K2 Content

Субота, 11 червня 2016 05:52

Технічний ліцей

Колісник Ірина Володимирівна Володіє сучасною методикою викладання української мови та літератури. Неодноразово була членом журі ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародного конкурсу з української мови ім.П.Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської мови імені Т.Г.Шевченка, екзаменатором ЗНО.Керівник творчих робіт ліцеїстів І курсу. Кунцьо Надія Степанівна Голова методоб`єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури. Неодноразово була членом журі ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародного конкурсу з української мови ім.П.Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської мови імені Т.Г.Шевченка, екзаменатором ЗНО.Керівник творчих робіт ліцеїстів І курсу.
«Старший вчитель» БудаОлександра Василівн Використання народознавчого матеріалу сприяє вихованню особистості, розвитку пізнавальної активності учнів «Старший вчитель» БуднікЛюдмила Богданівна Працюю з 1990 року. За час роботи випустила більше десяти медалістів. Один з них – Коцюба Олег – аспірант та викладач Гарвардського університету в галузі літературознавства - Жаровська Ніна Вікотрівна Застосовую елементи проектної технології, модульного навчання, групові методи роботи, мультимедійні форми, диференційований підхід «Старший вчитель» Лобас Надія Петрівна Впроваджую у роботу елементи особистісно орієнтованого та диференційованого навчання, формую ключові компетентності. Вчитель-методист Марусин Галина Іванівна Працюю над формування творчої , успішної, інтелектуально розвиненої особистості, вихованням людини з громадянською позицією, здатної до толерантного спілкування, конкретного вибору свого місця в житті.…
  Категорія ПІП вчителя Методична проблема Учитель-методист Шендеровська Люба Василівна Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості Старший вчитель Гандзій Наталя Богданівна Формування компетентісного орієнтованої особистості на уроках  української мови та літератури Старший вчитель, «вчитель- методист» Канак Валентина Миколаївна Творча компетентність як необхідний складник формування особистості Старший вчитель, «вчитель-методист» Сагайдак Вероніка Зіновіївна Упровадження креативних методів навчання на уроках української мови та літератури старший вчитель Чуба Марія Павлівна Креативні методики навчання на уроках української мови та літератури Старший вчитель Мужилівська Ольга Іванівна Формування інноваційної особистості учня шляхом розвитку креативної компетентності на уроках української мови та літератури». Старший вчитель, «вчитель-методист» Гунтик Ольга Василівна Виховання…
До складу ФО  входить четверо учителів української мови та літератури, двоє учителів української мови та літератури і зарубіжної  літератури, троє учителів російської мови і літератури.Учителі української мови і літератури:Кулянда О.С., Сватенко В.В. – учителі-спеціалісти вищої категорії, учителі-методисти;Якубишина Г.Б. – учитель-спеціаліст вищої категорії, старший учитель;                                                                                                                Семенець Г.В. -  учитель-спеціаліст вищої категорії;Дворецька Н.І., – учитель-спеціаліст І категорії; Климко О.О. – учитель-спеціаліст ІІ категорії.Кулянда О.С. Стаж роботи –27 років, заступник директора з навчальної роботи, переможець конкурсу «Учитель року»-2008. На уроках працює над методичною проблемою «Використання дослідницьких та проектних технологій на уроках української мови та літератури в основі системного підходу до формування компетентнісно зорієнтованої особистості».Сватенко В.В.…
Гуцул Зоряна Богданівна Враховуючи вимоги чинних програм, Гуцул Зоряна Богданівна на своїх уроках органічно поєднує культурологічну, комунікативну, лінгвістичну та діяльні сну змістові лінії. При цьому значну увагу приділяє розвитку логічного, абстрактного, образного мислення, використовує такі прийоми і методи, як порівняння, узагальнення, моделювання, ігрові елементи та інші. Впроваджує найбільш ефективні технології (наприклад, текстоцентричні) й методи спілкування учнів різних вікових категорій із художнім словом, при яких воно було б центром їх уваги, засобом формування любові до краси і добра, націоцентричних і націє творчих ідеалів, викликало б прагнення діє творчості, активної життєвої і суспільної позиції, давало б можливість формуваннядля цього відповідних навичок. Жук Тетяна Григорівна…
П'ятниця, 10 червня 2016 14:49

Тернопільський НВК "Школа-ліцей №6"

Флешар Олександра Богданівна Педагогічне кредо: «Слово, що йде від серця, проникає в серце». Якщо любити, то…всім серцем Якщо йти, то…красиво Якщо плакати, то…від щастя Якщо жити, то …яскраво Якщо відчувати, то …щиро Якщо погляд, то …улюблених дитячих оченят Якщо вірити, то…в БОГА Адреса блогу: lesafleshar.blogspot.com Кольба Валентина Олексіївна Кольба Валентина Олексіївна використовує на уроках української мови та літератури різноманітні методи та прийоми, спрямовані на формування критичного та творчого мислення , як засіб самореалізації кожного учня.На уроках словесності активно застосовує проектні й інтерактивні технології, ігрові елементи, пошуково-дослідницьку роботу, завдання творчого характеру.Учитель сприяє розвитку особистості  школярів, їх здібностей, часто залучає вихованців до…
Кузнець Оксана Василівна Творчий підхід до уроків. Формування морально-етичних та естетичних цінностей. Інтерактивні технології. Реалізація мовленнєвої змістової єдності на уроках мови. Україна,  рідна мова, родина – найсвятіше. Гармонійний зв’язок з часом. Пошпур Марія Михайлівна Враховую модель, де уроки учитель лише керує, а творять урок самі учні. Застосовуючи на своїх уроках елементи мислити, співпрацювати, приймати рішення, співпрацювати, приймати рішення, спілкуватися з іншими. Але використання інтерактивних технологій не є самоціллю,а лише засобом, який сприяє співробітництву на уроці. Готуючись до кожного уроку, дотримуюсь слів А.Макаренка « Діти-це живе життя і життя прекрасне. І ставитися до них треба, як до товаришів і громадян, поважати…
Тюріна Галина Василівна Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання методичних проблем, пробудження в учнів інтересу до вивчення мови, розвиток у них мовного чуття –  моя робоча програма вчителя. Люблю  експериментувати, постійно в пошуках нових ефективних методів, форм роботи з дітьми та батьками. Особливу увагу приділяю проблемному навчанню, формуванню національної свідомості та самосвідомості учнів. Огороднік  Руслана Володимирівна На уроках української мови та літератури розробляю шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу за допомогою інтерактивних технологій. підвищую зацікавленість учнів до вивчення  української мови та літератури,формую у них прагнення до навчання протягом усього життя. Скурська  Галина Михайлівна Основне моє завдання як сучасного вчителя – залучити…
Сторінка 20 із 24