https://drive.google.com/file/d/1IxGxh-WctoI86JuPeeR4OYtZWbp0Q0ue/view?fbclid=IwAR0TJX5MnRMOxr5nbykXGgLq91VxYwwf09ekaj40W5K7BbDJSe7p93016Uc Відповідно до “Концепції Нової Української школи” (2016 р.), структура нової профільної середньої школи складається з двох циклів, а саме: •10 клас (перший цикл навчання – 1 рік), •11 – 12 класи (2 цикл навчання – 2 роки). Загалом – 3 роки навчання. Для забезпечення на перехідномуетапідодаткового адаптаційного періоду для остаточного виборупрофілю в перший рік навчання (10-й клас) усіпредметививчаються за програмамипершого року їхпоглибленоговивчення. Так, завдякизануренню у зміствисокихпредметнихвимог, кожен ліцеїст зможе отримати об’єктивну картину своєї профільноорієнтованої спроможності. З другого року (11-й клас) зміна профілю виключається. Реалізація мети і завдань профільного навчання здійснюється на основі принципів, які обумовлені особистісно орієнтованою, компетентнісною парадигмою освіти…
Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році. Мовно-літературна освітня галузь. Лист МОН № 1/13749-23 від 12.09.23 року https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/89974/ Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у пілотних сьомих класах Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти Чернівецької області  у 2023/2024 н.р.  Таміла Яценко. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в 5–6 класах у 2023/2024 навчальному році    Таміла Яценко, Ірина Тригуб. Методичні рекомендації щодо вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5–6…
Понеділок, 12 червня 2023 00:05

Що читати влітку?

Список творів для читання влітку 5 клас Список творів для читання влітку 6 клас Список творів для читання влітку 7 клас Список творів для читання влітку 8 клас Список творів для читання влітку 9 клас
П'ятниця, 26 травня 2023 07:09

Що читати влітку?

