12 жовтня 2016 року в ТНВК "Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого" методистом ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. було проведено методичний захід щодо реалізації нового Держстандарту базової освіти в галузі вивчення рідної мови.  Мета: презентація оптимальних методів і прийомів щодо формування предметних і соціальних компетентностей на уроках української мови. У рамках заходу методистом було продемонстровано показовий урок з теми: "Тире між підметом і присудком"(українська мова;  8 клас). У ході обговорення учителі визначили,на яких етапах уроку і яким чином були реалізовані соціокультурна і діяльнісна змістові лінії, як було забазпечено здійснення компетентнісного підходу, які інноваційні техніки було використано. Результати колективного аналізу викладено в таблиці ПІП методиста Тип уроку…
21 вересня 2016 року на базі ТЗОШ№ 19 відбулося чергове засідання акмеоклубу вчителів-словесників міста з теми: "Акмеосередовище учителя-словесника". Почесним гостем клубу був кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання навчальних дисциплін Тернопільського комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Ю.Ю.Свідерський, який висвітлив тему : "Подолання симптому професійного вигорання". Разом із Ю.Ю. Свідерським педагоги  розвивали вміння та навички подолання негативних наслідків стресових ситуацій, вчилися сприяти емоційному розвантаженню з метою підвищення рівня самооцінки та самоповаги. Методист кафедри методики викладання навчальних дисциплін Тернопільського комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Оксана Мочульська виклала тему:"Використання cоціальних сервісів WEB 2.0 у навчально-виховному процесі педагогічних працівників" (див. "Вкладення")
Дата проведення: 18.08.2016 Місце проведення: ТЗОШ№16 Початок: о14.00 ТЕМА. Особливості навчання української мови і літератури у 8 класах в загальноосвітніх навчальних закладах міста Тернополя у 2016-2017 навчальному році. МЕТА Вивчити і окреслити шляхи втілення у шкільну практику домінанти нормативно-правових і науково-методичних інновацій у сфері навчання української мови і літератури/ ЗМІСТ РОБОТИ 1.Особливості навчання української мови  у 8 класах в загальноосвітніх навчальних закладах міста Тернополя у 2016-2017 навчальному році.                                              Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ 2.Особливості навчання української літератури у 8 класах в загальноосвітніх навчальних закладах міста Тернополя у 2016-2017 навчальному році.                      …
  Дата проведення: 18.08.2016   Місце проведення: ТЗОШ№16   Початок: о 10.00  ТЕМА. Особливості навчання української мови і літератури в загальноосвітніх навчальних закладах міста Тернополя у 2016-2017 навчальному році. МЕТА. Вивчити і окреслити шляхи втілення у шкільну практику домінанти нормативно-правових і науково-методичних інновацій у сфері навчання української мови і літератури.  ЗМІСТ РОБОТИ  1.Нормативно-правове та програмово-методичне забезпечення навчання української мови і літератури Рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу  в  2016-2017 н. р.                                           Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ 2.Про результативність роботи фахового об’єднання у 2015-2016 н. р. та перспективи творчої…
17 травня 2015 року в актовій залі управління освіти і науки відбулося засідання акмеоклубу учителів-словесників з теми: "Формування медіакомпетентності педагога"    Основний доповідач -  викладач ТОКІППО  к.п.н. Городецька О.В. Тези виступу Медіакомпетентність– розуміння видів медіа та їх впливу на людину і суспільство Медіакомпетенція – вміння користуватися різними медіатехнологіями, вести пошук необхідної інформації, робити правильний вибір її та створюватимедіапродукти Медіаграмотність – це комплекс навичок та вмінь не лише користуватися технікою мас-медіа та спілкуватися за її допомогою, а насамперед розрізняти першорядну й другорядну інформацію, абстрагуватися від надлишкової, сповна сприймати зміст, “прочитувати” підтекст і тлумачити їх Медіаграмотна аудиторія розуміє:   медіа транслюють ідеї, інформацію, новини…
18 квітня у виставковій залі Українського дому «Перемога» діяв артмайданчик «Іван Франко: шляхами великої долі»  Захід було проведено з метою вшанування пам'яті видатного українського письменника, вченого та громадського діяча Івана Яковича Франка, популяризації його літературної, публіцистичної, наукової спадщини та з нагоди відзначення у 2016 році пам'ятних дат - 160-річчя від дня народження та 100-річчя від дня смерті Івана Франка.   Літературно-музичні композиції представили творчі колективи Центру творчості дітей й юнацтва (директор - Світлана Миханчук) і Української гімазії імені Івана Франка (директор Анатолій Крижанівський) . Поезії Івана Франка прозвучали у виконанні учнів ТНВК№2, ТСШ№3,ТЗОШ№8,ТСШ№17, ТЗОШ№18. Мистецькі вироби  та літературно-проствітницькі твори представили: Центр творчості…
8 квітня 2016 року на базі ТСШ№3 відбувся теоретично-практичний семінар голів шкільних методичних об’єднань учителів української мови і літератури з проблеми: «Блогерство як актуальна форма творчої самореалізації вчителя-словесника» Огляд блогів учителів української мови та літератури м. Тернополя зробила заступник директора з навчально-виховної роботи Шендеровська Л.В. Методист ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. презентувала блог учителів української мови та літератури м. Тернополя. Майстер-клас «Створи блог сам» провела учитель математики та інформатики ТСШ№3 Штокало М.Л.    
  6  квітня  2016 року на базі ТЗОШ№18 відбулося друге засідання акмеоклубу учителів української мови і літератури з теми: "Психологічна компетентність особистості учителя-словесника". Науковий керівник - Боднар Оксана Степанівна, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри методики  викладання навчальних предметів та освітнього менеджменту ТОКІППО. Модератор - Гапон Леся Олексіївна, методист ТКМЦНОІМ. Учасники - учителі-словесники вищої категорії міста Тернополя. На засіданні виступила Жизномірська Оксана Ярославівна,кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології ТОКІППО, яка презентувала сучасну концепцію психологічної компетентності педагога і провела тренінгове заняття.   Ключові тези: Психологічна компетентність  педагога – це  психологічні знання, вміння, навички; здатність до самооцінки, самоаналізу, саморозвитку, самореалізації, самоконтролю Компетентність у сучасному вимірі:…
Сторінка 4 із 4