Понеділок, 20 січня 2020 13:51

Курси-2020

Список учасників курсів у вкладеннях. Щоб знайти своє прізвище швидко, натискайте F3.

2020 рік
ЗПМ_28_1 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 18 03-05.06 ТКМЦ
ЗПМ_28_2 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 18

20-21.01

10-11.02

17.02

ТКМЦ
ЗПМ_28_3 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 18

12-13.03,

19-20.03, 27.03

ТКМЦ
ФФМ_15 Інтерпретація літературного твору на уроках літератури рідного краю та уроках позакласного читання 8 13-14.04 ТКМЦ
ФФМ_16_1 Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі 28

02-03.03

23-24.03

27-28.04

04.05

ТКМЦ
ФФМ_16_2 Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі 28

05.05

18-19.05

15-16.06

ТКМЦ
ФФМ_17_1 Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики 32

07-08.09

05-06.10

02-03.11

07-08.12

ТКМЦ
ФФМ_17_2 Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики 32

14-15.09

07-08.10

09-10.11

14-15.12

ТКМЦ
ФФМ_17_3 Мовно-риторична освіта в Новій українській школі. Актуальні аспекти лінгвометодики 32

21-22.09

12-13.10

16-17.11

21-22.12

ТКМЦ

Новий закон «Про повну загальну середню освіту», що ухвалений українським парламентом 16 січня, містить норму щодо забезпечення академічної доброчесності у сфері загальної середньої освіти.Зокрема, законом встановлений обов'язок учнів та вчителів дотримуватись академічної доброчесності та види відповідальності за виявлені факти її порушення.Забезпечення дотримання принципів академічної доброчесності у школі покладено на керівників та інших педагогічних працівників закладу освіти.

Законом визначено, що порушеннями академічної доброчесності у системі загальної середньої освіти є: академічний плагіат, фабрикація; фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання.Також порушеннями академічної доброчесності є такі форми обману, як:

  • надання педагогічними працівниками та іншими особами допомоги учням під час проходження ними підсумкового оцінювання (семестрового та річного), державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання, не передбаченої умовами та/або процедурами їх проходження;
  • використання учнем під час контрольних заходів непередбачених допоміжних матеріалів та/або технічних засобів;
  • проходження процедури оцінювання результатів навчання замість інших осіб;
  • необ’єктивне оцінювання компетентностей педагогічних працівників під час атестації чи сертифікації.

Педпрацівники, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності

  • не можуть бути залучені до проведення процедур та заходів забезпечення і підвищення якості освіти, учнівських олімпіад та інших змагань;
  • не можуть бути допущені до позачергової атестації, що має на меті підвищення кваліфікаційної категорії або присвоєння педагогічного звання;
  • не можуть отримувати будь-які види заохочення (премії, інші заохочувальні виплати, нагороди тощо) протягом одного року;
  • можуть бути позбавлені педагогічного звання.

Факт порушення академічної доброчесності враховується під час

  • вирішення питання про притягнення педагогічного працівника до дисциплінарної відповідальності;
  • конкурсного відбору на посаду керівника закладу освіти.

Відповідальність учнів за порушення академічної доброчесності

  • зауваження;
  • повторне проходження підсумкового оцінювання;
  • повторне проходження державної підсумкової атестації;
  • повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;
  • позбавлення отриманих із порушеннями академічної доброчесності академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах.

Рішення щодо факту порушення академічної доброчесності

  • Рішення про встановлення факту порушення педагогічним працівником академічної доброчесності та визначення виду академічної відповідальності приймає педагогічна рада за участю працівника та/або його законного представника.
  • Рішення про академічну відповідальність учнів приймає педагогічний працівник, який виявив порушення академічної доброчесності, або педагогічна рада закладу освіти відповідно до положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.
  • Рішення про позбавлення учня академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах, отриманих із порушеннями академічної доброчесності, приймає орган (посадова особа), який їх надав (присвоїв) у порядку, визначеному законодавством.

osvita.ua/school/reform/69534/?fbclid=IwAR1WRekEAiqftmhibCRNHIE4_8Py18DVkoobVWm6Ph0wRALlbbwYlmPaEV8

СІЧЕНЬ 2020 РОКУ
№ з/п Зміст і форма роботи Термін Місце проведення

Відповідальний,

номер телефону

1.

Інтерактивна школа сучасного вчителя-словесника.

Творчий наратив словесника.

Остання декада січня ТСШ№3

Гапон Л.О.,

25 48 90

2. Акмеоклуб вчителів УМЛ. Комунікативний ідеал учителя-словесника.

31.01.2020

Поч. о 14.30

ТСШ№5

Гапон Л.О.,

25 48 90

КОНКУРСИ
1. ХІХ Усеукраїнський конкурс учнівської творчості. Обласний етап. Згідно з наказом Згідно з наказом

Вівчар А.Д.,

Гапон Л.О.,

25 48 90

2. Учнівська предметна олімпіада. Українська мова й література. Обласний етап. 27.01.2020 Згідно з наказом

Сеньків В.М.,

Гапон Л.О.,

25 48 90

КУРСИ
1. ЗПМ_28_2 Мовна комунікація в педагогічній діяльності

20.01.2020

Поч. о 14.30

ТКМЦНОІМ, каб.45

Гапон Л.О.,

25 48 90

2. ЗПМ_28_2 Мовна комунікація в педагогічній діяльності

21.01.2020

Поч. о 14.30

ТКМЦНОІМ, каб.45

Гапон Л.О.,

25 48 90

ЛЮТИЙ 2020 РОКУ
№ з/п Зміст і форма роботи Термін Місце проведення

Відповідальний,

номер телефону

1. Інтерактивна школа сучасного вчителя.
Інтенсифікація творчої мовленнєвої діяльності на уроках УМЛ.

 26.02.2020

Поч о 10.00

ТЗОШ№22

Гапон Л.О.,

25 48 90

2. Бюро інновацій «Інсайт».
Ігрові технології в практиці вчителя-словесника.

20.02.2020

Поч. о 14.30

ТЗОШ№19

Гапон Л.О.,

25 48 90

3. Урочиста церемонія вручення нагород учням – переможцям ІІ (міського) етапу мовно-літературних конкурсів.

21.02.2020

Поч. о 14.30

ТУГ

Гапон Л.О.,

25 48 90

4. Пленерні уроки у вивченні літератури.  

