K2 Content

Презентація досвіду за теорією С.Подзмазіна І. Етап орієнтації. На цьому етапі 1) стараюся позитивно налаштувати учнів на роботу; 2) наголошую на важливості даного питання в цілому курсі; 3) пов’язую з практикою, де це можна застосувати. Тема уроку. В. Стефаник. Новела «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. ТЛ.: експресіонізм. Мета уроку. Ознайомити учнів з трагедією переселення галицьких селян; розкрити ідейно-художній зміст новели; пояснити символічну назву твору; прищеплювати любов до рідного краю; виховувати свідомого, активного діяча своєї держави. Хід уроку І. Організаційна частина. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Звучить пісня Б. Лепкого «Чуєш, брате мій». Робота…
Текстоцентричний підхід до вивчення української мови та літератури як основа формування комунікативної компетентності учнів         У складному і тривалому процесі модернізації освіти, який спостерігаємо в останнє десятиліття, шкільна словесність має для вирішення особливо складні завдання. Часто вони вимагають поєднання різнополярних начал, сув'язь яких є умовою забезпечення відповідного умовам і вимогам сучасності рівня підготовки нової людини - члена міжнародної спільноти і громадянина України.          У методиці словесності впевнено зайняли свою позицію терміни "інновації" та "технології", замінивши традиційні: "пошук нового" та "методи і прийоми". Незмінною для вчителя залишається вічність слова і важкий процес донесення його сутності, щоб слово стало своїм, перейшло зі…
Тернопільська спеціалізована школа I-IIIступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області Опис досвіду роботи на тему: «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури для розвитку креативних здібностей учнів» Підготувала вчитель української мови та літератури Гандзій Н.Б. Тернопіль - 2017 На сучасному етапі розвитку нашої держави постала проблема відродження й перебудови національної системи освіти «як найбільш важливої ланки у вихованні свідомих громадян Української держави» (Державна національна програма «Освіта»). Тому особливої актуальності набувають проблеми формування творчої особистості, виховання молодої людини як громадянина на основі оволодіння гуманістичними цінностями, нормами демократичної культури. Головна мета – дати виявитися…
Тема досвіду: Розвиток критичного мислення як необхідної складової формування особистості учнів на уроках української мови  та літератури шляхом використання інтерактивних технологій. Вступ Сучасне життя потребує активної творчої особистості, сформувати яку можна лише впровадженням у педагогічну практику сучасних методів навчання й виховання учнів. Завдання вчителя полягає в тому, щоб молода людина під час роботи на уроці й у позаурочний час усвідомила реалії, які її оточують, і вміла знаходити шляхи розв’язання проблем. Такий підхід співзвучний концепції особистісно зорієнтованого навчання та виховання й нерозривно пов’язаний із застосуванням інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури.          Мета вивчення мови й літератури, за Державним стандартом…
Дорогих та високоповажних гостей вітала спільнота ТНВК "Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого" 7 вересня у себе в закладі. А слова вірша, який читала учениця Оленка Бартіш "... вітаємо гостей у Йосифа Сліпого на господі" були надзвичайно доречними до цих вітань. Відбулася презентація книги Володимира Чистуха "Завалівське коріння Блаженішого Любомира Гузара". Також своєю присутністю нас порадувала п. Марія - племінниця і похресниця покійного Л. Гузара, яка приїхала з Канади, щоб поділитися розповідями про життя Блаженішого та показати фотографії з сімейного альбому і архівних джерел. Учні школи-колегіуму також презентували зв'язок між діяльністю Л. Гузара та Й. Сліпого. І не лише тому, що заклад…
Канікули – пора не лише для відпочинку…      30 березня-01 квітня 2017 р. у м. Києві проходив ІІ етап ювілейного Х Міжнародного конкурсу з українознавства для учнів 8-11 класів загальноосвітніх шкіл.      Метою Конкурсу є залучення учнівської молоді до наукових досліджень феноменів України та українства в сучасних соціокультурних процесах.      Основна тематика творчих робіт учасників цьогорічного Конкурсу була присвячена 25-річчю незалежності України та 100-річчю подій Української революції 1917-1921 років.      Конкурс проводився у два етапи. На першому етапі учням потрібно було написати науково-дослідну роботу. Учні Тернопільської класичної гімназії Проник Христина та Хавро Максим (9 клас) вийшли у другий етап Конкурсу.…
Вівторок, 28 березня 2017 12:59

Шевченківський тиждень у ТСШ№3

З 06 по 16 березня 2017 року в Тернопільській cпеціалізованій школі №3 з поглибленим вивченням іноземних мов відбулися ряд заходів, присвячених 203-річниці з дня народження Тараса Шевченка. Цікаву інформацію про історію  написання творів можна було почерпнути з учнівських проектів «Гортаючи сторінки Кобзаря», які були розміщені у залах школи на усіх поверхах. 06 березня в усіх класах відбувся єдиний урок-конкурс виразного читання творів Т.Шевченка «Уклін тобі, Великий наш Кобзарю!», який провели   учителі української мови та літератури. 07 березня в рекреаційному залі  школи проведено  конкурс візуалізацій «Живи в мені ти, співе святий Тараса!» 09 березня, в день народження великого Кобзаря учні 5-8 класів…
Сторінка 16 із 28