З метою реалізації актуальних освітніх вимог у практиці навчання української мови й літератури упродовж вересня 2019 - червня 2020 року проведено 24 очних і 5 дистанційних науково-методологічних заходів, у яких взяли участь 207 педагогів. 125 учителів узяли участь у роботі оргкомітетів та журі міських етапів мовно-літературних конкурсів та олімпіади з української мови й літератури. 83 філологи взяли участь у роботі підлокації "Українська мова й література" третього й четвертого T'mistechka.        За результатами роботи третього T'mistechkа сертифікати видано.         За результатами роботи четвертого  T'mistechkа сертифікати можна завантажити за покликанням http://gapon.te.ua/neperervna-i-dystantsiyna-osvita-pedahohiv/neperervna-osvita/fidbek/item/1430-pro-sertyfikaty-uchasnykiv-uchasnyts-pidlokatsiyi-uchyteli-ukrayinskoyi-movy-y-literatury-tmistechka4-19-travnya-2020-roku        Щоб  видрукувати…
Формування особистості нової доби на уроках словесності. Командні ігри як стимулятор колективної творчості. Скретчноутінг: робота з книгою, планування, нотування, проектування Розвиток емоційного інтелекту й soft skills на уроках словесності Сучасна літературна освіта. Тріада основних компетентностей. Сучасна мовна освіта. Мовні досягнення людини ХХІ століття. Інновації Держстандарту (проєкту Держстандарту): пошук¸ проблеми, рішення Мобільні технології вивчення мови. Мовно-комунікативний аспект вивчення мови. Творчі конкурси в системі неперервної освіти педагогів. Робота з медіатекстом на уроках УМЛ: інноваційні виклики. Шкільний аналіз літературного твору: від екстенсивного до інтенсивного вивчення. Особливості мовно-літературної освіти в епоху дижіталізації Е-оцінювання навчальних досягнень учнів у мовно-літературній галузі. Створення інноваційного методичного контенту в…
П'ятниця, 12 червня 2020 13:01

Звіт за ІІ семестр 2019-2020 н.р.

У ІІ семестрі 2019- 2020 навчального року робота з українськими словесниками була спрямована на забезпечення високого рівня методичної підготовки вчителів в умовах неперервної і дистанційної освіти З метою реалізації актуальних освітніх вимог у практиці навчання української мови й літератури упродовж січня-лютого 2020 року на високому рівні проведено 8 очних науково-методологічних заходів, у яких взяли участь 113 учителів, забезпечено курсову підготовку 1 групи у складі 24 осіб. Успішним стало введення онлайнового дискурсу педагогічного спілкування. У дистанційному режимі завершено курсову підготовку 4 груп (охоплено 116 осіб), проведено 5 вебінарів, у яких взяли участь 94 філологи. У ролі спікерів, тренерів й модераторів на очних науково-методологічний заходах для…
З метою утвердження державного статусу української мови, піднесення її престижу серед української молоді, виховання поваги до культури та традицій українського народу, управління освіти і науки Тернопільської міської ради, Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу впродовж 2019–2020 н.р. забезпечили проведення міських етапів міжнародних та всеукраїнських мовно-літературних конкурсів та міського етапу Всеукраїнської учнівської предметної олімпіади з української мови й літератури. 28 жовтня 2019 року в ТСШ№7 відбувся ІІ(міський) етап Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Адміністрація закладу забезпечила належні умови для проведення міського етапу конкурсу. Воргкомітеті працювали 15 педагогів із 13 закладів, у складі журі – 21 учитель…
СІЧЕНЬ 2020 РОКУ 1. Інтерактивна школа сучасного вчителя-словесника. Творчий наратив словесника. 29 січня 2020  Поч. о 14.30 ТСШ№3 Гапон Л.О., 25 48 90 2. Акмеоклуб вчителів УМЛ. Комунікативний ідеал учителя-словесника. 31.01.2020 Поч. о 14.30 ТСШ№5 Гапон Л.О.,25 48 90 3. ХІХ Усеукраїнський конкурс учнівської творчості. Обласний етап. 10.01.2020 Поч о 10.00   ТОКІППО Вівчар А.Д., Гапон Л.О., 25 48 90 4. Учнівська предметна олімпіада. Українська мова й література. Обласний етап. 27.01.2020 Поч о 9.00 ТНПУ   Гапон Л.О., 25 48 90 5. ЗПМ_28_2 Мовна комунікація в педагогічній діяльності 20.01.2020 Поч. о 14.30 ТКМЦНОІМ, каб.45 Гапон Л.О.,25 48 90 6. ЗПМ_28_2 Мовна комунікація…
Субота, 28 грудня 2019 12:35

Звіт за І семестр 2019-2020 н.р.

У І семестрі 2019–2020 навчального року для вчителів української словесності проведено низку методичних заходів.  З метою збагачення методичного інструментарію учителів-словесників проведено заняття інтерактивної школи сучасного вчителя УМЛ: 22.09.2019 в ТЗОШ№16 імені В.Левицького – з теми «Моделювання сучасного уроку словесності в інноваційному полі Нової української школи», 20.09.2019 у Львові – з теми «Дискурсна особистість сучасного вчителя-словесника»; 17.10.2019 в ТСШ№5 – з теми «Інноваційні підходи до вивчення лексикології в школі»; 18.12.2019 в ТНВК ШЕЛ №2 – з теми «Реалізація громадянської наскрізної лінії на уроках української словесності». З метою формування готовності педагогів до інноваційної творчої діяльності проведено заняття в бюро інновацій «Інсайт»: 27.09.2019 в ТЗОШ№16 імені В.Левицького –…
ВЕРЕСЕНЬ 2019 РОКУ Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі (32 год) 16 вересня 14.30-17.30 ТКМЦНОІМ Каб. №45 Гапон Л.О. 0678780646 Інтегроване виїзне заняття в ІШСВ теми «Дискурсна особистість сучасного вчителя-словесника» (усіх охочих узяти участь просимо зателефонувати Гапон Л.О.) 20 вересня Початок о 08.00 Львів Гапон Л.О. 0678780646 Актуальні проблеми методики викладання української літератури в Новій українській школі (32 год) 23 вересня 14.30-17.30 ТКМЦНОІМ Каб. №45 Зарихта О. Мовна комунікація в педагогічній діяльності (18 год) 25 вересня 14.30-17.30 ТКМЦНОІМ Актова зала Гапон Л.О. 0678780646 Заняття в бюро інновацій «Інсайт» з теми «Способи формування читацької компетентності школярів :…
  ЗМІСТ І. Аналіз науково-методичної діяльності з учителями-словесниками й учнівською молоддю у 2018-2019 н. р. та завдання на 2019-2020 н. р.   ІІ. Науково-методичне забезпечення реалізації державних, регіональних, міських освітніх програм. 2.1.Державні програми. 2.2.Регіональні програми. 2.3.Міські програми. ІІІ. Педагогічні заходи обласного, всеукраїнського, міжнародного рівнів. 3.1. З педагогічними працівниками. 3.2. З учнівською молоддю. ІV. Науково-методична діяльність. V. Міжнародна співпраця. VІ. Інформаційно-видавнича діяльність. 6.1. Видавнича діяльність. 6.3. Публікації в інтернет-мережі. І. Аналіз науково-методичної діяльності з учителями УМЛ й учнівською молоддю у 2018-2019 н. р. та завдання на 2019-2020 н. р. У 2018-2019 н.р. науково-методичну діяльність із українськими словесниками було спрямовано на: пошук шляхів досягнення очікуваних результатів Державного стандарту…
Сторінка 1 із 3