11.02. 2020

Поч. о 13.00

ТЗОШ№4

Ковальчук Л.М.,

521283

Гапон Л.О.,

25 48 90

5

Інтерактивна школа сучасного вчителя.

Педагогічне проектування в діяльності вчителя-словесника.

03.02.2020

Поч. о 14.30

ТНВК№9

Гапон Л.О.,

25 48 90

КОНКУРСИ
1.  Х Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені  Тараса Шевченка: усеукраїнський етап. Згідно з наказом ТСШ№3

Гапон Л.О.,

25 48 90

2. ХХ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика: усеукраїнський етап. 29.02.2020 ТУГ

Гапон Л.О.,

25 48 90

КУРСИ
1. ЗПМ_28_2 Мовна комунікація в педагогічній діяльності.

10.02.2020

Поч. о 14.30

ТКМЦНОІМ, каб.45

Гапон Л.О.,

25 48 90

2. ЗПМ_28_2 Мовна комунікація в педагогічній діяльності.

11.02.2020

Поч. о 14.30

ТКМЦНОІМ, каб.45

Гапон Л.О.,

25 48 90

3. ЗПМ_28_2 Мовна комунікація в педагогічній діяльності.

17.02.2020

Поч. о 14.30

ТКМЦНОІМ, каб.45

Гапон Л.О.,

25 48 90

Продовжується прийом конкурсних робіт на дитячий літературний конкурс ПероДактиль 2020 року!
ЗареєструватисЯ та подати конкурсну роботу можна на  сайті https://perodaktyl.com.ua/у розділі ВЗЯТИ УЧАСТЬ
Не забудьте ознайомитись з ПРАВИЛАМИ КОНКУРСУ.
Учасники

1. Діти віком від 8 до 16 років включно.
На момент закінчення терміну подання робіт учаснику має вже виповниться 8 років, проте ще не виповниться 17.
2. Територіальних обмежень немає. Брати участь у Конкурсі можуть діти, які проживають у будь-якому куточку Землі.
3. За достовірність авторства роботи відповідальність несе особа, що її прислала. У разі виявлення плагіату організаційний внесок не повертається.

Вікові категорії та номінації

Учасники Конкурсу розподіляються за віковими категоріями, в кожній з яких, передбачаєтьсятри премії в номіаціях «Проза» та «Поезія»:

  • 8 -10 років
  • 11-13 років
  • 14-16 років
Вимоги до робіт

1. До участі в конкурсі допускаються твори, написані лише українською мовою, які раніше не друкувались, не розповсюджувались будь-яким чином, і права на які не були передані третім особам.
2. Обмежень щодо жанру, теми, стилю та кількості поданих робіт немає. Твір має бути завершеним. Маємо лише прохання утриматись від релігійних та політичних тем.
3. Обсяг прозового твору – не більше 35 000 знаків, загальний обсяг поезій – до 20 000 знаків.
4. Колективна творчість не приймається.
5. Адміністрація Конкурсу має право відмовити Учаснику в допуску його роботи за власним розсудом без пояснення причини. В такому випадку організаційний внесок повертається учаснику в повному обсязі.

Нагороди

На власників І, ІІ та ІІІ місць у кожній з вікових категорій переможців чекають цінні призи від Організаторів та Партнерів Конкурсу.

Також передбачено інші спеціальні призи та подарунки.

Терміни проведення

Збір конкурсних робіт:
25 жовтня 2019 – 29 лютого 2020 року

I етап відбору:
1 березня 2020 року – 7 квітня 2020 року

ІІ етап відбору (фінал):
7 квітня 2020 року – 30 квітня 2020 року

Публікація на сайті повного списку учасників ІІ етапу:
до 15 квітня 2020 року

Оголошення підсумків Конкурсу та нагородження переможців:
17 травня 2020 року

Організаційний внесок

120 грн. якщо автор подає одну Конкурсну роботу та по 100 грн. за кожну наступну.

Конкурсна робота – це один завершений прозовий твір обсягом до 35 000 знаків або до 5 (включно) поетичних творів, загальним обсягом до 20 000 знаків.

  • 890 років з часу народження Кирила Туровського (1130-1182), освітнього діяча, проповідника;
  • 570 років з часу народження Юрія Дрогобича (справжнє ім’я та прізвище - Юрій Котермак) (1450-1494), філософа, астронома, першого українського доктора медицини, діяча східноєвропейського Відродження; автора першої відомої друкованої книги, написаної українцем;
  • 450 років з часу народження Памва Беринди (1570-1632), мовознавця, письменника;
  • 400 років з часу народження Лазаря Барановича (1620-1693), письменника, церковного, політичного діяча; 
  • 350 років з часу народження Самійла Величка (1670-1728), історика, козацького літописця;
  • 8 січня - 85 років з дня народження Василя Симоненка (1935-1963), письменника, журналіста;
  • 27 січня - 230 років з дня народження Петра Гулака-Артемовського (1790-1865), письменника, перекладача;
  • 30 січня - 90 років з дня народження Всеволода Нестайка (1930-2014), письменника, класика української дитячої літератури;
  • 31 січня - 150 років з дня народження Володимира Перетца (1870-1935), філолога, академіка Української академії наук;
  • 20 лютого - 115 років з дня народження Уласа Самчука (1905-1987), письменника, публіциста, журналіста;
  • 25 лютого - 170 років з дня народження Володимира Барвінського (1850-1883), громадського діяча, історика, письменника, перекладача, видавця;
  • 28 лютого - 190 років з дня народження Григорія Ґе (1830-1911), письменника, художника;
  • 19 березня - 125 років з дня народження Максима Рильського (1895-1964), письменника, перекладача, літературознавця, громадського діяча, академіка Академії наук УРСР;
  • 19 березня - 90 років з дня народження Ліни Костенко (1930), письменниці, громадської діячки;
  • 23 квітня - 100 років з дня народження Григорія Тютюнника (1920-1961), письменника;
  • 24 квітня - 100 років з дня народження Дмитра Білоуса (1920-2004), письменника, літературознавця, критика, перекладача;
  • 26 квітня - 130 років з дня народження Миколи Зерова (1890-1937), письменника, літературознавця, критика, перекладача, репресованого;
  • 5 травня - 120 років з дня народження Юрія Липи (1900-1944), письменника, публіциста, лікаря, громадського та політичного діяча;
  • 22 травня - 180 років з дня народження Марка Кропивницького (1840-1910), режисера, драматурга, актора, засновника українського професійного театру;
  • 28 липня - 140 років з дня народження Володимира Винниченка (1880-1951), письменника, драматурга, художника, політичного та державного діяча;
  • 1 серпня - 120 років з дня народження Олександра Копиленка (1900-1958), письменника, педагога, критика;
  • 23 вересня - 120 років з дня народження Володимира Кубійовича (1900-1985), вченого, історика, географа, енциклопедиста, громадського та політичного діяча, організатора та головного редактора "Енциклопедії українознавства";
  • 29 вересня - 175 років з дня народження Івана Карпенка-Карого (справжнє прізвище - Тобілевич) (1845-1907), письменника, драматурга, актора, режисера;
  • 18 жовтня - 130 років з дня народження Олени Курило (1890-1946), вченої, філолога, педагога, репресованої;
  • 28 листопада - 130 років з дня народження Зінаїди Тулуб (1890-1964), письменниці, перекладачки;
  • 14 грудня - 180 років з дня народження Михайла Старицького (1840-1904), письменника, драматурга, режисера, перекладача, культурного, громадського діяча;
  • 24 грудня - 100 років з дня народження Святослава Караванського (1920-2016), філолога, письменника, журналіста, політв’язня радянського режиму.

