Понеділок, 21 грудня 2020 14:27
Використання медіаресурсу і засвоєння медіаграмотності на уроках української мови та літератури. З досвіду роботи вчителя Тернопільської ЗОШ№23 Зоряни Палкової
Майстер-клас учителя української мови й літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №23 Зоряни Палкової Динаміка сучасного світу перетворює наше життя на безперервний процес адаптації, і саме від адаптаційного потенціалу особистості залежить її успіх, можливість самореалізації. Сьогодні учневі потрібні не тільки знання, але й достатній рівень життєвої компетентності, сформованість таких особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце в житті, стати гідним громадянином України. Мета не лише передати здобувачам освітнього процесу окреслену програмами та підручниками систему знань, а й підготувати їх до життя в соціумі. Сучасна людина повинна критично мислити, знаходити шляхи розв'язання проблем у будь-якій ситуації, працювати в команді, бути здатною…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Понеділок, 21 грудня 2020 12:46
Упровадження технологій дистанційного та змішаного навчання на уроках української мови та літератури. З досвіду роботи вчителя Тернопільської школи №11 Володимира Ситаря
Майстер-клас учителя української мови й літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11 Ситаря Володимира У концептуальних засадах реформування освіти „Нова українська школа” говориться, що педагогіка партнерства і компетентнісний підхід потребують оновленого середовища. Тому триває пошук таких методик і технологій навчання, які б відповідали вітчизняному та світовому стандартам освіти, забезпечували б підготовку майбутніх поколінь на належному рівні. Впровадження технології дистанційного та змішаного навчання є одним з можливих рішень цієї проблеми. Актуальність даного досвіду полягає у новій формі організації освітнього середовища на уроках української мови та літератури, враховуючи індивідуальні потреби кожного учня шляхом поєднання онлайн та оф-лайн навчання у один ланцюжок. Метою моєї…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Понеділок, 21 грудня 2020 12:36
Упровадження елементів медіаосвіти на уроках української мови й літератури для формування компетентного мовця інформаційної доби. З досвіду роботи вчителя Тернопільської ЗОШ№4 Галини Семенець
Майстер-клас учителя української мови й літератури Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Галини Семенець В умовах модернізації сучасного освітнього простору важливо, щоб знання, які здобувають учні, стали інструментом у розв’язанні життєвих проблем, засобом особистісного розвитку, гарантом конкурентоспроможності на ринку праці. Здобувши шкільну освіту, кожен випускник має усвідомлювати себе, свої властивості, схильності, орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, уміти оцінювати інформацію і на основі системного критичного мислення формувати систему ставлень. Показниками рівня сформованості компетентного мовця вважають чотири фактори: мотиваційний (зміни в мотивах, потребах, інтересах, установках); когнітивний(зміни в якості знань); поведінковий (зміни в поведінці, стосунках); оцінно-рефлексивний (зміни в оцінці, самоаналізі, аргументації).…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Середа, 20 березня 2019 16:28
Форми і види мовленнєвої діяльності учнів як засіб формування комунікативної компетентності. З досвіду роботи вчителя УМЛ ТЗОШ№14 Галини Снітовської
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Середа, 20 березня 2019 16:02
Формування креативної особистості гімназиста засобами технології критичного мислення на уроках словесності. З досвіду роботи вчителя ТУГ Алли Дідух
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 19 березня 2019 21:28
Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних методів навчання. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№8 Галини Баранікової
Сучасне суспільство потребує творчих, креативних людей, які здатні не тільки орієнтуватися, приймати рішення, а й мислити нестандартно. Тому я намагаюся виховувати в собі рішучість, вміння не зупинятися на досягнутому, сміливо мислити, опираючись на досвід минулих поколінь, впевнено йти в майбутнє. Такі ж погляди на життя формую і у своїх учнях. Уроки рідної мови та літератури не тільки допомагають пізнавати душу нашого народу, насолоджуватися мелодійністю його пісень, захоплюватися неперевершеною творчістю його корифеїв, це ще й напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем. Тому на уроках намагаюся допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 19 березня 2019 21:09
Використання елементів медіа-технологій та ІКТ з метою формування ключових компетентностей, активізації навчально-творчої діяльності учнів. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№8 Галини Скурської
Сучасна епоха – це час змін, інновацій. Актуальною є проблема пошуку новітніх форм реалізації уроку в умовах класно-урочної системи, оскільки одне зі стратегічних завдань реформування є «виведення освіти в Україні на рівень освіти розвинутих країн світу шляхом докорінного реформування її концептуальних, структурних, організаційних засад» [1]. Актуальність Реформування національної системи освіти України спрямоване на становлення Нової української школи, покликаної формувати цілісну, усебічно розвинену особистість, інноватора, здатного змінювати навколишній світ, конкурувати на ринку праці, вчитися усе життя. /2/ На думку науковців, методистів медіа-освіта та комп’ютерні технології певним чином поєднують елементи інших освітніх технологій, зокрема технології розвивального навчання,…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 19 березня 2019 20:54
Компетентнісно орієнтований урок як засіб формування інформаційно-ключових компетентностей на уроках української мови. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№16 Руслани Базунової
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Детальніше ...
