Підкатегорії
П'ятниця, 01 квітня 2016 23:54
Стратегія національного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №580/2015 Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки З метою виховання громадянина-патріота України, утвердження любові до Батьківщини, духовності, моральності, шанобливого ставлення до національних надбань Українського народу, наслідування найкращих прикладів мужності та звитяги борців за свободу та незалежність України як з історичного минулого, так і захисників, які сьогодні відстоюють суверенітет та територіальну цілісність держави у боротьбі із зовнішньою агресією, а також визначення ефективних механізмів системної взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства у питаннях національно-патріотичного вихованняпостановляю: 1. Затвердити Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки…
Опубліковано в
Матеріали МОНУ
П'ятниця, 01 квітня 2016 23:23
Наказ МОНУ №601 Положення про кабінет
Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів Наказ МОН №601 від 20.07.04 рок МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ №601 від 20 липня 2004 року Про затвердження Положення про навчальні кабінетизагальноосвітніх навчальних закладів Відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту", з метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу і оснащення навчального середовища загальноосвітніх навчальних закладів, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (додається). 2. Міністру освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести наказ до відома керівників місцевих органів управління освітою та керівників…
Опубліковано в
шкільна документація
П'ятниця, 01 квітня 2016 16:52
Концепція національно-патріотичного виховання
ДОДАТОК до наказу Міністерства освіти і науки України від 16. 06. 2015 р. № 641 КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІВСТУП Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх сусідів, подальшого світового порядку на планеті. В сучасних важких і болісних ситуаціях викликів та загроз і водночас великих перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній сфері пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи,…
Опубліковано в
Матеріали МОНУ
Четвер, 31 березня 2016 04:55
Лист МОНУ №2/2-14-420. Робота з філологічно обдарованими дітьми
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ (РІДНОЇ) МОВИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Додаток до листа департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України №2/2-14-420 від 28.02.2007 року Наше суспільство, роблячи крок від постіндустріальної цивілізації до цивілізації інформаційних технологій, усе гостріше відчуває потребу в людях, які матимуть фундаментальні знання в різних галузях життєдіяльності й умітимуть адаптувати їх до постійно змінюваних умов своєї життєдіяльності, будуть активно розбудовувати суспільну інфраструктуру з використанням найсучасніших технологій. Підготувати нову генерацію національної інтелектуальної еліти відповідно до змінених суспільних умов, зрозуміло, має саме школа. Cаме від якості, обсягів…
Опубліковано в
шкільна документація
Четвер, 31 березня 2016 10:52
Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5-11 класах
Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5-11 класах ( Лист МОН України №1/9-301 від 28.04.2006 р.) Зміни в підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти зумовили перегляд вимог до виконання письмових робіт та перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури. Види письмових робіт. 1.1. Основними видами класних і домашніх письмових робіт учнів з української мови є: класні й домашні вправи (кількість домашніх вправ – одна або дві (на розсуд учителя), але не більше двох; якщо ж уроки спарені, то для…
Опубліковано в
оцінювання
Середа, 30 березня 2016 19:42
Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах (Із додатку до листа Міністерства освіти і науки України від 29.12.2006р. №1/9-795) Досвід проведення незалежного зовнішнього оцінювання переконливо засвідчує, що протягом навчального року вчителям-словесникам слід постійно готувати учнів до такої особливої форми контролю, як тестування. Учителеві словеснику доцільно використовувати різноманітні тестові завдання під час проведення поточного й тематичного оцінювання, широко практикувати тестування не тільки як контрольну форму перевірки знань, умінь і навичок школярів, але і як продуктивний навчальний прийом, відпрацьовувати у школярів навички виконання тестових завдань різної форми й різного ступеня складності. Іноді помилково всі завдання, що…
Опубліковано в
оцінювання
Середа, 30 березня 2016 19:38
Оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти Додаток 2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 Вступ Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та наказу МОНмолодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованого у Міністерстві юстиції від 11.05. 2011 року №…
Опубліковано в
оцінювання
Середа, 30 березня 2016 22:24
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин, з української та світової літератури і літератур національних меншин
Додаток 2 до наказу МОНУ №996 Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин Оцінювання результатів навчання української мови та мов національних меншин здійснюється на основі функціонального підходу до шкільної мовної освіти, яка має забезпечувати вміння учнів ефективно користуватися мовою як засобом пізнання, комунікації, високу мовну культуру особистості, сприяти формуванню її громадянської позиції та національної самосвідомості. Функціональний підхід передбачає таке співвідношення мовної теорії й мовленнєвої практики, за якого пріоритетним є розвиток навичок мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма. Робота над мовною теорією, формуванням знань про мову підпорядковується інтересам розвитку мовлення учня. В оцінюванні результатів навчання мови…
Опубліковано в
оцінювання
Детальніше ...
Четвер, 31 березня 2016 04:18
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА МОВ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН,З УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУР І ЛІТЕРАТУР НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Наказ МОНУ від 05.05.2008 № 371 Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА МОВ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ Оцінювання результатів навчання української мови та мов національних меншин здійснюється на основі функціонального підходу до шкільної мовної освіти, яка має забезпечувати вміння учнів ефективно користуватись мовою як засобом пізнання, комунікації, високу мовну культуру особистості, сприяти формуванню її громадянської позиції та національної самосвідомості. Функціональний підхід передбачає таке співвідношення мовної теорії й мовленнєвої практики, за якого пріоритетним є розвиток навичок мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма. Робота над мовною теорією, формуванням…
Опубліковано в
оцінювання
Середа, 30 березня 2016 09:43
Знаменні дати 2016 року
СІЧЕНЬ 01.01. - Новий рік - 120 років від дня народження Василя Касіяна (1896-1976), українського художника – графіка. 02.01. - 90 років від дня народження Віри Вовк (Селянської) (1926), української поетеси, перекладача і літературознавця. 04.01. - 200 років від дня народження Осипа Шухевича (1816-1970), українського письменника. 07.01. - Різдво Христове - 115 років від дня народження В.Г. Чумака (1901-1919), українського поета, громадського діяча. 12.01. . - День українського політв’язня. 22.01. - День Соборності України. 27.01. - 125 років від дня народження П.Г. Тичини (1891-1967), українського поета, державного та громадського діяча. - 105 років від дня народження…
Опубліковано в
Календар філолога
Неділя, 27 березня 2016 05:39
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної загальної середньої освіти Загальна частина Цей Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (далі — Державний стандарт) спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів II і III ступеня (далі — загальноосвітні заклади) і визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи. У цьому Державному стандарті поняття вживаються у такому…
Опубліковано в
Матеріали МОНУ
Понеділок, 28 березня 2016 01:10
МЕТОДИЧНА РОБОТА В ШКОЛІ
МЕТОДИЧНА РОБОТА В ШКОЛІ Значення методичної роботи для підвищення рівня професійної підготовки вчителя Основні форми методичної роботи в школі Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників Значення методичної роботи для підвищення рівня професійної підготовки вчителя Методична робота в школі — спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога. Методична робота спонукає вчителя до роботи над підвищенням свого фахового рівня, сприяє збагаченню педагогічного колективу педагогічними знахідками, допомагає молодим учителям переймати майстерність у більш досвідчених колег. Її функції полягають у визначені системи заходів, спрямованих на досягнення найкращих результатів (планування); у діяльності з удосконалення структури і змісту…
Опубліковано в
Науково-методичні публікації ОІППО