Підкатегорії
П'ятниця, 10 червня 2016 22:00
Особистісно орієнтована технологія та метод джигсоу як засіб формування продуктивного навчання на уроках словесності. Опис досвіду роботи учителя ТЗОШ№16 Балящук М.М.
Опис досвіду роботи вчителя української мови і літератури Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 імені Володимира Левицького Балящук Марії Михайлівни Актуальність і перспективність досвіду Метою школи XXI ст. є формування індивіда, здатного вийти за межі отриманих знань, відкритого до інновацій, саморозвитку та безперервної освіти протягом усього життя. Сучасні освітні парадигми розвивального, креативного навчання ставлять на перший план не передачу учням готового соціального досвіду, а підготовку їх до самостійного здобування знань та творчої праці в будь-якій сфері людської діяльності. Неабияку роль у цих процесах відіграє профілізація навчальних закладів, адже, свідомо окресливши сферу майбутньої діяльності, учень працює не «на оцінку», а задля ґрунтовного,…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Четвер, 02 червня 2016 00:23
Акмеологічні технології на уроках словесності як засіб формування ключових життєвих компетентностей учнів. Опис досвіду роботи вчителя ТЗОШ№16 Петрокушин Р.В.
Відеорезюме Акмеологічні технології на уроках словесності як засіб формування ключових життєвих компетентностей учнів Опис досвіду роботи Петрокушин Руслани Володимирівни, вчителя української мови і літератури Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 ім.В.Левицького Базова модель досвіду Актуальність і перспективність досвіду Забезпечує підвищення ефективності навчання. Сприяє формуванню в учнів ключових компетентностей. Робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури. Дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти. Допомагає створювати атмосферу напружених розумових і креативних зусиль, які захоплюють усі сфери психологічної діяльності учнів. Сприяє позитивній мотивації школярів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні. Мета досвіду Створення оптимальних умов для розвитку…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Субота, 11 червня 2016 17:54
Тернопільський класичний ліцей
Загазей Оксана Михайлівна Серед форм і методів навчання надаю перевагу таким, які формують в учня основи критичного мислення, формування самостійних суджень. Серед таких методів провідне місце займають інформаційні технології. На уроках словесності постійно пропоную учням завдання-дослідження, проблемні питання, творчі завдання. Гринчук Ольга Болеславівна Мій досвід базується на науково-методичному фундаменті, містить передові педагогічні ідеї, власні знахідки та напрацювання. Підвищуючи свій професіоналізм, орієнтуюся в широкому спектрі інноваційних проектів, ідей, використовую найефективніші освітні напрями, впроваджую новітні педагогічні технології, які гарантують реалізацію творчих здібностей, зв’язного мовлення, розвивають мислення учнів та пізнавальні інтереси школярів. Проводжу відкриті уроки та виховні заходи, методичні семінари для вчителів школи,…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 14:54
Тернопільський НВК "Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого"
Гуцал Марія Богданівна Постійно займається пошуковою та інноваційною діяльністю, цікавиться науково-методичними новинками в навчально – виховному процесі. На уроках використовує інтерактивні форми та методи роботи, впроваджує передовий педагогічний досвід, що дає змогу значно підвищити ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів. Таке навчання сприяє створенню умов для активної участі дітей у навчанні, стимулюванню міркувань, застосуванню засвоєних знань у розв’язанні життєвих завдань.На уроках велику увагу приділяє розвитку творчих і розумових здібностей школярів. В роботі з дітьми враховує вікові та психологічні особливості учнів; уміє актуалізувати попередній досвід шляхом проведення підготовчих вправ, попередніх дослідницьких завдань; повідомляє дітям яскраві, незвичайні відомості, факти, заохочує до…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 08:51
Тернопільський НВК "Школа-правовий ліцей №2"
Буднік Людмила Богданівна Працюю з 1990 року. За час роботи випустила більше десяти медалістів. Один з них – Коцюба Олег – викладач Гарвардського університету в галузі літературознавства Жаровська Ніна Вікотрівна Застосовую елементи проектної технології, модульного навчання, групові методи роботи, мультимедійні форми, диференційований підхід Лобас Надія Петрівна Впроваджую у роботу елементи особистісно орієнтованого та диференційованого навчання, формую ключові компетентності. Марусин Галина Іванівна Працюю над формування творчої , успішної, інтелектуально розвиненої особистості, вихованням людини з громадянською позицією, здатної до толерантного спілкування, конкретного вибору свого місця в житті. Використовую активні форми роботи: робота в групах, дебати, диспути; застосовую сучасні інформаційно-комунікаційні технології Мацієвська Оксана Василівна Моє основне кредо – гуманність – це…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 08:50
Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов
Категорія ПІП вчителя Методична проблема "вчитель-методист" Петрокушин Руслана Володимирівна Акмеотехнології на уроках української мови й літератури "вчитель-методист" Гандзій Наталя Богданівна Формування компетентісного орієнтованої особистості на уроках української мови та літератури «вчитель- методист» Канак Валентина Миколаївна Творча компетентність як необхідний складник формування особистості «вчитель-методист» Сагайдак Вероніка Зіновіївна Упровадження креативних методів навчання на уроках української мови та літератури "старший вчитель" Мужилівська Ольга Іванівна Формування інноваційної особистості учня шляхом розвитку креативної компетентності на уроках української мови та літератури». «вчитель-методист» Гунтик Ольга Василівна Виховання естетичних смаків учнів на уроках української мови та літератури на основі використання креативних методів навчання.