Середа, 04 квітня 2018 16:14
Реалізація елементів розвивального навчання шляхом використання інтерактивних методів. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№28 Н.Н.Мельничук
Тема досвіду. Реалізація елементів розвивального навчання шляхом використання інтерактивних методів. Обґрунтування актуальності досвіду. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) та зміст оновлених програм з української мови і літератури для учнів 5-9 класів 2017 р. метою мовно-літературної освіти визначає розвиток особистості учня, формування в нього комунікативної й літературної компетентності, високої моралі,активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій.Сучасна освітня галузь повинна не тільки дати знання, а й підготувати до життя нове покоління людей – активних і креативних, що вміють творчо мислити і зможуть розв’язувати нестандартні задачі. Модернізація в…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Середа, 04 квітня 2018 15:59
Формування комунікативної компетентності на уроках української мови і літератури шляхом використання інтерактивних методів навчання. З досвіду роботи вчителя ТЗОШ№14 Г.Д.Яськів
Посилення комунікативної спрямованості шкільної мовної освіти є вагомим досягненням вітчизняної лінгводидактики початку ХХІ століття. Це передусім стосується роботи з текстом і характеризується залученням досягнень комунікативної лінгвістики, запровадженням компетентнісного підходу до навчання ( О. Пометун та ін..), який передбачає формування комунікативної компетентності школярів як мети і результату шкільного курсу української мови. Комунікативна компетентність – інтегративне явище, у складі якого виокремлюються мовленнєва, мовна, соціокультурна та діяльнісна компетентності. Серед названих найважливішою є мовленнєва – здатність адекватно користуватися мовою в конкретних ситуаціях спілкування. А це передбачає сформованість умінь і навичок у всіх видах мовленнєвої діяльності, мовленнєво-комунікативних умінь. Саме від…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Вівторок, 03 квітня 2018 14:55
Використання інноваційних технологій навчання для формування ключових компетентностей на уроках української мови і літератури. З досвіду роботи вчителя ТУГ Г. Зуляк
Стрімкий розвиток сучасної цивілізації з притаманними йому швидкими змінами технологій, зростанням ролі інформації, розширенням свободи людини ставлять перед Новою українською школою завдання докорінного переосмислення освітньої парадигми, актуалізації змісту, технологій становлення особистості учня як суб’єкта й проектувальника життя, створення життєвого простору, спрямованого на розвиток і саморозвиток компетентної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, прагне змінити на краще власне життя і життя своєї країни. Формування компетентностей – володіння людиною відповідною компетенцією, що включає її особистісне ставлення до неї й предмета діяльності – є однією із найбільш актуальних проблем сучасної освіти. Актуальність досвіду. Компетентнісний підхід в освіті – це відповідь на вимогу часу.…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення:
Вівторок, 03 квітня 2018 14:05
Використання проектних технологій з метою реалізації індивідуального підходу у навчанні на уроках української мови та літератури. З досвіду роботи вчителя ТКГ О.Підручняк
Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших. В. Сухомлинський Сучасна школа потребує змін, вона повинна допомогти учням відчувати себе впевненими на ринку праці, вміти адаптуватися до соціальних перетворень і криз у суспільстві, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації. У контексті цих суспільних потреб особливо значущою є основна мета мовної освіти, яка визначається провідною функцією мови як навчального предмета: плекання національно свідомої, духовно багатої, творчо обдарованої особистості, що володіє вміннями комунікативно доцільно вживати мовні засоби у різних сферах і видах мовленнєвої діяльності. Це вимагає пошуку нових форм організації навчально- виховного процесу.…
Опубліковано в
Досвід i інновації
Завантажити прикріплення: