16 лютого 2019 року відбувся підсумковий етап ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у приміщенні Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка. Конкурс проводиться з метою сприяння утвердженню державного статусу української мови, піднесенню її престижу серед української молоді, виховання поваги до культури і традиції українського народу. Учасниками заключного етапу ХIX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика стали: Богач Антоніна Іванівна, учениця 4 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 імені Володимира Левицького, Лепявко Катерина Андріївна, учениця 9 класу Тернопільської Української гімназії імені  І.Франка, Морська Соломія Вікторівна, учениця 7 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 імені Володимира Левицького, Лукащук…
    13 лютого 2019 року працювало журі міського етапу V Всеукраїнського фестивалю-конкурсу учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвяченого Лесі Українці. У п’яти номінаціях конкурсу взяли участь 89 учнів із 22 закладів освіти міста Тернополя.
Вівторок, 12 лютого 2019 14:12

ОГОЛОШЕННЯ

16 лютого 2019 року в Українській гімназії імені Івана Франка відбудеться підсумковий етап XІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Засідання оргкомітету конкурсу, до складу якого входять профільні методисти, адміністрація та вчителі-словесники Українській гімназії імені Івана Франка, почнеться о 8.30.  Реєстрація учасників – з 8.50 у фойє гімназії.  Кожен учень-учасник повинен мати з собою довідку з місця навчання. Список учасників підсумкового етапу ХIX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Богач Антоніна Іванівна, учениця 4 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 імені Володимира Левицького Кусяк Христина Андріївна, учениця 3 класу Тернопільської спеціалізованої школи №29 з поглибленим вивченням іноземних…
11 лютого 2019 року в ТСШ№5 учителі-словесники міста зібрались у бюро інновацій "Інсайт". Про представлення власного педагогічного професійного поступу вчителів-словесників у системі реформованої освіти розповіла методист ТКМЦНОІМ Леся Гапон. Методичний доробок репрезентували:  Дідух Алла,учитель української мови й літератури Української гімназії імені Івана Франка (тема "Технологія критичного мислення як засіб формування креативності учнів"); Скурська Галина, учитель української мови й літератури ТЗОШ№8 (тема "Використання елементів медіа-технологій та ІКТ з метою формування ключових компетентностей, активізації навчально-творчої діяльності учнів); Снітовська Галина, учитель української мови й літератури ТЗОШ№14 (тема "Форми і види мовленнєвої діяльності учнів як засіб формування комунікативної компетентності").      
  1. ЗАГАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ Благодійний фонд " Я Майбутнє України", місією якого є підтримка, захист та розвиток дітей в Україні, з 10 лютого до 10 травня 2019 року оголошує ІІ Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Я – майбутнє України» для учнів загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, вихованців ліцеїв, технікумів, училищ, коледжів України (до 18 років). Метою конкурсу є популяризація читання, реалізація дитячої літературної творчості, заохочення дітей до створення перших якісних літературних робіт та спонукання їх до реальних кроків у літературному майбутньому своєї країни. Даний конкурс організовується в межах існуючих просвітницьких програм Благодійного фонду та є складовою ІІ Міжнародного дитячого фестивалю "LiteratureFuture". Переможці…
Субота, 09 лютого 2019 07:26

ОГОЛОШЕННЯ

ОГОЛОШЕННЯ: 11 лютого в ТСШ№5 відбудеться методичний захід для вчителів української мови й літератури (1 представник від закладу). Журі міського етапу V Всеукраїнського фестивалю-конкурсу учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвяченого Лесі Українці працюватиме 13 лютого. Тож роботи на конкурс можна подавати до 10.00 13 лютого в каб. 41 (Шевченка, 1).
8 лютого 2019 року в актовій залі ТКМЦНОІМ відбулося відкриття інтегрованої кафедри  «Lingua». Учителі української та вчителі іноземної мови разом вивчали тему  "Особливості навчання мови з використанням хмарних технологій". Про точки дотику в роботі філологів  мультимодальну грамотність  розповіла  Гапон Л.О., методист ТКМЦНОІМ. Технології WordArt, Jigsaw, Puzzle, Padlet, Tricider, StoryJumper, WheelDecide, MeetingWords, Jeopardy, Kahoot, eTwinning, Mentimeter розкрила ТурчинО.М.,методист ТКМЦНОІМ. Учителі працювали практично, використовуючи власні гаджети: складали хмари слів, брали участь у тестуванні, пробували створювати мультимодальні тексти.
Четвер, 07 лютого 2019 01:02

Вітаємо!

5 лютого науково-методична рада ТКМЦНОІМ схвалила досвід А.Дідух(ТУГ), Г.Скурської (ТЗО№8), Г.Бараннікової(ТЗОШ№8),Г.Снітовської (ТЗОШ№14), Р.Базунової(ТЗОШ№16).
Сторінка 2 із 13