СІЧЕНЬ 2019 ОЛІМПІАДИ, КОНКУРСИ № Назва конкурсу Термін проведення Місце проведення Відповідальний 1. Всеукраїнська учнівська олімпіада. Базова навчальна дисципліна – українська мова й література: обласний етап. 31. 01. 2019 ТНПУ ім. В.Гнатюка Гапон Л.О. 2. XVІІІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!»: обласний етап. 10.01.2019 ТОКІППО Гапон Л.О. Вівчар А.Д. МЕТОДИЧНІ ЗАХОДИ № з/п Тема Форма роботи, учасники заходу Термін проведення Місце проведення Відповідальний 1. Інформаційні технології як засіб інтенсифікації навчального процесу Виїзний консалтинг Учасники - учителі української мови й літератури ТЗОШ№28 22.01.2019 14.30-15.30 ТЗОШ№28 Гапон Л.О. 2. Урок літератури – урок життя: читацькоцентричний підхід до вивчення…
ПЛАН-ОРГАНАЙЗЕР НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р. № Тема Форма Місце проведення Термін Учасники Відповідальний СЕРПЕНЬ   1. Становлення української державності очима мовознавця педагога, політичного діяча. Акмеоклуб Бібліотека №2 для дітей («Літературне Тернопілля») 23. 08. 2018 р. Поч о 14.00 Охочі вчителі Гапон Л.О. 2. Модерація інноваційної траєкторії вивчення УМЛ у 2018/2019 навчальному році Інформаційно-аналітична платформа   для голів ШМО вчителів УМЛ ТЗОШ№16 22.08.2018 р. Поч. о 10.00 Голови МО вчителів УМЛ Гапон Л.О. 3. Урочисте відзначення 162-ї річниці з Дня народження Івана Франка Урочиста церемонія Біля пам'ятника І.Франка 27.08.2018  Поч.  о 13.00 Охочі вчителі-словесники Гапон Л.О. ВЕРЕСЕНЬ  1. Міжнародний день…
Понеділок, 18 червня 2018 10:02

Звіт за ІІ семестр 2017-2018 н.р.

  З метою забезпечення педагогів інформаційно-методичними ресурсами щодо імплементації оновлених навчальних програм, реалізації завдань Держстандарту базової освіти в галузі вивчення рідної мови й літератури, осмислення концептуальних засад Нової української школи проведено низку методичних заходів: І. Методичні заходи для вчителів УМЛ Інтерактивна школа сучасного вчителя УМЛ 27 лютого 2018 року в Тернопільській ЗОШ№27 ім. В. Гурняка відбулося заняття в інтерактивній школі сучасного вчителя-словесника з теми «Есе на уроках української словесності». У роботі взяли участь 29 педагогів. Методист ТКМЦНОІМ Гапон Л.О. проаналізувала актуальні аспекти використання есе на уроках української мови і літератури. Про есе як засіб розвитку критичного мислення розповіла вчитель української мови і літератури…
  Сучасна школа потребує учителя, який має розробляти нові й оновлювати вже відомі технології навчання, а не вимагати, щоб учні підлаштовувалися під стиль його роботи. Ніла Волошина Сучасний педагог-словесник – не урокодавець, запрограмований освітньою парадигмою; це креативна особистість з виразними націоментальними рисами, майстер-дослідник. Ольга Куцевол Методична робота – це спеціально організована діяльність задля особистісної професійної самореалізації учителя-словесника як філолога, педагога, дослідника, вихователя, дискурсної особистості елітарного типу. Необхідність пошуку нових підходів до організації     методичної роботи з учителями-словесниками спричинена радикальними змінами в освіті, а саме: триплізацією освіти (за А. Сбруєвою триплізація освіти ґрунтується на триєдності категорій — глобалізації, локалізації та індивідуалізації навчального…
Сторінка 1 із 2