 

Інститут філології Київського університету імені Грінченка оголошує Всеукраїнський конкурс літературної творчості для учнів 8-11 класів  "Березневі містерії". Детальніше - у завантаженні.

 І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. VІ Всеукраїнський (ХVІ Всекримський) фестиваль-конкурс учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвячений Лесі Українці, (далі - Фестиваль-конкурс) проводиться з ініціативи громадської організації «Культурно-просвітницьке Товариство «Джерело», Центру сучасного мистецтва «Steinbarg Gallery & Cafe», Міжнародного благодійного фонду «Здоров’я майбутнього» та родини Бурбак за підтримки Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Федерації професійних спілок України, Профспілок працівників освіти і науки України, Полтавської обласної державної адміністрації, Полтавської міської ради, Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича. 

Участь у Фестивалі-конкурсі безкоштовна.

 2. Мета Фестивалю-конкурсу:

  • сприяння глибшому ознайомленню та вивченню молоддю спадщини великої української поетеси Лесі Українки;
  • долучення підростаючого покоління до збереження культурної спадщини українського народу шляхом вивчення та дослідження історії рідного краю, спонукання осмислення державотворчих зусиль нашого народу та його перспектив;
  • виховання відповідальності за збереження місцевих пам’яток культури;
  • виховання почуття патріотизму, національної гідності та особистої відповідальності за майбутнє нашої Батьківщини.

3. Завдання Фестивалю-конкурсу:

  • формувати систему духовно-моральних цінностей та почуття художньо-естетичного смаку на прикладі творів Лесі Українки, скарбів культурної спадщини українського народу;
  • виховувати у молодого покоління громадян України толерантного і шанобливого ставлення до літературної спадщини українського народу та народів, що проживають на теренах України;
  • заохочувати молодь до творчої діяльності.

4. Обробка персональних даних учасників здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

ІІ. УЧАСНИКИ ТА НОМІНАЦІЇ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

5. До участі у Фестивалі-конкурсі запрошуються учні 1-11 класів закладів загальної середньої та професійної освіти, студенти закладів фахової перед вищої та вищої освіти, а також автори теле- і радіопередач для молоді.У Фестивалі-конкурсі також можуть брати участь представники громадських організацій національних меншин України, Криму та закордонних українців.Участь у Фестивалі-конкурсі є добровільною.

6. Фестиваль-конкурс проводиться у таких номінаціях: «аудіовізуальний твір», «вокал», «декламація», «інсценізація», «малюнок», «науково-пошукова робота», «твір».

7. Фестиваль-конкурс проводиться в чотирьох вікових категоріях:

  • учні 1-4 класів (номінації «декламація», «малюнок»);
  • учні 5-7 класів (номінації «декламація», «малюнок»);
  • учні 8-9 класів (номінації «аудіовізуальний твір», «вокал», «декламація», «інсценізація», «малюнок», «твір»);
  • учні 10-11 класів і студентська молодь (номінації «аудіовізуальний твір», «вокал», «декламація», «інсценізація», «малюнок», «науково-пошукова робота», «твір»).

ІІІ. УМОВИ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

8. Мовою Фестивалю-конкурсу є українська мова. У номінації «декламування» допускається використання іноземних мов або мов національних меншин України, про що обов’язково зазначається в заявці.

9. Для участі у Фестивалі-конкурсі необхідно в період з 1 січня до 20 лютого 2020 року подати заявку на сайті www.konkurs-lesya.com.ua .

Учасникам номінацій «декламація», «інсценізація», «вокал», «аудіовізуальний твір» необхідно вступити в групу «Конкурс «Змагаймося за нове життя 2020» в соціальній мережі Facebook (https://facebook.com/groups/konkurs.lesya) та розмістити там свою конкурсну роботу.

10. Фестиваль-конкурс проводиться в три етапи:

І етап - заочний

  • Конкурсні роботи номінацій «аудіовізуальний твір», «вокал», «декламація», «інсценізація» завантажуються у період з 1 січня до 20 лютого 2020 року за посиланням, що вказане в описі номінації (пункт 11 цього положення) та оцінюються журі з урахуванням відкритого голосування на сторінці групи «Конкурс «Змагаймося за нове життя 2020» в соціальній мережі Facebook.
  • Конкурсні роботи номінацій «малюнок», «науково-пошукова робота», «твір» до 20 лютого 2020 року надсилаються поштою (доставка посилок оплачується відправником). Адреси для поштових відправлень:
  • «Нова пошта» – Полтавська область, с. Розсошенці, відділення № 1, отримувач – Тетяна Захарова, телефон 050-190-08-87;
  • «Укрпошта» – 38751, вул. Джерельна, буд. 1/124, с. Розсошенці, Полтавська область, отримувач – Тетяна Захарова.

2-й етап – очно-дистанційний.

