Навчально-науковий інститут права та політології Українського державного університету імені Михайла Драгоманова у березні-червні 2024 року проводить ІІ Всеукраїнський конкурс есе та малюнків «Я маю ПРАВО на життя» Конкурс проводиться серед учнів і вихованців 8-11 класів закладів загальної середньої, позашкільної та початкової мистецької освіти, членів дитячихі молодіжних громадських організацій України. Роботи (малюнки) учасників Конкурсу потрібно надіслати до 17 червня 2024 року поштою на адресу: 01054, м. Київ, вул. О. Кониського, 8/14, 9 поверх (Навчально-науковий інститут права та політології). Есе учасників можна надсилати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Підсумки Конкурсу підбиватимуться у вересні 2024 року з організацією відповідної виставки робіт та нагородження переможців…
21 березня 2024 року відбулося заняття студії педагогічної творчості з теми "Риторизація навчання на уроках української мови та літератури". Наталія Грицак, доктор педагогічних наук, професор кандидат філологічних наук, завідувач кафедри української та зарубіжної літератур і методик їх навчання  Тернопільського національного педагогічногоуніверситету імені Володимира Гнатюка,  глибоко висвітлила методичні аспекти  інтермедіального аналізу художнього твору на уроках української та зарубіжної літератури. Про візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови і літератури з використанням штучного інтелекту розповіла  Юлія Антонів, учитель української мови й літератури Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10.3. Тему російсько-української війни в програмах і підручниках української мови й літератури розкрила Леся Гапон, кандидат філолог. наук, консультант Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу.
8 березня у «Світлиці» Тернопільської обласної організації Національної спілки письменників України  в межах проєкту «Література рідного краю» зустріч учителів української мови та літератури м. Тернополя з письменницею Василиною Вовчанською.
28 лютого 2024 року  в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника відбувся методичний захід з теми " Інструменти взаємодії на уроках української мови й літератури". Учителі обговорили актуальні проблеми  навчання української мови і літератури. Гапон Л.О., консультант ТКМЦНОІМ, наголосила, що лінгводидактика воєнного часу   потребує оновлення, пристосування до нових умов життя. На часі - подолання освітніх втрат. Наталія Антонюк, учитель української мови і літератури, висвітлила тему "Упровадження інтегрованого навчання на уроках української мови та літератури з метою формування комунікативної компетентності учнів". Рекомендовані ресурси: Затвердження Рекомендацій слухань у Комітеті на тему: «Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання» https://drive.google.com/file/d/1v4Xy6kV9p1yXjraBJj4dtGeG7nMTEgvU/view Рекомендації щодо організації програм з надолуження освітніх втрат  https://drive.google.com/file/d/1y3fkMtjtuHeIMwFXLb2dn5acLPm6RK72/view Усе…
Середа, 21 лютого 2024 21:00

Про українську мову з любов'ю

21 лютого святкуємо Міжнародний день рідної мови. Українська мова для нас стала мовою єднання, генетичним кодом нації. Пошанування солов'їної, калинової мови відбулося з авторським колективом підручника "Українська мова" для 7 класу НУШ. До нас на вебінар прийшли колеги - учителі української мови з різних куточків нескореної України. Радо вітали Полтавщину, Львівщину, Рівненщину, Сумщину, Дніпропетровщину, Тернопільщину. Дякуємо.
Мовна освіта у вищій школі є важливою складовою навчального процесу, вагомим компонентом, у якому є вивчення української мови та мов Євросоюзу. Вибір методів та методик,  запровадження нових дієвих підходів під час викладання мовних дисциплін відіграє ключову роль для успішного навчання.   19 лютого 2024 року працювала Інтегрована кафедра Lingua. Учителі української мови та літератури, а також вчителі іноземних мов міста в рамках роботи семінару “Лінгвальні контакти в педагогічному дискурсі” обговорювали різні аспекти мовної інтеграції та взаємодії мов у навчальному середовищі. Леся Гапон, кандидат філологічних наук, консультант ТКМЦНОІМ, висвітлила теоретичні засади педагогічного дискурсу, визначила його структуру, основні категорії та складники; окреслила шляхи формування дискурсних особистостей…
Сьогодні відбувся вебінар на якому було представлено підручник української мови для 7-го класу(Олена Семеног, Олеся Калинич, Тетяна Дятленко, Михайло Білясник, Леся Гапон).  Основними чітко окресленими питаннями були державні стандарти, наскрізні вміння та навички, модельні та навчальні програми, звернули увагу на мовленнєво змістову лінію. «Наскрізна ідея підручника: навчаюсь - удосконалююсь - розвиваю емоційний світ - набуваю досвіду - ставлю нові цілі - прагну до нових досягнень - згуртовую навколо себе друзів».   Методичний супровід : https://www.youtube.com/watch?v=GlNg_Yd_hSQ    https://aston.te.ua/pidruchniky/konkurs-pidruchnykiv-dlia-7-klasu-2024-rik-/ukrainska-mova-7-klas/   https://www.youtube.com/watch?v=eAW_Ld5EKvA  презентація - у вкладенні.
9 лютого 2024 року відбулася зустріч із Володимиром Кравчуком – поетом, публіцистом. Народився 10 листопада 1960 року в селі Добромірка Збаразького району, Тернопільської області. Закінчив лікувальне відділення Кременецького медичного училища, а згодом – Харківський міжнародний фінансово-економічний інститут. Працював фельдшером швидкої медичної допомоги в м. Тернополі. Керівник літературно-мистецької студії «Рушник» Центру культури і дозвілля Збаразької міської ради.Автор Книжок: «Сніголом» (1990), «Казки Медоборів» (1993), «Подорож в літературу» (1995), «Як промок» (1995), «Зграя чорних лебедів» (1996), «Кладка через повінь» (1997), «Зіниці розплющених вікон» (2000), «Ліниві чобітки» (2003), «Фата розлуки» (2005), «Спопеліле озеро» (2010), «Схудла баба снігова» (2011), «Для дівчаток і хлопʼят вузлик віршиків до…
Сторінка 1 із 14