Сучасний методист – креативний, налаштований на позитивні зміни, здатний імпровізувати, вміє зацікавити, мотивований на безперервний творчий саморозвиток і самоактуалізацію. Це довели учасники Міжгалузевої лабораторії компетентного методиста ТКМЦНОІМ , що розпочала свою роботу 18 квітня 2018 року на 5 сесії Школи педагогів нової формації. Тренінг «Науково-технологічний супровід експериментальної діяльності» для методистів ТКМЦНОІМ, Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола , позашкільних навчальних закладів міста Тернополя провела доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки й менеджменту ТНПУ імені Володимира Гнатюка, тренер Академії інноваційного розвитку освіти Оксана Боднар. Про мистецтво створення презентацій та етикетні маркери ведення блогів розповіла методист КМЦНОІМ Тетяна Нападій. Учасники Міжгалузевої лабораторії…
Тема. ЛАЙФХАКИ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇЛІТЕРАТУРИ   Дата проведення: 28.11.2018. Місце проведення: актова зала ТКМЦНОІМ. Учасники: учителі УМЛ. Форма проведення: модерація. План роботи Основні напрями методики навчання української літератури в контексті «нових грамотностей ХХІ століття». Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ Інтеракція та візуалізація на уроках словесності. Мормуль О.Є., учитель УМЛ ТЗОШ№24 Мистецтво створення презентацій.Нападій Т., методист ТКМЦНОІМ Проектна діяльність на уроках української словесності.Підручняк О., учитель УМЛ Класичної гімназії Створення лапбуків на уроках української літератури. Мельничук Н.Н., учитель УМЛ ТЗОШ№28 Ideas for use in the 21st century classroom.
6 березня в Тернопільській ЗОШ№24 відбулося засідання акмеоклубу вчителів-словесників на тему: " Формування  акмеоцінностей  учителя-словесника  в сучасній  парадигмі освіти: гендерний аспект". Про гендер в освіті розповів кандидат історичних наук, викладач кафедри змісту і методики викладання навчальних предметів ТОКІППО  Ю. Свідерський. Він підкреслив, що актуальність теми  підтверджують такі документи: Наказ  МОНУ № 839 від 10 вересня 2009 року "Про впровадження принципів ґендерної рівності в освіту", Стратегія впровадження гендерної рівності та недискримінації у сфері освіти “Освіта: гендерний вимір – 2020" (проект). Методист ТКМЦНОІМ Несмашна Г.Є. провела інтерактивну вправу "Міфи і факти", окреслила особливості гендернного підходу в роботі сучасного вчителя. Методист ТКМЦНОІМ презентувала проблему "ЖІНКА В ШКІЛЬНІЙ ПРОГРАМІ З УКРАЇНСЬКОЇ…
28 лютого 2018 року в актовій залі управління освіти і науки Тернопільської міської ради відбулася творча зустріч філологів міста Тернополя із відомим дослідником української мови Олександром Авраменком. https://www.youtube.com/watch?v=d2kd10c0m9A https://www.youtube.com/watch?v=frEVj-Dj0uo
27 лютого 2018 року в Тернопільській ЗОШ№27 ім. В Гурняка відбулося заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми: "Есе на уроках української словесності". Методист ТКМЦНОІМ Гапон Л.О.наголосила на актуальності використання есе на уроках української мови і літератури. Пілюкова О.В., вчитель художньої культури ТЗОШ№27, та її вихованці продемонстрували прийом "Пісочна анімація" , який дає змогу емоційно налаштувати на написання  есе.  Про есе як засіб розвитку критичного мислення говорила Вальчак Г.О. вчитель української мови і літератури ТЗОШ №27. Тему "Есе - музика думки, або Як навчити дітей писати есе" висвітлила Смертіна О.С., вчитель української мови і літератури ТЗОШ№27. Важливо, що учасники заходу мали змогу почути думки…
20 грудня 2017 року відбулося чергове заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя української мови та літератури з теми "Реалізація наскрізних ліній на уроках української мови та літератури". План роботи 1. Оголошенння теми, визначення очікувань учасників заняття. 2. Міні-лекція "Наскрізні лінії на уроках УМЛ". Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.Усього виділено 4 наскрізні змістові лінії (однакові для всіх навчальних предметів): Екологічна безпека…
Під гаслом "ВИСОКЕ НЕБО БОГДАНА ЛЕПКОГО" 21 листопада 2017 року в Тернопільській дитячій бібліотеці №2 відбувся семінар-супутник для вчителів УМЛ, присвячений 145 річниці від дня народження митця. Про вивчення творчості Богдана Лепкого в контексті сучасноїлітературної освіти розповіла методист ТКМЦНОІМ Гапон Леся Олексіївна. Актуальні аспекти просвітницької діяльності ТДБ№2 висвітлила завідувач закладу Компанієць Галина Василівна. Презентацію артбуку “Богдан Лепкий - велет українського духу"провела  бібліотекар ТДБ №2 Лехіцька Оксана Миколаївна. Нові монографічні дослідження про Богдана Лепкого репрезентувала кандидат історичних наук, доцент кафедри документознавства,інформаційної діяльності та українознавства ТНЕУ, лауреат Всеукраїнської премії імені Богдана Лепкого Надія Білик. Літературно-музичну композицію за мотивами ліричних творів Богдана Лепкого подарували учасникам…
8 листопада в ТЗОШ№8 відбулося спільне засідання акмеоклубу вчителів УМЛ м.Тернополя і творчих педагогів Тернопільського району. Родзинкою зустрічі стала презентація методичного посібника "Літературне Тернопілля. Василь Ярмуш". Душею заходу була засновниця проекту "Літературне Тернопілля", відомий педагог і громадський діяч Марія Барна.На заході виступили усі дописувачі збірника. Літературознавчий аспект творчості пректа висвітлила викладач ТНПУ, к.філ. н., доцент  Марія Данилевська. Учні та педагоги ТЗОШ№8 продемонстрували літературно-музичну композицію за мтивами творчості поета. Учитель ТУГ ім.І.Франка Галина Зуляк презентувала розробку уроку за мотивами творчості Василя Ярмуша.
Сторінка 1 із 3