  • Змагання в номінаціях «вокал», «декламація», «інсценізація», «малюнок» проводяться очно 22-23 лютого 2020 року в місті Полтава або дистанційно в Skype режимі.
  • Учасникам номінації «малюнок» пропонуються для малювання уривки з творів Лесі Українки (на вибір).
  • Примітка. Для учасників із закладів освіти Полтавської області другий етап проходитиме очно за адресою Полтавський коледж мистецтв імені М. В. Лисенка, вул. Соборності, 11 (зупинка тролейбуса, автобуса «Краєзнавчий музей», «Будинок побуту»):
  • 22 лютого 2020 року – з 10:00 реєстрація, об 11:00 – відкриття та нагородження переможців заочного етапу в номінаціях «аудіовізуальний твір», «малюнок», «науково-пошукова робота», «твір»; змагання очного етапу в номінаціях «вокал», «декламування», «інсценування», «малюнок».
  • 23 лютого 2020 року – поїздка переможців заочного та очного етапів до Гадяцького музею родини Драгоманових, концерт-посвята учасників у меморіальній кімнаті Лесі Українки та родини Драгоманових.

 3-й етап – фінальний.

  • Проводиться у місті Чернівці 11 квітня 2020 року: з 10:00 – реєстрація переможців, об 11:00 – нагородження переможців Фестивалю-конкурсу та великий гала-концерт (місце проведення повідомляється додатково).

11. Опис номінацій Фестивалю-конкурсу. Роботи, що не відповідають вимогам цього положення, до участі у Фестивалі-конкурсі не допускаються.

Номінація «Аудіовізуальний твір»

  • Учасники – учні 8-11 класів та студенти відповідно до вікових категорій учасників, зазначених в пункті 7 цього положення, автори теле- і радіопередач для молоді.
  • До номінації подаються: теле- та радіопередачі, телефільми, радіопостановки, відео-презентації.
  • Рекомендовані теми: «Життя і творчість Лесі Українки у загальносвітовому контексті», «Леся Українка і мій рідний край», «Леся Українка і Крим» тощо.
  • Тривалість аудіовізуального твору – до 30 хвилин.
  • Робота завантажується за посиланням: http://bit.ly/36CciW6 .

Номінація «Вокал»

  • Учасники – учні 8-11 класів та студенти відповідно до вікових категорій учасників, зазначених в пункті 7 цього положення.
  • До номінації подається відеозапис виконання одного вокального твору на слова Лесі Українки відомих композиторів або авторський твір.
  • Змагання відбуваються в два етапи: заочний (запис твору завантажується за посиланням http://bit.ly/2PYaEYh) та очно-дистанційний.

Номінація «Декламація»

  • Учасники – учні 1-11 класів та студенти відповідно до вікових категорій учасників, зазначених в пункті 7 цього положення. При поданні більше 35 заявок на окрему вікову категорію формується окрема група конкурсантів.
  • Для декламування рекомендуються вірші Лесі Українки, уривки з її драматичних чи прозових творів, твори сучасних авторів, пов’язані з іменем письменниці (з урахуванням вікових категорій).
  • Змагання відбуваються в два етапи: заочний (запис твору завантажується за посиланням http://bit.ly/2Es7G8R) та очно-дистанційний.

Номінація «Інсценізація»

  • Учасники – учні 8-11 класів та студенти відповідно до вікових категорій учасників, зазначених в пункті 7 цього положення. Для інсценування рекомендуються літературні композиції, вірші, фрагменти моновистав, уривки з драматичних чи прозових творів Лесі Українки (з урахуванням вікових категорій).
  • Тривалість інсценізації – до 10 хвилин, кількість учасників – не більше чотирьох осіб.
  • Змагання відбуваються в два етапи: заочний (відеозапис інсценізації завантажується за посиланням http://bit.ly/34v8m87) та очно-дистанційний.

Номінація «Науково-пошукова робота»

  • Учасники – учні 10-11 класів та студенти відповідно до вікових категорій учасників, зазначених в пункті 7 цього положення.
  • Обсяг роботи: 5 - 10 сторінок формату А- 4 (кегль 14, інтервал 1,5, поля з усіх сторін - 20 мм). На титульному аркуші мають бути вказані номінація, назва роботи, ім’я та прізвище автора, клас (курс), найменування закладу освіти, адреса, телефон, прізвище ім’я та по батькові вчителя (викладача), який підготував учасника.
  • Електронний варіант роботи та фотографію автора слід надіслати на електронну адресу Фестивалю-конкурсу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Номінація «Малюнок» (за життям і творчістю Лесі Українки)

  • Учасники – учні 1-11 класів та студенти відповідно до вікових категорій учасників, зазначених в пункті 7 цього положення. 
  • До номінації подаються малюнки формату А-3 (техніка виконання – за вибором автора. На тильній (зворотній) стороні роботи мають бути вказані назва роботи, ім’я та прізвище автора, клас (курс), найменування закладу освіти, адреса, телефон, прізвище ім’я та по батькові вчителя (викладача), який підготував учасника. 

Номінація «Твір»

  • Учасники – учні 8-11 класів та студенти відповідно до вікових категорій учасників, зазначених в пункті 7 цього положення.
  • До номінації подаються твори за такими жанрами: відгук, есе, етюд, нарис, оповідання, поезія, публіцистична стаття,твір-роздум тощо. За наявності достатньої кількості поетичних творів окремо виділяється номінація «поезія».
  • Обсяг твору: 1-3 сторінки формату А-4 (кегль 14, інтервал 1,5, поля з усіх сторін - 20 мм). На титульному аркуші мають бути вказані номінація, назва роботи, ім’я та прізвище автора, клас (курс), найменування закладу освіти, адреса, телефон, прізвище ім’я та по батькові вчителя (викладача), який підготував учасника.
  • Електронний варіант роботи та фотографію автора слід надіслати на електронну адресу Фестивалю-конкурсу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Пропоновані теми творів:

  • Берімось краще до роботи, змагаймось за нове життя! (Леся Українка).
  • А в серці тільки ти, єдиний мій, коханий рідний краю! (Леся Українка).
  • Про що ти думаєш? Про прийдешність? (Віктор Гюго). Епіграф до вірша Лесі Українки «Коли втомлюся я життям щоденним».
  • Завжди терновий вінець буде кращим, ніж царська корона! (Леся Українка).
  • Мріє, не зрадь! Я так довго до тебе тужила… (Леся Українка).
  • Я вийду сама проти бурі і стану, – поміряєм силу! (Леся Українка).
  • Мандрівки Лесі Українки. Дискурс кримськотатарської культури у творчості Лесі Українки.
  • Кримські мандрівки Лесі Українки.
  •  Також можливий вибір вільної теми в рамках Фестивалю-конкурсу.

12. Критерії оцінювання конкурсних робіт. Журі оцінює тільки оригінальні творчі роботи, ідеї яких належать виключно учаснику та виконуються ним самостійно.

