16 травня 2018 року в ТЗОШ№23 відбулося заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми «Українознавчий контент сучасного уроку української мови»  Досвідом роботи з порушеного питання роботи  поділилися педагогічні працівники Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23 -  учителі української мови і літератури Заяць І.В. ( Інноваційні форми методичної роботи з учителями-словесниками), Тарасюк Л.А. (Інноваційні аспекти в роботі учителя-словесника щодо організації позаурочної діяльності з учнями),  Палкова З.В., Лисевич Л.П. (Методична порадня «Як наповнити педагогічні інновації українознавчим змістом?»). Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ, к.філолог.н., підбила підсумки роботи за рік  та окреслила перспективи методичної діяльності з учителями-словесниками на 2018-2019 н.р.
26 квітня 2018 року на базі ТЗОШ№23 проведено обласний семінар-практикум для методистів, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, з теми "Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками: з досвіду роботи Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу".  Зміст роботи І. Теоретична частина 1. Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками в умовах запровадження нової української школи. Кондирєва Майя Миколаївна, методист ТОКІППО 2. Оновлена методична інфраструктура міста Тернополя.Литвинюк Галина Іванівна, директор ТКМЦНОІМ 3. Упровадження інтегративної стратегії професійного зростання учителів-словесників.Гапон Леся Олексіївна, методист ТКМЦНОІМ, кандидат філологічних наук ІІ. Практична частина: з досвіду роботи педагогічних працівників Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №…
Створення системи професійного та особистісного розвитку вчителя неможливе без тісної співпраці закладів загальної середньої освіти із науково-педагогічними установами та університетами. Традиційно плідною є творча співпраця кафедри документознавства, інформаційної діяльності та українознавства Тернопільського національного економічного університету із професійною спільнотою вчителів української мови і літератури. 26 квітня 2018 року професор кафедри, доктор філологічних наук Ірина Юріївна Шкіцька виступила з доповіддю в актовій залі управління освіти і науки Тернопільської міської ради на засіданні акмеоклубу вчителів-словесників міста. Ірина Юріївна висвітлила низку актуальних для сучасного вчителя-словесника проблем, а саме: тенденції розвитку сучасної комунікації, шляхи підвищення грамотності учнів, розвиток культури мовлення школярів, залучення учнів до творчої,…
  Сучасний методист – креативний, налаштований на позитивні зміни, здатний імпровізувати, вміє зацікавити, мотивований на безперервний творчий саморозвиток і самоактуалізацію. Це довели учасники Міжгалузевої лабораторії компетентного методиста ТКМЦНОІМ , що розпочала свою роботу 18 квітня 2018 року на 5 сесії Школи педагогів нової формації. Тренінг «Науково-технологічний супровід експериментальної діяльності» для методистів ТКМЦНОІМ, Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола , позашкільних навчальних закладів міста Тернополя провела доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки й менеджменту ТНПУ імені Володимира Гнатюка, тренер Академії інноваційного розвитку освіти Оксана Боднар. Про мистецтво створення презентацій та етикетні маркери ведення блогів розповіла методист КМЦНОІМ Тетяна Нападій. Учасники Міжгалузевої лабораторії…
Тема. ЛАЙФХАКИ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇЛІТЕРАТУРИ   Дата проведення: 28.11.2018. Місце проведення: актова зала ТКМЦНОІМ. Учасники: учителі УМЛ. Форма проведення: модерація. План роботи Основні напрями методики навчання української літератури в контексті «нових грамотностей ХХІ століття». Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ Інтеракція та візуалізація на уроках словесності. Мормуль О.Є., учитель УМЛ ТЗОШ№24 Мистецтво створення презентацій.Нападій Т., методист ТКМЦНОІМ Проектна діяльність на уроках української словесності.Підручняк О., учитель УМЛ Класичної гімназії Створення лапбуків на уроках української літератури. Мельничук Н.Н., учитель УМЛ ТЗОШ№28 Ideas for use in the 21st century classroom.
6 березня в Тернопільській ЗОШ№24 відбулося засідання акмеоклубу вчителів-словесників на тему: " Формування  акмеоцінностей  учителя-словесника  в сучасній  парадигмі освіти: гендерний аспект". Про гендер в освіті розповів кандидат історичних наук, викладач кафедри змісту і методики викладання навчальних предметів ТОКІППО  Ю. Свідерський. Він підкреслив, що актуальність теми  підтверджують такі документи: Наказ  МОНУ № 839 від 10 вересня 2009 року "Про впровадження принципів ґендерної рівності в освіту", Стратегія впровадження гендерної рівності та недискримінації у сфері освіти “Освіта: гендерний вимір – 2020" (проект). Методист ТКМЦНОІМ Несмашна Г.Є. провела інтерактивну вправу "Міфи і факти", окреслила особливості гендернного підходу в роботі сучасного вчителя. Методист ТКМЦНОІМ презентувала проблему "ЖІНКА В ШКІЛЬНІЙ ПРОГРАМІ З УКРАЇНСЬКОЇ…
28 лютого 2018 року в актовій залі управління освіти і науки Тернопільської міської ради відбулася творча зустріч філологів міста Тернополя із відомим дослідником української мови Олександром Авраменком. https://www.youtube.com/watch?v=d2kd10c0m9A https://www.youtube.com/watch?v=frEVj-Dj0uo
27 лютого 2018 року в Тернопільській ЗОШ№27 ім. В Гурняка відбулося заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми: "Есе на уроках української словесності". Методист ТКМЦНОІМ Гапон Л.О.наголосила на актуальності використання есе на уроках української мови і літератури. Пілюкова О.В., вчитель художньої культури ТЗОШ№27, та її вихованці продемонстрували прийом "Пісочна анімація" , який дає змогу емоційно налаштувати на написання  есе.  Про есе як засіб розвитку критичного мислення говорила Вальчак Г.О. вчитель української мови і літератури ТЗОШ №27. Тему "Есе - музика думки, або Як навчити дітей писати есе" висвітлила Смертіна О.С., вчитель української мови і літератури ТЗОШ№27. Важливо, що учасники заходу мали змогу почути думки…
Сторінка 1 із 3