11 лютого 2019 року в ТСШ№5 учителі-словесники міста зібрались у бюро інновацій "Інсайт". Про представлення власного педагогічного професійного поступу вчителів-словесників у системі реформованої освіти розповіла методист ТКМЦНОІМ Леся Гапон. Методичний доробок репрезентували:  Дідух Алла,учитель української мови й літератури Української гімназії імені Івана Франка (тема "Технологія критичного мислення як засіб формування креативності учнів"); Скурська Галина, учитель української мови й літератури ТЗОШ№8 (тема "Використання елементів медіа-технологій та ІКТ з метою формування ключових компетентностей, активізації навчально-творчої діяльності учнів); Снітовська Галина, учитель української мови й літератури ТЗОШ№14 (тема "Форми і види мовленнєвої діяльності учнів як засіб формування комунікативної компетентності").      
8 лютого 2019 року в актовій залі ТКМЦНОІМ відбулося відкриття інтегрованої кафедри  «Lingua». Учителі української та вчителі іноземної мови разом вивчали тему  "Особливості навчання мови з використанням хмарних технологій". Про точки дотику в роботі філологів  мультимодальну грамотність  розповіла  Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ. Технології WordArt, Jigsaw, Puzzle, Padlet, Tricider, StoryJumper, WheelDecide, MeetingWords, Jeopardy, Kahoot, eTwinning, Mentimeter розкрила ТурчинО.М.,методист ТКМЦНОІМ. Учителі працювали практично, використовуючи власні гаджети: складали хмари слів, брали участь у тестуванні, пробували створювати мультимодальні тексти.
29.01.2019 в Тернопільському ліцеї №21 - спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети відбувся виїзний консалтинг для вчителів української мови й літератури з теми "СУЧАСНИЙ  УРОК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ЧИТАЦЬКОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД". Спікери: Гапон Леся Олексіївна, PhD, методист Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу; Грабовська Олександра Миколаївна, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка.  Як підготувати сучасний урок літератури? Які ознаки сучасного уроку літератури? Як сформувати читацькі компетентності сучасного учня? Як працювати із художнім  текстом на уроках літератури? Які технології  технології застосовувати? Саме про це дізналися учасники заходу. Матеріали виступів - у вкладеннях.     
  Обсяг інформації, необхідний для плідної роботи за фахом, невпинно зростає. Вивчений матеріал швидко втрачає актуальність і потребує оновлення. Тому сучасний учитель-словесник повинен використовувати кожну можливість самостійно засвоювати нову інформацію, розвивати щоразу нові вміння та навички, необхідні для виконання професійних обов’язків на високому рівні, зокрема в Інтернет-мережі. Тож  22.02.2019 у ТЗОШ№28 проведено методичний консалтинг з теми "Інформаційні технології як засіб інтенсифікації навчального процесу". Учасники заходу разом рушкали відповіді на запитання, як і де знайти потрібну інформацію в інтернет-мережі: для підготовки методичних розробок, посібників, статей, виступів на методичних заходах, педрадах, семінарах, конференціях; для підготовки до уроків (наприклад, для урізноманітнення форм роботи);для професійного саморозвитку, підвищення кваліфікації; для забезпечення своєчасної…
17 грудня 2018 року в актовій залі управління освіти і науки Тернопільської міської ради розпочато методичний марафон для учителів-словесників. МЕТА : збагатити методичний інструментарій учителів-словесників, формувати мотивацію педагогів до інноваційної творчої діяльності, популяризувати передовий досвід учителів-новаторів. СПІКЕР - ГАННА НОВИЦЬКА , учитель української мови, літератури, художньої культури, медіа-культури,інтегрованого курсу «Мистецтво»; завідувачка кафедри гуманітарного циклу, заступник директора з навчально-виховної роботи Миколаївського економічного ліцею № 2; лауреат усеукраїнського конкурсу «Учитель року-2015» у номінації «Українська мова та література»; координатор усеукраїнського експерименту з упровадження медіа-освіти в освітній процес закладів загальної середньої освіти; експерт-практик у галузі медіа-освіти міжнародного проекту «Медіа-навігатор». ЗМІСТ РОБОТИ Презентація творчих здобутків педагогів Тернополя (Леся Гапон,PhD, методист ТКМЦНОІМ ; Руслана Петрокушин, учитель…
13 грудня 2018 року відбулося заняття в Інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми "Формування риторичної особистості на уроках української словесності".  Учасниками тренінгу стали вчителі укракїнської мови й літератури, які викладають у 9-11 класах. Л.О.Гапон, методист ТКМЦНОІМ, PhD, висвітлила питання "Риторизація шкільної мовноїосвіти як педагогічна інновація".О.С.Боднар, доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти ТНПУ ім. В.Гнатюка, доктор педагогічних наук, провела експрес-тренінг "Трансфер механізмів комунікаційного менеджменту й риторики  процес формування риторичної особистості".  
4 грудня 2018 року проведено тренінг для вчителів української мови - учасників проекту "Вивчай та розрізняй". Українські словесники ТЗОШ№11, 16, 26, 4,22, 23, ТУГ, ТНВК№2 працювали під керівництвом талановитої харизматичної тренерки, доктора педагогічних наук Тетяни Вікторівни Іванової.  
  22 листопада 2018 року відбулося креативне заняття для вчителів УМЛ у  бюро інновацій «Інсайт». Українських словесників радо вітали у ТЗОШ№18. Учні школи під керівництвом ЗД з ВР Лідії Бачинської підготували сценічне дійство про події Революції Гідності.  Гапон Л.О., PhD, методист ТКМЦНОІМ, висвітлила тему: "Педагогічна креативність як показник професійної компетентності вчителя".  Креативними  методичними практиками  поділилися : Слюзар Г.Р., координатор інноваційної діяльності учителів-словесників Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка, Григор’єва Л.З., координатор інноваційної діяльності учителів-словесників Тернопільської ЗОШ№11.
Сторінка 1 із 5