аналізу» та «обґрунтування теоретичної гіпотези». Есе (фр. essai«спроба, проба, нарис», від лат. exagium «зважування») — літературний жанр прозового твору невеликого обсягу й вільної композиції. Появу есе в європейських літературах пов'язують з ім'ям М. Монтеня, який у своїх «Дослідах» так визначив їхню специфічність: «Я вільно викладаю думку про всі предмети, навіть ті, що виходять за межі мого розуміння і кругозору. Висловлюю її задля того, щоб дати поняття про мої переконання». Враження, роздуми й асоціації (на думку І. Звоненко) є "трьома китами есе", які визначають специфіку жанру есе та метафоричність…
Функції методичної роботи планування (визначеня системи заходів, спрямованих на досягнення найкращих результатів); організаційна (діяльність із удосконалення структури і змісту методичної роботи); діагностична(вивчення співвідношення між рівнем компетентності педагогів, що виявляється в узагальненому результаті їх праці, та вимогами суспільства до якості роботи працівників освіти); прогностична (передбачення знань та умінь, необхідних педагогам у майбутньому); моделювальна (виробленні принципово нових положень навчально-виховної роботи, формування, експериментальна перевірка та впровадження передового досвіду); відновлювальна (відновлення частково забутих або втрачених учителями знань після закінчення навчального закладу); коригувальна (виправлення недоліків у діяльності педагогів, пов'язаних з використанням застарілих методик); пропагандистська (інформування й агітація педагогів щодо впровадження досягнень науки, передового досвіду); контрольно-інформаційна…
Сторінка 1 із 2