Розвиток сучасної шкільної літературної освіти визначається утвердженням особистісно та компетентнісно орієнтованої моделі навчання, що унормовано в Законі України «Про освіту» (2017), Державному стандарті базової середньої освіти (2020), Концепції Нової української школи (2016). Відповідно набуває актуальності проблемаформування ключових і предметної (читацької) компетентностейучнів. Мета вивчення української літератури в закладах загальної середньої освіти – формування компетентного учня-читача, всебічно, гармонійно розвиненої особистості з активною життєвою позицією. Аналітико-синтетична робота з творами літератури допомагає школярам повніше осягти їх ідейно-художній зміст, осмислити конкретно-історичне та загальнолюдське значення зображеного письменником, сприяє прилученню до надбань вітчизняної та світової культури, розвитку художнього сприймання та естетичних смаків учнів.  У 2021/2022 навчальному році…
Динаміка розвитку людства потребує вироблення у здобувачів освіти затребуваних життєвих умінь для подолання викликів сучасного соціуму. Розвиток аналітичного й критичного мислення, креативності, ініціативності, навичок комплексного розв’язання проблем, формування потреби активного самонавчання впродовж життя, виховання мовної стійкості, стресостійкості, гнучкості взаємопов’язані з формуванням компетентного мовця, національно свідомої, цілісної особистості. Навчати мови – це передусім формувати в учнів уміння усвідомлювати й доцільно використовувати багатство її виражальних засобів, виробити потребу здобувати інформацію з різних джерел, оцінювати й використовувати її для ефективної комунікації, висловлювати й відповідально обстоювати власну думку й позицію відповідно до ситуації спілкування. Зважаючи на це для успішної соціалізації здобувачі освіти мають усвідомити…
Закон України   “Про освіту”№ 2145-VIII від 05.09.2017 Закон України «Про повну загальну середню освіту»  із змінами, внесеними згідно із Законом № 764-IX від 13.07.2020 Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році Методичні рекомендації МОНУ про викладання української літератури у 2020/2021 навчальному році Методичні рекомендації МОНУ про викладання української мови у 2020/2021 навчальному році Українська мова. 2020-2021. Методичні рекомендації ТОКІППО Українська література. 2020-2021 н.р. Методичні рекомендації ТОКІППО Календарно-тематичне планування на 2020/2021 н.р. (зразки, методичний коментар) ЗНО 2021 з української мови й літератури. Наказ МОНУ№945 від 09.07.2019Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти…
Методичні рекомендації про викладання української мови у 2020/2021 навчальному році У 2020/2021 навчальному році вивчення української мови здійснюватиметься за такими програмами: у 5 – 9 класах за навчальною програмою зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804; у 10 ‒ 11 класах – за навчальними програмами (рівень стандарту та профільний рівень), затвердженими наказом МОН від 23.10.2017 № 1407. Навчальні програми розміщені на офіційному сайті МОН за покликанням https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi Звертаємо увагу, що в мовленнєвій лінії навчальної програми для 10- 11 класів подано перелік рекомендованих видів роботи, які дають змогу учням реалізувати здобуті знання на практиці. Ці види роботи забезпечують повноцінний…
Методичні рекомендації про викладання української літератури у 2020/2021 навчальному році У 2020/2021 навчальному році вивчення української літератури в 5 – 9 класах здійснюватиметься за навчальною програмою зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804; у 10-11 класах – за навчальними програмами (рівень стандарту та профільний рівень), затвердженими наказом МОН від 23.10.2017 № 1407. Навчальні програми розміщені на офіційному сайті МОН за покликанням https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi Зміст навчального матеріалу передбачає текстове вивчення творів, що виділені напівжирним шрифтом, інші ж лише називаються для допомоги вчителеві під час вивчення певної теми. Крім того, для осучаснення змістового компонента, актуалізації компетентнісного підходу, надання вчителеві методичної допомоги…
ЗАКОНИ Закон України   “Про освіту” № 2145-VIII від 05.09.2017 Закон України “Про загальну середню освіту” Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 року № 2704-VIII  Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» від 6.09.2018 року  № 2541-VIII Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2019 року № 2657-VIII  КОНЦЕПЦІЇ  Концепція літературної  освіти (наказ МОН №58 від 26.01.11 року)  Концепція розвитку педагогічної освіти (наказ МОН від 16.07.№776) Концепція "Нова українська школа"  ДЕРЖСТАНДАРТ Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Постанова…
ЗАКОНИ Закон України № 2145-VIII від 05.09.2017  “Про освіту” Закон України “Про загальну середню освіту” КОНЦЕПЦІЯ НУШ  Концепція "Нова українська школа" (оновлено 14.08.2017)  Розпорядження Кабінету Міністрів України №903-р від 13.12.2017 “Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа””  Розпорядження Кабінету Міністрів від 14 грудня 2016 р. № 988-р “Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року” ДЕРЖСТАНДАРТ Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) НАКАЗИ…
 Проект нового базового Закону України «Про освіту» Національна рамка кваліфікацій Концепція Нової української школи Презентація. Реформа Нової української школи Ключові зміни до оновлених програм Презентація. Ключові зміни до оновлених програм Оновлення програм з УМЛ 5-9 класи МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ УМЛ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У 2017/2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (ЛИСТ МОН УКРАЇНИ 09.08.2017 Р. № 1/9-43 ) ЛИСТ МОНУ про рекомендовані програми та підручники Методичні рекомендації ТОКІППО щодо навчання української мови Методичні рекомендації ТОКІППО щодо навчання української літератури Навчально-методичні умови формування комунікативної і літературної компетентностей у процесі навчання української словесності  Особливості вивчення української мови  Особливості вивчення української літератури  Чинні навчальні програми з…
Сторінка 1 із 2