  • Номінація «вокал» – яскраві вокальні та слухові дані, високо розвинене почуття ритму, бездоганна техніка та «чистота» виконання; артистизм, емоційність, сценічний імідж.
  • Номінації «декламація», «інсценізація» – осмислене та яскраве декламування прозових, віршованих та драматичних творів, виявлення власного ставлення до змісту творів за допомогою засобів художньої виразності,мовленнєва вправність, розуміння твору з точки зору логіки, композиційної побудови, вміння найяскравіше передати кульмінаційний момент твору, емоційність, артистизм, яскравість виконання, новаторство та творчий підхід.
  • Номінації «аудіовізуальний твір», «науково-пошукова робота», «твір» – самостійно та творчо створений яскравий, оригінальний за думкою та оформленням, науково обґрунтований текст (з урахуванням виду роботи); багатство слововживання, граматична правильність й різноманітність, стилістична довершеність.
  • Номінація «малюнок» – оригінальна передача обраними засобами образотворчого мистецтва змісту літературного твору (уривка), творча новизна композиційного вирішення теми, наявність яскравого власного авторського бачення.

ІV. ПОРЯДОК РОБОТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

13. Для організації та проведення 1–3-го етапів Фестивалю-конкурсу створюється Організаційний комітет, який забезпечує координацію проєкту, підбір журі, вирішує організаційні питання господарського забезпечення, технічного оснащення, проводить рекламну кампанію, вирішує питання, пов’язані з прийомом учасників та гостей конкурсу.

14. Організаційний комітет Фестивалю-конкурсу залишає за собою право:

  • внесення змін у терміни проведення Фестивалю-конкурсу;
  • використання інформації про учасників у рекламних цілях;
  • на проведення відео, аудіо записів та фотозйомку під час Фестивалю-конкурсу.
  • Усі фото, відео і аудіо матеріали, отримані під час проведення Фестивалю-конкурсу, стають власністю організаторів та можуть бути використані за рішенням оргкомітету без узгодження та виплати гонорарів.

15. Оргкомітет формує склад журі Фестивалю-конкурсу для незалежного та об’єктивного оцінювання учасників. До складу журі можуть входити представники закладів освіти, культури та мистецтва, мас-медіа, державних і громадських організацій, українські та іноземні науковці, викладачі, письменники, потенційні спонсори та меценати Фестивалю-конкурсу.

V. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

16. Переможці визначаються за результатами голосування журі простою більшістю голосів. Рішення журі оформляється у вигляді протоколу, є остаточним й оскарженню не підлягає.

17. Після завершення Фестивалю-конкурсу в усіх номінаціях журі рекомендує склад учасників Гала-концерту та кращі роботи для виставки-огляду у фінальному етапі.

18. Кожен учасник очно-дистанційного етапу отримує сертифікат учасника й подарунок, переможці нагороджуються дипломами, подяками та поїздкою до Гадяцького музею родини Драгоманових (Полтавська обл.).

VІ.ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

19. Для фінансового забезпечення залучаються кошти організаторів Фестивалю-конкурсу, благодійних фондів, спонсорів, меценатів та джерел, не заборонених законодавством України.

20. Організатори Фестивалю-конкурсу звітують перед сторонами, від яких надходить фінансова допомога, про її використання.

Субота, 28 грудня 2019 12:35

Звіт за І семестр 2019-2020 н.р.

У І семестрі 2019–2020 навчального року для вчителів української словесності проведено низку методичних заходів.

 З метою збагачення методичного інструментарію учителів-словесників проведено заняття інтерактивної школи сучасного вчителя УМЛ: 22.09.2019 в ТЗОШ№16 імені В.Левицького – з теми «Моделювання сучасного уроку словесності в інноваційному полі Нової української школи», 20.09.2019 у Львові – з теми «Дискурсна особистість сучасного вчителя-словесника»; 17.10.2019 в ТСШ№5 – з теми «Інноваційні підходи до вивчення лексикології в школі»; 18.12.2019 в ТНВК ШЕЛ №2 – з теми «Реалізація громадянської наскрізної лінії на уроках української словесності».

З метою формування готовності педагогів до інноваційної творчої діяльності проведено заняття в бюро інновацій «Інсайт»: 27.09.2019 в ТЗОШ№16 імені В.Левицького – з теми «Формування читацької компетентності учнів»; 06.11.2019 в ТЗОШ№18 – з теми «Моніторинг об’єктивності оцінювання як елемент внутрішньої системи якості освіти»; 29.11.2019 в ТНВК ШЕЛ №9 ім. І.Блажкевич – з теми «Сучасні технології навчання української літератури. Сторітелінг»; 12.08.2019 в ТЗОШ№14 – з теми «Арттехнології в роботі сучасного вчителя».

З метою розкриття сучасних підходів до викладання української мови та літератури проведено засідання акмеоклубу: 05.11.2019 в бібліотеці «Літературне Тернопілля» – з теми «Використання засобів візуалізації в позакласній роботі учителя-словесника»; 17.12.2019 року в ТЗОШ№28 – з теми «Розвиток лінгводидактичних умінь учителя у сфері формування медіаграмотності учнів».

З метою формування мотивації до методичної творчості вчителів проведено інтегровані методичні заходи в мобільній студії:19.09.2019 в ТЗОШ№13 –  майстер-клас «Урок як студія особистісного розвитку» Олесі Калинич;  17.10.2019 в ТСШ№3, 29, ТУГ, ТНВК ШЛ№6 – міжрегіональний інтегрований семінар для кіровоградських учителів української мови й літератури, вчителів зарубіжної літератури з теми «Методична мобільність як умова підвищення педагогічної майстерності»; 21.11.2019 в ТЗОШ №4 – творчу майстерню для вчителів української мови й літератури та вчителів зарубіжної літератури з теми «Творення особистості в контексті компетентнісного навчання».

З метою розширення творчих горизонтів, пошуку нових креативних підходів до літературознавчого висвітлення мистецьких постатей минулого й сучасності забезпечено участь учителів-словесників у проведенні творчих дійств у літературно-мистецькому арсеналі: 28.11.2019 в Тернопільському ліцеї №21 – СМШ ім. І.Герети – з теми «Місія – перемогти: поезія і поети періоду становлення української державності ХХ століття»; 13.12.2019 в Тернопільському ліцеї №21 – СМШ ім. І.Герети – з теми «Творчість Братів Капранових»; 20.12.2019 в Українській гімназії ім. І.Франка – з теми «Феномен Пантелеймона Куліша: до 200-річчя від дня народження».