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 17:50
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4
До складу ФО входить четверо учителів української мови та літератури, двоє учителів української мови та літератури і зарубіжної літератури, троє учителів російської мови і літератури.Учителі української мови і літератури:Кулянда О.С., Сватенко В.В. – учителі-спеціалісти вищої категорії, учителі-методисти;Якубишина Г.Б. – учитель-спеціаліст вищої категорії, старший учитель; Семенець Г.В. - учитель-спеціаліст вищої категорії;Дворецька Н.І., – учитель-спеціаліст І категорії; Климко О.О. – учитель-спеціаліст ІІ категорії.Кулянда О.С. Стаж роботи –27 років, заступник директора з навчальної роботи, переможець конкурсу «Учитель року»-2008. На уроках працює над методичною проблемою «Використання дослідницьких та проектних технологій на уроках української мови та літератури в основі системного підходу до формування компетентнісно зорієнтованої особистості».Сватенко В.В.…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 14:49
Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5 з погибленим вивченням іноземних мов
Гуцул Зоряна Богданівна Враховуючи вимоги чинних програм, Гуцул Зоряна Богданівна на своїх уроках органічно поєднує культурологічну, комунікативну, лінгвістичну та діяльні сну змістові лінії. При цьому значну увагу приділяє розвитку логічного, абстрактного, образного мислення, використовує такі прийоми і методи, як порівняння, узагальнення, моделювання, ігрові елементи та інші. Впроваджує найбільш ефективні технології (наприклад, текстоцентричні) й методи спілкування учнів різних вікових категорій із художнім словом, при яких воно було б центром їх уваги, засобом формування любові до краси і добра, націоцентричних і націє творчих ідеалів, викликало б прагнення діє творчості, активної життєвої і суспільної позиції, давало б можливість формуваннядля цього відповідних навичок. Жук Тетяна Григорівна…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
Детальніше ...
П'ятниця, 10 червня 2016 14:49
Тернопільський НВК "Школа-ліцей №6"
Флешар Олександра Богданівна Педагогічне кредо: «Слово, що йде від серця, проникає в серце». Якщо любити, то…всім серцем Якщо йти, то…красиво Якщо плакати, то…від щастя Якщо жити, то …яскраво Якщо відчувати, то …щиро Якщо погляд, то …улюблених дитячих оченят Якщо вірити, то…в БОГА Адреса блогу: lesafleshar.blogspot.com Кольба Валентина Олексіївна Кольба Валентина Олексіївна використовує на уроках української мови та літератури різноманітні методи та прийоми, спрямовані на формування критичного та творчого мислення , як засіб самореалізації кожного учня.На уроках словесності активно застосовує проектні й інтерактивні технології, ігрові елементи, пошуково-дослідницьку роботу, завдання творчого характеру.Учитель сприяє розвитку особистості школярів, їх здібностей, часто залучає вихованців до…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 14:48
Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов
Пошпур Марія Михайлівна Враховую модель, де уроки учитель лише керує, а творять урок самі учні. Застосовуючи на своїх уроках елементи мислити, співпрацювати, приймати рішення, співпрацювати, приймати рішення, спілкуватися з іншими. Але використання інтерактивних технологій не є самоціллю,а лише засобом, який сприяє співробітництву на уроці. Готуючись до кожного уроку, дотримуюсь слів А.Макаренка « Діти-це живе життя і життя прекрасне. І ставитися до них треба, як до товаришів і громадян, поважати їхнє право на навчання,радість і обов’язок відповідальності Луканюк Марія Степанівна На уроках використовую мультимедійну презентацію. Великого значення надаю розвитку наукового , творчого, образного мислення школярів. Поставленої мети навчальної діяльності я досягаю…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 17:47
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8
Тюріна Галина Василівна Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання методичних проблем, пробудження в учнів інтересу до вивчення мови, розвиток у них мовного чуття – моя робоча програма вчителя. Люблю експериментувати, постійно в пошуках нових ефективних методів, форм роботи з дітьми та батьками. Особливу увагу приділяю проблемному навчанню, формуванню національної свідомості та самосвідомості учнів. Огороднік Руслана Володимирівна На уроках української мови та літератури розробляю шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу за допомогою інтерактивних технологій. підвищую зацікавленість учнів до вивчення української мови та літератури,формую у них прагнення до навчання протягом усього життя. Скурська Галина Михайлівна Основне моє завдання як сучасного вчителя – залучити учнів…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!
П'ятниця, 10 червня 2016 17:47
Тернопільський НВК "Школа-економічний ліцей №9"
Глотова Катерина Петрівна З огляду насучасні події в Україні намагаюся особливу увагу приділяти формуванню громадянської свідомості учнів на уроках української мови та літератури. При цьому застосовую по можливості елементи технології критичного мислення. Прагну навчити учнів самостійно мислити, мати свою стійку громадянську позицію, бути не спостерігачами, а активними учасниками суспільного життя Кобернюк Ганна Іллівна Формувати мотивацію учнів до навчання та позитивне ставлення до предмета. Систематизувати знання учнів, формувати вміння і навики щодо сучасних інноваційних технологій навчання. Узагальнювати та популяризувати власні напрацювання старшокласників Лучко Олександра Володимирівна Домагаюсь, аби учень був не пасивним спостерігачем, а активним учасником у навчально-виховному процесі. Урок підпорядковується не…
Опубліковано в
Знайомтесь, наша кафедра!