П'ятниця, 07 грудня 2018 08:46

Портфоліо

Гапон (Юзефик) Леся Олексіївна Дата народження: 03.08.1969р. Освіта: вища (1991 року закінчила Київський державний університет імені Тараса Шевченка) Спеціальність: українська мова й література Кваліфікація: філолог, викладач української мови й літератури Педагогічний стаж: 30 років Педагогічна категорія: вища Педагогічне звання: "старший вчитель" Науковий ступінь: кандидат філологічних наук   Участь у наукових конференціях V Міжнародна наукова конференція «Пріоритети германського та романського мовознавства»,03–05.06.2011,Луцьк (заочна участь, публікація). Всеукраїнська наукова конференція «Українська філологія в контексті розвитку європейської наукової думки», присвячена пам’яті професора Д. Бучка,13–14.11.2014, Тернопіль (виступ із доповіддю). Міжнародна науково-практична конференція «Філологія, соціологія і культурологія : теоретичні і практичні аспекти розвитку сучасної науки», 30.09.2015–01.10.2015, Познань (заочна участь, публікація). Ономастичні читання, присвячені пам’яті Д. Бучка, 12.11.2015,…
Понеділок, 12 листопада 2018 09:01

Антисуржик

   
Перевірка різних видів роботи на уроках української мови й літератури здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання, затверджених наказами Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (у 5 – 10 класах) та від 30.08.2011 № 996 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» (у 11 класі). ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 28.04.2006 № 1/9-301 «Вимоги до виконання письмових робіт учнів ЗНЗ і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної…
Вівторок, 27 лютого 2018 23:46

Есе на уроках словесності

Есе як жанр літератури У перекладі з англійської, есе (essay) означає «нарис», «твір», «спробу самостійного аналізу» та «обґрунтування теоретичної гіпотези». Есе (фр. essai«спроба, проба, нарис», від лат. exagium «зважування») — літературний жанр прозового твору невеликого обсягу й вільної композиції. Появу есе в європейських літературах пов'язують з ім'ям М. Монтеня, який у своїх «Дослідах» так визначив їхню специфічність: «Я вільно викладаю думку про всі предмети, навіть ті, що виходять за межі мого розуміння і кругозору. Висловлюю її задля того, щоб дати поняття про мої переконання». Враження, роздуми й асоціації (на думку І. Звоненко) є "трьома китами есе", які визначають специфіку жанру есе та метафоричність…
Функції методичної роботи планування (визначеня системи заходів, спрямованих на досягнення найкращих результатів); організаційна (діяльність із удосконалення структури і змісту методичної роботи); діагностична(вивчення співвідношення між рівнем компетентності педагогів, що виявляється в узагальненому результаті їх праці, та вимогами суспільства до якості роботи працівників освіти); прогностична (передбачення знань та умінь, необхідних педагогам у майбутньому); моделювальна (виробленні принципово нових положень навчально-виховної роботи, формування, експериментальна перевірка та впровадження передового досвіду); відновлювальна (відновлення частково забутих або втрачених учителями знань після закінчення навчального закладу); коригувальна (виправлення недоліків у діяльності педагогів, пов'язаних з використанням застарілих методик); пропагандистська (інформування й агітація педагогів щодо впровадження досягнень науки, передового досвіду); контрольно-інформаційна…
Понеділок, 04 вересня 2017 15:54

На варті мови той, хто любить Україну

Мета. Навчальна мета. Спираючись на знання учнів із гуманітарних дисциплін, розкрити народотворчу і людинотворчу функції мови. Розвивальна мета. Розвивати критичне мислення, уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки. Виховна мета. Виховувати шанобливе ставлення до української мови як консолідуючого фактору української державності, формувати національну свідомість, опірність до культурно-мовної експансії з боку інших держав, особисту відповідальність за майбутнє української мови. Обладнання. Національна символіка, вислови про мову, комп’ютер, проектор, сигнальні картки, ватмани, таблиці, стікери, дошка. Епіграфи: «Мова для людини священна. Посягти на неї, пограбувати її – означає посягти на корінь життя людини». (Олесь Гончар.) «Зостатися без почуття до свого рідного, до своєї мови, культури –…
Сторінка 1 із 2