На рівні суб’єктного досвіду педагогів результативність методичних заходів виразилась у збагаченні методичного інструментарію учителів-словесників; появі нових компонентів навиків успішного вирішення професійних проблем; готовності до інноваційної творчої діяльності; розширенні творчих горизонтів; використанні інноваційних технологій у практичній діяльності.

Результативність методичних заходів засвідчують методичні рекомендації http://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii :

  1. Сторітелінг як технологія навчання української літератури.
  2. Конструктор компетентнісного уроку.
  3. Професіограма компетентного словесника.
  4. Особливості оцінювання рівнів сформованості компетентностей учнів закладів загальної середньої освіти.
  5. Особливості оцінювання рівнів сформованості компетентностей учнів.
  6. Добірка цитат для проведення виховних заходів, присвячених дню української писемності та мови.
  7. Як обговорювати зміни в новій редакції «Українського правопису».
  8. Мовно-літературна освіта в інноваційному полі Нової української школи
  9. Українська література в школі: методичні зауваги.

ХРОНОЛОГІЯ ПОДІЙ

  1. 19 серпня  2019 року в ТЗОШ№13 відбувся  майстер-клас  "Урок як студія особистісного розвитку в процесі підготовки до ЗНО з української мови й літератури" Олесі Калинич – учительки  української мови й літератури Хустської гімназії-інтернату Закарпатської області, заслуженого вчителя України, переможця фінального етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель  року – 2015» у номінації «Українська мова і література». У заході взяли участь 18 учителів УМЛ ЗЗСО Тернополя.
  2. 22 серпня 2019 року в ТЗОШ№16 імені В.Левицького відбулося  заняття в інтерактивній школі українського словесника. Учителі обговорили актуальні питання: ключові освітні інновації; оновлені навчальні програми з УМЛ для 10-11 класів; особливості викладання  української мови й літератури у 2019-2020 н.р.; аналіз філологічних досягнень у 2018-2019 н.р. і перспектив розвитку 2019-2020 н.р. Спікерка - Л.О.Гапон, PhD, методистка ТКМЦНОІМ.
  3. 20 вересня 2019 року проведено виїзну інтерактивну школу сучасного вчителя-словесника з теми «Дискурсна особистість сучасного вчителя-словесника». Учителі української мови й літератури взяли участь у таких заходах, як : «Перфоменс і автограф-сесія «Сучасна українська поезія» (спікери: Дмитро Павличко, Сергій Жадан); «Презентація нових посібників і майстер-клас «Підготовка до ЗНО з української мови й літератури» (спікер – Олександр Авраменко, доцент НПУ імені М.П.Драгоманова) ; «Презентація нових підручників і майстер-класи «Формування критичного мислення, EQ, LQ на уроках літератури» (спікерки: Олена Ісаєва, докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри методики викладання світової літератури НПУ імені М.П. Драгоманова; Жанна Клименко, докторка педагогічних наук, професорка кафедри методики викладання світової літератури НПУ імені М.П. Драгоманова.
  4. 27 вересня 2019 року в ТЗОШ№16 відбулося засідання в бюро інновацій "Інсайт" з теми "Формування читацької компетентності учнів." Про способи формування і визначення рівнів сформованості читацької компетентності розповіла Леся Гапон, PhD, методистка ТКМЦНОІМ.  Інноваційні методи й прийоми формування читацької компетентності на уроках літератури продемонстувала Леся Сич, учителька-методистка Немирівького НВК№1.
  5. 17 жовтня 2019 року в рамках діяльності інтерактивної школи українських словесників інтерактивну лекцію з теми «Інноваційні підходи до вивчення лексикології в школі» для філологічної спільноти міста провела Л. В. Струганець, докторка філологічних наук, професорка кафедри української мови та методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Л.В. Струганець висвітлила сучасні форми роботи на уроках української мови, проаналізувала динамічні процеси у словниковому складі української мови, звернула увагу на проблему балансу питомої і запозиченої лексики, схарактеризувала інтернет-ресурси, де представлено лексикографічні праці. Учасники заходу обговорили ключові зміни в новій редакції «Українського правопису».
  6. 17 жовтня 2019 року учасниці міжрегіонального інтегрованого семінару учителів-словесників із Кіровоградщини відвідали Тернопільську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов. Семінар відкрила заступник начальника управління освіти і науки Тернопільської міської ради Сум І.М. Про успішний менеджмент сучасного закладу освіти розповіла директорка ТСШ№3 Петрокушин Р.В. Методистка ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. висвітлила тему "Оцінювання рівнів сформованості компетентностей учнів основної школи на уроках словесності".
  7. 5 листопада 2019 року в бібліотеці "Літературне Тернопілля" відбулося засідання акмеоклубу українських словесників з теми "Використання засобів візуалізації в позакласній роботі учителя-словесника". Мета: ознайомлення з актуальними методиками візуалізації позакласної роботи учителя-словесника; розроблення механізму використання засобів кіномистецтва для збагачення позакласної роботи учителя-словесника. Про роль кіномистецтва у формуванні патріотизму сучасних школярів. Леонід Бицюра, заступник міського голови,голова оргкомітету фестивалю «Кінохвиля». Чималу хвилю емоцій та жваве обговорення викликав перегляд уривків документального фільму «Будинок ‘‘Cлово’’». Тарас Томенко, режисер фільму «Будинок ‘‘Cлово’’» розпочав жваве обговорення.
  8. 6 листопада 2019 року в бюро інновацій «Інсайт» українські словесники й охочі заступники з методичної роботи опрацювали тему «Моніторинг об’єктивності оцінювання як елемент внутрішньої системи якості освіти». Спікерка – О.С.Боднар, докторка педагогічних наук, професорка кафедри педагогіки і менеджменту освіти ТНПУ ім. В. Гнатюка. У процесі роботи О.С.Боднар висвітлила ключові аспекти оцінювання й моніторингу оцінювання в умовах сучасної школи, особливу увагу приділивши питанням самооцінювання, об’єктивності оцінювання, академічної свободи й академічної доброчесності учителя й учнів. Словесники взяли активну участь в обговоренні, виконували інтерактивні вправи, дискутували. Висловлення вчителів у підсумковому рефлексивну колі засвідчили високий рівень усвідомлення порушених проблем і готовність до реалізації здобутих знань у педагогічній практиці. (Місце проведення: Тернопільська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №18)