Список творів для читання влітку 5 клас Список творів для читання влітку 6 клас Список творів для читання влітку 7 клас Список творів для читання влітку 8 клас Список творів для читання влітку 9 клас
У 5-6 класах  освітній процес у закладах загальної̈ середньої освіти в 2023/2024 навчальному році  буде відбуватися згідно з вимогами  Державного стандарту базової середньої освіти (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898). Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі в закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році  рекомендовані такі навчальні програми для 5-6 класів – модельні навчальні програми, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказом від 12.07.2021 № 795 (зі змінами, внесеними у додаток наказами Міністерства освіти і науки України від 10.08. 2021 р., № 898, від 29.09. 2021 р. № 1031, від 13.12. 2021 р. №1358, від 02.02. 2022 р. № 96, від…
ДОБІРКА МАТЕРІАЛІВ НА ПОЧАТОК 2022-2023 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ. УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА https://gapon.te.ua/informatsiina-platforma/materialy-monu/na-pochatok-navchalnoho-roku/item/1670-dobirka-materialiv-na-pochatok-20222023-navchalnoho-roku КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА. 5 КЛАС НУШ 2022-2023 Н.Р. https://gapon.te.ua/informatsiina-platforma/materialy-monu/na-pochatok-navchalnoho-roku/item/1668-kalendarnotematychne-planuvannia-5-klas-20222023-nr ПІДРУЧНИК "УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС" Гапон Л.О., Грабовська О.М., Петришина О.І., Підручняк О.П. https://drive.google.com/file/d/1bHnS-sfHZGC9cG6hRlGFB5k0eA8lvczm/view  https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1680-ukrainska-mova-5-klas-nush-pidruchnyk-avt-hapon-hrabovska-petryshyna-pidruchniak-robocha-navchalna-prohrama-kalendarnotematychnyi-plan НАВЧАЛЬНА  ПРОГРАМА  "УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС"  https://drive.google.com/file/d/12_A_SlIyraloAm4vgwMIYK5kmV5dbZWA/view?usp=sharing https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1680-ukrainska-mova-5-klas-nush-pidruchnyk-avt-hapon-hrabovska-petryshyna-pidruchniak-robocha-navchalna-prohrama-kalendarnotematychnyi-plan ТЕМАТИЧНО-КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН  "УКРАЇНСЬКА МОВА. 5 КЛАС"  https://pp-books.com.ua/kalendarno-tematychne-planuvannya-do-pidruchnyka-ukrayinska-mova-5-klas-avt-gapon-l-ta-in/ https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1680-ukrainska-mova-5-klas-nush-pidruchnyk-avt-hapon-hrabovska-petryshyna-pidruchniak-robocha-navchalna-prohrama-kalendarnotematychnyi-plan ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 КЛАСУ НУШ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ  https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1675-otsiniuvannia-navchalnykh-dosiahnen-uchniv-5-klasu-nush-praktychni-porady-dlia-vchytelia-ukrainskoi-movy ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ   http://www.aphn-journal.in.ua/archive/51_2022/67.pdf https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1678-rob ЕКСПЛІКАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В МОДЕЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ  ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ."УКРАЇНСЬКА МОВА. 5-6 КЛАСИ"  http://nzp.tnpu.edu.ua/ https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1687-zno-dpa-u-2023-nr-nakaz-monu-715…
Відповідно до статті 54 «Права та обов'язки педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу» нового Закону України «Про освіту», педагоги мають право на: академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі; педагогічну ініціативу; розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів; вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ та організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників тощо [1]. Широке поле для професійної творчості педагога…
   ЕКСПЛІКАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В МОДЕЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ  ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ."УКРАЇНСЬКА МОВА. 5-6 КЛАСИ" http://nzp.tnpu.edu.ua/       Розглянуто компетентнісний підхід як основу освітньої реформи Нової української школи, зокрема проаналізовано нормативно-правові та наукові підходи до осмислення компетентнісного навчання. Проаналізовано реалізацію компетентнісного підходу на прикладі модельних навчальних програм «Українська мова. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти, на основі яких учителісловесники розробляють свої робочі навчальні програми дисципліни «Українська мова», білінгвальних чи інтегрованих курсів. Порівняльний аналіз модельних навчальних програм засвідчує їхню відповідність Державному стандарту базової середньої освіти та реалізацію компетентнісного спрямування мовно - літературної галузі освіти. Зазначено, що основні частини програм містять результативний,…
ПІДРУЧНИК  https://drive.google.com/file/d/1bHnS-sfHZGC9cG6hRlGFB5k0eA8lvczm/view РОБОЧА НАВЧАЛЬНА  ПРОГРАМА https://drive.google.com/file/d/12_A_SlIyraloAm4vgwMIYK5kmV5dbZWA/view?usp=sharing ТЕМАТИЧНО-КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН https://pp-books.com.ua/kalendarno-tematychne-planuvannya-do-pidruchnyka-ukrayinska-mova-5-klas-avt-gapon-l-ta-in/
 Формувальне оцінювання на уроках української мови й літератури в контексті впровадження Нової української школи http://www.aphn-journal.in.ua/archive/51_2022/67.pdf Проведено аналіз і практичне порівняння традиційного та формувального оцінювання. Зазначено, що підсумкове оцінювання традиційно використовують на завершальному етапі певного періоду навчання для співвіднесення результату учня з обов’язковими результатами, визначеними Державним стандартом. Формувальне оцінювання застосовують для вдосконалення процесу навчання з урахуванням виявлених потреб учнів / учениць у формі, прийнятній як для здобувачів / здобувачок освіти, так і для педагогів. Висвітлено сучасні методичні підходи до оцінювання результатів компетентнісно орієнтованого навчання школярів на уроках української мови й літератури. Вказано, що застосування формувального оцінювання учнів на уроці передбачає: визначення учнями…
Сторінка 1 із 4