27 лютого 2023 року в майстерні  інноваційного уроку обговорили  підходи, прийоми, знахідки інноваційного уроку української мови.  СПІКЕРКИ: Леся Гапон, кандидат філологічних наук, консультант ТКМЦНОІМ, доцент кафедри української мови та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка  Руслана Яшкін, учитель української мови й літератури Тернопільського ліцею №21 - спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети. Корисні покликання https://nus.org.ua/articles/yak-navchyty-uchniv-chytaty-samostijno-i-pratsyuvaty-z-riznymy-tekstamy-golove-z-litnoyi-akademiyi-bombezno/ https://nus.org.ua/view/proektne-navchannya-korotko-pro-golovne/ https://www.tiktok.com/@shymanovski?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
21.12.2022 на платформі  "Зум" для вчителів української мови проведено заняття в майстерні інноваційного уроку. Обговорювали підходи, прийоми, знахідки інноваційного уроку української літератури. Про проєктування сучасного уроку української літератури, типологію і структуру уроків словесності доповіла Леся Гапон, кандидат філологічних  наук, консультант ТКМЦНОІМ. Моделі інноваційних уроків словесності продемонструвала  Ольга Зарихта, учитель-методист, учитель української мови й літератури Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка. Матеріали - у вкладенні.
22- 23 лютого 2022 року для вчителів української мови й літератури Тернопільської області проведено вебінари з теми:«Навчально-методичний супровід вчителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти: особливості впровадження в Новій українській школі (5 клас)», де було презентовано підручник НУШ «Українська мова. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти» (авторки; Гапон Л. О., Грабовської О. М., Петришиної О. І., Підручняк О. П.). Кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри української мови та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Петришина О.І. у своєму виступі наголосила на перевагах підручника, а саме:   відповідність модельній програмі та календарно-тематичному плануванню;  чітке й логічне…
7 грудня на базі ТСШ 3 відбулась студія академічної доброчесності для вчителів української мови та літератури м Тернополя. Інтерактивну лекцію "Академічна доброчесність як фактор успіху" прочитала доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і менеджменту ТНПУ ім.В.Гнатюка Оксана Степанівна Боднар. Дискусійне коло з актуальних питань упровадження академічної доброчесності провела Гапон Л.О.
Літературне краєзнавство – це важливе знаряддя патріотичного, морально-етичного виховання, дійовий засіб поглиблення знань з літератури і розвитку пізнавальних інтересів школярів та молоді. Вивчення літератури рідного краю наближує творчість письменника до школяра. Митець втрачає свою хрестоматійну іконічність, перетворюючись на краянина.Робота з матеріалами музею, бібліографічний пошук, літературні подорожі рідним краєм, зустрічі з письменниками-сучасниками, зіставлення літературних образів зі звичайною реальністю роблять уроки цього типу незвичайними, пам’ятними. 8 жовтня 2020 року в комплексному містечку проведено методичний захід з теми "ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ". Леся Гапон, PhD, викладачка ТКМЦНОІМ, висвітлила питання стосовно  особливостей проведення уроків літератури рідного краю та  вивчення життя,…
«Наука - капітан, а практика - моряки. Той, хто закохався в практику без науки, схожий на моряка, котрий потрапив на корабель без керма або компаса, і тому не знатиме напевно, куди він прямує,"– вважав великий Леонардо да Вінчі. Активно користуються науковим компасом у практичній діяльності педагоги-словесники міста Тернополя. Сьогодні в бюро інновацій «Інсайт» разом з учителями української мови й літератури та вчителями зарубіжної літератури в ролі спікерів і тренерів працювали: • з теми «Навчання в системі Moodle та його використання в роботі вчителя-словесника закладу загальної середньої освіти» – Оксана Василівна Лабащук, доктор філологічних наук, професор кафедри теорії і методики української…
20 лютого 2020 року в ТЗОШ№19  працювало  бюро інновацій "Інсайт". Учителі української мови й літератури вивчали тему "Ігрові технології в практиці вчителя-словесника." Леся Гапон, кандидатка філологічних наук, методистка ТКМЦНОІМ, розповіла про дидактичні ігри на уроках словесності, значну увагу приділивши висвітленню таких важливих питань, як: методичний аналіз дидактичних ігор,  класифікація дидактичних ігор, навчально-пізнавальний потенціал дидактичних ігор на уроках словесності. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в ігровій діяльності на уроках української літератури усебічно висвітлили науковці. Оксана Романишин, докторка педагогічних наук, доцентка кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ ім. В.Гнатюка, окреслила основні аспекти гейміфікації і провела практикум з використання гри "Kahoot". Галина Генсерук, кандидатка педагогічних наук,…
11 лютого 2020 року відбулося засідання авторської майстерні вчителів - філологів Тернополя, на якому виступила з кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри гуманітарних дисциплін ЛОІППО Богосвятська Анна-Марія. Вона  провела майстер-клас із теми "Пленерні уроку в системі роботи вчителя-словесника."
Сторінка 1 із 4