  9. 21 листопада 2019 року в ТЗОШ №4 в рамках Третього трансфер-містечка інноваційних можливостей для вчителів української мови й літератури та вчителів зарубіжної літератури проведено творчу майстерню з теми "Творення особистості в контексті компетентнісного навчання". Інтерактивні заняття для педагогів провели: методистка ТКМЦНОІМ, кандидатка філологічних наук  Гапон Л.О. (з теми " Моделювання конструктора компетентнісного уроку словесності"), методистка ТКМЦНОІМ Ковальчук Л.М. (з теми  "Інструментарій «доброї волі» на компетентнісному уроці словесності"). Опрацьовуючи тему " Моделювання конструктора компетентнісного уроку словесності", вчителі української мови й літератури та вчителі-словесники:поглибили свої знання про типологію уроків літератури за матеріалами досліджень Г.Токмань, Є. Пасічника, В.Чайки; порівняли класифікації, запропоновані науковцями, із рекомендованими міністерством організаційними формами навчання; уклали порівняльні таблиці; актуалізували свої знання про компетентнісно-діяльнісні форми та методи навчання на уроках літератури; проаналізували: 1) методичну структуру компетентнісно орієнтованого уроку (автор – Н. Бібік), 2) алгоритм побудови компетентнісно-діяльнісного уроку літератури (автор – В.Шуляр); 3) особистіс­но зорієнтований підхід як основа структури уроку (автор – С. Подмазін); апробували конструктор компетентнісно-діяльнісного уроку з урахуванням наукової концепції В.Шуляра та нормативних вимог МОНУ, тобто з урахуванням необхідності реалізації на уроках змістових ліній,наскрізних змістових ліній та формування ключових компетентностей.
  10. 28 листопада 2019 року в Тернопільському ліцеї №21 – спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети відбулося дійство в рамках роботи літературно-мистецького арсеналу вчителів-словесників. Учителі української мови й літератури, бібліотекарі, охочі педагоги  переглянули моновиставу актора театру «Кут» міста Хмельницького Володимира Смотрителя «Прокляті роки» за мотивами поезії митців-борців періоду становлення української поезії, Розстріляного Відродження та поетів-шістдесятників. На сцені ожили поезії Тараса Шевченка, Василя Стуса, Юрія Клена. Учасники дійства відчули себе в полоні патріотичного запалу й були захоплені силою поетичного слова у виконанні майстра сцени.
  11. 29 листопада 2019 року в бюро інновацій «Інсайт» методичний інтенсив «Сучасні технології навчання української літератури» для вчителів української мови й літератури провела Л.О. Гапон, кандидатка філологічних наук, методист ТКМЦНОІМ. У процесі роботи висвітлено такі питання:1) культурні витоки мистецтва розповіді; 2) використання сторітелінгу в сучасну епоху; 3) сторітелінг як сучасна технологія вивчення української літератури: мета, завдання і функції; 4) форми сторітелінгу та прийоми їх використання в курсі української літератури. Українські словесники опрацьовували теоретичний матеріал, добирали яскраві приклади завдань, демонстрували активне застосування вербально-ілюстративних матеріалів. Активність, ініціативність і креативність учителів засвідчили високий рівень готовність до реалізації здобутих знань. (Місце проведення: Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа – економічний ліцей №9» імені Іванни Блажкевич).
  12. 12 грудня 2019 року в ТЗОШ№14 проведено заняття  в інтегрованій творчій студії українських словесників  і вчителів трудового навчання. Привітала учасників студії директор школи Оксана Добровольська. Про артпедагогічні технології та їх практичне застосування  на сучасних уроках розповіла Гапон Л.О., PhD, методистка ТКМЦНОІМ. Тему "Колористика як інструмент артпедагогічних технологій" висвітлила Репіленко Л.Л., методистка ТКМЦНОІМ. Майстер-клас «Виготовлення іграшок із фетру» провела Кулеша О.М., учителька ТЗОШ№14.
  13. 13 грудня 2019 року вчителі української словесності, бібліотекарі, усі охочі педагоги мали змогу на власні очі побачити відомих письменників сучасності -  Братів Капранових. Зустріч відбулася  в актовій залі Тернопільського ліцею №21 за сприяння Тернопільської філії СПУ. Брати Капранови презентували свій новий роман "Паперові солдати" про двох художників - легенду УПА, волинянина  Ніла Хосевича і сина українських емігрантів, голлівудського художника Біла Тітла. Розповіли і про свій роман “Справа Сивого” - історичний детектив, дія якого розгортається у Дніпропетровську-Катеринославі. У романі йдеться про людей, які творили Україну: Яворницького, Рєпіна, Кропивницького, Лисенка, Поля. Величезне захоплення учасників викликала знаменита   “Мальована історія Незалежності” Братів Капранових.
  14. 17 грудня 2019 року в ТЗОШ№28 відбулося засідання акмеоклубу вчителів-словесників з теми «Розвиток лінгводидактичних умінь учителя у сфері формування медіаграмотності учнів». Про формування медіаграмотності й медіакопетентності педагогів у лінгводидактичному ракурсі розповіла Леся Гапон, методистка ТКМЦНОІМ. Майстер-клас із упровадження елементів інфо-медіаграмотності на уроках словесності провела Оксана Гіль, учителька української мови й літератури ТЗОШ№28, тему "Інфомедійний підхід на уроках гуманітарного циклу" висвітлила вчителька ТЗОШ№28  Юлія Недзельська
  15. 18 грудня 2019 року в ТНВК№2 відбулося заняття інтерактивної школи сучасного вчителя УМЛ  з теми: "Реалізація громадянської  наскрізної лінії на уроках української словесності". Леся Гапон, методистка ТКМЦНОІМ, висвітлила основні аспекти реалізації громадянської наскрізної лінії на уроках української словесності. Про традиції впровадження громадянського виховання вТНВК№2 розповіла Інна Іванюк, директор ТНВК№2.Суспільно-політичний контент текстів тренувальних вправ на уроках української мови продемонструвала Тамара Муляр, учитель-словесник ТНВК№2. Урок-суд за мотивами вивчення роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» вчителі переглянули у відеоформаті. Методичний коментар уроку зробили  Надія Лобас і Юлія Чіпак, учителі-словесники ТНВК№2. Цікавою була екскурсія в шкільний музей "Криївка", яку провела  Інна Гайдамаха, заступник директора ТНВК№2.
  16. 20 грудня 2019 року в літературно-музичному арсеналі обговорили феномен Пантелеймона Куліша. Захід, присвячений  200-річчю від дня народження митця, відбувся в Українській гімназії імені Івана Франка. Учителька-методистка ТУГ Алла Дідух підготувала літературно-музичну композицію. Із доповіддю виступила дослідниця творчості Пантелеймона Куліша  - доцент кафедри теорії і методики викладання української та світової літератури Леся Петрівна Вашків.

