Понеділок, 04 лютого 2019 22:04
Леся Українка «Давня казка». Проблеми і мотиви. Автор - учительь ТЗОШ№8 Галина Скурська
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 22:02
Богдан Бастюк. Гумористичні твори.Автор - учитель ТЗОШ№8 Галина Скурська
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:36
Ідея нерозривної єдності людини з рідною землею у поезіях Левка Крупи. Автор - Галина Бараннікова
Тема уроку: Ідея нерозривної єдності людини з рідною землею у поезіях Левка Крупи. Мета уроку: донести до учнів особливості таланту митця, самобутню манеру його віршів із збірки «Міра болю»; розвивати логічне мислення; формувати естетичні смаки; засобами художнього слова виховувати патріотичні почуття. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Засоби навчання: портрет Левка Крупи, виставка книг,презентація до уроку. Випереджувальне завдання: Епіграф до уроку: Живу тривогами, а не спокоєм, Добро плекаю і перечу злу… Левко Крупа Перебіг уроку І. Організаційний етап. Забезпечення емоційної готовності учнів. ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань та суб’єктного досвіду учнів. Тернопільщина багата видатними історичними постатями, що…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Понеділок, 04 лютого 2019 21:34
В. Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Цикл уроків. Автор - Галина Бараннікова
Тема: Дружба й перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.. Мета: продовжити ознайомлення із сюжетом гумористичного твору В. Чемериса, навчити розрізняти види комічного та засоби його художнього втілення; удосконалювати вміння переказувати гумористичні ситуації, формулювати власні думки щодо проблеми, робити висновки; розвивати образне та критичне мислення, творчу уяву, навички виразного читання гумористичних творів, переказування гумористичних ситуацій, уміння висловлювати свої враження та думки; виховувати культуру спілкування, почуття гумору, прагнення до щирості почуттів. Теорія літератури: комічне, гумор, сатира, іронія, художні образи, художні засоби. Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до твору. Тип уроку: комбінований.…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Вівторок, 03 квітня 2018 15:24
«Образи руських князів. Наскрізна ідея патріотизму» . Автор - учитель ТУГ Г.Зуляк
Тема: Образи руських князів. Наскрізна ідея патріотизму Мета:Розкрити ідею «Слова…»; проаналізувати проблему патріотизму; розвивати вміння характеризувати героїв. Без минулого немає майбутнього. О. Довженко Перебіг уроку Організаційний момент Слайд 3 1. Незакінчене речення. Для мене історія – це Слайд 6 2. «Асоціативний диктант» (до вказаних числівників доберіть асоціації). 1184 похід у степ Святослава;7000 полонених захопив 417 князів 1185 похід Ігоря 4 князі9 днів 10 ТРАВНЯ ПОЧАВСЯ БІЙ 3 дні тривав бій1187(1188)написане «Слово»1782 список передано Катерині ІІ 1802 1812 згорів рукопис «Слова»1985 ЮНЕСКО оголосила роком 800річчя описаного в творі20 разів у тексті вживаються слова руська земля Чому цифри зображені різними кольорами?…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Неділя, 15 жовтня 2017 01:33
ТАРАС ШЕВЧЕНКО. ВИКУП ПОЕТА З НЕВОЛІ, ПРИЧИНИ ПОКАРАННЯ, АРЕШТ, ЗАСЛАННЯ. Автор - учитель УМЛ ТЗОШ№21 Кучерук С.П.
ТЕМА. Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини покАрАння, арешт, заслання Мета: актуалізувати відомості учнів про життєвий та творчий шлях Т.Шевченка; поглибити знання учнів про викуп поета з неволі, причини його покарання царем, арешт, перебування в казематі, заслання; визначати основну авторську позицію; проводити пошуково-дослідницьку діяльність; розвивати навички аналізу віршів; формувати соціальну, мовленнєву, літературну, комунікативну, самоосвітню, самовиховну, естетичну компетентності; виховувати в учнів почуття вірності Україні як невід'ємної ознаки національно-свідомого громадянина. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Вид уроку: урок-дослідження. Методи , прийоми і форми роботи: розповідь учителя , повідомлення учнів , «Вільне письмо» , «Знаємо – Хочемо дізнатися- Дізналися», гра «Станція…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 01:22
Складання діалогу з ліричним героєм філософської лірики Т.Шевченка в контексті його біографії (письмово). Автор - учитель УМЛ ТЗОШ21 Кучерук С.П.
Тема. Урок розвитку мовлення №2. Складання діалогу з ліричним героєм філософської лірики Т.Шевченка в контексті його біографії(письмово) Мета: учити висловлювати власне ставлення до зображуваного; удосконалювати творчі здібності; вчити учнів мистецтва спілкування; учити складати твори-діалоги з ліричним героєм ; удосконалювати вміння дітей формулювати цілі власної діяльності та робити висновки за її результатами; навчати учнів використовувати наочні матеріали як джерела інформації та засіб самоосвіти й саморозвитку; розвивати логічне й образне мислення , навички самостійної роботи , увагу; розвивати вміння працювати в колективі, вміння з повагою ставитися до вчителя ,однокласників; виховувати почуття патріотизму , людської гідності , повагу до національної культури. Тип уроку:…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Неділя, 15 жовтня 2017 01:13
Леся Українка. « Давня казка». Роль поета і поезії в суспільстві. Автор - учитель УМЛ ТЗОШ21 Кучерук С.П.
Тема. Леся Українка. « Давня казка». Роль поета і поезії в суспільстві Мета: довести розуміння поетесою ролі поета і поезії в житті народу; розвивати навички роботи з художнім текстом, виразного вибіркового читання; розвивати творчу уяву учнів; сприяти вихованню любові до рідної мови , культури. Тип уроку: урок - презентація з використанням інтерактивних та комп’ютерних технологій. Теорія літератури: антитеза; поняття про сатиру. Засоби навчання:портрет Лесі Українки, фотоальбом « Леся Українка», виставка видань її творів, ілюстрації до поеми. Перебіг уроку Як помогти в безмірнім людськім горі? Як світ новий з старого збудувати» Як научить байдужих працювати? Як розбудити розум, що заснув? …
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
Завантажити прикріплення:
Детальніше ...
Понеділок, 18 липня 2016 06:53
Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання царем, арешт, перебування в казематі, заслання. Усвідомлення власної місії поета у вірші «Думи мої, думи мої…». Автор - учитель ТНВК№2 Марусин Г. І.
Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання царем, арешт, перебування в казематі, заслання. Усвідомлення власної місії поета у вірші «Думи мої, думи мої…» Мета ознайомити школярів із окремими фактами біографії і творчості Т. Г. Шевченка, проаналізувати твір «Думи мої, думи мої…», проводити пошуково – дослідницьку діяльність (збирання відомостей про поета, підготовка повідомлень, вивчення емоційного стану ліричного героя); розвивати зв’язне мовлення, вміння формулювати власну мету на уроці та робити висновки за її результатами, коментувати основні мотиви , ідею твору; виховувати у восьмикласників любов до України, почуття пошани до творчості Кобзаря Тип уроку: урок засвоєння нових знань Засоби навчання :…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
П'ятниця, 10 червня 2016 17:48
Осип Назарук. "Роксоляна". Цикл уроків з української літератури . Автор - учитель ТУГ Гарматюк Л.І.
Тема уроку: О. Назарук. «Роксоляна». Події історичної доби XVI століття. Мета: стисло ознайомити школярів із життєвим і творчим шляхом О. Назарука; дослідити, як події історичної доби XVI ст. зображені в його програмовій повісті «Роксоляна»; осмислити різницю створення у творі історичних фактів та художнього вимислу; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, спостережливість, пам’ять; вміння узагальнювати, робити висновки; виразно читати та переказувати сюжет повісті; формувати кругозір; світогляд школярів; виховувати почуття пошани до творчості О. Назарука, національну свідомість у школярів. Тип уроку: урок повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Форма уроку: урок-подорож. Міжпредметні зв’язки: художня культура, мистецтво, етнографія, українська література. Формування надпредметних компетенцій: ціннісно-смислової,…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас
П'ятниця, 22 квітня 2016 06:22
Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Автор - учитель ТКГ Зоряна Форманюк
Тема. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи Мета: на прикладі твору Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» навчати учнів характеризувати образ Герасима Калитки та образи інших дійових осіб; визначати проблеми, порушені у трагікомедії, розуміти їх актуальність для сучасного життя; розвивати вміння логічно мислити, спостерігати, узагальнювати, висловлювати думки, викликані прочитанням твору, робити висновки; виховувати усвідомлення того, що бездуховність – прояв зла у житті людини. Тип уроку: урок формування вмінь і навичок. Засоби навчання: текст твору, портрет Івана Карпенка-Карого, мультимедійні засоби. Епіграфи до уроку: Звичайно, існують люди, для яких гроші понад усе, це люди, які ніколи не…
Опубліковано в
Конспекти уроків УЛ. 8 клас