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІ КОНКУРСИ

  1. 10 жовтня 2019 року в закладах загальної середньої освіти міста проведено І (шкільний) етап Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу, у якому взяли участь 1643 учнів.
  2. 28 жовтня 2019 року в ТСШ№7 відбувся ІІ (міський) етап Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, у якому взяли участь 229 учнів.
  3. 08 листопада 2019 року в закладах загальної середньої освіти відбувся І(шкільний) етап XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, у якому взяли участь 2998 учнів 3–11 класів навчальних закладів міста Тернополя.
  4. 16 листопада 2019 року в ТЗОШ№24 проведено ІІ(міський) етап XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика», у якому взяли участь 295 учнів 3–11 класів навчальних закладів міста Тернополя.
  5. 1 грудня 2019 року в Тернопільській ЗОШ І-ІІІ ступеня №13 імені Андрія Юркевича відбувся обласний етап Х Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.  У роботі  оргкомітету й журі конкурсу взяли участь учителі української мови й літератури міста Тернополя.
  6. 7 грудня 2019 року в ТЗОШ№16 відбувся ІІ етап олімпіади з української мови й літератури, у якому взяли участь 162 учні й учениці 7-11 класів.
  7. 15 грудня 2019 року в Тернопільській загальноосвітній школі I-III ступенів №23 відбувся обласний етап XХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика. У роботі  оргкомітету й журі конкурсу взяли участь учителі української мови й літератури міста Тернополя.
  8. 24 грудня 2019 року в ТКМЦНОІМ відбувся ІІ етапу ХIX Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації "Література". У конкурсі взяли участь 14 учнів і учениць із ТУГ, ТСШ№3,7,17, ТНВК ШКПЙС, ТЗОШ№13,16,19,20,26,27.

Переможці обласного етапу Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

  1. Іванюк Ілона, учениця 6 класу Тернопільська ЗОШ І-ІІІ ст.№16 імені В.Левицького - диплом ІІ ступеня
  2. Бартіш Олена, учениця 7 класу Тернопільській НВК "Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого" - диплом ІІІ ступеня.
  3. Дзюба Соломія, учениця 8 класу Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ст.№29 з поглибленим вивченням іноземних мов - диплом І ступеня
  4. Сивак Валерія, учениця 9 класу Тернопільська Українська гімназія імені Івана Франка - диплом І ступеня
  5. Хмарук Світлана, учениця 11 класу Тернопільська ЗОШ І-ІІІ ст. №19 - диплом ІІ ступеня
  6. Олійник Ірина, ДНЗ "Тернопільський ЦПТО" - диплом І ступеня,
  7. Чернявська Вікторія,ТВПУ сфери послуг та туризму - диплом ІІ ступеня

Переможці обласного етапу XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

  1. Дзюбан Анастасія, учениця 3 класу Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов, диплом І ступеня
  2. Ковальчук Богдан, учень 5 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19, диплом І ступеня
  3. Матвіїв Софія, учениця 4 класу Тернопільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня повного дня з поглибленим вивченням іноземних мов, диплом І ступеня
  4. Чернявська Вікторія, учениця ДПТНЗ «Тернопільське ВПУ сфери послуг та туризму», диплом І ступеня
  5. Василишин Богдана, учениця 7 класу Тернопільської Української гімназії імені І.Франка, диплом ІІ ступеня
  6. Гач Катерина, учениця 6 класу Тернопільської Української гімназії імені І.Франка, диплом ІІ ступеня
  7. Лепявко Катерина, учениця 10 класу Тернопільської Української гімназії імені І.Франка, диплом ІІ ступеня
  8. Лукащук Василь, учень 11 класу Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов, диплом ІІ ступеня

УЧАСТЬ ГАПОН Л.О. У ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ТА МІЖНАРОДНИХ СЕМІНАРАХ, КОНФЕРЕНЦІЯХ 

  1. Школа тренерів освітніх програм освітньої платформи "Критичне мислення", сертифікат №VІІ-3004, 28-29 вересня – 12-14 жовтня 2019 року.
  2. Міжнародна наукова конференція, м. Львів, 24-25 жовтня 2019 року. Очна участь, виступ, сертифікат.

ПУБЛІКАЦІЇ  ГАПОН Л.О.

  1. Гапон Л.О. Інтелектуально-креативний аспект проектування науково-методичного середовища в сучасних закладах освіти // Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору інституційного рівня: світовий та вітчизняний вимір. Матеріали Міжнародної наукової конференції, м. Львів, 24-25 жовтня 2019 року. Львів, 2019. С.73-76.

 РЕЦЕНЗІЇ НА НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ ДОЦЕНТА ТНПУ ІМ. В.ГНАТЮКА Н.А.ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ

  1. «Робочий зошит з методики навчання грамоти»
  2. «Робочий зошит з методики навчання мовної теорії»
  3. «Робочий зошит з розвитку мовлення»
  4. «Робочий зошит з методики навчання літературного читання»

24 грудня 2019 року в ТКМЦНОІМ відбувся ІІ етапу ХIX Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації "Література". У конкурсі взяли участь 14 учнів і учениць із ТУГ, ТСШ№3,7,17, ТНВК ШКПЙС, ТЗОШ№13,16,19,20,26,27.Протокол можна завантажити тут.

20 грудня 2019 року в літературно-музичному арсеналі обговорили феномен Пантелеймона Куліша. Захід, присвячений  200-річчю від дня народження митця, відбувся в Українській гімназії імені Івана Франка. Учителька-методистка ТУГ Алла Дідух підготувала літературно-музичну композицію. Із доповіддю виступила дослідниця творчості Пантелеймона Куліша  - доцент кафедри теорії і методики викладання української та світової літератури Леся Петрівна Вашків. Статтю докторки педагогічних наук Ніни Голуб "ТВОРЧА СПАДЩИНА П. КУЛІША В КОНТЕКСТІ ШКІЛЬНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ" можна завантажити тут.

 

Сторінка 1 із 64